דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מה לובשים בליל הסדר? לוקים לארוחת החג שיהיו שימושיים כל הקיץ

מה לובשים בליל הסדר? לוקים לארוחת החג שיהיו שימושיים כל הקיץ - Inter Jeans

מה לובשים בליל הסדר? לוקים לארוחת החג שיהיו שימושיים כל הקיץ

אתן מכירות את זה: פסח מתקרב, מדפי הסופר מתמלאים במוצרי ניקיון, מצות וממרח שוקולד, הבית נכנס לכוננות ספיגה – ואתן יודעות, אתן פשוט יודעות, שגם השנה אין שום סיכוי שתספיקו לבחור בנחת את הלוק לערב החג. אבל פאשניסטה חכמה באמת יודעת שהיא בכלל לא צריכה לטרוח – הלוקים מגיעים עד אליה! פשפשנו באתר, בחרנו לכן בפינצטה את הלוקים הכי יפים לליל הסדר וכל שנותר לכן הוא להתאהב, להוסיף לסל ולהתחדש. 

טרנדי: שמלה ירוקה בגוון מדויק שהולך לכבוש את הקיץ

האורך: מידי, הבד: סאטן נשפך ויפהפה, הגזרה: הכי אביבית שיש, המשימה: להתאים את שאר הפריטים המרכיבים את הלוק ההורס הזה, כי שמלה כבר יש לכן! היפהפיה הזו של REPLAY מצטיינת בגזרת מעטפת יפהפיה, מחשוף וי עדין ובגוון הכי מדויק לעונה. הירוק, על כל קשת הגוונים שלו, הולך לככב בקיץ הזה, אז תתכונני! השמלה הזו תהיה מושלמת לערב החג בשידוך עם סנדלים גבוהי קומה, שרשרת פנינים עדינה ואיפור פרשי, ותוכלו גם לאמץ אותה בחום לכל יציאת ליל קיץ, עם סניקרס ותיק קש קליל. 

אם יהיה קר: מכנסיים מחויטים מסאטן וג'קט תואם

פסח הוא חג טריקי, ככה זה באביב – או שיהיה חם משל אנחנו באמצע אוגוסט או שהרוח תנשוב קרירה ותזכיר לנו שגם בישראל יש חילופי עונות. גם אם יהיה מעט קריר, תוכלי עדיין להתלבש בסטייל ולהתחדש בלוק הכי קלאסי (כי שחור זה תמיד קלאסי), הכי הורס והכי נוח לארוחת החג: מכנסי סאטן בגזרה רחבה ומחויטת ובלייזר סאטן תואם. ואם תשירי "מה נשתנה" חזק מדי ויהיה לך חם? הטופ הזה ישמח לחכות לך מתחת לג'קט!

ככה מתכוננים לאביב: שמלה פרחונית משוחררת 

יש משהו בחג הפסח, והשנה אולי יותר מתמיד, שגורם לנו לרצות להתחדש, ללבלב, לפרוח. אנחנו לגמרי מרגישים שהלוק שנבחר ללבוש ישפיע גם על ההרגשה הפנימית שלנו, והנה פריט שיעשה את העבודה יופי יופי: שמלה פרחונית באורך מדויק מעל הברך, משוחררת וכיפית, עם מחשוף שחושף בול מה שצריך ושרוול ארוך דק וכיפי. רוצות את זה "יושב" יותר? הדקו את השרוך במותן, הוסיפו עקב לבן קטן והתכונני לשנות צד בתקליט: מעכשיו, העולם יהיה פרחוני ויפה יותר, אמן! 

טוטאל לוק לבן: חצאית סאטן וגופיית ריב 

תנו לנו ללבוש לבן בכל יום ולילה באביב ובקיץ, מעכשיו ועד להודעה חדשה. טוטאל לוק לבן זו הדרך הטובה ביותר הידועה לאדם להפוך גם את הגזרה הגנרית ביותר לחגיגה של קלאס ואציליות, ובליל הסדר זה יהיה גם הלוק המתאים ביותר. הצעת ההגשה שלנו כוללת חצאית סאטן באורך מידי עם שסע מחמיא וגזרה סופר קלאסית, אותה תוכלו להקליל עם גופיית ריב קולר שיוצרת פרופורציות מושלמות: צמוד למעלה וסופר מחמיא לכתפיים, נינוח למטה והכי נוח לישיבה ממושכת בשולחן הסדר. ממליצים לנעול נעליים מאריכות כדי להוסיף נפח ללוק וגובה לחיים – וברור שבצבע לבן (אבל גם ורוד פוקסיה ישתלב פה מושלם, לאמיצות). 

קליל קליל: חצאית מיני בוהו שיק וגופיה 

אנחנו עדיין במחוזות הלבנים, הפעם עם חצאית מיני שיש בה מלא ווליום: היא לבנה, הכפלים שלה הורסים וכולם על טהרת תחרת הקרושה היפהפיה. ומה מלמעלה? מוסיפים גופיה פשתנית הכי נעימה ונושמת שיש (והכי "היוש אני מכאן ממשיכה לריזורט בקריביים נדבר") או את גופיית הריב מלמעלה כדי להקליל. 

חג שמח, בשורות טובות, ותתחדשו!

Read more

ככה לובשים מיני: המדריך המלא לעונה החמה - Inter Jeans

ככה לובשים מיני: המדריך המלא לעונה החמה

אי שם בשנת 1960 הוצגה לראשונה החצאית שהרגליים שלנו לא היו שלמות בלעדיה. מאז היא זוכה כל הזמן לשדרוגים אופנתיים, אבל מה שהופך את חצאית המיני לנצחית באמת, לא משנה באיזו שנה (וגם באיזו עונה), זו הוורס...

לקרוא עוד
לא רק לחדר כושר: טרנד הלוק הספורטיבי עם פריטי אקטיב נבחרים - Inter Jeans

לא רק לחדר כושר: טרנד הלוק הספורטיבי עם פריטי אקטיב נבחרים

נעלי ספורט לאירוע ערב, טייץ לדרינק עם חברה וטופ לארוחת שישי שלא משאיר הרבה מקום לדמיון – זה לגמרי קורה: אם בעבר שמרנו את פריטי האקטיב שלנו לארבעת הקירות של חדר הכושר, היום המגמה מתהפכת – זה הכי לגי...

לקרוא עוד