דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: כובע באקט או כובע מצחיה: כובעים לנשים הם האקססורי הכי חם

כובע באקט או כובע מצחיה: כובעים לנשים הם האקססורי הכי חם - Inter Jeans

כובע באקט או כובע מצחיה: כובעים לנשים הם האקססורי הכי חם

לא נגזים אם נאמר שכובעים יכולים להיות ״גיים צ׳יינג׳ר״ של ממש בהופעה, ובאפס מאמץ - לגרום לנו להיראות הרבה יותר טוב. מה כדאי ללבוש עם הכובעים הטרנדים של העונה? הצעות לאאוטפיטים


כידוע, ישראל מדינה שטופת שמש, וגם בחורף בדרך כלל הקרניים מלטפות, שלא לומר צורבות את הפנים ברוב הימים. זוהי רק סיבה אחת מני רבות, למה כדאי להצטייד בכמה כובעים שווים, שיצלו על עור הפנים העדין והעיניים, ויגנו עלינו מפני קרינה ומפני הזדקנות העור. סיבה נוספת, ולא פחות חשובה, היא שנכון לעכשיו - מדובר בתוספת סטייל רצינית מאוד ללוקים יומיומיים בייסיק, או בייסיק משודרג. לא נגזים אם נאמר שכובע באקט או כובע מצחיה בסגנון בייסבול, יכולים להיות ״גיים צ׳יינג׳ר״ של ממש בהופעה, ובאפס מאמץ, לגרום לנו להיראות הרבה יותר טוב. 


כמו כן, מדובר באקססוריז מהסוג הלא יקר, כאלו שאפשר להשיג בקלות, הן מבחינה טכנית והן מבחינת המחיר, והם מחזירים אהבה בקטע אחר. בנוסף, אם בעבר כובעים היו מזוהים עם עונת הקיץ בלבד, הרי שכיום לגיטימי לחבוש כובעים מסוגים מסוימים, לרבות כובעי מצחיה קוליים, בכל עונה שהיא. אפילו במדינות אירופה האפרוריות והקרות, הקטע הזה כבר תפס תאוצה, וניתן לראות שלל פאשניסטות ובלוגריות עוטות מעיל צמר ארוך, מגפיים כבדים ולקינוח - כובע מצחיה. כובעים, ובמיוחד בסגנונות המדוברים, הם האקססוריז הכי ״סטריט סטייל״ שיכולים להיות, מאחר והם ספורטיביים, הם קולים, ויש גם את הקטע הזה של הדיסטנס הקשוח, שהוא גם מתאים מאוד לוייבים של סגנון הסטריט. 


אילו אאוטפיטים וסגנונות יתאימו לכובע באקט?


כובעי הבאקט, שהחלו את דרכם בכלל ככובעי  דייגים ,לפני מאות שנים, הפכו בשנים האחרונות לטרנד שיש בו קוליות אינסופית. הסגנון של הניינטיז, שעשה לאחרונה קאמבק היסטרי, החזיר איתו גם את כובעי הבאקט המגניבים, שבהחלט גורמים לנו להיראות כאילו אנחנו לא לוקחות את עצמנו ברצינות, וזהו קטע מבורך. ניתן להשיג כיום כובעי באקט בשלל טקסטורות מעניינות, בגוונים נועזים, בעיצובים מיוחדים ובסגנונות פאנקיים. עם זאת, את הכובע הנוסטלגי והסטייליש הזה, עם הקריצה הוינטג׳ית, צריך לדעת עם מה לחבוש. 

הכי מתבקש - עם טי שירט וג׳ינס

בדוק 5 דרכים טרנדיות לחבוש כובע דלי בסטייל מוחלט...


חולצות טי וג'ינס הם קלאסיקה שכולנו מחבקות. עם זאת, הלוק הזה תמיד עלול להיראות קצת בייסיק מדי, שלא לומר משעמם, וכאן מתגייסים לעזרתנו האקססוריז. כובע באקט בהחלט ישנה את התמונה במקרה של לבוש בסיסי, וכדאי להוסיף אף עוד אקססוריז שישלימו את העניין. לדוגמה משקפי שמש, נעליים בסגנון ספורטיבי קולי ותיק שמדבר באותה השפה. 


הפוך על הפוך - חליפה מחויטת עם כובע באקט

הצעה מחוץ לקופסא - למתקדמות בלבד: חליפה מחויטת של מכנסיים בגזרת ווייד לג ובלייזר אוברסייז, יחד עם כובע באקט, יצרו יחד שילוב סופר שיק. הן לכובעי באקט והן לכובעי מצחיה לנשים יש את היכולת המופלאה להפוך לוקים רציניים לקלילים יותר. בארץ, זוהי יכולת מאוד חיונית, שכן, אנחנו לא אוהבות להרגיש כאן ״אובר-דרסט״, במיוחד לא ביומיום.

דאבל דנים עם כובע באקט
ֿ
שילוב סופר פרש של שני טרנדים: טרנד הדאבל דנים יחד עם כובע באקט בצבע ניטרלי, או עם דוגמא עדינה. נסו מכנסי ג׳ינס בגזרה ישרה, יחד עם חולצת ג׳ינס בתוך המכנסיים. לוק שכאילו נתפר בשביל הוויקאנד. 


לוק קייצי כיפי עם כובע באקט


האביב והקיץ פה מעבר לפינה, ונראה שלא מוקדם מדי לחשוב כבר על לוקים לעונה החמה - אז הנה אחד מוצלח ממש: מכנסי ברמודה בגוון בהיר, חולצה מכופתרת קלילה בתוך המכנסיים, סנדלים שטוחים, ולקינוח משקפי שמש וכובע באקט. לוק שכולו כיף וקלילות.  


כובעי מצחיה הם החברים הכי טובים

כובעי מצחיה הם פשוט אקססורי שיש בו הכל - הוא מחמיא, הוא קליל, הוא זורם, והוא תמיד מרים. בקיצור, מדובר בקווים לדמותו של החבר הכי טוב שיכול להיות. במיוחד אם מדובר בכובע מצחיה ספורטיבי מדויק כמו כובע של new era, שיש עליו דיבור חם במיוחד בימים אלו, ובצדק. הכובעים של יצרנית הספורט האמריקאית, שהפכה לספק הכובעים הרשמי של קבוצות כמו ה-NBA, הם בדיוק הפריט שכל אחת צריכה בארון. 


לוק בייסיק עם כובע מצחיה

במקרים שאתן עומדות מול ארון הבגדים ואין לכן כיוון - ההצעה הזו תמיד, אבל תמיד תעבוד - טי שירט לבנה איכותית ומדויקת, מכנסי ג׳ינס בגזרה שמרימה לכן, רצוי קלאסית וישרה, נעלי לאופרס או סניקרס במראה מעודן כמו אדידס סמבה או גאזל, בלייזר מחויט אוברסייז, ולהשלמת הלוק - כובע מצחיה בצבע ניטרלי, בעדיפות גבוהה לשחור. תיק יד שחור, משקפי שמש שחורים ואין יותר קלאסי מזה.

לוק סטריט שפשוט חייב כובע מצחיה

אחד הלוקים הנוחים, הקוליים, והכי סטריט שיש - מכנסי טרנינג, קרופ טופ, או טופ ספורט שחור, יחד עם ג׳קט טרנינג קפוצ׳ון פתוח, מעליו בלייזר אוברסייז שחור, כאשר הקפוצ׳ון מבצבץ מאחור, נעלי ספורט צ׳אנקיות לבנות, תיק במראה ספורטיבי וכובע מצחיה שחור. 


עוד לוק סטריט סופר טרנדי: מכנסי קרגו וקרופ טופ עם כובע מצחיה

כבר אי אפשר להתעלם מהם, וגם אין ממש סיבה - מכנסי הקרגו, הלא הם מכנסי הדגמ״ח, עושים סימנים של טרנד מתמשך, שעשה קאמבק מתחילת המילניום, מה שמכונה בעגה המקצועית טרנד ה-Y2K. אם תהיתן עם מה לשלב את המכנסיים הרחבים עמוסי הכיסים הללו, אז התשובה הנצחית שלנו תהיה בייסיק. אם עדיין מדובר בחורף, אז חולצת בייסיק גולף צמודה, וכשיעלו המעלות, תוכלו להמיר אותה בקרופ טופ עם שרוולים ארוכים או קצרים. המכנסיים הגראנג׳ים האלה מחייבים נעליים גסות כמו נעלי צבא או סניקרס במראה צ׳אנקי. הלוק הזה פשוט זועק לתוספת קולית של כובע מצחיה, שיהפוך אותו סופית ללוק הסטריט האולטימטיבי.

Read more

ג׳קט ג׳ינס, צבעי ניאון וכובע בייסבול: סטייל הקולג׳ים של שנות ה-80 - Inter Jeans

ג׳קט ג׳ינס, צבעי ניאון וכובע בייסבול: סטייל הקולג׳ים של שנות ה-80

אומרים שהיה פה שמח פעם, ובאייטיז זה בוודאות היה נכון. צבעי ניאון זרחניים, בלייזרים גדולים, שיער נפוח, עגילי סטייטמנס וטאץ׳ ספורטיבי. הסגנון של התקופה הזו עושה קאמבק לאחרונה, ויש את כל הסיבות לאמץ א...

לקרוא עוד
העונה הכי כיפית: חולצות מכופתרות לנשים שישבו בול על האביב - Inter Jeans

העונה הכי כיפית: חולצות מכופתרות לנשים שישבו בול על האביב

כשהכל נהיה קליל יותר, שמח, שמשי, פורח ובקיצור - אביבי, אין על חולצה מכופתרת יפה, שתלך עם שלל פריטים שיש לכולנו בארון. החל מחולצת ג׳ינס ועד לחולצת פשתן מכופתרת - מהן המכופתרות הכי שוות באתר ועם מה כ...

לקרוא עוד