דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: כובע באקט או כובע מצחיה - כובעים לנשים: ממש לא עניין של קיץ בלבד

כובע באקט או כובע מצחיה - כובעים לנשים: ממש לא עניין של קיץ בלבד - Inter Jeans

כובע באקט או כובע מצחיה - כובעים לנשים: ממש לא עניין של קיץ בלבד

לנו בישראל, יש מן קטע כזה, אנחנו אוהבות להתלבש. אוהבות מאוד אפילו. עם זאת, אנחנו לא אוהבות להראות מתאמצות. כאן בדיוק נחלצים לעזרתנו הכובעים. הצעות ללוקים חורפיים עם כובע

לנו בישראל, יש מן קטע כזה, אנחנו אוהבות להתלבש. אוהבות מאוד אפילו. עם זאת, אנחנו לא אוהבות להראות מתאמצות. לא סתם נכתב השיר ״קלאס באפס מאמץ״. מאמץ הוא לא קול. הרחוב הישראלי, ואפילו חלק ממקומות הבילוי, ישפטו אותנו בחומרה אם נהיה over dressed, ואם ניראה כאילו השקענו הרבה מחשבה, כסף ומשאבים אחרים בבחירת הבגדים, רכישתם והתאמתם זה לזה. נוט קול.

בדיוק בהקשר זה, נכנסים לתמונה ג׳קטים ספורטיביים או אדג׳יים כמו למשל ג׳קט ג׳ינס או מעיל עור בגזרת בייקר, נעלי סניקרס ואולסטאר, וגם כובעים לנשים. כל המוזכרים לעיל הגיחו לאוויר העולם במטרה אחת, והיא - שלא משנה מה בחרנו ללבוש וכמה מהודרים הבגדים שלגופנו, האקססוריז, הג׳קטים והנעליים האלה יתגייסו לעזרתנו מיד, ויוודאו שלא ניראה מתאמצות מדי. בעצם, הם נולדו גם כדי שלא יהיה לנו קר, אבל פה זה לא אירופה וזה כבר נושא לכתבה אחרת…

אפרופו אירופה, ישנם כובעים כמו מגבעות וכובעי לבד, שיעשו בדיוק את האפקט ההפוך - יגרמו לכן להיראות מהודרות יותר. חלקם יתאימו לחורף הישראלי וחלקם פחות. סומכות עליכן שתדעו לעשות את הבחירה שתרגיש לכן הכי בנוח והכי שיק. 


איך לחבוש כובע בחורף?

אחרי כל הסופרלטיביים האלה שהרעפנו על כובעים (הקטע של הנונשלנט והלא מתאמצות), חשוב שנבהיר אילו סוגי כובעים יתאימו לסגנון הקז׳ואל הישראלי, וראו איזה צירוף מקרים - אלו הם בדיוק הכובעים הכי טרנדיים כרגע, והם יושבים בול על סגנון ה״סטריט וור״ ששולט ברחובות הערים הגדולות בכל העולם המערבי כרגע. סגנון שמערב קז׳ואל עם ספורט ועם טאץ׳ של הידור (היוש מכנסיים מחוייטים), ובקיצור - מיקס שיוצא הכי נוח, הכי כיפי וגם הכי שיק.

סוגי הכובעים הטרנדיים שיתאימו לחורף 


כובע באקט הוא בשום אופן לא טרנד חדש , אבל זה לא אומר שהוא לא אקססורי שיכול להכתיב את הסטיילינג של תלבושת שלמה. כמו כן, כובעי הבאקט יכולים לשדרג ולהוסיף הרבה עניין (כאמור, באפס מאמץ) גם באאוטפיט בייסיק לחלוטין, של ג׳ינס, טי שירט וג׳קט קולי מבד, כמו ג׳קט ג׳ינס. איפה שלא תשתלבו את הכובעים האלה, עם האפיל של הסקייטרים, הם ישתלבו בחן, ולא ישתלטו על העניינים. 

לוק בייסיק קז׳ואל


כאמור, כובעי הבאקט יתאימו במיוחד עם לוק בסיסי של ג׳ינס, טי שירט, נעלי אולסטאר, וג׳קט נונשלנטי. יתאימו כאן במיוחד ג׳קט במראה צבאי, או ג׳קט בגזרת בומבר, שממשיך איתנו כבר כמה עונות, ולא, לא נמאס לנו ממנו. 


לוק ספורטיבי


מאחר והכובעים האלה מעלים קונוטציה של סקייטרים, הם ישתלבו בטבעיות רבה עם לוקים ספורטיביים, לרבות מכנסי טרנינג, נעלי ואנס או סניקרס צ׳אנקיות, וסווטשירט קפוצ׳ון. הלוק הכי מפנק וכיפי לחורף. 


עם חליפת סריג


טוויסט בעלילה: כובע בגזרת באקט יחד עם חליפת סריג רכה, במראה קצת יותר נשי ועדין. נסו לחבוש את הכובע יחד עם חליפת סריג באפור או בבז׳, כאשר המכנסיים בגזרה רחבה ו״נשפכת״ והחולצה בגזרה בינונית, כלומר לא משוחררת מדי אך גם לא צמודה. במקרה הזה, כדאי לבחור בכובע באקט בגוון אחיד ובהיר, על מנת שיתקבל מראה הרמוני ומעודן עם החליפה. 


עם חליפה מחויטת

טוויסט בעלילה 2: כובע באקט עם בלייזר מחויט אוברסייז, או למקתדמות - עם חליפה שלמה, אך עם מכנסיים מחויטים בגזרת ווייד לג וחולצה בייסיק או טופ מינימליסטי. המראה שיתקבל הוא שיקי ומתוחכם. בעונות המעבר, ניתן להחליף את המכנסיים בברמודה ולקבל לוק סופר טרנדי. 


אין חבר אמת כמו כובע מצחיה


כובע מצחיה, ובמיוחד כובע מצחייה של new era, שהוא בסגנון כובעי הבייסבול האמריקאים, הוא חבר אמת. למה? כי הוא תמיד יהיה שם בשבילנו כשנרצה להראות קצת יותר קול, קצת יותר שיק או פשוט, יש להודות, כשנרצה להחביא שיער שנמצא בבאד הייר דיי. יש לו אפיל אורבני ספורטיבי, שמתאים עם שלל סוגי תלבושות ואקססוריז, והוא פשוט מושלם לוייב הישראלי. בואו נודה באמת, הוא גם שם כשבא לנו לשמור על דיסטנס.

לוקים עם כובע מצחייה ספורטיבי

סמארט קז׳ואל

לוק הסטריט המנצח של העונה הוא כדלקמן: טי שירט לבנה מדויקת, ג׳ינס בגזרת סטרייט, נעלי אולסטאר גבוהות, ובלייזר שחור דמוי עור או בלייזר מחויט. יש? עכשיו תוסיפו לכל הטוב הזה כובע מצחיה שחור, שיער פזור ועגילי חישוק עבים בקוטר קטן- בינוני וקיבלתן את הלוק המדויק ביותר ליומיום. 


לוק החורף האולטימטיבי: עם מעיל צמר ארוך

הנה הצעה ללוק שהוא גם נוח ונעים, גם אלגנטי וגם קולי בעת ובעונה אחת: טייץ שחור, מגפיים צ׳אנקיות, סווטשירט קפוצ׳ון, מעיל צמר ארוך וכובע מצחיה בצבע ניטרלי.

לוק החורף הטרנדי: עם חליפת טרנינג, סניקרס ומעיל טרנץ׳

לוק שהכי כיף להישאר איתו בבית, ואז לצאת איתו מהבית, ואז לחזור ובקיצור… הבנתן את הרעיון. חליפת טרנינג פלאפי ומפנקת, נעלי סניקרס טרנדיות כמו ניו באלאנס וכדומה, מעיל טרנץ׳ בצבע בז׳ וכובע מצחיה לתוספת נונשלנט.

הכובע שמתישהו בחורף תהיו חייבות אותו

כמובן, אי אפשר להרחיב את הדיבור על כובעים בחורף, בלי לציין את ידידנו משכבר הימים הלא הוא כובע צמר. אז מעבר לזה שהחבר הזה הוא המחמם הרשמי של החורף, הוא גם יכול להיות סטייל שאין דברים כאלה. כל עוד תבחרו באחד עם צבע ניטרלי, תוכלו לצוות אותו ללוק בייסיק עם מעיל עור או מעיל פאף, ללוק החורפי מקודם של חליפת הטרנינג ומעיל הטרנץ׳, ולמעשה, מלבד לוק יציאה ״פנסי״ ולוק מחויט למשרד, הוא יזרום איתכם על כל אאוטפיט, ויחמם את אוזניכן היטב. 

Read more

איך קרה שחליפות טרנינג לנשים ולגברים הפכו ללבוש הכי לגיטימי? - Inter Jeans

איך קרה שחליפות טרנינג לנשים ולגברים הפכו ללבוש הכי לגיטימי?

מהפכת ה״אקטיב וור״ עושה סימנים של להשלים את עצמה כעת, עם פריטי טרנינג מכף רגל ועד ראש. אם סלבס כמו ריהאנה וקים קיי, מרשות לעצמן להגיע בחליפות טרנינג לטקסים חשובים, מי אנחנו שנתנגד לטרנד?עד לפני כע...

לקרוא עוד
רוקנרול בייבי: חולצות טי שירט עם הדפסי להקות הן קלאסיקה - Inter Jeans

רוקנרול בייבי: חולצות טי שירט עם הדפסי להקות הן קלאסיקה

חולצות שמתנוסס על חזיתן הדפס של להקות גראנג׳ כמו נירוונה, GUNS N' ROSES ועוד, הן חלק מסטייל שמקורו בשנות התשעים, אבל נראה כי כבר שלושים שנה הן לא הולכות לשום מקום. איך לאמץ את הטרנד בימינו? איך שלא...

לקרוא עוד