צריכים עזרה?
שאלות נפוצות
הזמנות
תהליך הרכישה הינו מהיר ופשוט, הן ללקוחותינו הרשומים והן ללקוחות המעוניינים לרכוש כ"אורח" הזמנה כאורח - פשוט תיהנו מגלישה באתר בקטגוריות השונות. הוסיפו לסל הקניות את המוצרים שאהבתם ואתם מעוניינים לקנות ע"י בחירה של הצבע והמידה המתאימים עבורכם, לסיום תעברו לתשלום בטוח בקופה. הזמנה כלקוח רשום - כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לחשבון שלך או להירשם לאתר ע״י לחיצה על כפתור ״התחברות״ המוצג למעלה. לאחר שהזנתם את פרטי המשתמש שלכם תוכלו להנות מגלישה באתר המותאמת להעדפותיכם ולבחור את הפריטים שאהבתם. לאחר שבחרתם מידה וצבע והוספתם את כל שרציתם לסל הקניות, ניתן לעבור לתשלום בטוח בקופה.
במידה והזמנתכם הושלמה כנדרש יופיע עמוד "הזמנתך התקבלה בהצלחה" המציג את מספר ההזמנה. כמו כן, לאחר השלמת ההזמנה ישלח מייל אוטומטי מהאתר עם פרטי ההזמנה ישירות לתיבת המייל שהזנתם. במידה ולא קיבלת מייל נמליץ לבדוק את תיקיית ה"ספאם" או ה"זבל" שלך למקרה שהמייל נדחה ע"י המערכת מסיבה כלשהי.
אם בכל זאת אינכם בטוחים, תמיד תוכלו לפנות אלינו בכתובת המייל support@inter-jeans.co.il או ע"י שליחת הודעת Whatsapp למספר 055-560-1831 בימים א' עד ה' בין השעות 9:00-16:00.
ממש לא. ניתן להשלים את ההזמנה גם כ"אורח" ובכך לא להירשם לאתר אלא אך ורק לספק פרטים למשלוח ולחשבונית בעמוד סל הקניות. אולם, אנו ממליצים להשלים את ההרשמה לאתר ובכך נוכל לשלוח לך ניוזלטר עם מבצעים, הטבות וקולקציות חדשות וכמובן להציג תכנים המתאימים יותר לטעמך האישי בכל גלישה באתר.
אנו לא מקבלים כרטיסי מועדוני צרכנות באתר האונליין.
הליך ההרשמה לאתר פשוט ומהיר - כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על כפתור "התחברות" המוצג מימין למעלה ותפתח חלונית עם כפתור ״הרשמה״ ללקוחות חדשים. שם יהיה עליכם למלא את הפרטים האישיים המשמשים אותנו אך ורק לחוויית הקנייה שלך בצורה היעילה והבטוחה ביותר, ללא עלות וללא התחייבות.
כדי להקל עליכם בבחירת המידה, כל פריט מצולם על דוגמן או דוגמנית בצירוף המידות שלובשים הדוגמנים, בנוסף תוכלו למצוא לכל פריט את מידותיו בלשונית ״מידות הפריט״ ובמקרים באם יש לקחת מידה שונה מהנהוג נציין זאת גם כן. בנוסף קיימת טבלת מידות כללית שתעזור לכם לבחור לפי מידות.
אל חשש, אם למרות זאת הזמנתם מידה שלא מתאימה לכם תוכלו להחליף את הפריט בעלות של 19.90 ש"ח .
ברגע השלמת ההזמנה יופיע עמוד המציג את מספר ההזמנה, אשר אותו נמליץ לרשום או לשמור במחשב. כמו כן, לאחר השלמת ההזמנה ישלח מייל אוטומטי מהאתר עם פרטי ההזמנה, ביניהם מספר ההזמנה הנדרש לצורך בירור הסטטוס. כל שעליכם לעשות על מנת לברר את סטטוס ההזמנה שלך הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל support@inter-jeans.co.il בימים א' עד ה' בין השעות 09:00 ל- 16:00.
השלימו את ההזמנה הנוספת ולאחר מכן נמליץ ליצור עמנו קשר ישירות ונשתדל למזג את המשלוחים על מנת לאפשר הליך מהיר ופשוט. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכתובת המייל support@inter-jeans.co.il או ע"י שליחת הודעת Whatsapp למספר 055-560-1831 בימים א' עד ה' בין השעות 09:00-16:00.
אם התחרטתם מכל סיבה שהיא, צרו קשר עם הצוות שלנו בכתובת המייל support@inter-jeans.co.il או ע"י שליחת הודעת Whatsapp למספר 055-560-1831 בימים א' עד ה' בין השעות 09:00-16:00.
הצוות שלנו ישמח לעזור בשינוי פרטי בכתובת המייל support@inter-jeans.co.il או ע"י שליחת הודעת Whatsapp למספר 055-560-1831 בימים א' עד ה' בין השעות 09:00-16:00.
ניתן לעדכן את הפרטים האישיים, ביניהם הסיסמה, בעמוד ה"חשבון שלי".