דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: תיקי יד: מהם הטרנדים החמים בתחום ולמה הכי כיף להשקיע באקססוריז?

תיקי יד: מהם הטרנדים החמים בתחום ולמה הכי כיף להשקיע באקססוריז? - Inter Jeans

תיקי יד: מהם הטרנדים החמים בתחום ולמה הכי כיף להשקיע באקססוריז?

תיק יד טוב הוא מצרך חשוב וחיוני במלתחה שלנו, אך יש צורך בבחירה מותאמת של עיצוב וצורה, בהתאם לסיטואציה וכמובן בהתאם לטעם האישי ולסגנון של כל אחת ואחת. החל מהתיקים המעוגלים ועד לתיקי היד הקלועים - מהם הטרנדים הבולטים שנראה העונה?

לעתים קרובות, אנחנו ממהרות לרכוש פריטי לבוש כמו שמלות, מכנסיים, חצאיות וג׳קטים, בהתאם לטרנדים החמים ביותר ולצו האופנה. אבל יודעות דבר יעידו שהחוכמה היא לבנות מלתחת לבוש בסיסית המורכבת מפריטים על-זמניים, שישרתו  אותנו לאורך זמן, ולפנות לטרנדים דווקא בתחום האקססוריז, ובמיוחד לעבר תיקי היד, אהובינו משכבר הימים…

תיק יד טוב הוא מצרך חשוב וחיוני במלתחה שלנו, אך יש צורך בבחירה מותאמת של עיצוב וצורה, בהתאם לסיטואציה וכמובן בהתאם לטעם האישי ולסגנון של כל אחת ואחת. אם אתן מהסוג שאוהב שהכל נמצא בהישג יד, תשמחו לשמוע שהתיקים הבולטים לעונה הם גדולים יחסית, ומכילים הרבה מקום לכל מה שאת צריכות קרוב קרוב אליכן, כשאתן מחוץ לבית.

מעדיפות את הידיים שלכן חופשיות? גם עבורכן יש מענה נפלא השנה, כשהמון דגמים של תיקים בגדלים שונים, שניתן להניח על הגוף ב״הצלב״ על הגוף, יוצעו ברשתות. בעוד שמעצבי העל הם אלו שבדרך כלל מכתיבים את הטון וקובעים טרנדים, רשתות אופנה ומותגים נגישים יותר מציעים את הגרסה שלהם ללוקים ולדגמים החמים ביותר, כאשר בדרך כלל מדובר במחירים נגישים יותר, מבלי להתפשר על הסטייל.

במיוחד אם הלכתן על דגם טרנדי מובהק, מוטב להסתפק בתיק יד במחיר בינוני ומטה. אם, לעומת זאת, אתן עומדות להשקיע סכום משמעותי יותר בתיק, מומלץ לבחור בצבע ובצורה קלאסיים יותר, כי במקרה זה מדובר בפריט ״לכל החיים״, או לפחות לשנים רבות, ולכן הוא צריך להיות ניטרלי יותר. הטיפ הזה, אגב, נכון לגבי כל פריט לבוש או אקססורי שאתן רוכשות. 
רענון הלוקים שלנו באמצעות אביזרים טרנדיים, יעניק דיוק וסטייל לכל מערכת לבוש שנבחר. בעונה הנוכחית, הטרנדים בתחום תיקי היד הביאו לעיצוב וייצור של תיקים שווים ויפים במיוחד, כאלה שישדרגו לנו בקלות כל הופעה, והם גם מספיק ורסטליים כדי להתאים לסגנונות מגוונים. הטקסטורות משחקות השנה תפקיד חשוב, מה שיבוא לידי ביטוי בבדים סרוגים וקלועים ובחומרים כמו קש ומקרמה. בנוסף, לעתים קרובות נראה תיקים עם דיטייל של ניטים וגדילים. מבחינת פלטת הצבעים, יש נטייה לגוונים מעודנים וטבעיים כמו קאמל, חום ובז׳, לצד הצבעים הטרנדיים כמו סגול לילך, כתום וירוק מנטה. מבחינת הצורות, נראה הרבה תיקי ״באקט״ שממשיכים איתנו מעונות קודמות, ומאפשרים בגדול לזרוק את כל תכולת הבית בפנים, ולקחת איתנו לדרך. גם צורות אובליות כמו תיקי יד קטנים בצורת פרסה, ממשיכים איתנו.

אז מהם הטרנדים החמים בתחום תיקי היד העונה?
זה הקטן - גדול מבפנים: תיק הבאקט

תיקי ה״באקט״, שנראה כמו שק עגלגל עם תחתית שטוחה, ונסגר במעין שרוך המכווץ את פתחו, הוא פרקטי ממש באותו המידה שהוא שיקי. למרות המראה הקומפקטי שלהם, במרבית המקרים התיקים האלו למעשה די מרווחים מבפנים, מה שהופך אותם לתיק המושלם בשביל אלו שאוהבות להצטייד בשלל פריטים בצאתן מהבית - החל מסט איפור ועד לבקבוק מים, ואולי גם כריך קטן, לכל צרה שלא תבוא... מה שמגניב שתיקים האלו, זה שהם מצד אחד נראים אלגנטיים למדי, במיוחד כשהם עשויים מעור איכותי, או חומר טוב אחר, אבל מהצד השני, יש בהם משהו מאוד נונשאלנטי ולא מתאמץ. בקיצור, כנראה שמדובר בתיק המושלם לקיץ הקרוב. 
מעגלות פינות: תיקים בגזרה מעוגלת
הסגנון הניינטיזי הזה עושה קאמבק רציני, והוא בהחלט בא לנו בטוב. תיקים קטנים בקווים מעוקלים וגזרות עגלגלות, במיוחד בצורת חצי סהר, הם ללא ספק הקטע של העונה הזו בתיקי יד. הקווים הנקיים והחלקלקים, הופכים את התיקים האלה לבחירה הראשונה עבור המינימליסטיות שבחבורה, במיוחד אם אתן מאלה שנוטות לפלטת צבעים סולידית. בגוונים בהירים כמו בז׳ או קאמל, התיקים האלו יתאימו לשימוש יומיומי יותר, ואילו בצבעים כהים כמו שחור או בורדו, ובמיוחד בתוספת דיטיילס כמו ניטים כסופים למשל, יתאימו בול ליציאה סוערת. אצלנו באתר תוכלו למצוא שלל תיקים בסגנון המדובר מבית REPLAY, סטיב מאדן ו-GUESS.
ליידי אבל עם טאץ׳ קשוח: תיקים בתוספת דיטייל גורמט

אחרי שהסטייל הזה כבר השתלט על כל חלקה טובה בתחום האקססוריז, לרבות שרשראות, צמידים ואפילו עגילים, הוא לא פסח גם על תחום תיקי היד. מדובר כמובן בתוספת דיטייל של שרשרת חוליות בסגנון גורמט, לרוב ממתכת כסופה או מוזהבת (במקרים אחרים דווקא מפלסטיק בוהק), המוסף לתיקים או כחלק מיידית האחיזה שלהם או כקישוט בצד או בחזית. מדובר בסוג של קונטרסט מעניין ושיקי במיוחד, כשהסטייל הזה מגיע דווקא בתיק יד קטן וקוקטי, בסגנון מעודן ונשי. במילים אחרות, בדיוק התוספת הקטנה הזו שהיינו צריכות כדי שידעו שאנחנו לא רק ליידיז, אלא גם BAD ASS. באתר תמצאו תיקים בסגנון המדובר מבית GUESS, סטיב מאדן ו-REPLAY, ובמיוחד כאלו בהם ידית האחיזה כולה עשויה שרשרת חוליות עבה. 
שילוב של קש וראטן, וטקסטורות קלועות

מגמה שהולכת איתנו גם היא כבר כשנתיים, היא תיקי קש, שהחלו כשקים גדולים שמתאימים לחופשת ״בטן-גב״ בריזורט, והמשיכו את דרכם כתיקים מעודנים וקטנים יותר, לעתים עשויים ראטן, ולעתים בשילוב של חומר במראה קש, יחד עם חומר נוסף דוגמת עור. טרנד נוסף ששאב השראה מתיקי הקש, הוא תיקי יד קטנים בטקסטורה קלועה, לרוב עשויים עור או חומרים דמויי עור. במקרים רבים, נראה שילוב של שני טרנדים - התיקים המעוגלים והתיקים הקלועים - בתיק אחד קטן, רך ואלגנטי.

Read more

מדוכן בשוק פורטבלו לברנד ענק: כיצד הפך פפה ג׳ינס למותג הגי׳נסים המצליח ביותר בבריטניה? - Inter Jeans

מדוכן בשוק פורטבלו לברנד ענק: כיצד הפך פפה ג׳ינס למותג הגי׳נסים המצליח ביותר בבריטניה?

מותג הדנים והקז׳ואל המצליח, החל את דרכו כדוכן צנוע בשוק הלונדוני, אך מהר מאוד נסק והפך למה שהוא היום. אילו פריטים שווים של פפה ג׳ינס תמצאו באתר? אתן אולי מכירות אותו כברנד ששמו מתנוסס על התווית ה...

לקרוא עוד
על-זמנית ותמיד בסטייל: 4 שילובים מנצחים עם טי שירט - Inter Jeans

על-זמנית ותמיד בסטייל: 4 שילובים מנצחים עם טי שירט

אין עוררין על כך שטי שירט היא הפריט החשוב והפרקטי ביותר במלתחה שלנו. עם הג׳ינס הנצחי, עם חליפה מחויטת או בכלל עם חצאית נשית - כמה שילובים שיצרו לוקים מהממים באפס מאמץטי שירט לבנה אחת איכותית, מכות...

לקרוא עוד