דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: ג׳ינס וחולצות פולו לילדים: איך להלביש אותם בסטייל?

ג׳ינס וחולצות פולו לילדים: איך להלביש אותם בסטייל? - Inter Jeans

ג׳ינס וחולצות פולו לילדים: איך להלביש אותם בסטייל?


בשנים האחרונות, אופנת הילדים הולכת ונהיית דומה יותר לאופנת המבוגרים, והבגדים שלהם הם גרסאות מוקטנות של הפריטים שאנחנו לובשים. איך לבחור עבור הקטנטנים מלתחה שתהיה גם שיק וגם נוחה ופרקטית?

ילדים הם ״מבוגרים קטנים״, או כך לפחות עולם האופנה תופס אותם בשנים האחרונות. אם בעבר היו מעצבים בגדי ילדים באופן ילדותי יותר, כלומר פריטים בצבעוניות עזה, ריבוי של דוגמאות, ציורים ודיטיילס, הרי שכיום מדובר בגרסאות מוקטנות של אופנת המבוגרים, ואי לכך הן גם מתעדכנות בהתאם. ילדים מתלבשים בהתאם לצו האופנה הנוכחי, ואוהבים בעצמם להיראות טוב ולהתלבש. עוד מגמה שמסתמנת בשנים האחרונות, היא שהילדים מתלבשים (או מולבשים) בבגדים ״טובים״ ונאים גם לגן ולבית הספר, ולא רק מתלבשים יפה כאשר מתקיים אירוע חגיגי. אנחנו כמובן לא מתכוונים ללבוש מהודר של חולצות מכופתרות לילדים ומכנסיים אלגנטיים ליום בגן, אלא לבגדים שהם מעט יותר ״פיין״. 


טיפ חשוב לגבי הלבשת ילדים: לדאוג לבדים איכותיים וגזרות נוחות 


אז נכון שהתחלנו להלביש את הקטנטנים קצת יותר ברצינות, אך עם זאת, חשוב לזכור שהם ילדים, וקודם כל ולפני הכל - חשוב שיהיה להם נעים ונוח בבגדים שהם לובשים. הבסיס לכך הוא לבחור עבורם פריטי לבוש מבדים טבעיים ואיכותיים, שעשויים מחומרים כמו כותנה וכדומה, וגם גזרות נוחות, שיישבו עליהם ״בול״ ולא יהיו רחבות או צרות מדי. ילדים נמצאים הרבה בתנועה, ואנחנו ההורים רוצים לעודד את העניין הזה. אם כן, גם אם בחרנו מכנסי ג׳ינס לילדים, כדאי להעדיף את אלו העשויים מבד מעט סטרצ׳י וגמיש, או אפילו כאלו עם גומי נסתר במותניים. ישנם שלל דגמים כאלה כיום. כמו כן, במיוחד כאשר מדובר בילדים קטנים, חשוב מאוד שיהיה להם קל ונוח להפשיל את המכנסיים בעת הצורך, בכוחות עצמם, וכן ללבוש אותם בחזרה. השתדלו מאוד שלא להקשות עליהם ולסרבל אותם בהקשר זה. נוחות ופרקטיקה לפני הכל. 


כיצד נמנעים מכתמים על בגדי הילדים?


טיפ שהוא לגמרי בגדר ״לגזור ולשמור״: ילדים, כידוע, הם עם מלכלך ומתלכלך מאוד, ואת זה אין לנו ממש מה לעשות, מעבר ללימוד סבלני של הרגלי ניקיון טובים. עם זאת, לגבי מראה הבגדים דווקא יש מה לעשות, בדגש על מניעת כתמים. או נכון יותר, מניעה של הופעת הכתמים, גם אם הנזק כבר נעשה. הטיפ הוא לרכוש עבורם בגדים בצבעים כהים בלבד, במיוחד אם מדובר בפריטי לבוש לשימוש יומיומי (עוד לא נולד מי שהצליח לעצור את הבלגן של ארוחות הצהריים הגנים), או לחילופין - עם דוגמאות עשירות. באופן זה, גם אם הילדים מתלכלכים, לא יראו את הכתמים על הבגד, גם אם אלו, למעשה, ישרדו כביסות. אם כבר נגענו בנושא הכביסות, כאשר אתם רוכשים בגדים עבור הילדים, השתדלו לבחור בכאלה שאפשר בשקט להכניס למייבש הכביסה, ובכך תצמצמו לכם את רשימת המטלות, שהיא בין כה וכה לא קצרה כלל כאשר יש ילדים קטנים בסביבה. 


איך להלביש ילדי גן ביומיום?


כאמור, כאשר מדובר בילדי גן, הנוחות והפרקטיקה לפני הכל. אבל זה לא אומר שאי אפשר להלביש אותם בצורה נאה ומסוגננת. הרכיבו עבורם מלתחת קפסולה שתכלול מספר מכנסיים (לא צריך יותר מ-5-7 זוגות) ליומיום ושניים-שלושה מכנסי ג׳ינס או מכנסי בד קצת יותר מחויטים, עבור סופי השבוע, חגים ואירועים. 


אילו מכנסיים כדאי שיהיו בארון הילדים?


בסופו של דבר, בחורף, יותר מתמיד חשוב שיהיה להם חם ונעים, ולכן הבסיס צריך להיות מכנסי טרנינג. בחרו בגזרה שהיא יחסית צרה ובצבעים כהים (על מנת לטשטש לכלוך וכתמים), וכך גם תעניקו להם מראה קצת יותר מסודר. מומלץ להצטייד בכשישה זוגות כאלה. אם מתחשק לכם מעט לשדרג אותם גם ביומיום, ניתן להצטייד גם בזוג או שניים של מכנסי דגמ״ח כהים, שהם גם טרנדיים כרגע וגם מספיק נעימים ונוחים על מנת לשרת אותם במשך היום בגן או בבית הספר. עבור סופי השבוע ואירועים קצת יותר חגיגיים, רכשו שניים שלושה מכנסי ג׳ינס בגזרה צרה, תוך שאתם מוודאים שהרכיסה שלהם קלה לתפעול עבור הקטנים. כדאי להוסיף למלתחה גם מכנסי בד עבים בגזרה צרה (סקיני), בצבע שחור או כחול כהה, שישמשו באירועים חגיגיים. 


אילו חולצות צריכות להיות במלתחת הילדים?


החשיבות של בד נעים וגזרה נוחה בחולצות לילדים היא גבוהה במיוחד. לכן, ליומיום העדיפו חולצות טי מ-100%כותנה, ובחורף את הגרסה הדומה, רק עם שרוולים ארוכים. חולצות נוטות במיוחד להתלכלך מאוכל וממשחק בחוץ, ולכן חשוב שאלו יהיו בצבעים כהים או עם דוגמא עשירה שתטשטש את הכתמים. כמו כן, כדאי שיהיה מלאי מספק מאלו, שכן, לעתים קרובות תידרשו להחליף אותן. מומלץ להחזיק כשמונה חולצות ארוכות דקות כמו כן, בחורף כדאי להצטייד במספר סווטשירטים לילדים, כאשר לפחות אחד מהם מומלץ שיהיה עם סגירת רוכסן, שיהיה ניתתן להשתמש בו כג׳קט. עבור אירועים מיוחדים וסופי שבוע, מומלץ לרכוש חולצות פולו לילדים, שיהוו חלופה נוחה וגמישה יותר לחולצות המכופתרות, במיוחד אם הילדים נשלחים איתן לגן ליום שלם. כמו כן, כדאי שתהיה בארון לפחות חולצה מכופתרת חגיגית אחת, לאירועים חשובים. שילוב שיכול להיות מוצלח במיוחד לסופי שבוע ולאירועים בחורף, הוא להלביש את הילדים עם חולצה מכופתרת, מכנסי ג׳ינס או מכנסי בד מחויטים, ומעל החולצה המכופתרת להלביש בסווטשירט כהה, ולהוציא את צווארון החולצה שמתחת, כך שיבצבץ מעל לסווטשירט. מדובר בלוק סופר קולי שיהיה גם נוח ומחמם, וגם שיק לילדים. 

 
מבחינת נעליים, העדיפו תמיד נעלי סניקרס וספורט עבור הילדים, ולא נעליים יצוגיות שעלולות להגביל את התנועה. פה הנוחות משחקת תפקיד שגם יש לו חשיבות בריאותית רבה.

את כל הפריטים המצוינים בכתבה תוכלו למצוא באתר אינטר ג׳ינס, המוכר גם כ-NYOU.

Read more

הקאמבק של הדאבל דנים: חולצת ג׳ינס עם מכנסי ג׳ינס - Inter Jeans

הקאמבק של הדאבל דנים: חולצת ג׳ינס עם מכנסי ג׳ינס

האופנה של סוף הניינטיז ותחילת המילניום עדיין פה בכל הכוח, ובין הטרנדים שהיא מביאה איתה ניצב בראש השילוב של פריטי ג׳ינס - הן בחלק התחתון והן בחלק העליון. כמה דרכים מומלצות ללבוש דנים עם דנים עבור חל...

לקרוא עוד
מיום במשרד ועד לילה בבר: כל הדרכים ללבוש חולצות טי שירט לגברים - Inter Jeans

מיום במשרד ועד לילה בבר: כל הדרכים ללבוש חולצות טי שירט לגברים

לחולצות טי מאז ומתמיד היה מקום של כבוד במלתחה הגברית, והן נחשבות לפריטי מפתח שאי אפשר לצאת מהבית בלעדיהן. נכון שכיום לגיטימי להופיע במקום העבודה עם טי שירט וג׳ינס, אבל יש לנו כמה רעיונות מעולים איך...

לקרוא עוד