דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: ג׳קט ג׳ינס, צבעי ניאון וכובע בייסבול: סטייל הקולג׳ים של שנות ה-80

ג׳קט ג׳ינס, צבעי ניאון וכובע בייסבול: סטייל הקולג׳ים של שנות ה-80 - Inter Jeans

ג׳קט ג׳ינס, צבעי ניאון וכובע בייסבול: סטייל הקולג׳ים של שנות ה-80

אומרים שהיה פה שמח פעם, ובאייטיז זה בוודאות היה נכון. צבעי ניאון זרחניים, בלייזרים גדולים, שיער נפוח, עגילי סטייטמנס וטאץ׳ ספורטיבי. הסגנון של התקופה הזו עושה קאמבק לאחרונה, ויש את כל הסיבות לאמץ אותו בחום. הצעות ללוקים בסגנון שנות השמונים


צבעוניות עזה, לרבות צבעי ניאון זרחניים, שיער נפוח, עגילים דרמטיים, בלייזרים אוברסייז, והרבה פריטי ג׳ינס, לפעמים משולבים יחד באותה התלבושת. הסטייל של שנות השמונים עושה קאמבק רציני בזמן האחרון, ומעבר לכך שהוא כיפי, צבעוני ומסיבתי, קל למדי לאמץ אותו. בקיצור, יש את כל הסיבות לחבק את הטרנד הזה.

כשהאקטיב וור פוגש את טרנד האייטיז

השילוב טייץ, נעלי סניקרס, גרבי ספורט, ג׳קט ספורטיבי וכובע מצחיה בסגנון בייסול הוא אחד הטרנדים כרגע, ולא עצרנו לחשוב על זה שהוא בכלל שואב השראה מלבוש הספורט האייטיזי הנודע לשמצה. את החותלות המסורבלות החליפו גרבי ספורט ממותגות מתוחות עד לקרסול, את נעלי ה״קדס״ החליפו ניו באלאנס, ואת בגד הגוף הזרחני עם החגורה, החליפו הטופים התואמים לטייצים. אז לגמרי אפשר להבין את הקשר בין הסטייל של האקטיב וור הנפוץ כרגע, לבין אופנת הספורט של האייטיז. יכול להיות שלא ידעתן, אבל כבר אימצתן את הטרנד.  


בגדים ואקססוריז מתחום הבייסבול


הבייסבול הוא חתיכת קטע בקולג׳ים. כל מי שצפה בסדרת קולג׳ אמריקאית באשר תהיה, לא פספס את העניין הזה. השחקנים הם החבר׳ה הכי מקובלים, המעודדות הן הכי פופולריות, והאופנה מושפעת מאוד מהסיפור הזה. תמיד, לא רק באייטיז, אבל הסגנון שהתחיל את דרכו אז, לא השתנה הרבה מאז. לדוגמא,  ג'קט בומבר לנשים הוא לגמרי וריאציה על המעילים של הספורטאים, שהחברות שלהן אימצו מדי פעם, ואי לכך היום הם אוברסייז, בקטע נאמן למקור. גם כובעי המצחיה של ניו ארה, שהיה המותג הרשמי של הבייסבול בארה״ב, הם לגמרי חזק באופנה נכון לעכשיו. כמו כן, סווטשירטים גדולים עם כיתוב ספורטיבי, לקוחים גם הם מהאופנה הזו של שחקני הבייסבול האמריקאים, והם נכונים כיום יותר מתמיד. כל הדרכים מובילות לשם.


צבעי ניאון זרחניים


כפי שציינו קודם: ניאון. צבעי ניאון עזים ובלתי מתנצלים היו הדיבור באייטיז, לעתים משולבים זה עם זה עד לכדי התקף אפילפסיה. אז הניאונים כן חזרו לאחרונה לעניינים, אבל בגרסה מעט יותר מתונה, כלומר עם שילובים שמעט מאזנים ומנטרלים אותם. אם באייטיז היה נהוג ללכת עם כמה צבעים זרחניים יחד, היום מומלץ לשלב פריט אחד ניאוני יחד עם צבעים כמו שחור, לבן, בז׳ או אפור. 

מעילי ג'ינס ודאבל דנים


ג׳קט ג׳ינס הוא פריט שבעצם אף פעם לא יוצא מהאופנה, ומתי שלא תשלפו אותו מהארון הוא יהיה שם בשבילכן, ויהפוך את כל הלוק לפחות מתאמץ. במיוחד אם מדובר בג׳קט בגזרת אוברסייז. באייטיז, פריטי דנים באשר הם היו אופנתיים מאוד, ויותר מזה - נהוג היה לשלב אותם זה עם זה. יש סיכוי שכבר שמתן לב שהטרנד של דאבל דנים חזר? אז זה מהאייטיז, וגם מהניינטיז. עם זאת, טרנדים בג׳ינס הלקוחים משנות השמונים הם ג׳ינס בשטיפה גסה, בדרך כלל עם שימוש נרחב באקונומיקה, וגם ג׳ינסים עם הרבה קרעים, שהיו שייכים לילדים הכי מגניבים בבלוק, או בקולג׳, והיום הם של הציבור כולו.

בלייזר אוברסייז וחולצות עם כריות כתפיים

הטרנד הראשון שעולה בראש כשחושבים על אופנת שנות השמונים, הוא כתפיים נפוחות. חולצות עם כריות בכתפיים, גרמו ללא מעט הרמות גבה לפני כמה שנים, והיום הן כבר חלק מהנוף, כאשר רואים אותן לא רק בחולצות מהודרות לערב, אלא גם בחולצות טי שירט. עוד ביטוי לכתפיים מודגשות הוא גמובן בבלייזרים האוברסייז שהשתלטו זה מכבר על כל חלקה טובה. אם בא לכן לקחת את האייטיז צעד אחד קדימה, תוכלו לבחור בבלייזר אוברסייז בצבע עז כמו ורוד או ירוק זוהר.

הצעות ללוקים בהשראת אופנת הקולג׳ים של האייטיז

מעיל בומבר עם ג׳ינס רחב וכובע מצחיה


לוק שקל ליישם, הוא נוח, הוא כיפי והוא עובד תמיד - טופ קטן או חולצה צמודה, ג׳ינס רחב עם קרעים, נעלי סניקרס במראה גס ומעיל בומבר. להשלמת הלוק, מומלץ לחבוש כובע של ניו ארה בסגנון בייסבול. 


שמלת מיני עם בלייזר אוברסייז

לוק קלאסי למסיבה - שמלת מיני צמודה, גרביונים שחורים שקופים ובלייזר אוברסייז, יחד עם נעלי עקב מחודדות, או לחילופין, דווקא להביא טוויסט עם נעלי אולסטאר גבוהות. 


לוק ספורטיבי של טייץ וחולצת בטן עם בלייזר אוברסייז
לוק ספורטיבי אבל עם טוויסט מחויט, ששואב השראה מהאייטיז, אבל למעשה הוא הכי נכון לעכשיו - טייץ וטופ ספורטיבי תואם, או חולצת בטן שחורה, נעלי ספורט וגרבי ספורט מתוחות מעלה, ומעל כל זה, במקום ג׳קט ספורטיבי, דווקא בלייזר אוברסייז בגזרה מחויטת. שיא הסטייל פוגש את שיא הנוחות.

סריג בצבע ניאון עם ג׳ינס עם קרעים

הצעה מתונה יחסית, שתעבור חלק בגרון גם למי שלא ממש רוצה להתפרע עם הטרנדים של שנות השמונים: ג׳ינס בגזרה גבוהה ורחבה, עם קרעים, וסריג בגזרת קרופ, בצבע זרחני כמו ורוד זוהר, ירוק ניאון או צהוב. עם חגורה שחורה, נעלי עקב ועגילי סטייטמנט, זה לגמרי יכול להיות לוק ליציאה.

ג׳ינס עם ג׳ינס: דאבל דנים תמיד בא טוב

כאמור, טרנד הדאבל דנים הולך וחוזר, הוא היה כאן באייטיז, הוא חזר בניינטיז (כל פעם בגרסה קצת אחרת), ועכשיו הוא שוב איתנו, וזה כיף גדול. השילוב של מכנסי ג׳ינס בגזרה גבוהה, חולצת ג׳ינס, חגורה שווה ומגפי בוקרים, הוא אחד הפופולריים כרגע, ואין שום סיבה שלא לאמץ אותו. 

Read more

חזיית ספורט או גופיית תחרה? הלבשה תחתונה לנשים הפכה להלבשה עליונה - Inter Jeans

חזיית ספורט או גופיית תחרה? הלבשה תחתונה לנשים הפכה להלבשה עליונה

כבר זמן מה שפריטי הלבשה תחתונה לנשים כמו חזיות תחרה, טייצים וחזיות ספורט, משמשים כפריטי לבוש בפני עצמם. מדובר בלוקים נועזים, כאלה ש״לא דופקים חשבון״, ויש בהם הרבה מן השחרור והפאן. כמה רעיונות לשילו...

לקרוא עוד
כובע באקט או כובע מצחיה: כובעים לנשים הם האקססורי הכי חם - Inter Jeans

כובע באקט או כובע מצחיה: כובעים לנשים הם האקססורי הכי חם

לא נגזים אם נאמר שכובעים יכולים להיות ״גיים צ׳יינג׳ר״ של ממש בהופעה, ובאפס מאמץ - לגרום לנו להיראות הרבה יותר טוב. מה כדאי ללבוש עם הכובעים הטרנדים של העונה? הצעות לאאוטפיטים כידוע, ישראל מדינה שט...

לקרוא עוד