דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: לא רק לחדר כושר: טרנד הלוק הספורטיבי עם פריטי אקטיב נבחרים

לא רק לחדר כושר: טרנד הלוק הספורטיבי עם פריטי אקטיב נבחרים - Inter Jeans

לא רק לחדר כושר: טרנד הלוק הספורטיבי עם פריטי אקטיב נבחרים

נעלי ספורט לאירוע ערב, טייץ לדרינק עם חברה וטופ לארוחת שישי שלא משאיר הרבה מקום לדמיון – זה לגמרי קורה: אם בעבר שמרנו את פריטי האקטיב שלנו לארבעת הקירות של חדר הכושר, היום המגמה מתהפכת – זה הכי לגיטימי, שיק ואופנתי לעלות על לוק ספורטיבי גם כשמבלים בכל-דבר-אחר שהוא חלק מהיומיום שלנו, אבל כמו כל דבר, צריך לדעת איך עושים את זה נכון. לכבוד הטרנד הספורטיבי שכבש את העולם ולחיי הנוחות של כולנו, הנה כמה טיפים ליישום הלוק כמו גדולות וגם כמה המלצות שיעשו לכן את החיים קלים (ויפים, כמה יפים!).

בק טו בייסיק: תשקיעו בפריטים מעולים

אבל לפני שמדברות על איך ומה הולך עם מה ואיך נכון – חשוב רגע להתעכב על האיכות, כי תכל'ס, על זה קמים ונופלים פריטי אקטיב שירוצו איתכן (תרתי משמע, ברור) לאורך זמן. בהנחה שאתן מבלות גם זמן לא מבוטל בחדר כושר או בפעילות ספורטיבית אהובה בבית והפריטים האלה משמשים אתכן לגם וגם – עשו אקסטרה מאמץ כדי לבחור בבגדים מבדים מעולים, מנדפי זיעה, נושמים ואלסטיים. אין טרן אוף גדול יותר מבגד ספורטיבי יפה שלא עושה את הדבר האחד שהוא חייב לעשות – לחבק אתכן בנוחות ולעזור לכן לזוז בכיף.

באינטר ג'ינס תמצאו פריטים שהם גם יפים וגם אופים, ואנחנו בוחרות להתעכב כאן על כמה טייצים נבחרים של מעצבים שיודעים את העבודה, ככה בשביל הסיפתח. מתחילות עם שתי קלאסיקות אהובות: טייץ שחור ובז'. הנה הוא בצבע שחור והנה בקרם-אבן-בז', שניהם בגרסה של ג'וסי קוטור – ובאופן מפתיע הם חפים מכל לוגו בולט או אלמנטים מנקרי עיניים. למי שרוצה את זה מעניין יותר, הנה טייץ שחור בהדפס מנוחש, עם לוגו המותג בירוק זורח לכל אורך המותן, גם של ג'וסי המעולים. הבדים מצוינים, הבד סופר מחטב ונעים על הגוף ובהחלט מדובר בהשקעה לטווח הארוך. מה שנקרא: התחלנו.

הכי סטייל: סטים תואמים

מה אנחנו בסה"כ מבקשות? בגד שנאהב, ושיחזיר לנו אהבה? טייץ וטופ שנרגיש איתם מיליון דולר, גם כשהם עולים הרבה פחות (אבל שווים יותר, סמכו עלינו)? כן וכן.

סטיב מאדן, המעצב והאגדה, מוכיח שהוא טוב בהכול ומסדר אותנו עם הפיין של הפיין של עולם האקטיב: סטים תואמים (שעושים לנו את החיים יפים וקלים יותר). לא רק שזה סופר שיק והכי אלגנטי ללבוש סט טון על טון ולהתהדר בצבע אחד מכף רגל ועד ראש, זה גם הכי נוח, הכי פחות כאב ראש והכי הרבה סטייל שיש. WIN WIN.

מתחילות עם פיס שהוא יצירת אמנות: טופ במראה מחוך בצבע שחור. יש לכן בראש עד כמה לא נוח בד"כ ללבוש מחוך? כאן זה בדיוק ההיפך. זה הכי נוח שיש, מחטב ומחמיא שיא, ונושם בכל המקומות הנכונים. הטופ מגיע עם טייץ תואם, כי הרי בסטים תואמים עסקינן, והנה הטייץ והטופ גם בגרסת הכחול שמיים ההורסת לא פחות. 

ובגלל שאין דבר כזה יותר מדי סטים תואמים (ובגלל שהכי כיף לעשות מיקס אנד מאצ' ולהרוויח הרבההה יותר), הנה עוד המלצה לוהטת רותחת של סטיבי: טייץ קאמל הכי קלאס ונקי שיש עם לוגו המותג בפרונט וטופ חושף בטן שגם הוא לוקח אותנו למחוזות המחוכיים, אבל בשיא הנוחות. 

הלא שגרתי והכי טרנדי שיש: אוברול!

שפשפו את העיניים, פקחו אותן היטב והתרכזו בפלא הבא, שהוא יפה וסקסי ובול מה שחלמנו עליו כל השנים תוך כדי שאנחנו מתנשפות על ההליכון: אוברול ספורטיבי!!!! זוכרות שאמרנו שהלוק הספורטיבי הוא לגמרי לא רק לחדר כושר? זה לגמרי זה. האוברול השחור היפיוף הזה ייקח אתכן כל הדרך לאליפטיקל בהכי סטייל ונוחות שיש, ויהיה מושלם גם ל"סתם זרקתי על עצמי משהו" שלפני ואחרי. להוסיף וסל ולא לחשוב פעמיים, זה טרנד שעתיד להישאר פה לתמיד. והנה עוד אחד, סתם כי אנחנו אוהבות לענות את הלקוחות שלנו ולעזור להן להתלבט 😊

נעלי ספורט שעושות כבוד לז'אנר

השילוב של סניקרס-שמלה כבר מזמן כבש את כולנו, והטרנד הזה שמערבב עולמות אופנתיים בחן לגמרי ימשיך איתנו גם לעונה הקרובה (ולתמיד, אם אפשר לייחל), אבל כדי לעשות אותו כמו שצריך ולשלב בין הצורך להתאמן בנוחות (והכי הכי חשוב לבחור נעלי ספורט בריאות ונוחות וטובות!) לבין לשדך עם שמלה – חובה נעליים שיודעות לעשות את העבודה. הנה שתי אופציות יפיופות: נעלי הריצה של סטיב מאדן בגווני הוורוד-אפרסק מעושן בהיר ועדין עדין שמצוינות גם לפעילות ספורטיבית וגם לשילוב עם ג'ינס, שמלה או חצאית, וגם הסניקרס האלה, שמגיעות עם סוליה שיש בה מלא נוכחות וגוון אבן ניטרלי מושלם.

Read more

מה לובשים בליל הסדר? לוקים לארוחת החג שיהיו שימושיים כל הקיץ - Inter Jeans

מה לובשים בליל הסדר? לוקים לארוחת החג שיהיו שימושיים כל הקיץ

אתן מכירות את זה: פסח מתקרב, מדפי הסופר מתמלאים במוצרי ניקיון, מצות וממרח שוקולד, הבית נכנס לכוננות ספיגה – ואתן יודעות, אתן פשוט יודעות, שגם השנה אין שום סיכוי שתספיקו לבחור בנחת את הלוק לערב החג....

לקרוא עוד
גברים, יש לנו בשורות טובות: אופנת הגולף חוזרת! - Inter Jeans

גברים, יש לנו בשורות טובות: אופנת הגולף חוזרת!

למרות שהיא לא הלכה לשום מקום, נראה שאופנת הגולף – היפה, הקלאסית והעל זמנית – כובשת בסערה גדולה מתמיד את ארון הבגדים של הגבר הממוצע. במיוחד לימי הקיץ החמים שעוד רגע יהיו כאן, קבלו המלצות פרקטיות שיע...

לקרוא עוד