דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: שומרות על דיסטנס: מה ללבוש עם כובעי new era?

שומרות על דיסטנס: מה ללבוש עם כובעי new era? - Inter Jeans

שומרות על דיסטנס: מה ללבוש עם כובעי new era?

כובעי המצחייה הקולים של היצרנית האמריקאית, ששולטת במגרשי הבייסבול של הליגות הגדולות כבר עשרות שנים, הם האקססורי החם של העונה, אפילו כשחורף

כובעי new era, הכובעים עם הסטייל הספורטיבי האמריקאי, כפי שהם מוכרים כיום, החלו את דרכם כבר בשנות ה-20 של ארה״ב, כאשר מהגר גרמני בשם ארהרד קוך, זיהה את המגמה ההולכת וגוברת של ביקוש אחר כיסויי ראש אופנתיים,  והקים את החברה New Era Cap Co. המקצועיות של קוך, לצד השמירה על קו מחשבה מודרני ופתוח, הביאו לכך שכבר בשנתה הראשונה, החברה שהקים  ייצרה לא פחות מ- 60,000 כובעי קסקט בסגנון של גטסבי הגדול, שהיה אז שיא הטרנד.

כעשור לאחר מכן, בשנות ה-30, זיהו בחברה שהביקוש לסגנון הזה של כובעים החל לדעוך, בעוד שתחום הבייסבול המקצועי תפס תאוצה ופופולריות בארה״ב. בניו ארה מיהרו להגיב למגמה, והשיקו פריט חדש לשוק - כובע הבייסבול. בשנת 1934, כובע הבייסבול המקצועי הראשון של חברה עוצב ויוצר עבור מדי קבוצת קליבלנד אינדיאנס. 


אפילו המיתון שהגיע כעשור לאחר מכן, בעקבות פרוץ מלחמת העולם השנייה, לא גרם לבעלי החברה להיכנס, והם החלו לייצר את הכובעים מבדים זולים יותר, וצבעו אותם בבית משפחת קוח, DIY בסגנון שנות ה-40.

עד שנת 1950, New Era הפכה לספקית הכובעים הבלעדית לקבוצות בייסבול בליגה הגדולה. רשימת הלקוחות המרשימה שלה כללה שמות כמו Brooklyn Dodgers, Cincinnati Reds, Detroit Tigers ועוד. בשנת 1954, הושקה הגרסה המודרנית של כובע הבייסבול, שבקושי השתנתה מאז.

המותג היחיד בתולדות הספורט שיש לו זכויות בלעדיות במגרש

לאחר עשרות שנים כשחקן המגרש הרשמי של MLB, ״ניו ארה״ שמה לעצמה את למטרה -  לעגן את הבלעדיות שלה עם ליגות הספורט הגדולות במדינה. ב-2012, הכובעים של  New Era הפכו לכובעים הרשמיים של שחקני הצד של ה-NFL, וב-2016, הפכו הכובעים לכובעים הרשמיים על מגרשי ה-NBA; התהליך הזה, למעשה הפך את New Era למותג היחיד בתולדות הספורט, שיש לו זכויות בלעדיות הן על המגרש, והן בקו הצדדי של המגרש, עבור כל שלוש הליגות הגדולות בארה"ב, בו זמנית.


 בשנת 2020 חידשו בניו ארה את המחויבות לייצר מוצרים מעולים, לבנות מערכות יחסים חזקות ולשנות את כללי המשחק, הן בתחום הספורט והן בתחום התרבות. בחברה הצהירו על הכוונה להתבסס על דגם העם ה- 59FIFTY האיקוני, ולפתח מוצרים חדשים ואותנטיים.

גם אם אין לכן שום כוונה לצאת לאימון - כובעי הבייסבול הם מאסט במלתחה


אז נכון, זה מרשים ומרגש כל התהליך שעברה חברת ניו ארה לאורך השנים, משנות ה-20 ועד היום, ואי אפשר שלא להתפעם מכך שהכובעים האלה עדיין משמשים שחקנים מקצועיים על המגרש. עם זאת, אנחנו פה כדי לדבר על אופנה, ומה שעוד יותר מדהים הוא שכובעי הבייסבול האלה הם גם קלאסיקה כאשר מדובר בסטייל. הם יתאימו למגוון אאוטפיטים ולוקים, גם כאלה שאינם קשורים בספורט כלל וכלל, ואפילו ללוקים חורפיים, בימים בהם אין בכלל צורך בהגנה מפני השמש, מכיוון שהיא לא מפנקת אותנו בקרניה החמימות. לשמחתנו, בישראל של 2023 בכל זאת יש שמש מפנקת כמעט בכל יום, אבל כדאי לדעת שאפשר ללכת עם כובע מצחיה כהשלמה ללוק חורפי מוחלט, ואפילו עם מעיל צמר ארוך. הנה כמה דוגמאות ורעיונות. 


לוק חורפי מושלם עם כובע בייסבול 


אז אמרנו שזה שהמעלות (קצת) ירדו, זה ממש לא אומר שתצטרכו לוותר על כובעי המצחיה, ואפילו להיפך. תוכלו לשלב כובע מצחיה של ניו ארה בצבע ניטרלי ובעדיפות משמעותית לשחור, עם האאוטפיט הבא: מכנסיים מחויטים בגזרת ווייד לג באפור כהה או שחור, טי שירט לבנה או טי שירט גולף שחורה צמוד, בלייזר שחור וסניקרס במראה ספורטיבי גס. בימים קרים במיוחד, תוכלו ללבוש מעיל צמר ארוך בגזרה מחויטת, בשחור או באפור, ואפילו צעיף קשמיר גדול בצבע ניטרליוהלוק הזה עדיין יעבוד לגמרי. 

לוק המשלב ספורטיבי עם אלגנטי

זה כנראה ה״איט-לוק״ של העונה הנוכחית. הוא נוח, הוא כיפי, הוא יתאים בערך לכל פעילות פנאי, החל משיטוט בדיזנגוף ועד לפיקניק בפארק בשבת - טייץ שחור, נעלי נסניקרס בהירות, עם עדיפות לדגמים כמו ניו באלאנס 530 , גרבי ספורט מתוחיות לגובה הקרסול מעל הטייץ, סווטשירט קפוצ׳ון ובלייזר אוברסייז בשחור, כחול כהה או אפור. כובע ניו ארה שחור או אפור יבוא כאן בול להשלמת הלוק שכולו Athleisure.


לוק ספורטיבי מתבקש - חליפת טרנינג


טוב, חייבות לגעת פה גם בקלאסיקה ספורטיבית, שפשוט דורשת שתוסיפו לה כובע בייסבול עם אמירה. הכוונה כמובן ללוק הקז׳ואל של חליפת טרנינג בגזרה מחמיאה ונעלי ספורט. לוק כזה מחייב תוספת של כובע מצחיה, על מנת לשדרג אותו ולהפוך אותו לפחות ביתי. בימים קרים, ניתן ללכת עם חליפת הטרנינג עם מגפיים שחורות עם סוליית טרקטור צ׳אנקית ומעיל טרנץ׳ אפור או בז׳.  


לוק בייסיק לשעות הפנאי - ג׳ינס וטי שירט


לא חשבתן שנדבר על לוקים ספורטיביים ובייסיק בלי לדבר על השילוב הקדוש של לבוש הפנאי: הלא הוא ג׳ינס וטי שירט. כל לוק כזה, יכול לזכות לשדרוג משמעותי בעזרת כובע מצחיה ספורטיבי. במקרה הזה, תוכלו אף להעז קצת יותר עם העיצוב, הצבע והדוגמא של הכובע עצמו, על מנת שיוסיף עניין ללוק הבסיסי. למשל כובע lakers או כובע בייסבול בצבעוניות יוצאת דופן, יוסיפו פה בדיוק את הטאצ׳ הדרוש. בחורף, כדאי לזרוק מעל הטי שירט הלבנה הקלאסית מעיל בומבר, שגם הוא נלקח בהשאלה מאותו התחום, והוא גם יחמם אתכן וגם יוסיף לאווירה הספורטיבית הקולית.

באתר אינטר ג׳ינס, המוכר גם כ-NYOU, תוכלו למצוא שלל כובעים של ניו ארה, בשלל דוגמאות, צבעים וסגנונות, ובטווח מחירים רחב.  

Read more

מכנסיים קצרים לנשים: איך ללבוש אותם גם בחורף? - Inter Jeans

מכנסיים קצרים לנשים: איך ללבוש אותם גם בחורף?

אם גם אצלכן בארון אפשר למצוא לא מעט זוגות של שורטס שאתן אוהבות ללבוש, יש לנו בשורה - אתן ממש לא חייבות לוותר עליהם גם בעונה הקרה. במיוחד לא בחורף הנוכחי, שבינתיים לא הביא איתו קור ממשי. כמה רעיונות...

לקרוא עוד
במגפי צ׳לסי לנשים ואפילו במכנסיים: שובו של העור לקה לאופנה - Inter Jeans

במגפי צ׳לסי לנשים ואפילו במכנסיים: שובו של העור לקה לאופנה

שברו את החוקים וכן משחקים: החומר הפלסטיקי הלא הוא הויניל, חוזר לעניינים ובגדול. שלל פריטי הלבשה והנעלה, לרבות מגפיים, מכנסיים וכמובן ג׳קטים, עשויים מהחומר המבריק הזה. כך תאמצו את הטרנד אין דבר שתעש...

לקרוא עוד