דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: שמלת מיני עם בלייזר גברי: כשהנשי והסקסי פוגש את המחויט

שמלת מיני עם בלייזר גברי: כשהנשי והסקסי פוגש את המחויט - Inter Jeans

שמלת מיני עם בלייזר גברי: כשהנשי והסקסי פוגש את המחויט

זה התחיל מג׳ינס בויפרנד, ולאט לאט גלש לפריטים קלאסיים מהמלתחה הגברית המחויטת - בלייזר, חולצה המכופתרת הלבנה, מכנסיים מחויטים גבריים על שלל גזרותיהם, וסטים וגם נעלי המוקסינים, הלאופרס. כך תרכיבו לוקים שמשלבים בין הנשי לגברי


מבלי ששמנו לב, או יותר נכון מבלי שהגברים שמו לב, גנבנו להם כבר כמעט את כל המלתחה. זה התחיל מג׳ינס בויפרינד, ולאט לאט גלש לפריטים קלאסיים מהמלתחה הגברית המחויטת - הבלייזר הגברי כבר איתנו מזמן, וכך גם החולצה המכופתרת הלבנה שבמקור השתייכה לחליפה הגברית. בשנים האחרונות אימצנו גם מכנסיים מחויטים גבריים על שלל גזרותיהם, צרות ורחבות כאחד, וסטים וגם נעלי המוקסינים, הלאופרס, שבמקור שייכים למלתחה הגברית. היתה פה גם תקופה לא קצרה שמגבעות הלבד היו שיא האופנה, ועדיין אפשר לראות שרידים שלהן פה ושם, ולהרגיש לכמה רגעים כאילו פה זה כן אירופה. בקיצור, יש מצב שכל הפריטים שמרכיבים חליפה מחויטת גברית הם שיא הטרנד כרגע במלתחה הנשית, עם אדפטציות גלות בלבד.

אין כמו שילוב של קלאסיקות נשיות עם פריטים מחויטים מהמלתחה הגברית


אז כאמור, הפריטים הגבריים המחוייטים כבר עברו לאזור הנשי מזמן, אבל כדי שלא ניראה כאילו אנחנו בתוך תחפושת, יש לעשות את האדפטציות הנכונות וחשוב מכך, את השילובים הנכונים, שיהפכו אותם למחמיאים ונכונים יותר. אם תשאלו אותנו, השילוב האידיאלי הוא צירוף של פריטים גבריים יחד עם פריטים סקסיים בנשיות מובהקת, כמו חצאית מיני, פריטים מקטיפה וסאטן ועוד. כך נוצר לוק נשי שהוא גם מתוחכם יותר, גם שיק, וגם מחמיא ויפה.

הצעות לשילובים בין בגדים גבריים לבין פריטים נשיים מובהקים


מכופתרת לבנה עם חצאית מיני

שילוב שהוא קלאסיקה בפני עצמו - חולצה מכופתרת לבנה קלאסית, מגוהצת למשעי, מוכנסת בתוך חצאית מיני שחורה צמודה, בגזרה גבוהה. קשה לטעות עם הלוק הזה. את הנעליים והאקססוריז כדאי להתאים לפי סוג האירוע או הסיטואציה. לדוגמא, אם מדובר ביציאה לבר, יתאימו פה מגפוני עור שחורים עם עקב קטן ואולי אפילו מעיל עור מעל, לתוספת אדג׳, שיער פזור ומעט שרשראות זהב דקות.  אם מדובר ביציאה רצינית יותר, כדאי לנסות נעלי עקב שפיציות סופר נשיות, שיער אסוף בקוקו נמוך עם שביל בצד או באמצע, עגילי חישוק זהב או עגילי יהלום צמודים ושפתון אדום. קלאסיקה של ממש. 


שמלת מידי צמודה עם בלייזר גברי מחויט


עוד לוק שאי אפשר לטעות איתו, ויכול לשמש אתכן ליום עבודה, לקפה עם חברים וליציאה כאחד. כרגיל, הכל תלוי בנעליים, באקססוריז ובתסרוקת. הרעיון הוא ללבוש שמלת מידי צמודה בצבע ניטרלי (אנחנו תמיד נעדיף שחור), ומעליה בלייזר אוברסייז גברי מחויט. אם תנעלו מגפונים או אפילו סניקרס, יתקבל לוק שיקי ונוח ליומיום, ולעומת זאת, אם תשלבו כאן נעלי עקב, תסרוקת מסודרת, איפור ותיק קלאצ׳ מנצנץ, תקבלו לוק ערב שתמיד יתאים, לכל אוקייז׳ן.

שמלת מיני מקטיפה עם נעליים צבאיות 


לוק אדג׳י בהשראת הניינטיז, שזה מכבר עשו פה קאמבק רציני, למקרה שפספסתן את גל ה-Y2K ששטף את כל העולם בערך (מומלץ לעשות גוגל, במקרה שבאמת לא הייתן בעניינים). מדובר באאוטפיט שיתאים מאוד ליציאה קז׳ואל לבר או מועדון, ויגרום לכן להיראות נשיות אך בועטות. הרעיון הוא לשלב שמלת מיני קטיפה, יחד עם בלייזר שחור אוברסייז ונעליים צבאיות שחורות בסגנון דוקטור מרטינז. לוק נוח וסקסי, עם רוח נעורים מרדנית מרחפת מעליו. אגב, שינוי קל בלבד - החלפת נעליים לנעליים נשיות יותר, דוגמאת נעלי סירה עם עקבים דקים, תשנה לחלוטין את הלוק ותיקח אותו לכיוון של יציאה ״פנסי״ יותר. לוק שלעולם לא יאכזב אתכן. 

מכנסי סאטן עם וסט גברי ונעלי מוקסינים


עוד לוק לפנתיאון, בסגנון סופר טרנדי: השילוב של מכנסי סאטן רחבים, בגזרה גבוהה, יחד עם וסט מחויט רכוס באמצעות כפתורים ונעלי לאופרס, הלא הן המוקסינים שאפשר לראות מכל עבר בשנה האחרונה, אבל לא, לא נמאס לנו מהן. השילוב הזה מרכך את הנוקשות הגברית של הוסט, ויוצר יחד לוק מחמיא וזורם, ולא פחות חשוב - נוח מאוד. טיפ ללבישת מכנסיים רחבים מבד דק בחורף: פשוט וקל - ליבשו מתחת גרביונים עבים דוגמת גרביוני צמר, ובאחריות - אף אחד לא יוכל לנחש כמה חמים ונעים לכן מתחת למכנסיים הרחבים.

ג׳ינס בויפרינד, טופ תחרה ונעלי עקב


הג׳ינס הוא אמנם לא פריט מחויט, אבל אין ספק שכשהוא מגיע בגזרת בויפרינד, הוא לחלוטין שייך למלחתה הגברית. נסו לשלב את הניגוד המהמם של ג׳ינס בויפרינד אוברסייז, רצוי משופשף ועם קרעים, יחד עם נעלי עקב סופר נשיות וחלק עליון צמוד מתחרה או מקטיפה. אאוטפיט שלוקח את הטוב מכל העולמות ויוצר לוק מרהיב לכל יציאה סוערת בעיר.

מכנסיים מחויטים וחולצת גולף צמודה


לוק שמרוב שהוא נהיה חלק מהשגרה החורפית שלנו בשנתיים האחרונות (ולא, לא נמאס לנו וכנראה שגם לא ימאס לנו, ככה זה עם קלאסיקות), כבר שכחנו ממקור הפריטים המרכיבים אותו. אז הרעיון הוא לשלב מכנסיים מחויטים, כאלה עם פנסים ותפירה מוקפדת ביי דה בוק, יחד עם חולצת גולף צמודה ומדגישת קימורים, בלוק נשי מובהק. ללוק הזה ניתן, בהתאם לסיטואציה, להתאים כמעט כל סוג של נעליים. למשרד - יתאימו מגפוני עקב, ליציאה - נעלי עקב קלאסיות בגזרת סירה יבואו כאן בול וישדרגו מאוד, וליצירת סגנון קזו׳אל, כמעט כל נעלי סניקרס יתאימו כאן (במיוחד אם המכנסיים הם בגזרת ווייד לג). נסו ״לשבור״ את הלוק הרציני עם סניקרס צ׳אנקיות ואפילו נעלי אולסטאר. בימי החורף הקרים ניתן להשלים אתת הלוק עם מעיל צמר ארוך מחויט.

Read more

טי שירטס לנשים ולגברים: בגדים של champion עם טוויסט בלתי צפוי - Inter Jeans

טי שירטס לנשים ולגברים: בגדים של champion עם טוויסט בלתי צפוי

שיתוף פעולה אופנתי יוצא דופן: סנופי, צ׳רלי בראון ועוד דמויות שכולנו הכרנו מסדרת הקומיקס PEANUTS, מופיעות על פריטי ספורט של המותג הנחשב צ׳מפיון. אילו פריטים מהקולקציה הזו תוכלו למצוא באתר אינטר ג׳ינ...

לקרוא עוד
ממגפיים ועד סניקרס: נעלי הפלטפורמה חוזרות לככב - Inter Jeans

ממגפיים ועד סניקרס: נעלי הפלטפורמה חוזרות לככב

הטרנד שהחל את דרכו בסוף הניינטיז, עושה סימנים רציניים של קאמבק. נעלי הפלטפורמות שהכרנו בעבר, קיבלו לאחרונה אדפטציה מודרנית והן קוליות ושיקיות מתמיד. החל מהמגפיים הצ׳אנקיות ועד הסניקרס עם הפלטפורמה ...

לקרוא עוד