דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: איך קרה שחליפות טרנינג לנשים ולגברים הפכו ללבוש הכי לגיטימי?

איך קרה שחליפות טרנינג לנשים ולגברים הפכו ללבוש הכי לגיטימי? - Inter Jeans

איך קרה שחליפות טרנינג לנשים ולגברים הפכו ללבוש הכי לגיטימי?


מהפכת ה״אקטיב וור״ עושה סימנים של להשלים את עצמה כעת, עם פריטי טרנינג מכף רגל ועד ראש. אם סלבס כמו ריהאנה וקים קיי, מרשות לעצמן להגיע בחליפות טרנינג לטקסים חשובים, מי אנחנו שנתנגד לטרנד?

עד לפני כעשור, חליפות טרנינג לנשים ולגברים כאחד, היו בגדר טאבו, כאשר מדובר על לבוש מחוץ לבית. כלומר, היתה איזו הבלחה בשנות המילניום המוקדמות, שחליפות הקטיפה של ג׳וסי קוטור פתאום היו קטע, וסלבס כמו ג׳ניפר לופז, בריטני ספירס ופריס הילטון נצפו משוטטות בלוס אנג׳לס, כשהן לבושות סטים תואמים של סווטשירט קטיפה עם קפוצ׳ון וכתר היהלומים האיקוני, ומכנסי טרנינג קטיפתיים תואמים. אגב, הסטייל הזה עושה לגמרי סימנים של לחזור, אבל בגדול - עד הקורונה, לא ראינו מכנסי טרנינג ברחובות, ובטח לא חליפות טרנינג. החוקים היו פשוטים מאוד - מותר להתהלך בטרנינג מחוץ לבית, אך ורק אם אתן בדרך לחדר הכושר, וגם זה לא בטוח. 


אבל המהפכה, שהחלה את דרכה עם נעלי הסניקרס כפריטי הנעלה לגיטימיים מחוץ ל״ג׳ים״ עושה סימנים של להשלים את עצמה כעת עם הטרנינגים. סלבס מן השורה כמו ריהאנה וקים קיי, מרשות גם מרשות לעצמן להסתובב בחליפות טרנינג, מבריקות יותר או פחות, ואפילו לטקסי חלוקת פרסים חשובים, הן מגיעות לעתים לבושות בבגדים הכי נוחים שהעולם הזה אי פעם הוליד. ריהאנה אף מגדילה לעשות ומצוותת את מכנסי הטרנינג שלה לנעלי עקב סטילטו בעת הצורך. הכל עניין של איזון בחיים האלה. 


לא רק לסלבס ולראפרים - צריך להודות גם למגיפה


אבל לא רק לקים קיי, לריהאנה ולתרבות ההיפ הופ נצטרך להודות על כך שהביאו את הלבוש הביתי הכיפי לקדמת הבמה ולשיא המיינסטרים. יש כאן עוד מישהי שאנחנו אוהבים לשנוא בדרך כלל, אבל אי אפשר להתעלם מהתרומה שלה לתהליך המבורך הזה. מדובר כמובן במגיפת הקורונה שפרצה אל עולמינו בכל הכוח ב-2020 וכמו כל תהליך סוציו-אקונומי בינלאומי דרמטי, גם היא השפיעה באופן ניכר מאוד על עולם האופנה ועל מה שאנחנו לובשות עד היום. זה היה מן קטע של ״if you can't beat them - join them", שבתעשיית האופנה הבינו שהטייצים, הטרנינגים ונעלי הספורט שלא יורדים מאיתנו במשך שבועות וחודשים, כנראה ימשיכו להיות בשימוש ויהפכו לאופנה של ממש. איזה כיף. לפחות משהו אחד טוב יצא מהתקופה הארורה הזאת.

כך גם עלתה קרנם של מותגי ספורט כמו לולו למון ואלו יוגה, ואילו מותגי ספורט שהיו מלכתחילה פופולרים ביותר ברמה בינלאומית, כמו נייק, אדידס, פומה, ריבוק וניו באלאנס, התחזקו עוד יותר. 


אילו חליפות טרנינג לנשים תמצאו באתר?


הגרסה הקלאסית: חליפות טרנינג של פפה ג׳ינס

באתר תמצאו שלל חליפות טרנינג לנשים של מותג הדנים הידוע והאהוב פפה ג׳ינס, שמצטיין גם בעיצוב ותפירה של פריטי קז׳ואל אחרים כמו טי שירטס וסווטשירטים, בגזרות קלאסיות ובצבעים ניטרליים ועוד. 

תוכלו למצוא באתר חליפות טרנינג המורכבות ממכנסיים בגזרה צרה וצמודה, יחד עם חלק עליון של סווטשירט עם קפוצ׳ון, הנרכס באמצעות רוכסן. על אף שמדובר בפריטי לבוש נוחים לבית, בפפה ג׳ינס השכילו לעצב אותם בגזרות קרובות לגוף ומחמיאות, כך שהם מרימים לנו גם בצאתנו מהבית.

הצבעים השולטים בחליפות הטרנינג מבית פפה ג׳ינס הם כאמור צבעים ניטרליים כמו בז׳, חום, שחור ולבן, ולעתים תפגשו שם גם הבלחות כמו ורוד בהיר.

למתקדמות: חליפות הטרנינג הקטיפתיות של ג׳וסי קוטור

אז אחרי שסגרנו את פינת הסולידיות והניטרליות, הגיע הזמן להפגיז עם רעיון אחר - זוכרות את חליפות הקטיפה הצבעוניות והמתוכשטות (כלומר, המקושטות בלוגו יהלומים) של ג׳וסי קוטור? כן, אלו שהיו ממש בעניינים בתחילת המילניום וחובקו על ידי אושיות כמו פריס הילטון ובריטני. אז הן עושות קאמבק, בגרסה מעודנת מעט יותר אך עדיין נועזת ומתקתקה. באתר תמצאו את חליפות הקטיפה בשלושה צבעים - כחול עז, ירוק מנטה ושחור מאופק. לכן רק נותר לבחור באיזה צבע בא לכן להתעטף החורף. 


למאופקות: לא חייבות חליפה - מכנסי טרנינג לבדם יעשו את העבודה


אם יש בקהל כאלו שנבהלו קצת מהרעיון להתעטף מכף רגל ועד ראש בטרנינג, אפשר להתחיל ולהצטייד במכנסי טרנינג לנשים, שיש שפע מהם באתר. מכנסי טרנינג בגזרות טרנדיות ומחמיאות של מותגים כמו ריפליי ופפה ג׳ינס מחכים לכן ומוכנים ללבישה מיידית בחורף הנוכחי. 


עם מה ללבוש מכנסי טרנינג כשיוצאות מהבית?


כמובן, השילוב הטבעי והמתבקש עם מכנסי טרנינג הוא פריטי ספורט אחרים כמו טי שירט, סווטשירט ונעלי ספורט. אבל אפשר גם אחרת, כלומר, אין כאן ציפייה שתהיו ריהאנה ותשלבו את מכנסי הטרנינג עם עקבי סטילטו, אבל כן יש מה לעשות כאן כדי להיראות קצת יותר ״לבושות״. דוגמא טובה, פשוטה וסופר קלה ליישום, היא להוסיף ללוק הספורטיבי בלייזר מחויט. השילוב של קז׳ואל עם מחויט יוצר מראה מתוחכם ועדכני, וכך בעצם, אתן חוגגות בכל החתונות. לדוגמא, מכנסי טרנינג שחורים, נעלי סניקרס של ניו באלאנס, טי שירט לבנה ובלייזר שחור, ילכו נהדר ביחד. תוספת של כובע מצחיה על הראש ותיק קטן, יסגרו לכן את הפינה של הסטריט וור הכי עדכני שיש. עוד שילוב שילך מצוין עם מכנסי טרנינג, הוא טופ קטן, נעלי סניקרס צ׳אנקיות ובלייזר עור. הכי סטריט סטייל של העידן הנוכחי. 


לא רק נשים - גם מכנסי טרנינג לגברים מחכים באתר


שלא תחשבו שמזניחים כאן גם את חובבי האופנה הגבריים. יש באתר שלל מכנסי טרנינג לגברים  שלגמרי יכולים להילבש בכיף לסיבוב ברחוב, לסידורים, לבית קפה ובמקומות מסוימים (היוש הייטקס) גם לעבודה במשרד. המותגים - פפה ג׳ינס וריפליי לעולם לא יאכזבו, והגזרות ישרות ומחמיאות, ובקיצור - גם החורף לא זזים מהטרנינג.

Read more

הטרנדים של המילניום: חליפות טרנינג מקטיפה עושות קאמבק - Inter Jeans

הטרנדים של המילניום: חליפות טרנינג מקטיפה עושות קאמבק

כבר אי אפשר להתכחש לזה - גזרות המכנסיים חוזרות להיות נמוכות, הרחוב מלא במכנסי דגמ״ח, חולצות בטן ושרשראות צ׳וקר. אופנת המילניום חוזרת ביג טיים. אחד הטרנדים הבולטים שעושים קאמבק הוא חליפות הטרנינג הק...

לקרוא עוד
כובע באקט או כובע מצחיה - כובעים לנשים: ממש לא עניין של קיץ בלבד - Inter Jeans

כובע באקט או כובע מצחיה - כובעים לנשים: ממש לא עניין של קיץ בלבד

לנו בישראל, יש מן קטע כזה, אנחנו אוהבות להתלבש. אוהבות מאוד אפילו. עם זאת, אנחנו לא אוהבות להראות מתאמצות. כאן בדיוק נחלצים לעזרתנו הכובעים. הצעות ללוקים חורפיים עם כובעלנו בישראל, יש מן קטע כזה, א...

לקרוא עוד