דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: תיקי נשיאה או תיקי ערב לנשים: התיקים של ריפליי שהם ״מאסט האב״

תיקי נשיאה או תיקי ערב לנשים: התיקים של ריפליי שהם ״מאסט האב״ - Inter Jeans

תיקי נשיאה או תיקי ערב לנשים: התיקים של ריפליי שהם ״מאסט האב״

כל סיטואציה בחיינו מצריכה סוג תיק שונה - תיק ייצוגי ופרקטי לעבודה, תיק קולי וניטרלי לסידורים ולפנאי ותיק ״גלאם״ יותר לערב. כך תתאימו את סוג התיק לסיטואציה וללוק


הו תיקים תיקים… מי אנחנו בלעדיכם? איך אי פעם בחיים האלה נצא מהבית בלעדיכם? בלי שתתנו לנו את הביטחון, שכל מה שדרוש לנו כדי לצאת אל העולם, ארוז ומאובטח היטב בתוככם, והולך איתנו לאן שנלך… זה שיר אהבה לתיקי נשיאה לנשים, וגם לתיקי ערב, תיקי גב ואפילו לפאוץ׳. לכל אחד מכם יש את הייחוד שלו, את הפונקציונליות שלו, וחשוב מהכל - את הסטייל שלו.

ממש כמו שחשוב שנתאים את האאוטפיט שלנו לסיטואציה אליה אנחנו מגיעות מהבית, תוך התחשבות בהיבטים של פונקציונליות, פרקטיקה, סגנון (קז׳ואל, פנסי, או משהו בין לבין) והתאמה לאישיות ולסגנון האישי שלנו, כך גם חשוב להתייחס לתיקים. אולי אפילו חשוב יותר, כי ביכולתו של תיק לשדרג את כל הלוק, וגם להיפך - לחרב את האאוטפיט, או אם להיות קצת פחות דרמטיות, ״לשנמך״ את הסטייל שהשקענו בו כל כך, וחבל. 


איך להתאים את התיק לאאוטפיט ולסיטואציה?

כאמור, על מנת ליצור את הלוק הכללי המדויק והשיקי, יש להתאים את התיק הן למערכת הלבוש שנבחרה באותו הבוקר (או הערב), והן לסיטואציה בה אנחנו עומדות להופיע. באתר אינטר ג׳ינס, שאולי אתן מכירות יותר כ- NYOU תמצאו את כל הדרוש לכן מבחינת סגנונות וגדלים של תיקים, ובמיוחד תיקים קלאסיים ואלגנטיים, שיכולים להיות ורסטיליים ולהתאים עם שלל סגנונות לבוש ובשלל צבעים. 


בין התיקים של ריפליי שמחכים לכם כאן, תוכלו למצוא מענה מושלם לכל שעות היום והלילה, בין תיקי היד, תיקי הנשיאה, תיקי הערב וכו׳.


איזה תיק יתאים לעבודה במשרד?


מקום עבודה ייצוגי: תיק נשיאה מעור

אם אתן עובדות במקום עבודה המצריך לבוש ולוק ייצוגיים יותר, כמו למשל משרד עורכי דין וכדומה, כלומר הלבוש לכן לעבודה הוא מחויט ומסודר, תזדקקו לתיק קלאסי ואלגנטי, שיתאים לסגנון הלבוש הייצוגי. מאחר ותיק לעבודה הוא ככל הנראה האקססורי ה״נחרש״ ביותר, חשוב שהוא יהיה גם בצבע ובצורה ניטרליים, שיתאימו עם כל דבר. במילים אחרות, זה לא ממש הזמן לנסות לבלוט ולמשוך תשומת לב באמצעות התיק. את זה תוכלו לעשות באמצעות בגד בצבע מיוחד, נעליים טרנדיות וכדומה. גם במקומות עבודה ״רציניים״ יותר, ניתן קצת להעז עם צבעים וטקסטורות, אבל התיק - כדאי שיישאר קלאסי. אם כן, לעבודה מסוג זה, יתאים תיק נשיאה גדול מלבני או מרובע, מעור או מחומר קשיח דמוי עור, בצבע שחור, לבן, בז׳, קאמל, אפור או חום. 


עובדות בהייטק? קזו׳אל ותיק גב איט איז

כידוע, דווקא בתחום ההייטק לוקחים פחות ברצינות את עניין ההופעה, ואפשר להגיע לעבודה בכפכפים בקיץ ובסניקרס וג׳ינס בחורף. מה רע לנו בחיים? כלום. אם בהייטק עסקינן, כלומר אם גם אתן עוסקות בתחום, כדאי שתצטיידו בתיק מתאים, ואולי גם כזה שיוכל להכיל את הלפטופ שלכן, הרי שאתן עובדות במודל היברידי, כאשר בחלק מהשבוע אתן עובדות מהבית. אם כך, תיק גב, אבל לאו דווקא אחד שהוא ספורטיבי לחלוטין, אלא כזה מעוצב, מעור או מחומר עמיד דמוי עור, יוכל להשלים את הלוק ויותר. במקרה הזה, תוכלו להעז קצת יותר גם עם הצבע והדוגמא, שכן, הלבוש שלכן הוא קצת פחות מחייב. עם זאת, דווקא במקומות בהם ניתן ״להשתולל״ עם הלבוש, כדאי אולי שהתיק יהיה ניטרלי ויזרום עם כל הופעה שתבחרו בבוקר, לפני שאתן מכניסות את האיירפודס לאוזניים עם איזה פודקאסט ועולות על הקורקינט החשמלי.

תיק נשיאה גדול לסידורים ולשוטטות מזדמנת בעיר


במיוחד אם יש לכן תיק גדול ורציני שמיועד עבור העבודה במשרד, כדאי שתהיה לכן בבית גם חלופה לצרכי פנאי. כלומר תיק נשיאה גדול אבל קליל, שיוכל ללוות אתכן לסידורים בעיר, לקפה עם חברות, או לסתם שוטטות מזדמנת שאינה לצרכי עבודה. גם במקרה הזה, מוטב שהתיק יהיה ניטרלי וסולידי, הן בגזרתו והן בצבעו, כך שיוכל להתאים לכל אאוטפיט. 


תיק קטן ליציאה בלתי מחייבת 


שימו לב, לא מדובר בתיק ערב, אלא לתיק יד קטן, שכדאי להחזיק בבית בהקשר קז׳ואל, בנוסף לתיק הנשיאה מהסעיף הקודם. מדובר למעשה בתיק בו תנשאו את הארנק, הטלפון הנייד, מפתחות וכמה פריטי איפור מינימליים. באופן זה, תוכלו לצאת בקלילות מהבית, מבלי להיסחב עם תיק מסורבל. תתפלאו לגלות שבסופו של דבר, התיק הקטן הזה יהפוך להיות האקססורי הכי שימושי ונחרש שיש לכן בבית. אם התיק מצויד ברצועה יפה, כמו רצועת חוליות מתכת וכדומה, תוכלו בהחלט גם להשתמש בו ליציאות בלתי מחייבות, הרי שפה זה לא אירופה, ואין דרס קוד רציני במיוחד. זה בהחלט יכול להיות גם תיק פאוץ׳, שתוכלו לשחק עם האופן בו אתן ״לובשות״ אותו - בהצלב, על הצד, או ממש כפאוץ׳ לאורך הגוף.

לאחרונה, מסתמן גם טרנד חדש לפיו אל לכן להסתפק בתיק אחד, אלא ללכת עם תיק קטן ״קרוסבודי״, כלומר בהצלב, וגם עם תיק נשיאה גדול על הכתף. באופן זה, האחד משמש כארנק נגיש והשני כמנשא לדברים גדולים יותר. ניסינו וזה עובד. 


לפחות תיק ערב אחד מפואר

נכון, אמרנו שפה זה לא אירופה, ובכל זאת, במדינת ישראל יש שלל אירועים נוצצים בכל שנה - חתונות, בר מצוות, ואפילו חגים כמו ליל הסדר וראש השנה. בכל אלו יש צורך בתיק ערב ראוי, שישלים את ההופעה. תיקי ערב לנשים בדרך כלל מגיעים בצורת תיק קלאצ׳ קוקטי ואלגנטי, כאשר מומלץ להצטייד באחד בצבע שחור ובאחד בצבע בהיר ונייטרלי כמו שמנת או בז׳, בסגנון שאתן אוהבות ומתחברות אליו. 

Read more

קלאסיקה של כל הזמנים: הצעות ללוקים עם חולצות ג׳ינס לנשים ולגברים - Inter Jeans

קלאסיקה של כל הזמנים: הצעות ללוקים עם חולצות ג׳ינס לנשים ולגברים

חולצות ג׳ינס, הן פריטי לבוש שגם ההורים שלנו לבשו או עודם לובשים, ואולי אפילו הסבים והסבתות, וגם היום, בשנות האלפיים, הן עדיין רלוונטיות מתמיד. הצעות לשילובים שיקים עם חולצות ג׳ינס, הן במלתחה הנשית ...

לקרוא עוד
סווטשירט כתום או מכנסי טרנינג ורודים: הצבעים הטרנדים של העונה - Inter Jeans

סווטשירט כתום או מכנסי טרנינג ורודים: הצבעים הטרנדים של העונה

לא ציפינו מעולם האופנה להיות כזה צבעוני וכיפי דווקא בחורף. את האפורים, השחורים והבז׳ים שהכרנו בחורפים הקודמים, מאיימים להחליף צבעים נועזים במיוחד כמו ורוד פוקסיה, כתום וירוק. אילו פריטים צבעוניים ב...

לקרוא עוד