דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: חזיית ספורט או גופיית תחרה? הלבשה תחתונה לנשים הפכה להלבשה עליונה

חזיית ספורט או גופיית תחרה? הלבשה תחתונה לנשים הפכה להלבשה עליונה - Inter Jeans

חזיית ספורט או גופיית תחרה? הלבשה תחתונה לנשים הפכה להלבשה עליונה

כבר זמן מה שפריטי הלבשה תחתונה לנשים כמו חזיות תחרה, טייצים וחזיות ספורט, משמשים כפריטי לבוש בפני עצמם. מדובר בלוקים נועזים, כאלה ש״לא דופקים חשבון״, ויש בהם הרבה מן השחרור והפאן. כמה רעיונות לשילובים טרנדיים

אלו מאיתנו שגדלו בניינטיז, ודאי זוכרות את הפרק האיקוני בסדרה סיינפלד, בה קרמר וג׳רי עושים תאונה עם הרכב בעקבות הסחת דעת קיצונית, שנגרמה בגלל אישה שהתהלכה ברחוב, לבושה בחזיית תחרה מפוארת ובלייזר שחור. השניים היו המומים לחלוטין מהנועזות של הגברת, עד כדי איבוד עשתונות. ובכן, כיום סיטואציה כזו כנראה לא היתה מתרחשת, שכן, האאוטפיט שהתהלכה בו הגברת, שהיה מורכב מחליפת עסקים מחויטת - מכנסיים ובלייזר שחור, וחזיית תחרה לבנה עם נוכחות, הוא שיא האופנה כיום. למעשה, כבר יותר משנה שפריטי הלבשה תחתונה לנשים הופכים ללגיטימים ויותר מכך - טרנדיים ושיקים, כפריטי לבוש בפני עצמם. אין ספק שיש כאן בשורה משמחת במיוחד, בעיקר בימים טרופים אלו, בהם מעמד הנשים בישראל מוטל בסכנה. מדובר בלוקים נועזים, כאלה ש״לא דופקים חשבון״, ויש בהם הרבה מן השחרור והפאן. כשחושבים על זה, אז עברנו לא מעט בתחום הזה, הרי שגם מכנסי טייץ, שבמקור שמשו כגרביונים להלבשה תחתונה בלבד, הפכו זה מכבד לפריטי לבוש פופולריים, כמכנסיים בפני עצמם. אם פעם היה נהוג להסתיר את החלק של האגן כאשר לבשנו טייץ, הרי שכיום ממש אין הכרח לעשות זאת. יתרה מכך, הלוק של טייץ יחד עם טופ ספורטיבי, כשמעל החליפה חולצה מכופתרת פתוחה כג׳קט, הוא אחד הטרנדים של השנתיים האחרונות.

הצעות ללוקים אופנתיים המבוססים על פריטי הלבשה תחתונה

ליציאה: הלוק של סו-אלן מישקין מסיינפלד - חליפה מחויטת וחזיית תחרה

כאמור, אם הדמות הנועזת מסיינפלד, הלא היא סו-אלן מישקין, שהתהלכה ברחוב בחזייה וחליפה, היתה מסתובבת כך כיום, כנראה שאיש לא היה מרים גבה. אם כן, על מנת לאמץ את הלוק הזה, כל שתצטרכו זה להצטייד בחליפה מחויטת איכותית, המורכבת מבלייזר (רצוי בגזרת אוברסייז, אבל לא חובה), ומכנסיים מחויטים בגזרה צרה או בגזרת ״ווייד לג״, וחזיית תחרה שחורה, בגזרת ברלט, כלומר שיש לה מעט בד מתחת לחזה (כמו גוזייה). להשלמת הלוק, כדאי לבחור בנעלי עקב מחודדות, שיער אסוף לקוקו נמוך ואודם. אם גדול עליכן לצאת מהבית עם חזיה של ממש, תוכלו לאמץ בדיוק את אולו הלוק, רק עם גופיית תחרה, בכל צבע שתבחרו.

אזעקת טרנד: חולצת גולף שחורה שקופה עם חזייה שחורה מתחת
היילי ביבר כבר עשתה את זה, קיארנה פראני עשתה את זה (והגזימה לגמרי, כמנהגה בקודש) ואפילו נטע אלחימיסטר שלנו הביאה את הגרסה המצוינת שלה ללוק הזה, שכמה שהוא פשוט, ככה הוא יפה ונכון, כאשר הוא משלב בין נועזות לבין אלגנטיות ואיפוק. מדובר באאוטפיט המורכב מחולצת גולף שחורה מבד שקפקף, חזיה שחורה אטומה מתחת, מכנסיים מחויטים רחבים בשחור, ומגפוני או סנדלי עקב. סה טו. לוק שקל למדי לאמץ והוא ה-דבר כרגע. 


לוק בסגנון סטריט, המבוסס על חזיית ספורט כטופ ומכנסי קרגו

מדובר באחד הלוקים הפופולריים והכיפים של השנתיים האחרונות, במיוחד מאז שסגנון ה״סטריט וור״ נכנס פה חזק. הסגנון הזה המשלב בין הספורטיבי לאלגנטי, בין הקולי לרציני, פשוט תפור על הישראליות ועל הוייב הלא מחייב שבדרך כלל מרגישים פה ברחובות. אז נעבור לאאוטפיט? שילוב של חזיית ספורט עם מכנסיים בגזרת קרגו, הלא הם הדגמ״ח שעשו קאמבק היסטרי לאחרונה, בגזרה רפויה ונינוחה, נעלי ספורט צ׳אנקיות ומעיל בגזרת בומבר, או - טוויסט בעלילה - בלייזר אוברסייז. אם בא לכן לתת פה עוד טאץ׳ קולי וספורטיבי, השלימו את הלוק בעזרת כובע מצחיה ותיק פאוץ׳ במראה ספורטיבי. כשקצת יתחמם פה (וזה יקרה יותר מהר ממה שאתן חושבות), ניתן ללבוש את אותה מערכת הלבוש רק ללא הג׳קט. 


לוק חדר הכושר הופך ללוק סטריט טרנדי

מאחורי אחד הלוקים הפופולריים של התקופה האחרונה, שרואים המון, הן ברחבי הרשתות החברתיות ובמיוחד על פאשניסטות באינסטגרם והן ברחוב, מסתתר אחד האאוטפיטים הכי נוחים ונעימים שיש. היילי ביבר והגאנג שלה כבר עלו על זה מזמן - אין צורך להחליף את הלבוש של חדר הכושר בבגדים אחרים. אפשר פשוט להסתובב ככה כל היום. אז הרעיון הוא ללבוש סט של טייץ ספורטיבי וחזיית ספורט, יחד עם נעלי ספורט צ׳אנקיות, לרבות ניו באלאנס בדגמים של 530 ו-550, עם גרבי ספורט לבנות באורך בינוני, מתוחות עד הקרסול, ומעיל פאפר.

גרסה נוספת של הלוק הזה, טיפה פחות ספורטיבית ומעט יותר ״לבושה״, היא ללבוש מעל הטופ הספורטיבי סווטשירט קפוצ׳ון גדול, ומעליו בלייזר אוברסייז. כובע מצחיה שחור ותיק צד אוברסייז יחוללו כאן פלאים.

מתכוננות לאביב עם לוקים עם טייץ בייקר

טייץ בייקר לגמרי השתייך בעבר לתחום ההלבשה התחתונה, אם טייצים ארוכים היו בעבר גרביונים הנלבשים מתחת לבגדים, הרי שטייץ קצר בגזרת בייקר הוא סוג של מחטב שנשים נהגו ללבוש מתחת לשמלות או מכנסיים. אבל הימים האלו עברו וחלפו כבר מזמן, וכיום מדובר באחת הגזרות הכי טרנדיות ושוות, בין שמדובר בלבוש לאימון בחדר הכושר ובין שמדובר בלבוש בסגנון הסטריט. אפשרות אחת, שתתאים בול לאביב הקרוב, היא לבנות אאוטפיט בסגנון הנסיכה דיאנה האיקונית: הרעיון הוא ללבוש מעל הטייץ סווטשירט גדול, רצוי בצבע אפור, נעלי ספורט לבנות צ׳אנקיות, וגרבי ספורט ללבנות באורך נמוך-בינוני, שיגיעו בערך עד הקרסוליים. לוק שבאמת קשה לטעות איתו, וכמה שהוא נוח, ככה הוא שיקי.

אפשרות אביבית נוספת היא ללבוש חולצה מכופתרת אוברסייז, בגזרה גברית, מעל לטייץ, ולהלשים את הלוק עם כפכפי עור נמוכות.

Read more

בחולצה מכופתרת או בסניקרס לגברים - איך לאמץ את טרנד הצבע הכחול - Inter Jeans

בחולצה מכופתרת או בסניקרס לגברים - איך לאמץ את טרנד הצבע הכחול

פריטי לבוש כמו ג׳ינסים, חולצות מכופתרות וסווטשירטים בצבע כחול תמיד היו רלוונטיים, וכנראה שתמיד יהיו עדכניים ונכונים, אך לאחרונה יותר מתמיד. ריכזנו עבורכם כמה פריטי לבוש והנעלה כחולים גבריים מומלצים...

לקרוא עוד
ג׳קט ג׳ינס, צבעי ניאון וכובע בייסבול: סטייל הקולג׳ים של שנות ה-80 - Inter Jeans

ג׳קט ג׳ינס, צבעי ניאון וכובע בייסבול: סטייל הקולג׳ים של שנות ה-80

אומרים שהיה פה שמח פעם, ובאייטיז זה בוודאות היה נכון. צבעי ניאון זרחניים, בלייזרים גדולים, שיער נפוח, עגילי סטייטמנס וטאץ׳ ספורטיבי. הסגנון של התקופה הזו עושה קאמבק לאחרונה, ויש את כל הסיבות לאמץ א...

לקרוא עוד