דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: הקאמבק של הדאבל דנים: חולצת ג׳ינס עם מכנסי ג׳ינס

הקאמבק של הדאבל דנים: חולצת ג׳ינס עם מכנסי ג׳ינס - Inter Jeans

הקאמבק של הדאבל דנים: חולצת ג׳ינס עם מכנסי ג׳ינס


האופנה של סוף הניינטיז ותחילת המילניום עדיין פה בכל הכוח, ובין הטרנדים שהיא מביאה איתה ניצב בראש השילוב של פריטי ג׳ינס - הן בחלק התחתון והן בחלק העליון. כמה דרכים מומלצות ללבוש דנים עם דנים

עבור חלק מאיתנו, המגמה הזו עלולה לגרום לתחושה שהזדקנו… כל הטרנדים שחוזרים כעת ושולטים באופנה, הם כאלו שעושים קאמבק מסוף הניינטיז, בואך לתחילת המילניום. קשה להאמין שכבר חלפו מאז יותר מעשרים שנה, והסטייל של התקופה ההיא נחשב בעיני נערות היום לוינטג׳ היסטרי, בערך כמו שאנחנו, ״המבוגרות״, תפסנו את אופנת שנות השבעים כשהיינו טינאייג׳ריות. הזוי, אך זה מה שקורה כעת. זה התחיל עם הדוקטור מרטינס, נמשך עם הצ׳וקרים, הבלייזרים הקטיפטיים, הג׳ינסים הישרים וחולצות הבטן, ועכשיו מגיע גם הקאמבק של הדאבל דנים, כלומר ללבוש דנים מכף רגל ועד ראש, לרבות חולצת ג׳ינס עם מכנסי ג׳ינס. 


הטרנדים של תחילת המילניום משתלטים באופן כל כך חד משמעי, עד שהאופנה הזאת קיבלה שם משלה - Y2K. מה שהביא להקמת הסטייל הזה לתחייה, היה היו למעשה הרשתות החברתיות ובמיוחד האינסטגרם והטיק טוק, שבני דור ה-Z, כן, אלו שרק נולדו בשנות האלפיים, שולטים בהן.  כך יצא שמצד אחד, דור ה-Z מוצא את הלוקים הטרנדיים של Y2K - הז'קטים מטאליים, חליפות הקטיפה ועוד, כייחודיים וחדשניים, ואילו  מהצד השני, אופנת Y2k מחזירה את הפאשניסטות הבוגרות יותר, לימי התיכון העליזים, ומעוררת בהן נוסטלגיה עם שלל זיכרונות שאבדו מזמן. 


במילים אחרות, לא משנה בנות כמה אתן בשנת 2022, תוכלו להרכיב לוקים טרנדיים בהשראת מגמות האופנה של סוף שנות ה-90, ותחילת שנות ה-2000 .

שובם של הדאבל דנים

בטקס פרסי המוזיקה של שנת 2001, בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק ״דפקו הופעה״ שנחקקה בזיכרון הקולקטיבי, דווקא לא ממש בקטע טוב, אבל היום, במבט סלחני מאוד לאחור, הלוקים האלה זוכים לעדנה מחודשת. ספירס הגיעה עם שמלת ערב בגזרת סטרפלס, עשויה כולה מבד דנים בהיר, ועוד הגדילה להוסיף לחגיגה ענק יהלומים מנצנץ, ואילו טימבלייק היה לבוש בחליפה של בלייזר ומכנסי ג׳ינס, וכאילו זה לא היה מספיק מזעזע, הוא הוסיף לסיפור הזה כובע קאובוי מדנים. בזמנו זה היה מזעזע ובגדול - מחווה של טעם רע, אבל כיום, התמונה של הזוג הזה, שסבל מעודף דנים, היא איקוניות וצרובה בזיכרון כשיק. כאילו היו דרושות עשרים שנה כדי להבין את הקטע. כמעט שכחנו את המחווה (שיתכן שגם היא מחווה של טעם רע), שנעשתה השנה למופע הזה, ג'וליה פוקס וקניה ווסט הגיעו יחד, לבושים בהתאמה מכף רגל ועד ראש בג׳ינס, לתצוגת האופנה של קנזו. מי יודע, בואו ניתן לזה עוד עשרים שנה ונראה…

איך ללבוש את טרנד הדנים עם דנים?


אז אם החלטתן ללכת על זה, ועכשיו רק עומדות מול המראה בשאלה - איך לעשות את זה, הנה כמה הצעות לשילובים מוצלחים של ג׳ינס עם ג׳ינס.

הכי מתאים לעונות המעבר: חולצת ג׳ינס עם חצאית ג׳ינס


מדובר בשילוב שהוא גם מחמיא, גם כיפי, וגם מתאים במיוחד לעונות שלא בדיוק חם בהן אבל גם לא בדיוק קר, או במילים אחרות - עונות מעבר. ללוק קז׳ואל נוח וקליל, מומלץ לבחור בחצאית ג׳ינס באורך מיני, רצוי בגזרה צמודה וקצת סטרצ׳ית, ולשלב עם חולצת ג׳ינס בגזרה יחסית קרובה לגוף לא אוברסייז), להכניס את שולי החולצה לתוך החצאית, ולרכוס ברישול מכוון את הכפתורים, כלומר לא עד הצוואר. לתוספת נונשלנטיות, אפשר לקפל מעט את השרוולים. אם מדובר בלוק בייסיק ליום, תוכלו לשלב את האאוטפיט הזה עם נעלי אולסטאר גבוהות. לעומת זאת, אם בא לכן לשדרג את העניין לכדי יציאה בערב, תוכלו לעשות זאת בקלות בשילוב עם נעלי עקב או מגפוני עקב, ואקססוריז שמוסיפים גלאם, כמו עגילים עם נוכחות, תיק ערב וכדומה.

הכי קלאסי: חולצת ג׳ינס עם מכנסי ג׳ינס


נכון, מדובר בקלאסיקה, אבל צריך לדעת איך לעשות את זה נכון. כלומר, לדעת איך לעשות ללוק הזה את האדפטציה של 2022-2023. אז נכון לעכשיו, כשמחברים מכנסי ג׳ינס יחד עם חולצת ג׳ינס, הדיבור הוא בגדול על גזרות אוברסייז משוחררות, הן במכנסיים והן בחולצה. אבל על מנת להפוך את המראה הזה לקצת פחות מרושל ו״כבד״, כדאי לשים לב לאורך המכנסיים. מומלץ שיהיו אלו מכנסי ג׳ינס באורך שמשאיר רווח מסוים בין המכנסיים לנעליים, וחושף מעט מהקרסול. ישלימו פה היטב את ההופעה אלו הן נעלי הלאופרס, המוקסינים שעדיין נמצאים בראש רשימת הטרנדים בנעליים גם לעונה הזאת. על מנת ליצור מעט סילואטה וגובה, מומלץ לתחוב את שולי החולצה הקדמיים לתוך המכנסיים, ואילו רק צד אחד בפנים, גם יעשה את העבודה, ואף באופן עדכני במיוחד. על מנת לאזן את המראה המעט מרושל, כדאי להצטייד בתסרוקת מסודרת ומהודקת יחסית, דוגמאת קוקו נמוך מהודק עם שביל באמצע או בצד, ועגילי חישוק עבים.

לא רק לנשים: גם גברים יכולים לאמץ את הדאבל דנים

חולצת ג׳ינס לגברים היא פריט שהוא בגדר קלאסיקה, שלא יוצאת מהאופנה לעולם. אבל חולצת ג׳ינס עם מכנסי ג׳ינס? כששניהם בגווני כחול? ובכן, זהו כבר טרנד, שהולך ובא, וכעת הוא לגמרי כאן, גם בשביל הגברים שבחבורה. תוכלו לאמץ את הסטייל הזה בכמה דרכים, כאשר המומלצת שבהן היא ללבוש את חולצת הג׳ינס כמו שהיא, מחוץ למכנסי ג׳ינס כחולים, אך בגוון שונה מעט (בהיר או כהה יותר מזה של החולצה) - זהו לוק שיתאים ליציאה ויתאים גם לעבודה במשרד.

 אופציה נוספת, יותר קז׳ואל, היא ללבוש חולצת טי שירט, רצוי בצבע אחיד בהיר, ומעליה את חולצת הג׳ינס כג׳קט, יחד עם מכנסי ג׳ינס קלאסיים, כמו למשל הג׳ינס של ריפליי, שאתם גם ככה לא מצליחים להפרד ממנו.

Read more

לאמץ או לא לאמץ? מגפי הפרווה השמנמנות בקאמבק היסטרי - Inter Jeans

לאמץ או לא לאמץ? מגפי הפרווה השמנמנות בקאמבק היסטרי

המגפיים הפרוותיות הצ׳אנקיות האלה פתאום נראות בכל מקום, והאמת? הן באות לנו ממש טוב בחורף הזה. איך חזר הטרנד ההוא מתחילת המילניום, איך כדאי לאמץ אותו, ואיזו גרסה שלו תמצאו באתר? אם גם אתן חובבות טרנ...

לקרוא עוד
ג׳ינס וחולצות פולו לילדים: איך להלביש אותם בסטייל? - Inter Jeans

ג׳ינס וחולצות פולו לילדים: איך להלביש אותם בסטייל?

בשנים האחרונות, אופנת הילדים הולכת ונהיית דומה יותר לאופנת המבוגרים, והבגדים שלהם הם גרסאות מוקטנות של הפריטים שאנחנו לובשים. איך לבחור עבור הקטנטנים מלתחה שתהיה גם שיק וגם נוחה ופרקטית? ילדים הם ״...

לקרוא עוד