דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: 5 דרכים ללבוש מכנסיים בגזרה נמוכה

5 דרכים ללבוש מכנסיים בגזרה נמוכה - Inter Jeans

5 דרכים ללבוש מכנסיים בגזרה נמוכה

(גם אם את מפחדת ללבוש מכנסיים בגזרה נמוכה)
היי, תישארי כאן מיד. אנחנו יודעות, את חושבת שמכנסיים נמוכים מבליטים מה שלא צריך ומבליעים את מה שכן, ובכלל מי לובשת היום מכנסיים בגזרה נמוכה כשהגזרה הגבוהה כובשת כל חלקה טובה? מבט מהיר בתצוגות האופנה של העונות האחרות ילמד אותך שהגזרה הנמוכה לא הלכה לשום מקום, ואפילו להיפך – היא כל מה שלוהט (ומחמיא!) כרגע.  איך עושים את זה נכון? הנה מדריך מהיר ובו חמש דרכים לחשוף מותן בסטייל. 
למה זה מחמיא?
כי ככה מדגישים את המותן
ויוצרים אשליה של מותניים צרות יותר ומראה חטוב יותר
כי ככה מאריכים את הרגליים
הגזרה הזו יוצרת אשליה של רגליים שלא נגמרות, וזה דבר מבורך תמיד. הוסיפי נעלי עקב כדי למקסם את הפאן.
כי ככה יוצרים איזון
בין החלק העליון לתחתון. מאריכים את פלג התחתון, מקטינים את העליון ויוצאים לחגוג.
כי ככה מדגישים את הירכיים
יור היפס דונט ליי! מכנסיים בגזרה נמוכה מדגישים את הירכיים ומחמיאים במיוחד לנשים עם מבנה גוף של שעון חול (חזה וירכיים רחבים יותר מהמותניים) או אגס (רחבות יותר באזור הירכיים והישבן).
כי ככה עושים מה שנוח
אנחנו כאן כדי לחגוג את החיים, את הגוף שלנו ואת כל מה שהוא מביא איתו. בא לך להבליט את המותן? הבליטי! לצאת מהטרנינג ולחגוג את העובדה שיש לך גוף? לכי על זה! הגוף שלך לא חייב להיות "מושלם" בשביל זה (אלף גרשיים כאן, כן?), את רק צריכה שיהיה לך הכי נוח שיש.
אם יש ספק, אין ספק: עולות מידה
מכנסיים בגזרה נמוכה מתארים כל זוג מכנסיים שנסגרים מתחת לטבור. כמה מתחת לטבור? כמה שתחליטי! את יכולה להגזים את זה למקסימום ולבחור בזוג מכנסיים סופר נמוכים ואת יכולה להסתפק בסולידיות יותר. את יכולה גם פשוט לבחור במכנסיים במידה אחת או שתיים למעלה ולעשות את זה כמו גדולה. הכי פשוט.
5 דרכים לעלות על הטרנד 
  • עם בגד גוף
  • המראה היומיומי המושלם, שילווה אותך כל הדרך מלאנצ' מהיר ועד לדרינקים בערב. אם את לא רוצה להשוויץ בבטן שלך אבל כן רוצה להדגיש את המותן הנמוכה, בגד גוף עם מכנסיים בגזרה נמוכה הם הפתרון המושלם. הנה אחד סופר בייסיק ושימושי וחרישי (מלשון חרישה כמובן) של ריפליי שמבליט כל מה שחשוב, שחור מטאלי עם בטנה מחטבת של סטיב מאדן שלגמרי אפשר ללבוש גם בערב וגם בגד גוף חום מבד ריב עם פתחים בגב שמתפקד כמו מסיבה של אישה אחת, בבגד גוף אחד – הידד!
  • עם סווטשירט קרופ
  • ככה עוברים את החורף בסטייל! כשמזג האוויר מתקרר אבל עוד לא לגמרי, זה הזמן לשלוף את המותן, לקשט אותה עם זוג מכנסיים בגזרה נמוכה ולהצמיד אל הכיף הזה סווטשירט קרופ שיוצר את המראה המושלם, כמו הלבן הממותג הזה של ריפליי ממנו הבטן רק מציצה קלות או הסווטשירט השחור היפיוף הזה, שמורכב משתי שכבות בד לתוספת סטייל ונוחות. 
    כדי ללכת על מראה סטריט נוח במיוחד, תוכלי לשלב זוג מכנסי טרנינג סופר קוזי, כמו מכנסי הטרנינג הבורדו האלה של ריפליי שגם ממש מחטבים ויש להם מותן אלסטי, השחורים הדהויים האלה  שהם שיא הסטייל או  הטרנינג הכחול המשופשף הזה, שיש לו לוגו אדום שלגמרי עושה את העבודה.
  • עם סטרפלס
  • האם יש צורך להוסיף עוד מילה אחת על השילוב ההורס הזה? סטרפלס עם מכנסיים בגזרה נמוכה זה הכי לס איז מור – פחות בד, הרבה יותר שואו! התחילי את המסע שלך במחוזות הסטרפלסיות עם הסטרפלס המהמם הזה של ריפליי, שיש בו מפתח לב עדין והוא מבליט את המותן כמו בחלומות, והוסיפי חגורה או שרשרת סטייטמנט על המותן כדי להוסיף טאצ' נוסף של סטייל לאאוטפיט שלך.
  • עם גופיות וחולצות קרופ צמודות
  • דיברנו קודם על יצירת איזון בין הלמטה ללמעלה, אז הנה דרך לעשות את זה הכי מדויק שיש. בוחרים גופיה או חולצת קרופ צמודה (תכף יעלו ויבואו מלא הצעות הגשה הורסות) ויוצרים את הפרופורציה המושלמת בגוף בין המותן הנמוכה שיוצרת סילואט רחב מעט לבין חלק עליון קרוב לגוף.
    עם חולצת הג'ינס קרופ הזו לא תצטרכו לעבוד קשה. משלבים אותה עם הג'ינס הנמוך הזה שיש בו שרוכים שמאפשרים להתאים אותו בול איך שנוח ונהנים מלוק דנים מוש. אפשר גם ללכת על בטוח ולבחור בגופייה הירוקה ניאון ההורסת הזו של ג'וסי קוטור או בטופ עם מפתח הצוואר הכי יפה שראינו, של סטיב מאדן. 
  • עם בלייזר מעל 
  • יום ארוך במשרד, לאנצ' שגולש לערב ואפילו דייט לילי – בלייזר זו התשובה האולטימטיבית. כשהוא משתלב עם מכנסיים בגזרה נמוכה הוא אפילו עובד עוד יותר טוב, כי כל הלוק הופך לנונשלנטי אבל גם מהודק יותר, וככה בדיוק מאזנים את הפרופורציות של האאוטפיט כולו. לא בטוחות איך לאמץ את הלוק? לכו על גוונים ניטרליים כמו שחור, לבן ובז'. רוצות להוסיף קצת כיף? בחרו בג'קט הוורוד הזה של סטיב מאדן וסגרו רק את הכפתורים העליונים בצוואר, בול כמו בתמונה.

    Read more

    קלאצ' ושמלת בוהו: הצעות ללוקים בפלטת אדום-כסף-בורדו-אפור - Inter Jeans

    קלאצ' ושמלת בוהו: הצעות ללוקים בפלטת אדום-כסף-בורדו-אפור

    הסולד אאוט המהיר ביותר בהיסטוריה של הסולד אאוטים שלנו שייך פעם אחר פעם לגוונים נצחיים ועל זמניים, ולגמרי אפשר להבין למה. מה עוד אפשר להבין? בתוך הפלטה העל זמנית, אתם ממש אוהבים את הצבע האדום והבור...

    לקרוא עוד
    טרנד ה-Mob Wife כאן! או כמו שאנחנו קוראים לו: התירוץ הרשמי ללבוש פרווה (גם בקיץ) - Inter Jeans

    טרנד ה-Mob Wife כאן! או כמו שאנחנו קוראים לו: התירוץ הרשמי ללבוש פרווה (גם בקיץ)

    הטרנד שכבש את הטיקטוק הוא אחד הטרנדים הכי בלינג בלינג שנראו כאן לאחרונה. אם את אוהבות פרווה, תכשיטי זהב כבדים, פריטי לבוש דמויי עור ואיפור כבד – הנה הטרנד שיגרום לך להרגיש בבית. איך עושים את זה נכו...

    לקרוא עוד