דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: נעלי עקב שחורות לא יוצאות מהאופנה: בדיוק בגלל זה שווה לרכוש אותן בסייל

נעלי עקב שחורות לא יוצאות מהאופנה: בדיוק בגלל זה שווה לרכוש אותן בסייל - Inter Jeans

נעלי עקב שחורות לא יוצאות מהאופנה: בדיוק בגלל זה שווה לרכוש אותן בסייל


אפשר לגמרי להבין למה אנחנו מכורות לעקבים גבוהים. הם מגביהים, הם גורמים לנו להתהלך זקופות והם אף פעם לא יוצאים מהאופנה. זו בדיוק הסיבה שכל זמן הוא זמן טוב להתחדש בנעלי עקב קלאסיות. למשרד, ליציאה או לאירוע - הצעות לאאוטפיטים עם נעלי עקב


קשה להאמין אבל נעלי עקב, על גרסאותיהן השונות, החלו את דרכם בעולם כבר באירופה של המאה ה-17. בתחילת דרכן הן בכלל היו סממן גברי,  כאשר חוברו עקבים מרובעים וצ׳אנקיים למגפי רכיבה או לנעלי ערב גבריות, בעוד שנעלי עקב לנשים היו צרות ומחודדות ולעיתים קרובות היו בדגמים של נעלי סירה, ממש כמו נעלי העקב של ימינו. כן, הן שרדו מהמאה ה-17, אתן קולטות? עד המאה ה-20, נעלי עקב עם פרופיל דק ייצגו נשיות; עם זאת, עקבים גבוהים ועבים על מגפיים או כפכפי עור גסים, היו עדיין נחתלם של גברים. עד שנות ה-50, עקבי נעליים היו עשויים בדרך כלל מעץ, אך בשנים האחרונות הם עשויים ממגוון חומרים, לרבות עור, זמש ופלסטיק.


אפשר לגמרי להבין למה אנחנו מכורות לעקבים גבוהים. קודם כל הם גורמים לנו להיראות גבוהות יותר, אבל הם גם משפיעים על היציבה, בקטע חיובי שבדרך כלל גורם לנו להיראות זקופות יותר, והם יוצרים אשלייה של רגליים ארוכות יותר, שאין הרבה נשים שיתנגדו לכך. כשאנחנו לבושות שמלה או בגד חושף רגליים אחר, הם גם יוצרים הדגשה של שרירי השוק, ובאופן כללי - הם משנים את כל האווירה.

למה כל זמן הוא זמן טוב להתחדש בנעלי עקב שחורות?


כאמור, נעלי עקב שחורות עם חרטום מחודד הן קלאסיקה שהחלה את דרכה כבר לפני מאות, כן, מאות (!) שנים, ולא עושה שום סימנים של עזיבה. זו בדיוק הסיבה שמתי שלא תתחדשו בזוג נעלי עקב בדגם קלאסי, הן עדיין יהיו רלוונטיות ושימושיות מאוד. נכון, יש את העניין של הנוחות שעלולה להיות מאתגרת לפעמים בנעילת עקבים גבוהים, אם כי פלאי הטכנולוגיה של היום המציאו לנו שלל פיתוחים, רפידות ועוד, שהופכים את הנעליים לנוחות יותר. כמו כן, כיום הנעליים עצמן מיוצרות בטכנולוגיות חדישות, שהופכות אותן לנוחות ועמידות יותר מלכתחילה. 


בנוסף, במדינת ישראל לרוב אין ״דרס קוד״ קשוח מדי, כך שתוכלו להחליט שאתן עושות בהן שימוש כנעלי ערב בלבד, או לחילופין, מאמצות אותן לימי עבודה שלא מצריכים מכן תנועה מרובה מדי, אחרי הכל, אנחנו בעידן של אורח חיים יושבני, שלעתים זה מקומם ומדאיג, אך בכל הקשור לנעלי עקב - הרי שזה מבורך.


אילו נעלי עקב בסייל תוכלו למצוא כעת באתר?

באתר אינטר ג׳ינס, שאולי אתן מכירות יותר בשם NYOU, יש קטגוריה שלמה המיועדת לנעלי עקב, כאשר חלק גדול מהן נמצא כעת בסייל. כאמור, יש את כל הסיבות לחכות למחירי מבצע כאשר מדובר בנעליי עקב, שכן, הן ישמשו אתכן גם עוד שנים קדימה.


באתר תמצאו נעליים של סטיב מאדן בדגמים שמרפררים לנעלי הסירה המחודדות הקלאסיות, עם העקבים המחודדים. כמו כן, יחכו לכן שם גם נעלי עקב של JUICY COUTURE, שהן סוג של טייק אוף על הקלאסיקה, בדמות נעלי לקה שחורות בוהקות, עם עקבים שקופים וגבוהים מאוד. 


עוד מבית סטיב מאדן, תמצאו גם את הגרסה של המעצב לנעלי מרי ג׳יין, נעלי בובה עם עקב צ׳אנקי, שעושות עכשיו קאמבק היסטרי מהניינטיז. 


מה ללבוש עם נעלי עקב שחורות קלאסיות?

המתבקש: שמלת מיני צמודה וגרביונים


מדובר בלוק קלאסי וסקסי להחריד, אבל צריך לעשות אותו נכון. כשהולכים על קלאסיקה, צריך שהכל יישב במקום, יהיה מדויק ואיכותי ובקיצור מושלם. אז על מנת להימנע מלוק שעלול להיראות מעט זול, חשוב שבד השמלה יהיה עבה ועמיד, ולא צמוד וסטרצ׳י מדי. כמו כן, רצוי שתהיה זו שמלה עם שרוולים ארוכים ומחשוף גב נאה יכול להוסיף פה המון. השלימו את הלוק עם שיער אסוף בהידוק ובקפידה, אודם אדום ולק מוקפד. כן, אנחנו יודעות שהמילה ״מוקפד״ חוזרת כאן בהטיות שונות, אבל זה באמת חשוב כדי לייצר את הלוק המדויק, וכזה שלמרות שהוא סקסי בטירוף, הוא גם אלגנטי ואצילי באותו הזמן. 


לעבודה במשרד: עם מכנסיים מחויטים בגזרת סיגר וחולצה מכופתרת

במקרה שאתן עובדות במקום שיש בו צורך בלבוש ייצוגי, הלוק הזה גם הוא קלאסיקה של כל הזמנים. גם כאן, איכות היא שם המשחק. המכופתרת חייבת להיות בגזרה שהיא לא אוברסייז אך גם לא צמודה מאידך, משהו בין לבין, וחשוב שתהיה מגוהצת למשעי. בדיוק אותם הכללים תקפים לגבי המכנסיים, שרצוי שיהיו שחורים ובגזרה צרה יחסית, גזרת סיגר או ״סלים״. תכשיטי זהב מינימליסטיים יוסיפו פה טאץ׳ של עידון ונשיות. 


ליציאה: עם ג׳ינס וגופיית סאטן 


גם כאן מדובר בהצעה ללוק שהוא על זמני, ולא רק שהוא תמיד יהיה בתוקף, מה גם שבאדפטציות כאלה או אחרות, הוא יתאים בערך לכל עונות השנה. הרעיון הוא ״לשבור״ את האלגנטיות והפאר של נעלי העקב, באמצעות ג׳ינס כחול משופשף, ואולי אפילו טיפה רחב במותניים, שלא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות. מה שכן, על מנת שיתקבל לוק מחמיא, כן כדאי שהגזרה של המכנסיים תהיה גבוהה יחסית. כמו כן, רצוי מאוד שהמכנסיים יסתיימו קצת מעל כף הרגל, כלומר באזור השוק, ויוותר רווח ביניהם לבין נעלי העקב. בתוך המכנסיים, כדאי להכניס את שולי גופיית הסאטן, שיכולה להיות בכל צבע ובכל דוגמא, למשל עם תוספת דיטיילס של תחרה וכדומה. שיער אסוף ברישול, תכשיטי זהב עדינים, תיק קלאצ׳ קוקטי ויש לכן את לוק היציאה המושלם. 

Read more

סווטשירט כתום או מכנסי טרנינג ורודים: הצבעים הטרנדים של העונה - Inter Jeans

סווטשירט כתום או מכנסי טרנינג ורודים: הצבעים הטרנדים של העונה

לא ציפינו מעולם האופנה להיות כזה צבעוני וכיפי דווקא בחורף. את האפורים, השחורים והבז׳ים שהכרנו בחורפים הקודמים, מאיימים להחליף צבעים נועזים במיוחד כמו ורוד פוקסיה, כתום וירוק. אילו פריטים צבעוניים ב...

לקרוא עוד
קרופ טופ: לא לטינאייג׳ריות בלבד - Inter Jeans

קרופ טופ: לא לטינאייג׳ריות בלבד

במסגרת הקאמבק של הרבה מהטרנדים שהיו פופולריים בסוף הניינטיז ובתחילת שנות ה-2000, חזרו לחיינו גם חולצות הבטן, הטופים, והחולצות שהן לא לגמרי טופים, אלא מסתיימות בסביבות גובה הטבור. עם האדפטציות והישל...

לקרוא עוד