דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

תקנון מועדון לקוחות

תקנון מועדון לקוחות – INTER JEANS

  • 1. כללי

  • תקנון זה נועד להסדיר את התנאים והכללים על פיהם מנוהל מועדון הלקוחות 

    (להלן: "המועדון") של רשת אינטר ג'ינס 

    (להלן: "הרשת") שהינה חלק מקבוצת אינטר ג'ינס בע"מ, ח.פ. 

    513874057 (להלן: "הקבוצה").

    בתקנון זה: "הקבוצה" משמעה חברות ושותפויות קשורות של הרשת, לרבות – ס.מ. הפצה ישראל, שותפות מוגבלת רזילי אופנה, אינטר בוקס פאשן בע"מ (משווקת מורשית של מותג REPLAY), חברות ושותפויות השולטות ו/או הנשלטות ו/או הנמצאות בשליטה משותפת עם הקבוצה ו/או מי מהחברות והשותפויות המצוינות לעיל וישויות משפטיות נוספות שיתווספו לשותפות בעתיד בהתאם לשיקול דעתה הרשת. בכל מקום בתקנון זה בו נעשה שימוש במונח "קבוצה" המשמעות הינה כל אחת מהחברות והשותפויות בקבוצה, ביחד ולחוד.

    1.2 יובהר כי כלל הטבות המועדון, לרבות צבירה ומימוש של נקודות, חלות בחנויות הרשת בלבד (לרבות חנויות אאוטלט) בהתאם לרשימה המפורטת באתר האינטרנט של הרשת, ואינן תקפות בהזמנות באמצעות אתר האינטרנט של הרשת.

    1.3 הרשת שומרת לעצמה את הזכות להוסיף, לשנות, לגרוע ולהחליף בכל עת את הוראות התקנון, כולן או חלקן, וזאת ללא כל הודעה מוקדמת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט. נוסחו המחייב של התקנון הוא זה שיהא מצוי מעת לעת באתר הרשת. לרשת שמורה הזכות לפתוח מועדונים ו/או תתי מועדונים נוספים ולהעניק בהם הנחות שונות מעת לעת.

    1.4 בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לפרסומים אחרים כלשהם בקשר למועדון, לרבות פרסומים באמצעי התקשורת, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין. האמור לעיל לא יחול על עדכונים שהמועדון יערוך בתקנון, אשר יגברו על הוראות התקנון שקדמו להם.

    1.5 האמור בתקנון זה נכתב בלשון זכר לשם הנוחות בלבד ומופנה לנשים וגברים כאחד.

    1.6 כל התנהגות של הרשת, הקבוצה ו/או מי מטעמן לטובת חבר מועדון בניגוד לאמור בתקנון זה, הינה לפנים משורת הדין בלבד ולא תשמש ו/או תחשב כוויתור של הרשת על האמור בתקנון זה.

    1.7 מקום השיפוט הייחודי והבלעדי בגין כל עניין הנובע מהשימוש במועדון, הוא אך ורק בבתי המשפט המוסמכים בתל אביב ועל השימוש במועדון יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.

    1.8 מידע ופרטים נוספים לרבות מענה על שאלות בכל עניין הקשור למועדון ניתן יהיה לקבל באמצעות פניה לשירות הלקוחות בטלפון: 074-7223347 ו/או בכתובת המכתש 6, חולון, 5881003.

    2. הצטרפות וחברות במועדון

     

    2.1 ההצטרפות למועדון פתוחה לכל אדם פרטי מגיל 16 ומעלה אשר מילא טופס בקשה להצטרפות למועדון (להלן: "טופס ההצטרפות") ועמד בתנאי המועדון בהתאם לתקנון זה. אדם אשר גילו אינו עולה על גיל 18 (להלן: "קטין") אשר מבקש להצטרף כחבר מועדון, נדרש ליידע את הוריו ו/או את האפוטרופוסים החוקיים שלו בדבר הוראות תקנון זה ולקבל את אישורם לביצוע כל פעילות, מכל סוג שהוא, במסגרת הצטרפות ו/או חברות במועדון. על ההורים ו/או האפוטרופוסים החוקיים חלה אחריות ליידע את הקטין בדבר תנאי המועדון ולפקח על פעילותו כך שיפעל על פי תנאיו. יובהר בזאת כי כל פעילות שתבוצע על ידי קטין במסגרת המועדון מהווה הסכמה שלו ושל הוריו ו/או האפוטרופוסים החוקיים שלו לאמור בתנאי התקנון  וכי הרשת לא תישא באחריות בגין הצטרפותו של קטין למועדון ו/או ביצוע פעולות על ידו. 

    2.2 טופס ההצטרפות כולל פרטים מזהים כגון: שם מלא; תאריך לידה; מין; מספר ת.ז.; מספר טלפון נייד; כתובת דוא"ל; כתובת מגורים וכיו"ב (להלן: "הפרטים"). מרגע ההצטרפות וכל זמן שהמועדון בתוקף, מאשר חבר המועדון כי הפרטים שמסר לרשת הינם נכונים ומלאים. חבר המועדון מתחייב לעדכן את הרשת בכל שינוי שיחול בפרטים שמסר, בין היתר, על מנת לאפשר קשר רציף בין הרשת לבין חבר המועדון. יובהר בזאת כי הרשת לא תהא אחראית על אי קבלת דיוור בנוגע להטבה או הודעה בקשר עם המועדון, בגין אי עדכון הפרטים כאמור.

    2.3 חבר המועדון מאשר כי ידוע לו שהחברות במועדון תלויה במילוי תקין וברור של הפרטים לעיל וכי הרשת תהא רשאית, על פי שיקול דעתה, לסרב לרשום חבר כלשהו למועדון אם לא מסר את הפרטים הנדרשים ו/או מסר אותם באופן שאינו ברור.

    2.4 ניתן להצטרף למועדון בכל אחת מחנויות הרשת (לרבות חנויות אאוטלט), ללא עלות. הרשת שומרת לעצמה את הזכות לקבוע כי ההצטרפות למועדון תהא כרוכה בעלות, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט.

    2.5 מילוי טופס ההצטרפות מבטא הסכמה לכל הוראות תקנון זה, לרבות לשינויים עתידיים שעשויים להתבצע בהוראותיו.

    2.6 ההצטרפות למועדון והשימוש בו מיועדים ללקוחות פרטיים בלבד, ואינם מיועדים לבתי עסק, תאגידים, מוסדות וכיו"ב.

    2.7 השימוש במועדון ו/או בהטבות הניתנות בו מיועדים לחברי המועדון בלבד בכפוף להצגת תעודה מזהה, ואינם ניתן להעברה לאחר.

    2.8 תוקף החברות במועדון הינו למשך שנה ממועד ההצטרפות ויחודש אוטומטית מידי שנה ללא עלות נוספת. הזכות למימוש הטבות המועדון מותנית בחברות בתוקף.

    3. ביטול חברות במועדון

    3.1 הרשת שומרת על זכותה לבטל חברות במועדון ולשלול הטבות הנובעות ממנו, בין היתר, בנסיבות בהם חבר מועדון ביצע מעשה בניגוד להוראות תקנון זה ו/או מעשה אשר יש בו כדי לפגוע בעסקיה ו/או בשמה הטוב של הרשת, הקבוצה ו/או מי מטעמן ו/או בכל מקרה אחר, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של הרשת.

    3.2 חבר מועדון יהיה זכאי לבטל חברותו במועדון בכל עת, במתן הודעה מפורשת לרשת בכתב. ניתן לשלוח את ההודעה גם באמצעות כתובת הדוא"ל:  intervip@inter-jeans.co.ilחברותו של חבר המועדון תבוטל תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הודעתו של חבר המועדון.

    4. הטבות המועדון

    4.1 הטבות המועדון, כפי שיפורסמו בחנויות הרשת ו/או בדיוורי המועדון עשויות, כולן או חלקן, להשתנות מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של הרשת וללא צורך בהודעה מראש ו/או בדיעבד.

    4.2 לא ניתן לממש הטבות מועדון במקביל למימוש הטבות מועדוני צרכנות, לרבות תווי קנייה, שוברי מתנה ו/או כרטיסים נטענים; כמו כן, הטבות המועדון אינן ניתנות להמרה במזומן ו/או אשראי.

    4.3 חברי המועדון ומצטרפים חדשים ייהנו מהטבות שלהלן:(להלן: "הטבות המועדון"):

    4.3.1 הנחה קבועה: 10% הנחה קבועה בחנויות הרשת בגין רכישת פריטים מקולקציה חדשה.

    4.3.2 צבירת נקודות: המועדון מזכה בצבירת נקודות בשווי 10% מסכום הרכישה אשר שולם בפועל, עבור רכישות מזכות, כהגדרתן להלן, בחנויות הרשת בלבד (ולא באתר האינטרנט של הרשת). צבירת הנקודות תחול על עסקה שבוצעה במזומן או בכרטיס אשראי בלבד (להלן: "רכישה מזכה"), ולא תחול על עסקה שבוצעה תוך שימוש בכרטיס נטען או מועדון צרכנות. הנקודות הינן נקודות אישיות בעלות ערך של 1 ₪ כל אחת.

    המחיר הקובע לעניין צבירת נקודות הוא המחיר ששולם בפועל (לאחר הפחתת ההנחות, המבצעים והקופונים שנוצלו במהלך הרכישה). לדוגמא: במקרה שהמחיר ששולם בפועל הוא 299.90 ש"ח, יצבור חבר המועדון 29.99 נקודות.

    מימוש הנקודות: מימוש נקודות יתאפשר בחנויות הרשת בלבד, למעט בחנויות אאוטלט (ולא באתר האינטרנט). ניתן לממש נקודות עד תום 12 חודשים ממועד הרכישה המזכה האחרונה שביצע חבר המועדון בחנויות הרשת וכל עוד החברות במועדון הינה בתוקף. כל רכישה מזכה נוספת שיבצע חבר המועדון בחנויות הרשת תאריך את תוקף הנקודות שברשותו ב- 12 חודשים נוספים. בחלוף 12 חודשים ממועד הרכישה המזכה האחרונה שבוצעה, תימחקנה יתרת הנקודות שצבר חבר המועדון.

    ניתן לממש נקודות בחנויות הרשת החל מ- 150 נקודות.
    מובהר בזאת כי ניתן לממש נקודות רק בגין פריט שההנחה המצטברת עליו אינה עולה על 29.90%. למען הסר ספק, מגבלה זו תחול גם על הנחה נקודתית שניתנה לחבר מועדון כגון הטבת יום הולדת, כמפורט להלן.

    4.3.3 הטבת יום הולדת

    4.3.3.1
    25% הנחה בחנויות הרשת, למימוש ברכישה אחת בלבד בחודש יום ההולדת, של פריטים מקולקציה חדשה של מותגי הבית, שהינם:PEPE JEANS, REPLAY, STEVE MADDEN, JUICY COUTURE, KARL LAGERFELD.

    4.3.3.2 הטבת יום ההולדת תהא תקפה מיידית החל ממועד ההצטרפות של חבר המועדון למועדון.

    5.  קניין רוחני

    5.1 הבעלות במלוא הזכויות מכל סוג ומין בקשר למועדון ולתוכנו, לרבות מוניטין, סמלים, כל סימן מסחרי ושם מסחרי, בין אם רשומים ובין אם לאו, וכל זכות דומה אחרת, הינה של הרשת. חברי המועדון אינם רשאים לעשות שימוש כלשהו בזכויות כאמור ללא הסכמת הקבוצה בכתב ומראש.

    5.2 מבלי לגרוע מהאמור לעיל, אין להעתיק ו/או לשכפל ו/או להפיץ ו/או לפרסם ו/או להשתמש בתכנים המוצגים מטעם המועדון ו/או לעשות בהם כל פעולה, במישרין או בעקיפין, המהווה הפרה או פגיעה בקניין הרוחני של הרשת, אלא אם הרשת התירה זאת במפורש בכתב ומראש.

     6. מדיניות פרטיות; דיוור ישיר

    6.1 הפרטים האישיים שיימסרו על ידי חברי המועדון במסגרת מילוי טופס ההצטרפות (להלן: "המידע") יהיו כפופים למדיניות הפרטיות של הרשת אשר מפורסמת באתר האינטרנט של הרשת (להלן: "מדיניות הפרטיות").

    6.2 מבלי לגרוע מהוראות מדיניות הפרטיות, בהצטרפות למועדון מאשר חבר המועדון כי ידוע לו שהוא אינו מחויב על פי חוק למסור פרטים. יובהר, כי פרטים אודות חבר מועדון שיימסר לרשת בעקבות הצטרפות למועדון ו/או חברות בו ייחשב לקניינה של הרשת, הקבוצה ו/או מי מטעמן. בכך, מוותר חבר המועדון על כל טענה בגין שימוש בפרטים אלו ומצהיר כי השימוש בהם לא יהווה פגיעה בפרטיות ולא יזכה אותו בכל סעד ו/או פיצוי כלשהו.

    6.3 הצטרפות למועדון משמעה שחבר המועדון הסכים מרצונו החופשי כי הפרטים שמסר וכל נתון שיופק על סמך ניתוח פרטים אלו, יוחזקו במאגר מידע שבבעלות הרשת, הקבוצה ו/או מי מטעמן, וכי ייעשה בפרטים אלו שימוש בהתאם למטרות שלהלן:

    6.3.1 שליחת מידע שיווקי, דברי פרסומות ו/או הצעות לרכישות שירותים ו/או מוצרים העשויים לעניין אותך ו/או את בני משפחתך מטעם הרשת;

    6.3.2 ניהול המועדון, עידוד נאמנות, ניתוח ומחקר סטטיסטי, עריכת סקרים וכל שימוש מקוון אחר בקשר למועדון, לרבות שליחת מידע ועדכונים מעת לעת בקשר עם הפרטים של חבר המועדון;

    6.3.3 לצורך טיוב נתונים, לרבות העשרה והצלבה פנימית של הפרטים מול נתונים נוספים המצויים במאגרי המידע של הרשת, לרבות פרטים שהגיעו אליה משימוש חבר המועדון באתרים אחרים או שירותים אחרים של הקבוצה, בכפוף להוראות הדין;

    6.3.4  על מנת להעריך את האפקטיביות של קמפיינים שיווקיים ופרסומיים אשר מופנים כלפי חבר המועדון;

    6.3.5 צרכים פנימיים, כגון צרכי תחקור תלונות ו/או ביקורות.

    7.  אחריות

    7.1 הרשת אינה מתחייבת כי המועדון ימשיך לפעול ו/או כי הפעילות בו תימשך באופן רציף או זמני ושומרת לעצמה את הזכות לסגור ו/או להפסיק את פעילות המועדון בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ולחבר המועדון לא תהיה כל טענה בהקשר זה.

    7.2 הרשת לא תישא באחריות מכל סוג בקשר למימוש ו/או אי מימוש הטבות המועדון, לרבות אובדן הזדמנות עסקית, אובדן רווחים וכיו"ב.

    7.3 הרשת לא תהיה אחראית לתקלה ו/או שיבוש במועדון או בהטבות המועדון, לרבות ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, במערכות האינטרנט ו/או ברשתות הסלולר, אשר יגרמו מכל סיבה שהיא, שאינה תלויה בה, בין היתר בשל כוח עליון ו/או אירועים שאינם בשליטתה הרשת. אירועים מסוג זה לא ייחשבו כהפרת התקנון ולא יזכו את חבר המועדון בכל סעד.

    7.4 רשתות תקשורת עשויות להיות חשופות לניסיונות פריצה, ועל כן הרשת נוקטת באמצעי אבטחה רבים על מנת לשמור על פרטיות חברי המועדון. עם זאת, חבר המועדון מצהיר שבעת הצטרפותו למועדון הוא מבין כי לא ניתן להבטיח שלא יתרחש אירוע אבטחת מידע ושהמידע שמסר בעת הצטרפותו למועדון יהיה מאובטח לחלוטין. חבר המועדון מוותר על כל טענה כנגד הרשת ו/או מי מטעמה בקשר לפריצה כאמור.

    8.דרכי מסירת הודעות

    בכל דבר ועניין ניתן לפנות אלינו ב: intervip@inter-jeans.co.il.