דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: הכי חמים העונה: טרנדים בג׳ינסים לנשים

הכי חמים העונה: טרנדים בג׳ינסים לנשים - Inter Jeans

הכי חמים העונה: טרנדים בג׳ינסים לנשים

ג׳ינס ווייד לג, בויפרנד או בגזרת קרופ? מהם הטרנדים שממשיכים איתנו מהעונות הקודמות ומיהם הילדים החדשים בבלוק? סקירת הדנים הכי נכונים

ג׳ינסים לנשים הם פריטי לבוש שלעולם, אבל לעולם לא יוצאים מהאופנה. מכנסי הדנים האלמותיים, שהחלו את דרכם בכלל כבגדי עבודה עמידים במיוחד, במאה ה-19 בארה״ב. חייט בשם ג׳ייקוב דייויס מנבאדה, היה זה שעמד מאחורי תפירת מכנסי הג׳ינס הראשונים בשנת 1873, אבל עד מהרה הוא כבר לא יכל לעמוד בביקוש ההיסטרי והעביר את היצור למפעלים של ליווייס (לוי שטראוס ושות׳), על מנת להגדיל את הכמויות לכדי יצור סיטונאי. מכנסי הג'ינס הקלאסיים והפופולרים ביותר, מיוצרים מבד דנים צבוע בכחול-אינדיגו, עם כיסים ווהמסמרים הקטנים הנעוצים בכיסים, נרשמו כפטנט בשנת 1873 על ידי דייויס החייט, ולוי שטראוס, הבעלים של מפעל התפיקה הסיטונאי שבסיסו בסן פרנסיסקו.

לאורך שנות המאה העשרים, בדי הדנים האלו שימשו כמדים עמידים וזולים עבור עובדי הרכבות בצרפת, סרבלים של חיילי חיל האוויר ועוד. 


מפה לשם, בד הדנים שהומצא לראשונה במאה ה-19, אומץ על ידי כורי פחם, בוקרים, אגדות הוליוודיות, מורדי תרבות, כוכבי רוק ואופנה עילית כאחד, במהלך שתי המאות האחרונות. הכל מצביע על כך שהוא כאן כדי להישאר.

הג׳ינס מהמאה ה-19 זכה לשלל גרסאות וגזרות 


נכון שמכנסי הג׳ינס שפותחו במאה ה-19 עדיין שולטים בעולם ולעולם לא יוצאים מהאופנה, אבל הגזרות, השטיפות והגוונים משתנים מעת לעת, כיאה למחזוריות שבעולם האופנה. אז מהם הטרנדים שישלטו פה השנה? מה נלבש עד שהסקיני ג׳ינס שאנחנו שומרות בארון בחירוף נפש יעשה קאמבק? האם גזרת הווייד לג הישרה תמשיך איתנו? כל זאת ועוד, מיד.


הטרנדים הבולטים בג׳ינסים לשנה הנוכחית


ג׳ינס בגזרה גבוהה עם פנסים

הגזרה הזו היא העתק של המכנסיים המחויטים הרפויים השולטים באופנה בשנה האחרונה, אלו עם הגזרה הגבוהה והרחבה, עם הקפלים (הפנסים) הקטנים במעלה רצועת החגורה. זו כנראה הגזרה הכיפית והנוחה ביותר של הג׳ינס, והיא מתאימה מאוד לסגנון הסטריט וור שרץ חזק בימים אלה. כדאי לבחור במכנסיים שקצת ״נשפכים״ במורד הרגל, כלומר לא לרוץ לתופר ולקצר ואתם ממש עד תחילת הנעל, אלא להניח להן לכסות מעט את הנעליים. הגזרה הזו יכולה להיות גם מחמיאה מאוד, אם תצוותו לה חלק עליון צמוד כמו בגד גוף או אפילו טופ קטן ובלייזר. תוספת של סניקרס לבנות צ׳אנקיות תבוא כאן בול. 


ג'ינס ישר בגזרת קרופ


ג׳ינס בגזרה ישרה המסתיים מעט מעל כף הרגל, כלומר משאיר רווח קל בין הנעליים למכנסיים, הוא קלאסיקה של כל הזמנים, ולכן גם העונה הוא יהיה רלוונטי כתמיד.
הוא מחמיא כמעט לכל מבנה גוף, הכל תלוי באילו נעליים תבחרו לצוות לו. אם תבחרו בנעלי עקב קלאסיות, נעלי בובה, נעללי לאופרס (מוקסינים) או מגפוני עקב צמודים באזור השוק, תזכו בצללית מוארכת ובסילואטה צרה ומחמיאה. אם התברכתן בגובה ואורך טבעי, תוכלו בכיף ללכת עם סניקרס מכל סוג שהוא, אך דווקא בפעם מומלץ לבחור בסגנון המכודן יותר ופחות בסגנון הספורטיבי או הצ׳אנקי של הסניקרס. מבחינת חלק עליון, כדאי לבחור או בגזרת קרופ, כלומר חולצות וג׳קטים המסתיימים בערך בגובה החגורה, או חולצה צמודה בתוך המכנסיים, או חולצה משוחררת יותר, ששוליה בתוך המכנסיים. לוק חורפי קלאסי עם מכנסי ג׳ינס בגזרה המדוברת, יהיה סריג גולף צמוד, חגורת עור עם אבזם מודגש, ונעלי מוקסינים. אי אפשר לטעות כאן.

ג׳ינס בגזרת ווייד לג


גזרת הווייד לג לא פסחה גם על מחלקת הדנים העונה, ואין מה לומר, זוהי בשורה משמחת לכל הדעות. למה? כי הגזרה הזו מגביהה, נוחה, ותחמיא לרוב מבני הגוף, במידה ותשכילו לבחור את גובה רצועת החגורה המתאים למבנה שלכן. בואו נעשה את זה מעט פשוט יותר, אם אתם בסקאלת הנמוכות (או אלו שהיו שמחות לעוד כמה סנטימטרים), העדיפו את הגזרות הגבוהות יותר, ואם התברכתן בגובה מרשים, תוכלו לבחור בגזרה נמוכה או בינונית. הגזרה הזו היא כיפית וורסטילית, ותוכל לזרום עם הרבה שילובים. ליצירת לוק קז׳ואל, נסו לשלב אותה עם טי שירט בתוך המכנסיים, חגורה להדגשת המותן, סניקרס וג׳קט בגזרת בומבר או מעיל עור בגזרת בייקר. להרכבת לוק ערב, חלק עליון צמוד, ואפילו בתחום התחרה או הנוצצים יעבוד פה נפלא, ונעלי עקב, ויש לכן לוק שמצד אחד אי אפשר להתבלבל ולטעות שהוא לא ״פנסי״ ומהצד השני, אתן עם ג׳ינס, אז לא ממש התאמצתן בהתארגנות, נכון? 


בוט-קאט פלייר

סטייל שבכל כמה שנים חוזר אל מחוזותינו, ועושה קאמבק מחודש משנות ה-70. כל פעם קצת אחרת. בשנה האחרונה גזרת הפלייר בג׳ינסים היא מעודנת יחסית, ומתבטאת בהתרחבות קלה מהברך ועד לכף הרגל. ״בוט-קאט״ משמעו הצצה למגפיים, כלומר שמדובר במכנסיים המשאירים מקום לנעליים, ולכן בחירתן במקרה הזה היא קריטית ליצירת הלוק הנכון. ברוב המקרים, יתאימו כאן נעלי עקב מסוגים שונים, לרבות מגופני עקב עם חרטום מחודד, מגפוני בוקרים או, כשהעונה המתאימה תחל, אז סנדלי עקב. מבחינת חלק עליון, מאחר והמכנסיים בגזרת הפלייר הם לרוב צמודים במותניים, כדאי לאזן עם חולצה מעט משוחררת יותר, כמו מכופתרת לבנה קלאסית, בתוך המכנסיים.

ג׳ינס בויפרינד


ג׳ינס בויפרנד בגזרה משוחררת וגובה בינוני-נמוך במותניים, כבר נהיה לסוג של קלאסיקה בפני עצמו, והוא לא עושה סימנים של לצאת מהאופנה. הגזרה הזו הכי מתאימה ללוקים קז׳ואל של טי שירט לא גדולה מדי (הכל עניין של איזון בחיים), סניקרס ומעיל עור קלאסי בגזרת בייקר. לחילופין, ללוק מעט ״רציני״ יותר, ניתן להמיר את מעיל העור בבלייזר שחור מחויט, ואף לתת כאן טוויסט עם נעלי עקב.

באתר אינטר ג׳ינס, שאולי הכרתן עד כה כ-NYOU, תמצאו שלל ג׳ינסים שווים של מותגים כמו ריפליי, פפה ג׳ינס ועוד. נתראה שם.

Read more

ממגפיים ועד סניקרס: נעלי הפלטפורמה חוזרות לככב - Inter Jeans

ממגפיים ועד סניקרס: נעלי הפלטפורמה חוזרות לככב

הטרנד שהחל את דרכו בסוף הניינטיז, עושה סימנים רציניים של קאמבק. נעלי הפלטפורמות שהכרנו בעבר, קיבלו לאחרונה אדפטציה מודרנית והן קוליות ושיקיות מתמיד. החל מהמגפיים הצ׳אנקיות ועד הסניקרס עם הפלטפורמה ...

לקרוא עוד
מכנסיים קצרים לנשים: איך ללבוש אותם גם בחורף? - Inter Jeans

מכנסיים קצרים לנשים: איך ללבוש אותם גם בחורף?

אם גם אצלכן בארון אפשר למצוא לא מעט זוגות של שורטס שאתן אוהבות ללבוש, יש לנו בשורה - אתן ממש לא חייבות לוותר עליהם גם בעונה הקרה. במיוחד לא בחורף הנוכחי, שבינתיים לא הביא איתו קור ממשי. כמה רעיונות...

לקרוא עוד