דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: לא יפרידו בינינו: 5 דרכים ללבוש טי שירט בחורף

לא יפרידו בינינו: 5 דרכים ללבוש טי שירט בחורף - Inter Jeans

לא יפרידו בינינו: 5 דרכים ללבוש טי שירט בחורף

גם בימים הקרים, אין שום סיבה שניפרד מחולצות הטי האהובות, שהן נעימות ומלטפות, ותמיד מעניקות תחושה ביתית חמימה. לא רק הטי שירט הקלאסית עם השרוולים הקצרים תתאים פה, אלא גם טי שירט בגזרת קרופ עם שרוולים ארוכים ואף טי שירט גולף, שמאוד בעניינים בשנים האחרונות


חולצות טי הן החברות הטובות ביותר הן של נשים והן של גברים. בשנים האחרונות חלה מגמה של חזרה לפריטי בייסיק איכותיים ועמידים, שיותר מהכל נעים לנו בתוכם. מי שאחראית לתהליך הזה היא בין היתר מגפת הקורונה, שהשאירה אותנו בבית לאורך כל כך הרבה זמן, עד שנפלה ההבנה שהבגדים שאנחנו לובשות בתוך הבית, אלו הם גם הבגדים שנרצה ללבוש מחוצה לו. כי בעצם, למה שלא נהנה מבדים טבעיים ונעימים ומגזרות משוחררות לאורך כל היום, גם במשרד? כך עלה הביקוש לחולצות טי שירט לנשים, וכמובן לפריטי לבוש שבמקור היו מיועדים לבית ולחדר הכושר, לרבות מכנסי טייץ, מכנסי טרנינג ונעלי סניקרס. 


לא נפרדות מהטי שירט גם בימי החורף


אז נכון שהגרסה הקלאסית של חולצות הטי היא עם שרוולים קצרים, אבל דווקא בימים הקרים, הכי מתחשק לנו את בד הכותנה הנעים הזה על הגוף, ואין באמת סיבה שנפרד מהחולצות האהובות האלה גם בעונה הקרה. יש שלל דרכים ללבוש טי שירטס - החל מלוק קז׳ואל שיתאים להסתובב איתו ברחוב, ועד לוק ליציאה נוצצת בערב. הנה כמה דרכים מומלצות שישאירו אתכן קרובות לטי שירט גם בחורף.


ליום עבודה במשרד: טי שירט עם בלייזר ומכנסיים מחוייטים


השילוב של בגדי לבוש ייצוגיים ומחוייטים יחד עם פריטי קז׳ואל הוא אחד האהובים עלינו, שכן, בדרך כלל הוא יוצר לוק מתוחכם, שיקי ובלתי מתאמץ. אם קשה לכן להיפרד מהטי שירט בבוקר, אין באמת סיבה לעשות זאת. תוכלו להשתמש בחולצת טי לבנה במקום המכופתרת של החליפה, כלומר לצוות אותה לבלייזר מחויט ולמכנסיים מחויטים בגזרה צרה. להשלמת הלוק, הוסיפו שרשרת חוליות זהב במראה גס, ונעלי לאופרס (מוקסינים) בגוון מתאים. התוצאה - לוק שיקי שיצאים למשרד ויתכן מאוד שגם ליציאה בערב, ישר מהעבודה. בימים הקרים באמת, הלוק הזה יאמץ בחום גם מעיל צמר שחור ארוך מחויט מעל. 


לוק קז׳ואל מוקפד לסוף השבוע - עם ג׳ינס ובלייזר

לוק סופר טרנדי שיעבוד גם עם טי שירט לבנה קלאסית וגם עם טי שירט קרופ - גזרה שהולכת ותופסת תאוצה. אם הלכתן על הגרסה הקלאסית של טי שירט כותנה לבנה, יתאים פה מאוד ג׳ינס בגזרה ישרה או צרה, ובלייזר שחור מעל. מעט תכשיטי זהב שיוסיפו עניין, כמו שרשרת זהב עדינה ועגילי חישוק, יוסיפו עידון ושיק. גם כאן נעלי הלאופרס יתאימו במיוחד, וגם מגפונים קלאסיים נעור שחור. גרסה נוספת ומאוד עדכנית ללוק הזה, היא ללכת עם טי שירט קרופ, כלומר חולצת כותנה דקה, עם שרוולים ארוכים, המסתיימת מעל הטבור. השילוב שיתאים כאן הוא עם ג׳ינס או מכנסיים מחויטים בגזרה גבוהה ורחבה (ווייד לג), נעליים במראה צבאי, ובלייזר שחור מעור או מבד. לוק ניינטיז קלאסי, שמאוד נכון כרגע, וגם מאוד מתאים לרחוב הישראלי.

ליציאה: עם מכנסי עור

עוד שילוב בין עולמות שיוצא שיא הסטייל ביחד: טי שירט לבנה יחד עם מכנסי עור שחורים בגזרה ישרה, וגם כאן - הבלייזר השחור הקלאסי כמובן ייתן את הטאץ׳ האחרון המתבקש. אם מדובר ביציאה, תוכלו להוסיף לחגיגה שרשרת זהב עבה או עגילים עם נוכחות וגם מגפוני עקב מחודדים. 


הכי מחממת ונעימה - טי שירט גולף


חולצת גולף בייסיק, היא למעשה הטי שירט של החורף, והיא נצמדת אל הגוף מכל כיוון, על מנת לוודא שיהיה לנו חם ונעים באופן הרמטי. כמה טוב שהיא גם שיא הסטייל ועל אף שהיא מוגדרת כפריט קזו׳אל, היא דווקא משדרגת כל לוק ומוסיפה איזה טאץ׳ אירופאי אטרקטיבי. הנה כמה דרכים מומלצות ללבוש טי שירט גולף:

הכי מחמם: מתחת לסוודר או לסווטשירט


אאוטפיט שישרת אתכן מכל הכיוונים, כלומר גם יהיה מחמם מאוד וגם יהיה שיקי מאוד, בסגנון הסטריט וור העדכני, הוא ללבוש טי שירט גולף צמודה, רצוי בלבן או בגוון בהיר אחר, מתחת לסווטשירט אוברסייז מפנק, ולוודא שצווארןם הגולף מבצבץ מתחת כמובן. לסיפור הזה כדאי להוסיף כובע מצחיה ושרשרת בסגנון גורמט, ג׳ינס וסניקרס, ותחושו עצמכן היילי ביבר ברחוב הישראלי.

הכי נוח: עם טייץ ומגפיים


כאן יש הצעה ללוק שהוא יכול להיות כל כך אלגנטי, שאף אחד לא יצליח לנחש שהוא גם נוח בטירוף. חולצת גולף שחורה, טייץ שחור, מגפיים צ׳אנקיות שחורות ובלייזר או מעיל צמר ארוך. נוח, מחמם והכי סטייל שיש. לוק להיצמד אליו כל החורף.

הכי שיק: מתחת למכופתרת לבנה


אם גם לכן קשה להיפרד מהמכופתרת הלבנה הקלאסית בחורף, אז קודם כל אתן לא לבד, ושנית - אתן ממש לא חייבות. המכופתרות הגבריות שנכנסו חזק לטרנד בשנים האחרונות, יכולות לעבוד נהדר גם בחורף. כל שצריך לעשות הוא ללבוש מתחת חולצת גולף צמודה, ולהשאיר את כפתורי החולצה העליונים ללא רכיסה. מומלץ לתחוב את החולצה בתוך ג׳ינס גבוה ולהוסיף גם חגורת עור שחורה או חומה. לוק טרנדי, מחמיא ונעים שאי אפשר לטעות איתו.

הכי קלאסי: עם ג׳ינס ובלייזר


כמובן, ה״גו טו״ של כל יציאה מהבית - למשרד או לבר, הוא פשוט ללבוש את חולצת הגולף הצמודה יחד עם הג׳ינס האהוב עליכן. על מנת לשדרג את הלוק הזה ליציאה או למשרד, תוכלו לעשות זאת בקלות על ידי לבישת בלייזר דמוי עור מעל, בלייזר קטיפה או פשוט בלייזר בד מחוייט. 

Read more

על-זמנית ותמיד בסטייל: 4 שילובים מנצחים עם טי שירט - Inter Jeans

על-זמנית ותמיד בסטייל: 4 שילובים מנצחים עם טי שירט

אין עוררין על כך שטי שירט היא הפריט החשוב והפרקטי ביותר במלתחה שלנו. עם הג׳ינס הנצחי, עם חליפה מחויטת או בכלל עם חצאית נשית - כמה שילובים שיצרו לוקים מהממים באפס מאמץטי שירט לבנה אחת איכותית, מכות...

לקרוא עוד
חולצות מכופתרות לגברים ועוד כמה פריטי מפתח שכל אחד חייב בארון - Inter Jeans

חולצות מכופתרות לגברים ועוד כמה פריטי מפתח שכל אחד חייב בארון

המין הגברי הבין כבר מזמן את מה שהנשים רק מתחילות להבין לאחרונה - בייסיק הוא הכל ומלתחת קפסולה, עם מעט פריטי מפתח שווים, מדויקים ואיכותיים, שמחזיקים מעמד שנים היא הדיבור. מהמכופתרת ועד הג׳ינס הנכון ...

לקרוא עוד