דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: עם מכנסי טרנינג או חולצה מכופתרת: הצעות לבוש לאישה ולגבר לולנטיינס

עם מכנסי טרנינג או חולצה מכופתרת: הצעות לבוש לאישה ולגבר לולנטיינס - Inter Jeans

עם מכנסי טרנינג או חולצה מכופתרת: הצעות לבוש לאישה ולגבר לולנטיינס

כיף כשיש עוד מועד קטן שאפשר לצאת לבלות בו, או פשוט להישאר בבית, אבל באווירה קצת יותר חגיגית ורומנטית. כך או כך, זו גם הזדמנות להתלבש טוב. הצעות לאאוטפיטים לגברים ולנשים לחגיגות האהבה השנה


חג האהבה קרב ובא, ואצל רבים מאיתנו, על אף שבכל יום חוגגים אהבה, זו בכל זאת סיבה למסיבה. כיף כשיש עוד מועד קטן שאפשר לצאת לבלות בו, או פשוט להישאר בבית, אבל באווירה קצת יותר חגיגית, להזמין או לבשל ארוחה טובה רומנטית, לאור נרות, או לאור מסך הטלוויזיה עם סרט או סדרה טובה של נטפליקס. כך או כך, זו גם הזדמנות להתלבש טוב. אפילו אם נשארים בבית, תמיד מומלץ לטפח את עצמנו ולהיראות טוב, למען שלום מערכת היחסים והמשך המשיכה ההדדית והכיף. הן מהצד הנשי והן מהצד הגברי, כדאי להשקיע גם בלבוש ביתי הולם, ולהיפטר מהטרנינגים המוכתמים והישנים, מחולצות סוף מסלול למינהן ומבדים מתפוררים עם ״גולגולים״. כשאנחנו משקיעים בעצמנו ומטפחים את עצמנו, אנחנו מרגישים טוב יותר בפני עצמנו, ומקרינים זאת החוצה. לא משנה כמה שנים אתם יחד, עדיין חשוב להשקיע במראה הולם, גם בתוך הבית. מילה שלנו - זוהי סגולה לזוגיות בריאה ומתפקדת לאורך שנים. 


אז כן, יום הולנטיינס הולך ומתקרב, ואתם ודאי מתחילים לחשוב על פעילות לציון חג האהבה הבינלאומי הזה. כידוע, לא פחות משחשוב לתכנן פעילות, כלומר דייט רומנטי כלשהו, חשוב לתכנן מה ללבוש, ולהיות במיטבנו עבור בני ובנות הזוג. 


היא והוא: מה ללבוש לכל סוג של דייט?


מתחילים מהבייסיק: דייט רומנטי בבית


בתכלס, עד שהחורף עשה טובה והגיע אלינו, עכשיו כזה דחוף לנו לצאת? לא בהכרח. גם דייט קוזי בבית, עם ארוחה טובה, ביתית או מוולט, עם קצת נרות ואווירה, וכמובן סרט טוב בטלוויזיה, לגמרי יכולים לשבור את השגרה ולעשות טוב וחם בלב. גם בבית אפשר ורצוי להתלבש, אבל כמובן שהפעם זה יהיה עם בייסיק איכותי ולא משהו פנסי מדי. 


לגבר: מכנסי טרנינג וסווטשירט קפוצ׳ון

אין כמו סט של מכנסי טרנינג עבים ומחממים וסווטשירט קופוצ׳ון רחב ומפנק. מדובר לא רק בלבוש הביתי האולטימטיבי, אלא שעם טאץ׳ אפים קלילים, דוגמאת ג׳קט בומבר מעל וסניקרס גבוהות לגברים, תוכלו בכיף גם לצאת לרחוב בדיוק ככה. 


לאישה: מכנסי טרנינג וחולצת גולף צמודה

עוד מתקופת הקורונה, מכנסי טרנינג לנשים הפכו לפריטי לבוש לגיטימיים לחלוטין, גם מחוץ לבית. אבל צריך לדעת איך לעשות זאת. על אף שמדובר בלבוש ביתי בבסיסו, ונוח שאין כמותו, אפשר גם אפשר לבחור גזרות מחמיאות וטרנדיות, למרות שהמכנסיים עדיין יהיו תפורים מהבד הרך, הנעים והנוח הזה. למשל, מכנסי טרנינג בגזרת ווייד לג הטרנדית, יחמיאו ויאריכו את הגוף יותר מהגזרה הקלאסית האופיינית למכנסיים מסוג זה. גם לצבע ולסוג הבד יש חשיבות. למשל, ניתן לבחור במכנסי טרנינג מבד קטיפה בוהק, ולקבל תוצאה שונה לחלוטין. להשלמת הלוק הפחות זרוק, מומלץ לשלב עם המכנסיים חולצת גולף בייסיק צמודה ומחמיאה.

יוצאים לדייט במסעדה? זה מה שתלבשו


כמובן, לצאת לדייט במסעדה בולנטיינס זו קלאסיקה בפני עצמה, והסבירות שיש לכם כבר הזמנות במקום שאתם אוהבים, היא גבוהה במיוחד. אז מה כל אחד מבני הזוג ילבש ליציאה הרומנטית הזו? 


בשבילו: מכופתרת, מכנסיים מחויטים ונעלי עור

חולצות מכופתרות לגברים הן קלאסיקה של דייט, כמעט כמו יציאה למסעדה בולנטיינס, וכידוע, אנחנו לא אוהבים להתעסק עם קלפים מנצחים, אנחנו פשוט הולכים על זה. אז לדייט במסעדה, לכו גם אתם על מכופתרת יפה, בצבע ניטרלי או בצבע נועז כמו ורוד, חלקה או עם דוגמא מעניינת או אפילו היפסטרית. הכל הולך, ותלוי בעיקר בסגנון האישי שלכם. אם מדובר במסעדה ״רצינית״ (למרות שבישראל גם במסעדה הכי יוקרתית ניתן להגיע בכפכפים או סניקרס), בחרו במכנסיים מחויטים בגזרה צרה ובצבע ניטרלי כמו שחור, כחול כהה או דווקא בז׳. להשלמת הלוק, נעלו נעלי עור אלגנטיות, עם חרטום מרובע או מחודד. 


בשבילה: גופיית תחרה סקסית עם בלייזר ומכנסיים מחויטים

גופיות נשים עם תחרה הן סוג של ״גו-טו״ שלנו לדייטים רומנטיים, על אחת כמה וכמה כשמדובר ביציאה לרגל חג האהבה. אז אם אתן מוצאות את עצמכן מעט מבולבלות השנה מול ארון הבגדים - לכו על השילוב הזה: גופיית תחרה סקסית, בלייזר מחויט בצבע שחור, ומכנסיים מחויטים שחורים בגזרת ווייד לג או בגזרה צרה. להשלמת הלוק - נעלי עקב עדינות, אודם שחור, שיער אסוף בקפידה, ועגילי יהלום מנצנצים או עגילים תלויים. כמובן שאם כל לוק שתבחרו, תיקים לנשים תמיד יהיו שם לעזרתכן ולשרדוג משמעותי של הלוק. 


יצאנו לרקוד: מה ללבוש לדייט במסיבה?


אז למרות שהולנטיינס יוצא השנה על יום חול, בטוח שחלק מכם בכל זאת ימנפו את האירוע לכדי יציאה למסיבת ריקודים. כאמור, כל מועד כזה הוא סיבה למסיבה, אז למה לא בעצם?


לבן הזוג: מכופתרת, ג׳ינס וסניקרס

גרסה מעט משוחררת ונוחה יותר של ההצעה ללבוש למסעדה: חולצה מכופתרת מחוץ למכנסיים, ג׳ינס בגזרה צרה, ולמען הנוחות - נעלי סניקרס יפות, במראה מעודן ופחות ספורטיבי. 


לבת הזוג: שמלת מיני, בלייזר אוברסייז ומגפונים שטוחים

מסיבת ריקודים היא הזדמנות ללבוש מעט יותר ״אדג׳י״ ונועז, ואם אפשר, אז שיהיה גם נוח ויאפשר לנו לפזז על הרחבה בכיף ולאורך זמן. ההצעה היא כזו: שמלת מיני צמודה בצבע שחור, בורדו או ירוק בקבוק. למתקדמות: שמלת קטיפה. גרביונים שחורים ומגפונים שטוחים או מגפונים עם עקב נמוך. להשלמת הלוק האייטיזי - בלייזר אוברסייז שחור, שיער מסורק עם שביל באמצע או בצד, ויש לכן את זה.

את כל הפריטים שלעיל תוכלו להשיג באתר אינטר ג׳ינס, המוכר גם כ-NYOU

Read more

מעיל עור לגברים ומעילים לילדים: איך להתלבש בחורף הנוכחי? - Inter Jeans

מעיל עור לגברים ומעילים לילדים: איך להתלבש בחורף הנוכחי?

החורף ה״אמיתי״ והקר באמת לא עושה סימנים של להגיע לארצנו הקטנטונת. אם נסתכל על הצד החיובי של המגמה, אין צורך במעילים כבדים ובלבוש מסורבל, ואפשר להתמקד בהיבטים של סטייל ופאן בעונה הזו. הצעות למעילים ...

לקרוא עוד
החל מסווטשירטים לנשים ועד למכנסי סאטן: הניוד הוא השחור החדש - Inter Jeans

החל מסווטשירטים לנשים ועד למכנסי סאטן: הניוד הוא השחור החדש

צבע הניוד, גוון הפודרה, המכונה בישראל גם ״צבע גוף״, עושה סימנים של להישאר איתנו. למעשה, הוא כאן כבר מזמן וכנראה שלא ילך לשום מקום. רעיונות ללוקים מקוריים עם פריטים בגוון המדובר זה לא ממש טרנד, אלא ...

לקרוא עוד