דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מהטי שירט ועד החליפה המחויטת: כל הדרכים ללכת עם נעלי סניקרס

מהטי שירט ועד החליפה המחויטת: כל הדרכים ללכת עם נעלי סניקרס - Inter Jeans

מהטי שירט ועד החליפה המחויטת: כל הדרכים ללכת עם נעלי סניקרס


אם לפני עשרים שנה, מישהו היה אומר לנו שנעלי הספורט המעט מגושמות, יהפכו להיות שיא האופנה, וינעלו אותן עם כל מערכת לבוש העולה על הדעת, המון, אבל המון גבות היו מורמות בספק עצום. אבל הן כאן בכל הכוח. רעיונות לאאוטפיטים עם הנעליים הכי טרנדיות בסביבה

המילניאלס שבינינו אולי אפילו לא יזכרו את התקופה הזאת, אבל עד לפני כ-10-15 שנים, לא היה לג׳יט בכלל להסתובב עם נעלי סניקרס מחוץ לכותלי חדר הכושר. בטח ובטח לא עם לבוש ייצוגי כמו מכנסיים מחויטים ובלייזרים. לא קול בכלל. אם לפני עשרים שנה, מישהו היה אומר לנו שהנעליים הצ׳אנקיות המעט מגושמות של ניו באלאנס למשל, יהפכו להיות שיא האופנה, וינעלו אותן עם כל מערכת לבוש העולה על הדעת, המון, אבל המון גבות היו מורמות בספק עצום. אבל איזה כיף, הימים האלה שייכים להיסטוריה, ליטרלי, וכיום אפשר להסתובב עם סניקרס כאוות נפשנו, אפילו ליציאה, ואפילו כשאנחנו משוטטות למשל בפריז, עיר האורות, או בכלל בחו״ל, במקומות בהם כנראה נשקיע יותר בהופעה מאשר כאן בארץ. במילים אחרות, גם כחלק מאאוטפיט מושקע ומהודר, אפשר כיום לשלב סניקרס, אבל אלו יצטרכו להיות הסניקרס הנכונות והמתאימות כמובן. 


לא כל הסניקרס זהות הן

נעלי סניקרס נבדלות אלו מאלו, לא רק בצבעים, שגם להם יש כמובן הרבה חשיבות בבניית לוק, אלא גם בצורה ובסגנון. יש את הסוג הספורטיבי יותר, כלומר נעליים מעט גסות ועבות יותר, שבדרך כלל יהיו מהונדסות היטב לצורך אימוני כושר. לאחרונה, אפשר לחגוג בכל החתונות, מאחר וזהו בדיוק הסגנון שגם חדר ללב המיינסטרים. כלומר, דווקא הנעליים שהן הכי אורתופדיות והכי נוחות, הן גם הכי אופנתיות. מי היה מאמין? אבל רגע לפני שאתן מסתערות על המציאה, חשוב להבין שגם אותן צריך לדעת איך לנעול ובאילו מערכות לבוש הן יתאימו. מיד נפרט לאיזה סגנון של אאוטפיטים הן יחמיאו.

מהצד השני, יש כמעט לכל מותג ספורט גם את הגרסאות המעודנות יותר של נעלי הספורט, מה שבדרך כלל יוצר תוצאה של נעלי סניקרס שהן נוחות כמעט כמו נעלי ספורט, כלומר יתמכו בהחלט צעידות ארוכות בעיר ואפילו יום טיול בטבע, אך המראה שלהן הרבה יותר מתון וסולידי, ובדרך כלל הן יהיו מבד או עור הפוך, ופחות מעור או מחומרים דמוי עור ופלסטיק. גם הנעליים האלו יתאימו עם סגנונות לבוש שונים, שמיד נדבר עליהם.

לוק 1: המתבקש - ג׳ינס וטישירט עם סניקרס


כמובן שהלוק המתבקש שנצוות לנעלי סניקרס, הוא הלוק הכי בייסיק שיש, וה״גו-טו״ שיש לכולנו בארון, ובינינו גם רואה הכי הרבה אור יום. הכוונה כמובן היא לג׳ינס וטי שירט. אבל לפני שנרדמות על זרי הדפנה, חשוב לדעת שג׳ינסים לנשים נחלקים לגזרות שונות מאוד ולסגנונות שונים, ולא לכל ג׳ינס יתאים כל סגנון של נעלי סניקרס. לדוגמא, ג׳ינס סקיני יחד עם נעלי ספורט גסות - פחות. כאן דווקא יתאימו נעלי הסניקרס המעודנות שפחות מיועדות לספורט. כמו כן, חשוב לשים לב לאורך הג׳ינס ולא פחות - לאורך הגרביים. אם הלכתן על ג׳ינס שנותר רווח מסוים בינו לבין הנעליים, חשוב לגרוב גרביים שאינן נראות. אם קשה לכן להיפרד מנעלי הסניקרס הצ׳אנקיות, ומאוד מתחשק לכן גם ג׳ינס, מוטב לשלב את שני אלה כאשר הג׳ינס הוא רחב ו״נשפך״ מעט מעל הנעל, כאשר הוא מכסה מעט ממנה. 


לוק 2: הכי טרנדי - עם טייץ

האנשים שהביאו לכן את הסניקרס מרימים הילוך ועכשיו גם מכנסי הטייץ ההו כה נוחים הם לג׳יט כלבוש פומבי, ולא רק בדרך חזרה מהפילאטיס, אלא גם סתם ככה. מה רבו מעשיך. בכל מקרה, גם את מכנסי הטייץ צריך לדעת איך לסגנן כמובן, כאשר אלו יתאימו במיוחד יחד עם נעלי סניקרס במראה גס יותר, או נעלי ספורט של ממש. שימו לב שכדאי שהנעליים יהיו בצבע לבן או בצבע בהיר אחר, ומומלץ לגרוב גרביים לבנות בגובה הקרסול, מה שגם יתרום לחימום אופטימלי בחורף. אם בא לכן לשדרג מעט את הלוק הזה ולהפוך אותו לטיפה פחות בייסיק, בלייזר שחור מבד או מעור, יוסיף כאן המון שיק, ולמתקדמות - גם כובע מצחיה בסגנון בייסבול. אם בכל זאת אתן פשוט בקטע בייסיק נוח וכייפי, סווטשירט אוברסייז עם טי שירט גולף מתחתיו, יתאימו ללוק הזה בדיוק, וגם יהיו הכי מפנקים ומחממים שיש. 


לוק 3: הכי כיף בחורף - עם מכנסי טרנינג

דיברנו על חום ועל פינוקים, אז אי אפשר שלא לציין מכנסי טרנינג בהקשר הזה. מכנסי טרנינג עם סיומת גומי צרה למשל, יתאימו מאוד עם סניקרס לבנות או עם נעלי ספורט. גם כאן, יש איך להפוך את שיא הבייסיק למשודרג. באמצעות שילוב של חולצת גולף צמודה ומעליה בלייזר, יתקבל לוק מתוחכם ושיקי, ואף אחד לא צריך לנחש כמה נוח לכן בפנים…

לוק 4: תומך יציאה - עם מכנסי עור או מכנסיים מחויטים

מרוב שדיברנו על נוחות ונעימות, כמעט שכחנו שגם יש יציאות נוצצות בחיים האלה, אבל זה ממש לא אומר שצריך לוותר על נוחות ונעימות. במיוחד אם אתן בדרך לבילוי שכולל שיטוט ממושך בעיר ו/או מסיבת ריקודים - הלוק הזה הוא בול בשבילכן. מכנסיים דמוי עור או מכנסיים מחוייטים, תמיד יולידו לוק שהוא קצת יותר ״לבוש״, וגם אם תלבשו אותם עם נעלי סניקרס, הם עדיין יעשו את העבודה. דווקא השילוב בין שני העולמות הכה שונים - המחויט והמהודר, יחד עם נעלי סניקרס, יצרו לוקים מעניינים ומקוריים, וגם סופר עדכניים. למתקדמות - אפשר ללבוש מכנסיים בגזרה ישרה או רחבה מבד נוצץף ולשלב אותם עם סניקרס צ׳אנקיות לבנות או שחורות. אין ויכוח על כך שאתן לבושות ליציאה.  

Read more

קרופ טופ: לא לטינאייג׳ריות בלבד - Inter Jeans

קרופ טופ: לא לטינאייג׳ריות בלבד

במסגרת הקאמבק של הרבה מהטרנדים שהיו פופולריים בסוף הניינטיז ובתחילת שנות ה-2000, חזרו לחיינו גם חולצות הבטן, הטופים, והחולצות שהן לא לגמרי טופים, אלא מסתיימות בסביבות גובה הטבור. עם האדפטציות והישל...

לקרוא עוד
לאמץ או לא לאמץ? מגפי הפרווה השמנמנות בקאמבק היסטרי - Inter Jeans

לאמץ או לא לאמץ? מגפי הפרווה השמנמנות בקאמבק היסטרי

המגפיים הפרוותיות הצ׳אנקיות האלה פתאום נראות בכל מקום, והאמת? הן באות לנו ממש טוב בחורף הזה. איך חזר הטרנד ההוא מתחילת המילניום, איך כדאי לאמץ אותו, ואיזו גרסה שלו תמצאו באתר? אם גם אתן חובבות טרנ...

לקרוא עוד