דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: לוקים טרנדיים עם פריטי קיץ של ריפליי שמחכים לכן באתר

לוקים טרנדיים עם פריטי קיץ של ריפליי שמחכים לכן באתר - Inter Jeans

לוקים טרנדיים עם פריטי קיץ של ריפליי שמחכים לכן באתר

מותג הדנים האיטלקי האיכותי הוא הרבה יותר מג׳ינסים. באתר אינטר ג׳ינס תמצאו מכנסיים, חולצות, שמלות, גופיות וחצאיות, וגם סנדלים וכפכפים וכמובן תיקי יד של החברה המשובחת. כמה המלצות על פריטים ספציפיים של ריפליי שלא כדאי לפספס


למקרה שעדיין לא גיליתן, ריפליי מותג הדנים האיטלקי הוותיק הוא הרבה יותר מג׳ינס. החדשנות, הסטייל והאיכות, שמאז ומתמיד היו אבני היסוד של החברה, בהחלט באים לידי ביטוי בפריטים כמו חולצות טי, חולצות מכופתרות, שמלות, מכנסיים וגם פריטי הנעלה כמו מגפונים, סנדלים וכפכפים, וכמובן תיקי יד ששמם הולך לפניהם. באתר אינטר ג׳ינס תמצאו את כל פריטי הביגוד וההנעלה האלו, בקטגוריית נשים, גברים וילדים. במילים אחרות, רק מביקור בעמודים של ריפליי באתר, תוכלו לסגור את חידוש המלתחה של כל המשפחה, ובסטייל. 


לא רק ג׳ינסים: בריפליי מיישרים קו עם הטרנדים הבולטים לעונה


יתכן והנחתן שאם יש פריטים של replay שאינם ג׳ינסים, אז כנראה שאלו יסתכמו בבייסיק בלבד, לרבות טי שירטס ואקססוריז. אם כן, טעות בידיכן - בבית האופנה האיטלקי הזה מיישרים קו עם כל הטרנדים החזקים, ונותנים מענה שיקי ואיכותי לכולם. לדוגמא, תוכלו למצוא את הגרסה של המותג לחליפת המכנסיים הקצרים, יחד עם חולצה מכופתרת, בדוגמת פסים דקים בכחול-לבן, ורוד-לבן וכו׳. נציין שמדובר באחת הגרסאות המוצלחות והאיכותיות יותר. טרנדים נוספים כמו טרנד הסאטן, גם הוא בא לידי ביטוי העונה בשלל פריטים של החברה האיטלקית המעולה, בדמות חולצה מכופתרת רחבה מסאטן, גופיות סאטן צבעוניות וחצאית מידי בעיצוב נקי ומינימליסטי. עוד פריטים טרנדיים, כמו למשל מכנסיים מחויטים ווסטים, גם אותם תמצאו שם, ומילה שלנו - בתפירה הכי איכותית ועמידה שיכולה להיות. בקיצור, ריפליי הוא בהחלט שם שכדאי להוסיף לארסנל כאשר אתן רוצות להתחדש בפריטים עונתיים ועל זמניים כאחד.

הצעות ללוקים עם פריטים של ריפליי מאתר אינטר ג׳ינס

על מנת לחסוך לכן זמן וכאב ראש, עשינו קצת סדר והכנו עבורכן כמה הצעות ללוקים טרנדיים המתבססים על פריטים של ריפליי שנחתו באתר לאחרונה. החל מחליפה עם חולצה מכופתרת ומכנסיים קצרים לנשים ליומיום, ועד ללוקים מהודרים יותר לערב עם פריטים מסאטן - הנה כמה הצעות שיסגרו לכן את הפינה. 


למשרד: חליפת וסט טרנדית


אל דאגה, הוסטים לגמרי כאן איתנו, עדיין. עבור אלו שכבר הספיקו להתמכר - זוהי זריקת הרגעה. האמת, אין מה לא לאהוב בטרנד הזה - הוא נוח, הוא מחמיא ואוסף, יש בו ניחוח אירופאי מובהק, ומדובר בחלק עליון נטול שרוולים, שעדיין מצליח להיות מאוד אלגנטי ובהחלט ראוי לעבודה במשרד, ואפילו במקום עבודה הדורש סטנדרט מסוים של לבוש. באתר תמצאו חליפת וסט נשים מושלמת של ריפליי, בשני צבעים לבחירתכן - בז׳ או שחור קלאסי. החליפה מורכבת מווסט משוחרר, אך לא אוברסייז, אלא מאוורר במידה, עם כפתרה מלפנים וצווארון קלאסי, ומכנסיים מחויטים מושלמים, עם שסע קדמי בכל רגל, שמוסיף המון שיק. כמובן שאין שום בעיה גם להפריד בין חלקי החליפה וללבוש אותם לחוד. לדוגמא, את המכנסיים המחויטים תוכלו בכיף ללבוש יחד עם טי שירט לבנה ולקבל לוק עדכני ונכון. גם את הווסט אפשר לקחת למחוזות אחרים, לשדך לו, למשל מכנסיים קצרים בגוון טבעי, או אפילו מכנסי ג׳ינס קצרים וסנדלים, ולקבל לוק קיצי וקליל. 


קז׳ואל: חליפת מכנסיים קצרים וחולצה מכופתרת


כאמור, אחד הטרנדים הבולטים לעונה הוא חליפה המורכבת מחולצה מכופתרת לנשים ומכנסיים קצרים, בדוגמת פסים כמו כחול-לבן, ירוק-לבן וכו׳. גם בריפליי לא נרדמו בשמירה, והוציאו את הגרסה שלהם לסיפור הזה, והיא מוצלחת ביותר. החולצה המכופתרת, היא בגזרת רחבה אך מדויקת, והיא מושלמת לקיץ המקומי, שכן היא עשויה 100% כותנה. קלילה ומאווררת, בדיוק כמו שצריך. המכנסיים הקצרים עונים לאותה ההגדרה בדיוק - הם רחבים אך לא מדי, מצוידים בגומי במותן לתוספת נוחות וכמובן עשויים גם הם מכותנה בלבד. אין ספק שמדובר בחליפה שהיא קלף מנצח, ועל אף שמדובר בטרנד, כל אחד מהפריטים האלו לחוד - החולצה המכופתרת והמכנסיים הקצרים, יכולים לעבוד ולהיות רלוונטיים עוד שנים קדימה. לדוגמא, החולצה יחד עם ג׳ינס קצר והמכנסיים יחד עם טי שירט לבנה או מכופתרת לבנה אוברסייז - יש לכן פיצוח. 


ליציאה: חצאית מידי סאטן, גופיית סאטן 


בד הסאטן נכנס חזק לאופנה לאחרונה, כנראה כהמשך ישיר לכך שאופנת ההלבשה התחתונה הפכה מבלי ששמנו לב להלבשה עליונה. באתר תמצאו שלל פריטי סאטן של ריפליי, שיתאימו במיוחד ליציאה נוצצת, אך עם שילוב אחר, יתאימו גם ליומיום ואפילו לעבודה. תמצאו באתר גופיות סאטן בשלל צבעים נועזים - ירוק, ורוד או זהב, שבחיבור עם ג׳ינס טוב ונעלי עקב, יצרו את לוק הערב האלמותי והמושלם. כמו כן, חולצות רחבות מסאטן עם כפתורים וצווארון, יתאימו בול לעונה, יחד עם מכנסיים קצרים וסנדלים עם עקב נמוך. גם חצאית מידי מסאטן, בלבן או בשחור, מחכה לכן שם, והיא יכולה להתאים הן לאירוע חשוב והן ליומיום, בשילוב עם טי שירט וכפכפי עור. 


לחופשת ריזורט: שמלת ריזורט מבד פשתן

קיץ הוא מילה נרדפת לחופשה, וכולנו כבר זוממות על חופשת הריזורט הקרבה, ומפנטזות על בטן-גב כל היום, לצד צילומים פוטוגניים במיוחד שלנו, לובשות את הבגדים המתאימים, על רקע נוף הים או הבריכה. באתר מחכה לכן שמלת ריזורט קלאסית ומושלמת של ריפליי - מדובר בשמלה באורך מידי, רחבה מעט, שקפקפה מעט, עם  כפתרה בחזית וגימורי מחשוף במראה פרום. השמלה מגיעה בשחור ולבן, ולא, זה לא הולך להיות קל לבחור. 


שלל פריטים של ריפליי - לנשים, לגברים ולילדים, מחכים לכן באתר NYOU המחודש - אינטר ג׳ינס

Read more

כל אחת סוחבת איתה תיק קטן: טרנדים בתיקי יד לנשים - Inter Jeans

כל אחת סוחבת איתה תיק קטן: טרנדים בתיקי יד לנשים

לא משנה מה סגנון הלבוש המועדף עליכן - קז׳ואל בייסיק או הופעה אלגנטית מושקעת - התיק הנכון נמצא שם בשבילכן. מגמות אופנתיות בתחום התיקים אין כיף כמו תיקים לנשים. הם קטנים (או גדולים), הם קלים, הם משד...

לקרוא עוד
סניקרס ומכנסיים קצרים לגברים: פריטי קיץ של ריפליי שהם מאסט בארון - Inter Jeans

סניקרס ומכנסיים קצרים לגברים: פריטי קיץ של ריפליי שהם מאסט בארון

מותג הדנים הזה הוא כבר מזמן לא רק ג׳ינסים. באתר אינטר ג׳ינס תמצאו שלל פריטי הלבשה והנעלה לגברים, תוצרת החברה האיטלקית האיכותית. מהם הפריטים הגבריים הכי חיוניים לקיץ הנוכחי? הנה בא הקיץ, הוא כבר כאן...

לקרוא עוד