דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: חולצה מכופתרת גברית עם נעלי עקב: ללבוש את הבגדים של הבויפרנד בסטייל

חולצה מכופתרת גברית עם נעלי עקב: ללבוש את הבגדים של הבויפרנד בסטייל - Inter Jeans

חולצה מכופתרת גברית עם נעלי עקב: ללבוש את הבגדים של הבויפרנד בסטייל

טוב, זה לא סוד, זה גם לא אנחנו המצאנו את זה - בגדי גברים הפכו זה מכבר לפיסים הכי מבוקשים בארון שלנו הנשים. זה לא אנחנו, זה הטרנדים של עולם האופנה. אבל לא נכחיש זאת, מדובר באהבת אמת, ולא רק לבן הזוג שלנו, אלא גם לבגדים שלו

בשנים האחרונות מסתמנת מגמה של שילוב פריטי לבוש גבריים, כחלק מאאוטפיטס נשיים פר אקסלנס, והתוצאה, כשיודעות לעשות את זה נכון, היא שיא הסטייל. המגמה הזו, כדרכה של אופנה, מצביעה על תהליכים עמוקים ומשמעותיים יותר של נזילות מגדרית ושבירת נורמות מסורתיות. צעד חשוב בדרך לחופש הביטוי של הסגנון האישי של כל אחד ואחת. כמו כן, הסטייל שהוא ניטרלי מבחינה מגדרית, מציע גם נוחות אופטימלית וגם תחכום ושיק. בקיצור, קנינו.

פריטי לבוש גבריים שהפכו לנחלתן של נשים בשנים האחרונות 


מכופתרת אוברסייז הופכת לקלאסיקה בארון הנשי


 חולצה מכופתרת לגברים הפכה לפריט כל כך בסיסי בארון שלנו הנשים, עד שבכלל שכחנו שמקורה בעולמם של המין השני, ולמעשה היא החלה את דרכה כבסיס לחליפה המחוייטת, מתחת לעניבה ולבלייזר. הסינאריום הזה של קימה מהמיטה אחרי לילה סוער עם בן הזוג, ועמידה במטבח עם המכופתרת הגדולה שלו וכוס קפה ביד, לקוח מהסרטים, ואין ספק שזה השפיע על כולנו. החולצה המכופתרת הלבנה או התכולה עם הפסים הדקים, כבר הפכה לקלאסיקה של ממש בארון הנשי. אם טרם מצאתן את האחת, הגיע הזמן לפשוט על הארון של הבויפרנד, או לחילופין - לחפש באונליין בקטגוריית הגברים מכופתרת איכותית כמו של המותג גאנט, ששמו הולך לפניו בכל הנוגע למכופתרות. אם הלכתן על האופציה הזו, מומלץ לבחור מידה קטנה יחסית, מאחר שהחולצות האלו נתפרות למידותיהם של גברים חסונים, עם מבנה כתפיים וגב רחב, כך שעדיין הסבירות שהן יהיו עליכן אוברסייז היא גבוהה.

עם מה לשלב את המכופתרת הגברית?


הכי קלאסי - עם ג׳ינס ישר ונעלי מוקסינים, אבל אם מדובר בעונה חמה יותר, גם טייץ בייקר יעבוד פה היטב, יחד עם נעלי עור שטוחות ותיק עור אוברסייז. למתקדמות - חצאית מידי צרה ומכופתרת גברית, ששוליה מוכנסים בתוך החצאית או קשורים ברישול בגובה המותניים.

הבלייזרים הולכים וגדלים, אנד ווי לייק איט

אנחנו יודעות שקיץ וחם, אבל לא ניפרד מהבלייזר שלנו כי הוא הבסטי שלנו במזגנים האימתניים המופעלים בכל מקום בשיא עוצמתם. מעבר לזה, בלייזר אוברסייז הוא תוספת שיק מיידית. כמעט שכחנו, גם הבלייזרים, אפילו לא הרחבים ביניהם, נתפרו במקום עבור גברים, כחלק מחליפת שלושה חלקים מחויטת. מה לעשות, אמרתם מחויט אמרתם מוחרם. הג׳קט המפונפן הזה הפך לנחלתן של נשים כבר מזמן, ויתרה מכך, בשנים האחרונות הוא הולך וגדל וחוזר להיות דומה יותר למקור - הבלייזר של בן הזוג. באמת שכבר אין חוקים - בלייזר אפשר ללבוש ממש מעל לכל פריט לבוש, נשי ככל שיהיה. החל משמלה פרחונית רומנטית ועד לסט ספורטיבי של טייץ קצר וטופ אימון, או בכלל שמלת מיני שחורה סקסית - הבלייזר פשוט יעבוד פה וישדרג כל הופעה לכדי תחכום שיקי. 


אהבה של פעם בחיים - הטי שירט של הבויפרנד


זה התחיל כלבוש הבית האולטימטיבי - עקצנו לבן הזוג את הטי שירט הענקית והתהלכנו בה כפיג׳מה. בהמשך, התחלנו לצאת איתה מהבית ועכשיו כבר מאוחר מדי להיפרד. כחלק מסגנון האוברסייז שהולך ותופס תאוצה בארון הנשי, טי שירט לגברים הן כבר טרנד בפני עצמו, ולצד נוחות שיא הן גם שיא הסטייל. עם זאת, צריך לדעת איך ללבוש אותן כדי להימנע מלוק מסורבל ומגושם. בקיץ הכי יתאים לשלב אותן עם טייץ בגזרת בייקר, יחד עם תכשיטים במראה גס ואקססוריז ספורטיביים כמו כובע מצחיה ופאוץ׳. כשקצת מתקרר, תוכלו לשלב אותן עם ג׳ינס ישר עם קרעים, אך במקרה כזה רצוי שהחולצה לא תהיה מאוד גדולה. למתקדמות - שלבו את הטי שירט הגברית עם חצאית מיני דמוי עור או מחומר מבריק כמו לורקס ונעלי עקב. לוק יציאה היסטרי.  


נעלי מוקסינים (לאופרס)

נעלי מוקסינים הפכו לכזה טרנד אופנתי לוהט, עד שגם בקטע הזה, שכחנו שבכלל הגברים הביאו אותן לעולם, במקור. גם הנעליים הסופר קוליות האלו, שימשו במקור כהשלמה לחליפת העסקים המחויטת, וכיום, רחמנא ליצלן, אנחנו מצוותות אותן לג׳ינס ולעתים אפילו לשמלה קצרה. השילוב המוצלח ביותר של נעלי מוקסינים עם לוקים נשיים, יהיה כזה המשאיר מרווח בין הנעל למכנסיים או לשמלה. לדוגמא, מכנסי ג׳ינס באורך קרופ, חצאית או שמלת מידי וכדומה. שילוב קונטרסטי של הנעליים הגבריות יחד עם הדפסים נשיים רומנטיים כמו שמלה בהדפס פרחים, ייצור לוק מתוחכם. 


ג׳ינס בויפרנד כבר הפך לאלמנטרי


לא סתם, יצרניות דנים החלו לייצר לפני כמה שנים ג׳ינסים בגזרת ״בויפרנד״. התיאוריה שלנו - כמה גברים איבדו את הסבלנות ואת ההכלה כלפי בנות הזוג שלא הפסיקו לעקוץ להם את הזוג הכי שווה בארון והחליטו להרים את הכפפה. אבל זו סתם ספקולציה… יש מצב שזו היתה בכלל אישה. כך או כך, ג׳ינסים לגברים יכולים בהחלט להפוך לפריט לבוש שנחלוק עם בן הזוג בכיף, כל עוד המכנסיים שלו לא ממש נופלים לנו מהגוף, כלומר המידות קרובות איכשהו זו לזו. עם מה לשלב ג׳ינס גברי שהוא ״לוס״ על הגוף? הכל עניין של איזון, כרגיל, וכאן חשוב במיוחד לשים לב לעניין הזה, אחרת אנחנו עלולות להיראות מגושמות ומרושלות. אם כן, השילוב האולטימטיבי עם ג׳ינס בגזרת בויפרנד או ג׳ינס שהוא באמת של הבויפרנד, הוא עם טופ קרופ צמוד, או לחילופין, גופיית תחרה צמודה סופר נשית וסקסית, וכמובן - נעלי עקב. לוק יציאה מושלם ונושלנטי, הודות לג׳ינס הגדול.

את הפריטים הגבריים המתוארים בכתבה, ובמיוחד מכופתרות, טי שירטס וג׳ינסים לגברים, תמצאו באתר אינטר ג׳ינס, לשעבר NYOU

Read more

טופ וטייץ הולכים איתנו לכל מקום: הצעות ללוקים לרגל יום היוגה הבינלאומי - Inter Jeans

טופ וטייץ הולכים איתנו לכל מקום: הצעות ללוקים לרגל יום היוגה הבינלאומי

התרגול ההודי העתיק, המשלב תנוחות גופניות, תרגילי נשימה וטכניקות מדיטציה, תפס תאוצה אדירה ברחבי העולם המערבי, עד שקיבל יום משלו, שמציינים החודש ברחבי העולם. איפה זה פוגש אותנו? בבגדים כמובן. כך תשלב...

לקרוא עוד
בגד ים ומכנסיים נוחים עם גומי במותן: מה לארוז במזוודה לחופשת הקיץ? - Inter Jeans

בגד ים ומכנסיים נוחים עם גומי במותן: מה לארוז במזוודה לחופשת הקיץ?

בין שאתן מתכננות חופשת בטן-גב ליד הים או הבריכה, יוצאות לטראק בטבע פראי או בכלל בקטע של חופשה אורבנית, חשוב להצטייד בפריטי הלבוש וההנעלה הנכונים, שיבטיחו שלא רק תיראו טוב, אלא גם שיהיה לכן נעים ונו...

לקרוא עוד