דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: ככה לובשים מיני: המדריך המלא לעונה החמה

ככה לובשים מיני: המדריך המלא לעונה החמה - Inter Jeans

ככה לובשים מיני: המדריך המלא לעונה החמה

אי שם בשנת 1960 הוצגה לראשונה החצאית שהרגליים שלנו לא היו שלמות בלעדיה. מאז היא זוכה כל הזמן לשדרוגים אופנתיים, אבל מה שהופך את חצאית המיני לנצחית באמת, לא משנה באיזו שנה (וגם באיזו עונה), זו הוורסטיליות שלה. בזכות האורך הקצרצר, היא משתלבת בנונשלנטיות בכל סגנון ובאינספור אאוטפיטים, כולם סופר שיקיים. איך עושים את זה נכון בקיץ 2024? בול ככה.

גם אם את ממש לא באקדמיה: קולג' גירל 

המראה האקדמי המתוחכם הוא גם אחד מההשראות האופנתיות העל זמניות ביותר הקיימות לחצאית מיני. חצאית משבצות קצרה, חולצה מכופתרת לבנה, גרביים ארוכים (לא ביולי-אוגוסט, ראי הוזהרת) ונעלי אוקספורד ואת שם! אז נכון, אנחנו לא בבריטניה ורחוקים שנות אור מאווירת הקולג' של ארצות הברית – אבל זה ממש לא אומר שלא מגיע לנו בישראל הקטנה לאמץ את הלוק הנצחי והמותחכם. 

הצעת הגשה: חצאית משבצות הורסת של ריפליי, העשויה מ-70% כותנה ו-30% פוליאסטר, מה שהופך אותה למועמדת מושלמת לעונת המעבר וגם למזגן של הקיץ.

הסקס אפיל כבר שם: מיני דמוי עור

חצאית עור, לא משנה כמה קצרה או ארוכה היא, נוטה להיות סקסית באופן הכי לא מתאמץ שיש. וכשהיא קצרה וחובקת את המותניים בנוחות – זה מושלם באמת. אנחנו ממליצים לתת לה לזרוח ולשדך לה טישרט בסיסית וטובה, ושרשרת סטייטמנט שמקפיצה את הלוק. 

הצעת הגשה: חצאית מיני דמוי עור באורך מושלם וגזרה שתהפוך להיות הגו-טו שלך בליל קיץ יפה.

לחובבות הג'ינס: דנים און דנים

מכל הבדים שקיימים עלי אדמות, ג'ינס הוא אולי הבד שעושה לנו את החיים הקלים ביותר והוא גם הקל ביותר ליישום ללבישה מכף רגל ועד ראש – או במקרה שלנו, הרחק מכף הרגל. בגלל שמדובר בהרבה פחות בד – מדובר בחצאית מיני, אחרי הכל – המראה המתקבל הוא הרבה יותר קז'ואלי ומאוורר מאשר בחורף. חשוב לבחור בחולצה תואמת באותו הגוון בדיוק או קרוב אליו, להוסיף סניקרס נוחים ויש לך את זה.

הצעת הגשה: למצוא חצאית מיני ג'ינס טובה זו לא משימה של מה בכך, אבל הנה אנחנו כאן עם שתי הצעות הגשה, לא פחות! הראשונה היא חצאית דנים שחורה של קארל לגרפלד עם עיצוב משגע שלא נגיד עליו כלום כי את חייבת לראות בעצמך, והשנייה היא מיני הכי קלאסית שיש, בשטיפה כחולה, של ריפליי, שאם את מחובבות הז'אנר היא חייבת להיות חלק מהמלתחה הקיצית שלך.

לונדון בישראל: קורדרוי שיק

כשהחצאית היא הכוכבת הראשית של האאוטפיט שלך, כל השאר הרבה יותר פשוט. חצאית מיני קורדרוי היא הדרך הטובה ביותר להוסיף קלאס, אלגנטיות ותחכום ללוק, גם כשאת לובשת מיני מנקר עיניים. חשוב לבחור בחצאית מבד נושם כדי לא להתעלף מחום, והלוק הזה אוהב במיוחד מראה קליל של סניקרס, כובע קיצי כיפי ושייק ביד. 

הצעת הגשה: חצאית קורדרוי בגוון קר הורס עם כיסים של ריפליי. טישרט לבנה וזה מושלם.

קלאסית לנצח: מונוכרומטי

ללוק ערב, לימים שבא לנו להרגיש וואו ולרגעים שאנחנו לא בטוחות מה ללבוש או רוצות להיראות יותר ולהשקיע פחות, נולד המראה המונוכרומטי, המתייחס לשימוש בצבע אחד בלבד, או שילוב של גוונים שונים של אותו הצבע. במקרה של שחור ולבן שהם הכוכבים המדוברים כרגע, אלו שני צבעים ניטרליים משלימים היוצרים מראה אלגנטי, קלאסי ומתוחכם. ומאחר וחצאיות מיני מצטיינות במראה קלאסי – כל שעלייך לעשות הוא לשדך להן חולצה בגוון הנגדי, לעלות על עקבים, להוסיף תיק קטן וזה וואו.

הצעת הגשה: מיני שחורה מקטיפה של ג'וסי קוטור, מיני מחויטת שחורה של ריפליי עם כפתור שיש לו תפקיד לא קטן בלהפוך את החצאית הזו למושלמת, וגם הגרסה הפנינתית של היפה הזאת. 

מגיע להן מקום של כבוד: שמלות מיני

בקיץ, אנחנו הכי אוהבים לזרוק על עצמנו משהו ולצאת. אבל לא סתם משהו – משהו משהו! שמלות מיני הן התשובה האולטימטיבית לשאלה הנצחית "מה לובשים היום", ולו בשל העובדה שהן מאפשרות לנו להיראות מיליון דולר במאמץ של שתי דקות.

הצעת הגשה: שמלת דנים שחורה עם מפתח צוואר מרובע, גזרה סופר מחטבת ושסע קטן שהיא גם נשית בטירוף, שמלת סאטן שחורה מעטפת מושלמת לאירוע הבא שלך (מגיעה גם בוורוד פוקסיה מושלם), שמלת מיני צמודה-צמודה עם רוכסן בצוואר וגם שמלת מיני קטיפה שחורה, עם פתח סופר כיפי בגב. תתחדשי!

Read more

טרנד ה-Mob Wife כאן! או כמו שאנחנו קוראים לו: התירוץ הרשמי ללבוש פרווה (גם בקיץ) - Inter Jeans

טרנד ה-Mob Wife כאן! או כמו שאנחנו קוראים לו: התירוץ הרשמי ללבוש פרווה (גם בקיץ)

הטרנד שכבש את הטיקטוק הוא אחד הטרנדים הכי בלינג בלינג שנראו כאן לאחרונה. אם את אוהבות פרווה, תכשיטי זהב כבדים, פריטי לבוש דמויי עור ואיפור כבד – הנה הטרנד שיגרום לך להרגיש בבית. איך עושים את זה נכו...

לקרוא עוד
מה לובשים בליל הסדר? לוקים לארוחת החג שיהיו שימושיים כל הקיץ - Inter Jeans

מה לובשים בליל הסדר? לוקים לארוחת החג שיהיו שימושיים כל הקיץ

אתן מכירות את זה: פסח מתקרב, מדפי הסופר מתמלאים במוצרי ניקיון, מצות וממרח שוקולד, הבית נכנס לכוננות ספיגה – ואתן יודעות, אתן פשוט יודעות, שגם השנה אין שום סיכוי שתספיקו לבחור בנחת את הלוק לערב החג....

לקרוא עוד