דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: במגפי צ׳לסי לנשים ואפילו במכנסיים: שובו של העור לקה לאופנה

במגפי צ׳לסי לנשים ואפילו במכנסיים: שובו של העור לקה לאופנה - Inter Jeans

במגפי צ׳לסי לנשים ואפילו במכנסיים: שובו של העור לקה לאופנה

שברו את החוקים וכן משחקים: החומר הפלסטיקי הלא הוא הויניל, חוזר לעניינים ובגדול. שלל פריטי הלבשה והנעלה, לרבות מגפיים, מכנסיים וכמובן ג׳קטים, עשויים מהחומר המבריק הזה. כך תאמצו את הטרנד


אין דבר שתעשיית האופנה אוהבת יותר מאשר לשבות את החוקים, שאיפשהו ומתישהו היא בעצמה חוקקה, לשנות את כללי המשחק ולהביא לקדמת הבמה והטרנדים, סגנונות שכבר חלפו מהעולם ואף הוגדרו לפרק זמן כזה או אחר כטאבו. מותגי על מעלים על דגלם טרנדים נשכחים ומוקצים, והופכים אותם ללגיטימיים ועדכניים שוב. כמו שהקרוקס, רחמנא ליצלן, זכו לפני כמה שנים לתחייה מחודשת, בחסות באלנסיאגה, חצאית המיקרו-מיני בגזרה נמוכה מדי, חזרה לחיינו דרך מיו מיו, והמגפיים הצ׳אנקיות עם סוליית הטרקטור, שבו אל רגלינו לאחר שבוטגה ונטה הכריזו שזה הדיבור. אל אותם פריטים וסגנונות, שהפופולריות המחודשת שלהן מטילה ספק בעצם הרעיון של טעם טוב, לאחרונה הצטרף חומר, שעד לא מזמן היה בשימוש בעיקר בחלונות ראווה של חנויות סקס.

מדובר כמובן בעור-לקה, או בשמו המוכר יותר ״ויניל״. החומר הזה, שהפופולריות שלו עלתה בעיקר בזכות מעצבים כמו סטלה מקרטני (שהיתה הראשונה לזהות), סן לורן, בלמיין ובלאנסיאגה, וגם בשל מגמות עולמיות כשבראשן הטבעונות והמודעות ההולכת וגוברת למחיר של תעשיית האופנה גם בהקשר הזה, של אקולוגיה ושל הומניות. הויניל מהווה חלופה טבעונית לעור אמיתי, כאשר במקרה הזה, בניגוד לחומרים כמו סקיי ו-PVC, כאן ברור שמדובר בחומר ״פלסטיקי״ סינתטי, ולא בדבר האמיתי.

אם נדמה לכן שכבר נתקלתן בטרנד הזה בעבר, אז נציין שפריטי לבוש והנעלה עשויים ויניל, היו פופולרים בסוף שנות ה-60, בואך אל שנות ה-70, במיוחד בשל העיסוק בחלל, הנחיתה הראשונה על הירח וכו׳. מעצבים כמו ג'ון גליאנו ובלמיין,  השתמשו בויניל בקולוקציות שלהם. הסטייל של מגפי פלטפורמה לנשים, עשויים ויניל, יחד עם שמלות בגזרת A או מכנסי פדלפון רחבים, היה חזק בעניינים בתקופה ההיא. 


איך ללבוש ויניל? הצעות לשילובים עדכניים

נפתח ונאמר שצריך לדעת איך לאמץ את הטרנד הבלתי שגרתי הזה. מדובר בפריטים מבריקים מאוד, עשויים פלסטיק בוהק, בולטים בשטח, ומלאי נוכחות, וחשוב לאזן אותם באמצעות שילובים של פריטים סולידיים יותר, לרבות פריטי בייסיק, אחרת אנחנו עלולות להיראות מחופשות, או פשוט מוגזמות. שלא תבינו לא נכון, אנחנו בעד הגזמות, אבל בסטייל.

העצה החשובה כאן היא לבחור בפריטים בסגנון שמתאים לזה שבדרך כלל מאפיין אתכן. למשל, אם אתן בחורות של טי שירט וג׳ינס, תוכלו ללכת על נעליים מויניל, דוגמת מגפי צ׳לסי לנשים מעור לקה. אם אתן בקטע של שמלות וחצאיות, תוכלו להמיר את אחת מחצאיות המיני שלכן בחצאית ויניל וכו׳. העניין הוא לא לבחור בפריט בסגנון שהוא רחוק מהסטייל שלכן, אחרת תיראו מחופשות ולא אותנטיות. הטיפ הזה, אגב, הוא תמיד רלוונטי, לגבי כל בחירה אופנתית שתעשו. במיוחד כשמדובר בטרנדים לא שגרתיים, כמו זה המדובר, חשוב שתישארו קרובות לעצמכן.

דרכים ללבוש עור-לקה

במקום מכנסי עור - מכנסי ויניל

מכנסי עור שחורים הם עניין שכמעט ולא יוצא מהאופנה, וכיף, מדי פעם בחורף, להמיר את מכנסי הג׳ינס בזוג מכנסי עור, במיוחד אם מדובר ביציאה בערב. אם בא לכן לאמץ את טרנד הויניל ולקחת את הלוק השגרתי של מכנסי עור צעד אחד קדימה, תוכלו לעשות זאת בקלות עם מכנסי ויניל שחורים. עם מה לובשים את זה? בדיוק כמו עם מכנסי עור: בחורף, לוק של טי שירט גולף בצבע ניטרלי, עם עדיפות משמעותית לשחור (גם המכנסיים יעשו לא מעט רעש), ומגפי עקב בצבע ניטרלי. טוטאל לוק שחור יעבוד כאן מצוין. אם מדובר בלוק מעט יותר קז׳ואל, אפשר בהחלט לצוות למכנסי הויניל טי שירט שחורה וסניקרס בכל צבע שתרצו, אך גם כאן, ניחשתן נכון - ניטרליות היא שם המשחק. כאשר אתן לבושות במכנסיים מויניל, חשוב שהחומרים של שאר פריטי הלבוש וההנעלה שלכן לא ״יתחרו״ עם החומר הבוהק הזה, ויהיו עשויים מחומרים טבעיים (או במראה טבעי) ו״מאט״. 


במקום חצאית ג׳ינס או עור - חצאית ויניל 


לוק ניינטיזי שיקי להפליא, אבל צריך להתנהל איתו בזהירות. הרעיון הוא ללבוש חצאית מיני בגזרה דומה לחצאית ג׳ינס, רק שזו עשויה מויניל בוהק ומלא בנוכחות. ללוק הזה כדאי לצוות טי שירט לבנה, ורצוי אפילו כזו עם הדפס של להקת רוק או הדפס של כיתוב, כדי להוסיף עוד ״אדג׳״ ועניין לסיפור. את הלוק הזה אפשר להשלים עם נעלי אולסטאר גבוהות ומעיל בומבר או בלייזר שחור אוברסייז. אם יש צורך לשדרג אותו לרגל יציאה בערב, כל שתצטרכו לעשות זה להחליף לנעלי עקב או מגפוני עקב, ולהקפיד קצת יותר עם התסרוקת והאקססוריז. מאחר והחצאית מבריקה, ניתן להסתפק בעגילים קטנים או חישוקים בגודל בינוני, ותיק קלאץ׳ שחור קטן. 


מכנסי עור קצרים

מכנסי עור קצרים מתפקדים העונה כחצאית מיני חורפית, והם הולכים יופי עם גרביונים, מגפונים, ובלייזר. תוכלו לעשות הסבה למכנסיים האלו, ולבחור בכאלו העשויים מויניל. גם פה, כדאי למתן את שאר הפריטים, ולהעדיף טי שירט לבנה, בלייזר שחור או אפור ומגפונים שחורים סולידיים.

לסולידיות: מגפיים מויניל 


כמובן, שכל טרנד צעקני ונועז, אפשר גם לאמץ ״בקטן״, וממש לא חייבות ללכת עד הסוף, בטח כאשר מדובר בסגנון כל כך בועט ועוצמתי כמו טרנד הויניל. אקססוריז ונעליים תמיד יעשו את העבודה מצוין, וגם במקרה הזה תוכלו להביע את עצמכן באמצעות תיקים, ואף תיקי יד קטנים ופאוצ׳ים, חגורות וכמובן נעליים ומגפיים.  


רבים מהפריטים המתוארים כאן תוכלו למצוא באתר אינטר ג׳ינס, שיתכן ואתן מכירות בשם NYOU.

Read more

שומרות על דיסטנס: מה ללבוש עם כובעי new era? - Inter Jeans

שומרות על דיסטנס: מה ללבוש עם כובעי new era?

כובעי המצחייה הקולים של היצרנית האמריקאית, ששולטת במגרשי הבייסבול של הליגות הגדולות כבר עשרות שנים, הם האקססורי החם של העונה, אפילו כשחורף כובעי new era, הכובעים עם הסטייל הספורטיבי האמריקאי, כפי ש...

לקרוא עוד
מעיל עור לגברים ומעילים לילדים: איך להתלבש בחורף הנוכחי? - Inter Jeans

מעיל עור לגברים ומעילים לילדים: איך להתלבש בחורף הנוכחי?

החורף ה״אמיתי״ והקר באמת לא עושה סימנים של להגיע לארצנו הקטנטונת. אם נסתכל על הצד החיובי של המגמה, אין צורך במעילים כבדים ובלבוש מסורבל, ואפשר להתמקד בהיבטים של סטייל ופאן בעונה הזו. הצעות למעילים ...

לקרוא עוד