דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: טרנד ה-Mob Wife כאן! או כמו שאנחנו קוראים לו: התירוץ הרשמי ללבוש פרווה (גם בקיץ)

טרנד ה-Mob Wife כאן! או כמו שאנחנו קוראים לו: התירוץ הרשמי ללבוש פרווה (גם בקיץ) - Inter Jeans

טרנד ה-Mob Wife כאן! או כמו שאנחנו קוראים לו: התירוץ הרשמי ללבוש פרווה (גם בקיץ)

הטרנד שכבש את הטיקטוק הוא אחד הטרנדים הכי בלינג בלינג שנראו כאן לאחרונה. אם את אוהבות פרווה, תכשיטי זהב כבדים, פריטי לבוש דמויי עור ואיפור כבד – הנה הטרנד שיגרום לך להרגיש בבית. איך עושים את זה נכון? בדיוק לשם כך אספנו כמה פריטים הורסים שמתכתבים עם טרנד ה-Mob Wife, הכי בסטייל שיש. לגזור, לשמור, להזמין בקליק וללכת לסובב ראשים. גו גו גו. 

פתחי מילון

הפירוש המילולי של Mob Wife הוא "אשת האספסוף" – זאת אומרת, נשים שהגברים שלהן מנהלים חיי פשע, או במילים אחרות: מאפיונרים. ואיך מתלבשת אישה כזאת, על פי הסטריאוטיפ? חליפות שני חלקים צמודות, שרשרת זהב כבדה, בגדים סופר יוקרתיים, עקבים גבוהים, מעיל פרווה או חצאית בהדפס מנוחש הם רק חלק מהפריטים שמרכיבים את ארון הבגדים של אשת האספסוף. 

עופי על החיים

בשנת 2024, הסטריאוטיפ הזה הוא לגמרי לא פוליטיקלי קורקט – וזו גם אחת הביקורות שהושמעה כנגד הטרנד העולה שכבש את הטיקטוק. אנחנו נניח לביקורות להישמע ברחבי הרשת, ונגיד לך רק את זה: הלוקים המרכיבים את הטרנד הזה ממש לא שייכים רק למשפחות הפשע, וזכותך להתלבש ממש איך שבא לך. אוהבת לוקים נועזים יותר? עופי על החיים. הטרנד הזה בא לך טוב? תחגגי! ואיך תעשי את זה הכי טוב? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, עם הצעות הגשה מכף רגל ועד ראש, השמורים לימים שבא לך להיראות ולהרגיש וואו. 

בול לעונת מעבר: סנדלי פרווה ועוד הפתעות

ג'וסי קוטור הם לגמרי ההגדרה ל-Mob Wife, והם גם לגמרי יודעים איך לוקחים את הפריטים הכי בייסיק שיש והופכים אותם לפיס אופנתי מוחצן ונועז. הם גם מציעים דרך מעולה להפסיק להעיף מבטי ערגה למעיל הפרווה שתלוי לך בארון ומחכה לימים סוערים יותר, ולהזמין את סנדלי הפרווה ההורסים  האלה של ג'וסי קוטור שמגיעים גם בהדפס מנומר, ומתאימים בול לעונת המעבר. 

רוצה להיות חכמה באמת? הצטיידי מעכשיו במגפי הפרווה הורסים  או בכפכפי פרווה צ'אנקיות בוורוד פוקסיה (!!!), גם הם של ג'וסי קוטור, ותוכיחי שאת הכי לא נכנעת לטרנדים ובשבילך פרווה זו דרך חיים, גם בחורף 2025.

ולמי שלא התעדכנה: הקיץ תכף כאן, ואנחנו בטוחים שהוא יעריך את קבלת הפנים שתעשי לו עם סנדלי העקב המנומרים האלה, שהורסים את הבריאות מרוב אלגנטיות.

לאמיצות שבחבורה: עור והדפסים מנוחשים 

ריפליי יודעים מה הם עושים. כאן הם לקחו גופיית ספגטי קלאסית למראה, שדרגו אותה עם הדפס מנוחש סופר עדין ולהשלמת הלוק הוסיפו דנטל ורוד שפשוט מקפיץ את הגופייה הזו למחוזות חדשים של יופי. 

ג'וסי קוטור הביאו אותה בהדפס מנוחש משלהם, עם גרסה ספורטיבית למדי של גופיית קרופ צמודה עם לוגו המותג, שהבטן מבצבצת ממנה באלגנטיות ומפתח הצוואר עגול וגבוה (בשביל האיזון, נו מה). Mob Wife במיטבו!

ועם מה לובשים את כל הטוב הזה? האמיצות יבחרו במכנסיים דמויי עור בוורוד (שלמרבה השמחה גם מגיעים בטורקיז ושחור) או בחצאית מיני קלאסית דמוית עור שעושה את העבודה גם בחורף עם גרביון ומגפונים. מה שלא תבחרי, אם את אוהבת בגדי עור את חייבת לשקול להוסיף לסל את החצאית היפהפיה הזו בהדפס מנוחש עדין וקשירת סרט, שהיא כל מה שצריך ללוק ערב שופע קלאס.

להשלמת הלוק: אקססוריז חלום

הבטחנו שתוכלי לממש את הטרנד גם בקיץ? הבטחנו, והנה אנחנו גם מקיימים. תיקי היד דמויי הפרווה של ריפליי הם כל מה שצריך כדי לסגור הופעה בסטייל, ולתת לארנק שלך את המקום הראוי לו. הנה הדגם היפה הזה בשחור קומפלט והנה הוא בשילוב מהמם של פרווה חומה וידיות דמויי עור בקאמל. מושלם. 

להשלמת הלוק וכדי שכל חובבי הטרנד בטיקטוק ישאלו אותך "מאיפה לך???", הנה כפפות דמויות עור הורסות של ריפליי, עם עיטור שרשרת חוליות כסופה. לא צריך יותר מזה בחיים, לדעתנו. 



Read more

5 דרכים ללבוש מכנסיים בגזרה נמוכה - Inter Jeans

5 דרכים ללבוש מכנסיים בגזרה נמוכה

(גם אם את מפחדת ללבוש מכנסיים בגזרה נמוכה) היי, תישארי כאן מיד. אנחנו יודעות, את חושבת שמכנסיים נמוכים מבליטים מה שלא צריך ומבליעים את מה שכן, ובכלל מי לובשת היום מכנסיים בגזרה נמוכה כשהגזרה הגבו...

לקרוא עוד
ככה לובשים מיני: המדריך המלא לעונה החמה - Inter Jeans

ככה לובשים מיני: המדריך המלא לעונה החמה

אי שם בשנת 1960 הוצגה לראשונה החצאית שהרגליים שלנו לא היו שלמות בלעדיה. מאז היא זוכה כל הזמן לשדרוגים אופנתיים, אבל מה שהופך את חצאית המיני לנצחית באמת, לא משנה באיזו שנה (וגם באיזו עונה), זו הוורס...

לקרוא עוד