דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מיום במשרד ועד לילה בבר: כל הדרכים ללבוש חולצות טי שירט לגברים

מיום במשרד ועד לילה בבר: כל הדרכים ללבוש חולצות טי שירט לגברים - Inter Jeans

מיום במשרד ועד לילה בבר: כל הדרכים ללבוש חולצות טי שירט לגברים

לחולצות טי מאז ומתמיד היה מקום של כבוד במלתחה הגברית, והן נחשבות לפריטי מפתח שאי אפשר לצאת מהבית בלעדיהן. נכון שכיום לגיטימי להופיע במקום העבודה עם טי שירט וג׳ינס, אבל יש לנו כמה רעיונות מעולים איך לשדרג את הלוק הזה

טי שירטים לגברים הן השחור החדש. או הלבן, או הכחול, או כל צבע שתבחרו. איך שלא נסובב את זה, מהפכת הקז׳ואל, או יותר נכון הספורט-אלגנט הגיעה לגמרי גם לארון הבגדים הגברי, ואין ספק שמדובר בפאן ובנוחות שיא של כל הזמנים. 


אחד הגורמים העיקריים למהפכה האופנתית של העידן הזה, ברחבי העולם, היה מגפת הקורונה, שחוללה איזה ״דאון גריידינג״ למלתחות של כולנו, אבל בקטע טוב. נעלי סניקרס, טי שירטס, סווטשירטים, מכנסי טרנינג וכמובן ג׳ינסים הם הדיבור. בורסיה כזו או אחרת, אלו הפכו להיות המדים שכולנו לובשים מהבוקר ועד הערב. כן, גם לעבודה. 


אבל בואו נודה באמת, פה זה לא אירופה, ולבוש קז׳ואל תמיד היה רלוונטי פה בארץ ישראל, ואילו האופציה ההפוכה, של לבוש מחויט ומהודר, לא פעם נתפסת כאן כאובר מאמץ, שאנחנו הישראלים לעולם נעדיף להימנע ממנו. לפחות מבחינת התדמית. 


לחולצות טי מאז ומתמיד היה מקום של כבוד במלתחה הגברית, והן נחשבות לפריטי מפתח שאי אפשר לצאת מהבית בלעדיהן. היום, כאמור יותר מתמיד. כיום לגיטימי להופיע במקום העבודה עם טי שירט וג׳ינס, אבל אם המשרד שלכם מצריך קצת יותר השקעה, יש לנו איך לעזור בעניין הזה, בלי לוותר על חולצת הטי האהובה. מיד נפרט כיצד.

בייסיק, בייסיק - אבל של מותג שווה

אז קודם כל, טיפ קטן שאם תאמצו אותו, לא משנה עם איזה אאוטפיט תשלבו את הטי שירט - תיראו כמביני עניין: טי שירט ממותגת של מעצב נחשב, או מותג שווה, כבר תיקח אתכם הרבה צעדים קדימה. לא צריך ״לצעוק״, מספיק כיתוב מינימליסטי על הפרונט, לרוחב החזה או אפילו על כיס החולצה (או במיקום בו בדרך כלל יש כיס), וכבר שודרגתם. השילוב של פריט שהוא שיא הקזו׳אל והבייסיק - טי שירט, יחד עם שם של מותג עילי, כבר יאזן את הכל ויעשה את העבודה, ובמילים אחרות - יוציא אתכם טוב. באתר תוכלו למצוא טי שירט של טומי הילפיגר שעונה בדיוק על ההגדרות האלה. הטי שירטס האלה מגיעות בצבעים ניטרלים כמו שחור, לבן או כחול כהה, עם כיתוב מינימליסטי ואלגנטי, והכי חשוב - הן באמת איכותיות, נעימות ועמידות מאוד. מאחר ומדובר בפריט שלעולם לא מאבד רלוונטיות, הן יכולות ללכת איתכם לאורך שנים.

עוד באתר אינטר ג׳ינס, שאולי הכרתם עד כה בתור NYOU, תמצאו חולצות טי של מותגי הדנים הנחשקים ריפליי ופפה ג׳ינס, ועוד מותגי על כמו ARMANI EXCHANGE, CALVIN KLEIN, CHAMPION. המשותף לכולן הוא המינימליזם והאיכות חסרת הפשרות.

איך ללבוש טי שירט למשרד?


כאמור, חולצות הטי כבר החליפו זה מכבר את החולצה המכופתרת, גם כאשר מדובר ביום עבודה במשרד, אבל אם אכן מדובר בלבוש לעבודה, כדאי שתשקיעו עוד טיפה מאמץ מעבר לג׳ינס וטי שירט. לבוש מעט יותר מוקפד, יגרום לכם להרגיש ולהיראות טוב יותר, ואף יגרום לסביבה לתפוס אתכם קצת אחרת, קצת יותר ברצינות. נקודה למחשבה. הנה כמה רעיונות על שדרוג של לוק המבוסס על חולצת טי שירט לבנה לגבר.


הכי ספורט אלגנט: עם בלייזר מחויט וסניקרס

לוק שהוא סופר עדכני, קל ליישום ובדיוק מציב אתכם איפשהו על הסקאלה של בין המושקע לקז׳ואל איכותי. הרעיון הוא ללבוש טי שירט לבנה טובה וניטרלית, עדיף אולי ללא כיתוב כלל, אך אפשר לגוון עם לוגו או כיתוב מינימליסטי, מכנסי ג׳ינס בגזרה ישרה או צרה, בלייזר מחויט מוקפד ונעלי סניקרס מעודנות (נעלי ספורט מגושמות פחות יעבדו כאן). מדובר בלוק שהוא תמצית הספורט אלגנט, ואי אפשר לטעות איתו - הוא פשוט יתאים לכל סיטואציה, החל מפגישה עסקית ועד ליציאה לבר עם החבר׳ה בערב. 


עם מכופתרת פתוחה מעל


קז׳ואל משודרג, נוח, נעים וקליל. טי שירט לבנה חלקה, חולצה מכופתרת פתוחה מעליה כג׳קט, בכל דוגמא שאתם אוהבים מלבד בצבע לבן חלק, מכנסי ג׳ינס או מכנסיים מחויטים כהים בגזרה צרה ונעלי עור בגוון כהה. מדובר בלוק שהוא גם סטייל וגם יתאים לעבודה במשרד, ואפילו ליציאה למסעדה ״פנסי״, אבל בישראל - איפה שאין דרס קוד ולא עושים עניין מלבוש אלגנטי.

מתחת לסוודר בחורף

אלו המתקשים לוותר על הטי שירט גם בימי החורף הקרים, יש לנו פתרון מושלם עבורכם: ללבוש טי שירט לבנה מתחת לסוודר, כך שהצווארון שלה יבצבץ במעלה הצוואר, ויוסיף סטייל קז׳ואלי, שיק ועניין לסוודר שחור או כחול כהה. למתקדמים, ניתן ללכת עם קרדיגן עם כפתורים, רכוס לחלוטין מעל טי שירט, או ג׳קט סריג בגזרת בומבר מעל לטי שירט לבנה. עם ג׳ינס או מכנסי בד עבים וצרים בגוון כהה או בצבע בז׳ או חרדל, ונעלי עור, יתקבל לוק חורפי מושלם כמעט לכל סיטואציה. 


במקום המכופתרת בחליפה מחויטת 


לוק שתפור על ישראל, כאשר הוא משלב בין הקז׳ואל לסופר אלגנטי - הרעיון הוא ללבוש חליפה מחויטת של מכנסיים ובלייזר מאותו הבד (כן, ממש חליפת עסקים) ורק להחליף את המכופתרת המסורתית שבדרך כלל נלבשת מתחת - בטי שירט. עם הלוק הזה אפשר לשחק ולהחליף בין נעלי עור ייצוגיות לסניקרס מעודנות, ואפשר גם להחליף את הטי שירט הלבנה המסורתית בטי שירט שחורה לגבר, אבל כזו עם כיתוב או לוגו שיוסיפו קצת עניין. הלוק הזה יתאים במיוחד לעבודה במקום שצריך ״להתלבש״ בו, או אפילו לאירועים כמו חתונות ועוד.

Read more

ג׳ינס וחולצות פולו לילדים: איך להלביש אותם בסטייל? - Inter Jeans

ג׳ינס וחולצות פולו לילדים: איך להלביש אותם בסטייל?

בשנים האחרונות, אופנת הילדים הולכת ונהיית דומה יותר לאופנת המבוגרים, והבגדים שלהם הם גרסאות מוקטנות של הפריטים שאנחנו לובשים. איך לבחור עבור הקטנטנים מלתחה שתהיה גם שיק וגם נוחה ופרקטית? ילדים הם ״...

לקרוא עוד
טי שירטס לנשים ולגברים: בגדים של champion עם טוויסט בלתי צפוי - Inter Jeans

טי שירטס לנשים ולגברים: בגדים של champion עם טוויסט בלתי צפוי

שיתוף פעולה אופנתי יוצא דופן: סנופי, צ׳רלי בראון ועוד דמויות שכולנו הכרנו מסדרת הקומיקס PEANUTS, מופיעות על פריטי ספורט של המותג הנחשב צ׳מפיון. אילו פריטים מהקולקציה הזו תוכלו למצוא באתר אינטר ג׳ינ...

לקרוא עוד