דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: סנדלי פלטפורמה או כפכפי סלייד: טרנדים בסנדלים וכפכפים לקיץ הקרוב

סנדלי פלטפורמה או כפכפי סלייד: טרנדים בסנדלים וכפכפים לקיץ הקרוב - Inter Jeans

סנדלי פלטפורמה או כפכפי סלייד: טרנדים בסנדלים וכפכפים לקיץ הקרוב

נכון, החורף האחרון לא ממש נתן מעצמו, אבל על הקיץ הישראלי אנחנו תמיד יכולות לסמוך. במילים אחרות, בקרוב יהיה פה חם מאוד. אם כן, כדאי להיערך ולהכיר את הטרנדים החמים בתחום הסנדלים והכפכפים לעונה הקרובה. סנדלי פלטפורמה, כפכפי אצבע ועוד - את כולם תמצאו באתר

נכון, החורף האחרון לא ממש היה נוכח, אבל אין ספק שהקיץ המקומי יודע את העבודה שלו, תמיד ואפשר לסמוך על זה. במילים אחרות, בקרוב הולך להיות פה חם. מאוד. כפות הרגליים שלנו שכמהות לשמש ולאוויר, יקבלו את שמגיע להן, ובקרוב יהיו פה שלל סנדלים וכפכפים שיעשו לנו קצת טוב על הנשמה.  


סנדלים מגיעים בכל הצורות והגדלים: שטוחים, עם עקב, מעודנים או צ׳אנקיים, עם רצועות עור, עם רצועות גומי, עם אבזם, בלי אבזם, עם שרוך קשירה או מינימליסטים ושקופים… והרשימה עוד ארוכה. מה שתמיד נכון לנעליים בכלל ולסנדלים בפרט, הוא שהם חייבים להיות מתאימים לסגנון האישי ולכל אאוטפיט נתון שבחרנו לצאת איתו מהבית. כמו כן, הם גם צריכים להתאים למקום ולאירוע. לדוגמא, בחתונת צהריים, תוכלו להתרווח בסנדלים שטוחות, אבל באירוע ערב - פחות יתאים להגיע בלי עקבים, לפחות לתחילת האירוע ולחלק של קבלת הפנים. כך או כך, תמצאו באתר שלל אופציות, כך שכל אחת תוכל למצוא את הזוג המדויק לה. 

מהם הטרנדים בכפכפים וסנדלים לקיץ הקרוב?


אז נכון שבינתיים אנחנו מתהלכות עם נעליים סגורות, אבל זה עניין של שבועות ספורים עד שאת אלו יחליפו לחלוטין הסנדלים והכפכפים. בדיוק בגלל זה, זהו בדיוק הזמן המתאים להתחיל ולהתעדכן בטרנדים לקיץ הקרוב. באופן טבעי, עם עונה חדשה מגיעה גם רשימה חדשה של טרנדים שכדאי להכיר. נכון שתמיד יהיו לנו הכפכפים והסנדלים האהובים שנחזור אליהם, והם יושבים לנו בול על הרגל, והכי נוחים לנו - פקטור סופר משמעותי ברכישת נעליים. עם זאת, תמיד נחמד להוסיף כמה אופציות עדכניות למלתחת הקיץ. אז החל מסנדלים שטוחים מינימלסיטים ועד לסנדלי פרווה שממשיכים איתנו מהעונה הקודמת, קיימת גרסה לכל סגנון ואסתטיקה שאתן מחפשות. אז מהם הסגנונות הבולטים לקיץ הקרוב? 


סנדלי פלטפורמה - הגבהה בסטייל ונוחות 


למקרה שלא הבחנתן בכך, טרנדים של סוף הניינטיז ותחילת המילניום שולטים בכל תחום האופנה כעת. עד כדי כך שהסטייל הזה כבר זכה בשם קוד Y2K. את הרחובות שוטפים מכנסי קרגו רחבים, חולצות בטן, ואפילו שרשרות צ׳וקר, ובקרוב גם צבעי ניאון מסנוורים. אז היה זה מתבקש שגם סנדלי פלטפורמה יעשו קאמבק, לא? 

טרנד הסנדלים עם הסולייה המאסיבית, היה פופולרי במהלך שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000, ואנחנו די מבסוטות מזה שהוא חזר. קודם כל, מדובר בשיחוק מבחינת העניין הזה של הגבהה ללא עקבים מאתגרים. דבר שני, הם מספיק ניטרלים כדי לזרום עם ג׳ינס, עם שמלה, עם מכנסי ברמודה, עם אוברול וכמעט עם כל פריט לבוש. כמו כן, סנדלי הפלטפורמה עשויית להוות אלטרנטיבה מצוינת לנעלי עקב, עבור חתונות הקיץ ומסיבות הנערכות בחוץ, לרבות על דשא שעלול להיות מאתגר עם נעלי עקב רגילות.  


באתר תמצאו שלל סנדלי פלטפורמה של מותג הדנים האיטלקי ריפליי, ובמיוחד בסגנון צ׳אנקי הקורץ לספורטיבי. נוח, כיפי, מגביה, והכי סטריט סטייל. 


הגרסה העדכנית לסנדלים תנ״כיות


בוודאי נתקלתן בסנדלים עם רצועות עור קלועות לאחרונה, משהו שמזכיר את הסנדלים התנ״כיות מפעם, רק בגרסה מעט עבה ומסיבית יותר. בעולם מכנים את הסגנון הזה ״סנדלי דייגים״, מאחר שמקורם בדייגים של שנות ה-40 שנהגו לנעול את הסנדלים הללו בעת עבודות הדיג על הרציפים הלחים. באופן מפתיע, החיפוש אחר נעליים נוחות ופונקציונלי העלה את הסטייל הזה מן האוב.  


הם נוחים, הם כייפיים ובינתיים אפשר לנעול אותם עם גרביים - כפכפי סלייד

כפכפי סלייד כאן בסביבה כבר כמה שנים, והן מגיעות בשלל ורסיות. יש את הסגנון הספורטיבי הצ׳אנקי, כאשר בהקשר זה הן מגיעים בשלל צבעים שונים ודוגמאות. ויש כפכפי סלייד שממש אפשר ורצוי לנעול לערב, כאשר הם עשויים מעור, מחומר מבריק וגלאמי, ואפילו מצוידים בעקבים. כך או כך, מדובר בכפכפים נוחים, כיפיים, וקולים. את הגרסה הספורטיבית הקז׳ואל שלהם, ניתן ללבוש עם לבוש בייסיק, ואפילו, עד שיתחמם, לנעול אותם יחד עם גרביים. את הגרסה המהודרת שלהם, תוכלו לאמץ אפילו לאירוע או ליציאה נוצצת. באתר תמצאו כפכפי סלייד מהודרות של JUICY COUTURE, מעוטרות באבני חם דמויות יהלומים, וגם עם לוגו המותג. כמו כן, יחכו לכן שם גם כפכפי סלייד ספורטיביות יותר של REPLAY, בשלל צבעים עזים ומשמחים - ירוק, סגול, ואדום, וגם שחור, עבור הסולידיות שביניכן.

המהפך של כפכפי האצבע

כפכפי אצבע לנשים עברו מהפך רציני בשנים האחרונות. אם עד לאחרונה, היו אלו פריטי הנעלה שהוגבלו לנעילה בים או בבריכה בלבד, כלומר לא היה ראוי לצאת איתם מהבית לשום מטרה אחרת, הרי שכיום השתנו פני הדברים. ישנן גרסאות חדשות, יפות ואלגנטיות יותר של כפכפי האצבע, בדגש על החומר ממנו הם עשויים. נפוצים מאוד בשנתיים האחרונות כפכפי אצבע עשויים עור שחור, לבן או חום, שאפשר לצוות לשלל אאוטפיטים קייציים ולהנות מנוחות שיא, לצד טרנדיות וסטייל. באתר תמצאו כפכפי עור איכותיים במיוחד של STEVE MADDEN, עם סוליה שטוחה ורצועות עבות ונוחות. אלו הם הכפכפים המדויקים ביותר לעונה, והם יתאימו עם שמלה, עם מכנסי פשתן רחבים וכמובן עם ג׳ינס וגופיה קייצית. עוד טרנד בתחום כפכפי האצבע, שממשיך איתנו מהעונה שעברה, הם הכפכפים הצ׳אנקיים עם הרצועות השמנמנות.

את פריטי ההנעלה המתוארים בכתבה תוכלו למצוא באתר אינטר ג׳ינס, שאולי הכרתן כ-NYOU.

Read more

מכנסיים קצרים לגברים - הדגמים החדשים באתר - Inter Jeans

מכנסיים קצרים לגברים - הדגמים החדשים באתר

ציידנו את האתר בשלל דגמי מכנסיים קצרים, שיוכלו לשמש אתכם כבר עכשיו במהלך חג הפסח ובוודאי בהמשך, בזמן שהטמפרטורות יעלו לגבהים חדשים. המלצות לשילובים בסטייל הקיץ פה מעבר לפינה, וכשמדובר בארץ ישראל, ...

לקרוא עוד
בגדי מותגים לגברים: הפריטים הכי שווים שתמצאו באתר - Inter Jeans

בגדי מותגים לגברים: הפריטים הכי שווים שתמצאו באתר

הרכבת מלתחה גברית איכותית היא סיפור פשוט למדי. יש צורך בכמה ג׳ינסים שווים, טי שירטס איכותיות, מכנסי בד, חולצות מכופתרות וחולצות פולו. את כל אלו תמצאו באתר אינטר ג׳ינס - תוצרת המותגים הכי איכותיים ש...

לקרוא עוד