דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: סנדלי גלדיאטור ומחוך ג׳ינס: 5 פריטים טרנדיים לקיץ הזה

סנדלי גלדיאטור ומחוך ג׳ינס: 5 פריטים טרנדיים לקיץ הזה - Inter Jeans

סנדלי גלדיאטור ומחוך ג׳ינס: 5 פריטים טרנדיים לקיץ הזה

כל עונה והטרנדים שהיא מביאה איתה, וגם הקיץ הזה לא איחר להגיע עם שלל מגמות אופנה חדשות, והפעם הן ממש לטעמנו, כך שכולם מרוצים. אז אילו פריטי הלבשה והנעלה נראה בסביבה העונה ואיך לובשים אותם? סקירה מהירה של הטרנדים החמים לקיץ הנוכחי


כל עונה והטרנדים שהיא מביאה איתה, וגם הקיץ הזה לא איחר להגיע עם שלל מגמות אופנה חדשות, והפעם הן ממש לטעמנו, כך שכולם מרוצים. 


כמובן שלצד האופנות המתחלפות והטרנדים שבאים והולכים, ישנן גם קלאסיקות שתמיד יהיו איתנו ושווה להשקיע בהן ולהחזיק גרסאות איכותיות של כל אחת מהן. הכוונה כמובן לפריטי בסיס כמו טי שירט לבנה טובה, ג׳ינס בגזרה מושלמת וקלאסית, במיוחד גזרה ישרה, שמלה שחורה קטנה שתמיד תעמוד לשירותנו כשנעמוד מול הארון ולא נדע לאן פנינו וכמובן פריטי בייסיק כמו גופיות סבא, מכנסיים קצרים לנשים בגזרה מחויטת, סנדלי וכפכפי עור איכותיים ובעיצוב נקי ומינימליסטי. עם כל הפריטים שלעיל ניתן בהחלט להרכיב מלתחה כמעט מושלמת בכל מקרה, אבל יש משהו מרענן בלחדש את הארון עם פריטים עכשוויים וטרנדיים, שמתאימים באופן מדויק לעידן הנוכחי ולסטייל שהוא מביא איתו.

כמה פריטים שהם שיא הטרנד והם ״מאסט האב״ בעונה הנוכחית 


1 קצרים או ארוכים: מכנסיים מחויטים הם חובה הקיץ


סגנונות ה-Atlethure והסטריט-וור הביאו איתם את השילובים הסופר קוליים בין גבוה לנמוך, בין יוקרתי לבסיסי ובין ספורטיבי לאלגנטי, וההכלאה הזו כמעט תמיד יוצאת מתוחכמת, מחמיאה ובקיצור סטייל. אגב, גם פשוט למדי לאמץ את הרעיון ולבצע את זה DIY סטייל. אז אחד הפריטים שהם מאסט כשרוצים להרכיב לוקים מסוג שיקי זה, הם מכנסיים מחויטים. הגזרה השולטת בתחום הזה העונה היא גזרת ה״ווייד לג״ הרחבה, שממשיכה איתנו מהחורף. היופי הוא שמאחר והמכנסיים רחבים, אז נעים ונחמד לשהות בתוכם גם בקיץ. אין כמו שילוב של המכנסיים המדוברים עם טי שירט או גופיית בייסיק, חגורת עור איכותית וכפכפי עור צ׳אנקי. כמו כן, הקיץ נראה הרבה מהגזרה המקוצרת של המכנסיים המחויטים, בעיקר באורך ברמודה, והוראות ההפעלה זהות לאלו של המכנסיים הארוכים. כמובן, עם טופ מהודר יותר ונעלי עקב שחורות קלאסיות תוכלו בהחלט גם לקחת את אלו ליציאה סוערת. 


2 מחוך ג׳ינס: טרנד לוהט ומחמיא בטירוף

המחוכים פרצו אל חיינו בסערה הקיץ הזה, כחלק ממגמה כללית של המעבר של פריטי הלבשה תחתונה אל קטגוריית ההלבשה העליונה. בכל מקום שלא תסתכלו, תראו פריטי סאטן ותחרה ואנחנו בעננים, כי זה גם יפה, גם סקסי וגם מחמיא… ובעצם מה עוד אפשר לבקש מבגד? אז הקיץ רואים הרבה טופים בסגנון מחוך, בכל הצבעים והדוגמאות האפשריים, אבל אותנו תפס במיוחד מחוך ג׳ינס שמצליח להיות גם בגד יציאה וגם נונשלנט בעת ובעונה אחת. אחרי הכל, הוא עשוי מדנים - הבד שלעולם לא יוציא אותנו מתאמצות מדי. שילוב של הטופ המדובר עם מכנסיים רחבים כמו מכנסיים מחויטים, מכנסי קרגו או פשוט ג׳ינס רחב (גם עם הדנים עם דנים עשה קאמבק בפני עצמו) באותו הגוון או בגוון אחר. נעלי עקב ואתן מסודרות ליציאה.

3 לא קצרה מדי ולא ארוכה מדי: שמלת מידי היא הדיבור הקיץ


מכירות את זה שדברים פשוט מסתדרים לכן בצורה הכי טובה ונוחה? אז שמלת מידי. הגזרה והאורך המושלמים, שפשוט יכולים להתאים לכל אחת. האורך הזה הוא פתרון ביניים מושלם, הן עבור אלו ששמלת מיני מרגישה להן קצרה וחושפנית מדי (אחרי הכל, לא כולן מתות על הרגליים שלהן), והן עבור אלו ששמלת מקסי מרגישה להן דרמטית מדי, או פשוט כבדה ומבוגרת. אז נמצא הפתרון המושלם, ורק במקרה הוא גם שיא הטרנד לעונה הנוכחית: שמלת מידי. מדובר בשמלות שהאורך שלהן מסתיים מעט מעל השוק, ובכך יוצר לוק קליל ועכשווי יותר. תמצאו העונה שמלות מידי בשלל סגנונות, החל משמלות בייסיק מושלמות ליומיום, ובמיוחד לימי הקיץ הלוהטים שחובה בהם שמלה, ועד לשמלות ערב מהודרות, שהאורך הזה מקנה להן את מעט הקלילות שהיו זקוקות לה. 


4 זה הסקיני הקטן -  גדול יהיה: ג׳ינס רחב ואוברסייז שולט


נכון שג׳ינס, בפני עצמו, הוא פריט קלאסי ולא בדיוק טרנד, אך עם זאת, הגזרות של הג׳ינסים משתנות בכל עונה, ולפעמים אף משתנות ללא היכר. לדוגמא, המעבר מג׳ינס סקיני, שהשתלט ממש על כל חלקה טובה, לג׳ינס בגזרת ״ווייד לג״, הוא מעבר דרמטי לכל הדעות. אז אולי חלקכן ישמחו לשמוע, וחלק פחות, אבל הגזרות הרחבות ממשיכות איתנו גם העונה. למען האמת, איך אפשר ללכת עם ג'ינס נשים בגזרה צמודה בקיץ? מזל שהרחבות הן הדיבור כרגע. למתקדמות, הגזרה השולטת היא סופר אוברסייז, כזו שממש נשפכת מהמותניים ובגובה בינוני - נמוך. על מנת לאזן את הלוק הרחב הזה, כדאי לצוות טופ קטנטן או גופיה מינימליסטית צמודה לג׳ינס הגדול ולקבל את אחד הלוקים הכי נכונים לעונה. 


5 נוחים ומתאימים כמעט עם כל דבר: סנדלי גלדיאטור

סנדלי גלדיאטור לנשים הם סופר ורסטיליים ויפים, ואם זה לא מספיק, הם גם נוחים ומאוד טרנדיים לעונה הנוכחית. אפשר לצוות אותם לחצאית מידי צמודה, טי שירט ותיק אוברסייז ולקבל לוק קז׳ואל נקי ונכון, שתמיד עובד. אפשר כמובן לשלב אותם עם ג׳ינס קצר ומכופתרת לבנה רכוסה ברישול, אפשר לחבר אותם עם שמלות קיץ קצרות ומתנפנפות, וכמובן, הם יהיו מושלמים ללוקים של חופשת ריזורט בסגנון יווני, שמתכתב עם המקור של הנעליים האלו. בקיצור, סנדלי גלדיאטור זה לרקוד על כל החתונות בו״ז. 


את כל פריטי הקיץ הטרנדיים המופיעים בכתבה תוכלו למצוא באתר אינטר ג׳ינס, הידוע גם כ-NYOU

Read more

מאסט האב לקיץ הזה: בגדי מותגים לגברים שחייבים להיות במלתחה - Inter Jeans

מאסט האב לקיץ הזה: בגדי מותגים לגברים שחייבים להיות במלתחה

העונה החמה מצריכה היערכות שונה מבחינת הלבוש, בדגש על קלילות, בדים דקים ונושמים, וכמובן גזרות משוחררות שמשאירות מרווח נאה בין הגוף לבגד. מהם הפריטים שכל גבר חייב בארון בקיץ? הקיץ כאן בכל הכוח, אבל ...

לקרוא עוד
חולצה מכופתרת עם מכנסיים קצרים תואמים: טרנד הסטים תופס תאוצה - Inter Jeans

חולצה מכופתרת עם מכנסיים קצרים תואמים: טרנד הסטים תופס תאוצה

אם עד לפני כמה שנים, אובר התאמה בבגדים היתה ״ביג נו נו״, הרי שכיום מסתמנת תפנית חדה לכיוון השני. הביקוש לסטים תואמים של חלק עליון וחלק תחתון, לרבות מכנסיים וחולצה, חווה עליה חדה בשנים האחרונות ואפש...

לקרוא עוד