דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: בגד ים ומכנסיים נוחים עם גומי במותן: מה לארוז במזוודה לחופשת הקיץ?

בגד ים ומכנסיים נוחים עם גומי במותן: מה לארוז במזוודה לחופשת הקיץ? - Inter Jeans

בגד ים ומכנסיים נוחים עם גומי במותן: מה לארוז במזוודה לחופשת הקיץ?

בין שאתן מתכננות חופשת בטן-גב ליד הים או הבריכה, יוצאות לטראק בטבע פראי או בכלל בקטע של חופשה אורבנית, חשוב להצטייד בפריטי הלבוש וההנעלה הנכונים, שיבטיחו שלא רק תיראו טוב, אלא גם שיהיה לכן נעים ונוח. כך תארזו לכל סוג חופשה


התארגנות לחופשה דורשת תכנון קפדני, במיוחד בכל הנוגע לאריזת הבגדים, התיקים, הנעליים והאקססוריז. בין שאתן מתכננות חופשת בטן-גב ליד הים או הבריכה, יוצאות לטראק בטבע פראי או בכלל בקטע של חופשה אורבנית, חשוב להיערך ולהצטייד בפריטי הלבוש וההנעלה הנכונים, שיבטיחו שלא רק תיראו טוב, אלא גם שיהיה לכן נעים ונוח. מדריך האריזה לחופשה נחלק לשלושה חלקים: מה לארוז לחופשת חוף, מה לקחת לחופשה בטבע ומה לארוז לחופשה בעיר. אבל רגע לפני, בואו נדבר שנייה על הדרך לחופשה, במטוס.

לפני הכל - איך כדאי להתלבש לטיסה?

בכל הנוגע ללבוש בטיסות, היבטים של נוחות ופרקטיות צריכים להיות בראש סדר העדיפויות. הנה כמה טיפים ודגשים שיעזרו לכן להתלבש נכון הן לשהות בשדה התעופה והן למשך הטיסה עצמה. נכון, הדגש הוא על נוחות ופונקציונליות, אבל זה ממש לא אומר שצריך להתפשר על הסטייל.

בראש ובראשונה, בחרו בגדים העשויים מבדים רכים ונושמים כמו כותנה או סריגים קלים. מכנסי נשים עם גומי במותן או טייץ ספורטיבי איכותי, עשויים להיות הבחירה הטובה ביותר, שכן הם מספקים חופש תנועה, תוך שאינם לוחצים. גם החלק העליון צריך להיות מהסוג המתחשב, הנוח והאלסטי, ואם אתן רוצות ללכת על בטוח - טי שירט איכותית היא תמיד התשובה. 

סווטשירט או קרדיגן הם חובה לטיסה - גם בקיץ

גם בשדה התעופה וגם בטיסה עצמה, מיזוג האוויר נוטה להיות קריר, ובמיוחד בקיץ עם המזגנים, עלול להיות קר בחללים האלו. לכן, קרדיגן קל או סווטשירט הם מאסט בתיק שעולה איתכן לטיסה. העדיפו ג׳קט מהסוג שניתן להסיר בקלות או לקשור סביב המותניים, כי כמו שנהיה לכן קר, יכול ברגע גם להתחמם. 


הימנעו מנעליים שקשה לחלוץ או לנעול, קחו בחשבון גם את הסיפור של בידוק ביטחוני, שלעתים מצריך לחלוץ נעליים, וגם את העובדה שכשתשבו במטוס, יהיה לכן נוח יותר ללא נעליים, אך כשתרצו לקום לשירותים וכו׳, תצטרכו לנעול אותן שוב. כפכפי אצבע או נעלי סניקרס קלות הן התשובה. אם הלכתן על כפכפים, הצטיידו גם בזוג גרביים להגנה מפני הקור בטיסה.

אקססוריז יכולים לשמש גם כתוספת שיק וגם להיות שימושיים למדי בטיסה. לדוגמא, כובע מצחיה יכול ללכת טוב עם הלוק הספורטיבי הנוח לטיסה, וגם לשמש אתכן בחופשה עצמה. שמרו על מינימליזם בגזרת התכשיטים, על מנת להימנע מהפעלת גלאי מתכות בשדה התעופה. תיק צד או קרוס-בודי גדול יהיה הבחירה הטובה ביותר לטיסה - כאשר תוכלו להכניס לתוכו כל מה שאתן צריכות לדרך, לרבות קרם ידיים, מברשת שיניים ואפילו את הסווטשירט מהסעיף הקודם. 


קצת יותר מבגד ים: מה לארוז לחופשת בטן גב ליד הים והבריכה?

כאשר אורזים לחופשה בקרבת החוף, הכל סובב סביב בגדים קלילים, שיאפשרו לנו לצלוח בקלות את החום והחול. כמובן שזו ההזדמנות שלכן להעז עם שלל בגדי ים לנשים, ולגוון בסגנונות של אלו. אחרי הכל, אלו הם הפריטים שתלבשו הכי הרבה בחופשה הזו, והם גם לא תופסים יותר מדי מקום במזוודה, כך שאפשר להצטייד במבחר. כמו כן, קחו איתכן גם בד שישמש כפראו (סרונג) ובעת הצורך יהפוך לשמלת חוף. מבחינת יתר הפריטים שיכנסו למזוודה, כדאי לשמור על קו קליל וזורם, בדגש על שמלות חוף, שמלות מקסי ״נשפכות״, ומכנסי פשתן דקים ונעימים. אל תשכחו להצטייד גם בכובע קש רחב שוליים, משקפי שמש ותיק חוף קל משקל. מבחינת נעליים - ותרו מראש על העקבים (מניסיון, הם לא יצאו מהמזוודה). זוג כפכפי אצבע ליום וסנדלים נוחים לערב יעשו את העבודה בהחלט. 


נוחות היא המפתח: מה לארוז לחופשה בטבע?

היציאה לחופשה של טיולים בטבע, דורשת בחירות לבוש פרקטיות ומגוונות. בחרו בבדים קלים ומנדפי לחות שיבטיחו נוחות במהלך פעילויות החוץ. פריטי בייסיק כמו גופיות לנשים, חולצות טי נושמות, מכנסי טיולים כמו דגמ״ח או טייצים נוחים, ואם מדובר ביעד אירופי, אז גם ג׳קט קליל עשוי להיות חיוני. אם מדובר בטראק של מתקדמים, נעלי טיולים או נעלי ספורט טובות הן מאסט. אביזרים כמו כובע באקט או כובע מצחיה ספורטיבי, משקפי שמש ותיק גב שיהיה בו מקום לבקבוק מים גדול, נשנושים ועוד חפצים כמו קרם הגנה הם מאסט כאן. בהתאם ליעד, שווה לשקול לזרוק בתיק גם בגד ים, לטבילה מרעננת באגמים או בנהרות שאולי יקרו בדרך.


אורבן שיק: מה לארוז לחופשה בעיר?

ביקור בעיר גדולה באירופה או בארה״ב, הוא גם הזדמנות להתלבש בסטייל. עם זאת, חשוב לזכור שמדובר בימים ארוכים של שיטוט ברחובות, כך שהנוחות צריכה להיות גם היא בראש סדר העדיפויות. כאמור, זה ממש לא חייב להיות סותר. שילוב של פריטי לבוש נינוחים ושיקיים, יכול לשרת אתכן היטב, החל מהסיורים של הבוקר ועד לארוחות הערב במסעדה יוקרתית. מומלץ ללכת על קו של ספורט-אלגנט, המאפיין את סגנון הסטריט-וור, שהוא לגמרי במקרה גם שיא הטרנד העונה. פריטי לבוש כמו ג׳ינס רחב, מכנסי קרגו דקים, טופים צמודים ושמלות מידי, יכולים להיות ורסטיליים וניתן לשדרג או לשנמך אותם בהתאם לצורך. גם כאן, ג'קט קל, בלייזר או קרדיגן יהיו שימושיים כשנהיה קריר בערב או כשתשהו בחללים ממוזגים. נעלי ספורט או סניקרס טרנדיות יתאימו לשיטוט יומי ברחובות העיר, וזוג אחד של נעלי עקב ישמש אתכן ליציאות בערב. אקססוריז כמו תיקי צד לנשים, תכשיטי סטייטמנט ואביזרים לשיער, יוסיפו סטייל לאאוטפיטים השונים.

Read more

חולצה מכופתרת גברית עם נעלי עקב: ללבוש את הבגדים של הבויפרנד בסטייל - Inter Jeans

חולצה מכופתרת גברית עם נעלי עקב: ללבוש את הבגדים של הבויפרנד בסטייל

טוב, זה לא סוד, זה גם לא אנחנו המצאנו את זה - בגדי גברים הפכו זה מכבר לפיסים הכי מבוקשים בארון שלנו הנשים. זה לא אנחנו, זה הטרנדים של עולם האופנה. אבל לא נכחיש זאת, מדובר באהבת אמת, ולא רק לבן הזוג...

לקרוא עוד
מהבית אל הרחוב: גופיות סאטן ועוד פריטי הלבשה תחתונה שהפכו לאופנה - Inter Jeans

מהבית אל הרחוב: גופיות סאטן ועוד פריטי הלבשה תחתונה שהפכו לאופנה

זה בוהק, זה חלקלק, זה דקיק וקליל ונעים בטירוף, וזה ללא ספק ה-טרנד של הקיץ הזה. גופיות סאטן, חצאיות סאטן, מכופתרות סאטן, שעשו שיפטינג של ממש מפיג׳מה ללבוש קז׳ואל ועוד - כך תאמצו את הטרנד הזוהר גם ל...

לקרוא עוד