דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: בסניקרס גבוהות או בטי שירט לנשים - איך לשלב צבע זהב בלבוש קז׳ואל וערב?

בסניקרס גבוהות או בטי שירט לנשים - איך לשלב צבע זהב בלבוש קז׳ואל וערב? - Inter Jeans

בסניקרס גבוהות או בטי שירט לנשים - איך לשלב צבע זהב בלבוש קז׳ואל וערב?

אם בעבר הצבע המלכותי וה״פנסי״ הזה היה נחלתן של שמלות ערב בלבד, ושל אקססוריז מנצנצים, הרי שכיום הוא יכול להופיע בכל פריט אחר, ולהוסיף את הטאץ׳ הגלאמי הפנטסטי שבאיזשהו מקום, מחזיר את כולנו לאגדות הילדות ולפנטזיות של דיסני. אז איך ללבוש פריטים בצבע זהב?  


בדומה למגמות אחרות באופנה, שחותרות לשילוב בין קודש לחול, כלומר לשילובים של פריטי לבוש שהם הכי קז׳ואל ובייסיק, לרבות טי שירט לנשים עם נעלי עקב, שמלת ערב עם סניקרס, מכנסי טרנינג עם בלייזר מחויט וכו׳, כך גם חוזרים אלינו פריטי לבוש והנעלה בצבע זהב, אבל הפעם בהקשר קצת אחר. אם בעבר הצבע המלכותי וה״פנסי״ הזה היה נחלתן של שמלות ערב בלבד, ושל אקססוריז מנצנצים, הרי שכיום הוא יכול להופיע בכל פריט אחר, ולהוסיף את הטאץ׳ הגלאמי הפנטסטי שבאיזשהו מקום, מחזיר את כולנו לאגדות הילדות ולפנטזיות של דיסני. 


איך ללבוש זהב בלי להגזים?

נכון, אנחנו לא מתכחשות לכך שזהב הוא צבע עם ערימות של נוכחות זוהרת, וזה לא תמיד רצוי. במיוחד כשמדובר בלבוש קז׳ואל, אבל גם ביציאה שגרתית, לא תמיד בא לנו להיראות כמו פסלון אוסקר ולגנוב את ההצגה במסיבה. אחת הדרכים היותר שיקיות ואלגנטיות לרכך את הלוק כאשר פריט זהוב הוא חלק מהאאוטפיט, הוא לשלב אותו עם גוונים במראה טבעי ורך , לרבות ירוק בקבוק, חאקי, וחום בהיר. לדוגמא, טופ זהוב, יחד עם מכנסיים ירוקים כהים ומגפונים שחורים, ייצרו יחד לוק חורפי אולטימטיבי. בלייזר שחור מחויט מעל יוסיף קוליות וסטייל, ולא פחות חשוב, יחמם אתכן עד שתיכנסו לאירוע.

טוטאל לוק שחור, עם נגיעות זהב

כמובן, לא חייבות לאמץ פריט שלם וגדול כמו חולצה, מכנסיים או שמלה בצבע זהב, כדי לאמץ את הטרנד המנצנץ, לעתים קרובות תספיק נגיעה של זהב בתוך טוטאל לוק שחור, אהובנו משכבר הימים, שתמיד יהיה שם בשבילנו, בכל עונה ובכל זמן. אפשרות אחת היא ללבוש טי שירט שחורה עם הדפס זהוב (תמצאו כמה כאלה, ממש מוצלחות, באתר), ולהשלים עם מכנסיים מחויטים שחורים, סניקרס שחורות ובלייזר שחור או ג׳קט שחור במראה ספורטיבי, בגזרת קרופ.

אפשרות נוספת, קלאסית במיוחד, היא להסתפק בחגורה עם אבזם זהוב, תיק עם שרשרת אחיזה זהובה, ותכשיטי זהב כמו עגילי סטייטמנט או שרשרת עם נוכחות (רק בבקשה, לא שניהם ביחד). 


נעליים שעושות את כל ההבדל


סניקרס גבוהות שעושות את כל ההבדל: מדובר בסניקרס בצבע זהב, שיכולות לקחת את הלוק הכי בייסיק שלכן למקום אחר לגמרי. גם אם תאמצו את הטוטאל לוק השחור מהסעיף הקודם, וגם אם פשוט תלבשו ג׳ינס וטי שירט, נעליים כאלה, בצבע זהב, הן גיים צ׳יינג׳ר של ממש. 

 
איזה גוון של זהב מתאים לכן?

על מנת לדייק את הלוק, כדאי לכל אחת לבחון איזה גוון של זהב מתאים לגוון העור והשיער שלה. לדוגמה, לברונטיות יתאים יותר גוון זהב כהה, או כזה עם תווים חומים-אדומים. לבלונדיניות ולנערות צעירות, יתאים יותר גוון בהיר של זהב, וזהב עם תווים ורודים, כמו הרוז-גולד, שהיה טרנדי מאוד בשנים האחרונות. 


שילוב סופר אלגנטי: זהב ולבן 


הצבע הלבן משלים בצורה מצוינת כל גוון, תוך שהוא מבליט את המאפיינים הטובים ביותר שלו. יחד עם זאת, הלבן הופך את התלבושת לרעננה וקלילה יותר, מה שמאפשר לנטרל מעט את הברק של הזהב. שילוב זה הוא אידיאלי עבור בלונדיניות ונערות צעירות. עבור נשים בוגרות יותר, מומלץ דווקא לשלב זהב כהה עם גווונים אחרים של לבן, למשל עם שמנת, שנהב ובז'.

שילוב שהוא קלאסיקה של ממש: כחול וזהב


כחול הוא צבע נעים, שיכול להוות רקע מושלם לאקססוריז עם נוכחות בצבע זהב. שילוב של זהב וגווני אינדיגו, דיו, נייבי ותכלת, ישר מעורר קונוטציה יוקרתית של מקומות ואתרי תיירות בקרבת הים, כמו הריביירה הצרפתית וכדומה. למשל, בלייזר בכחול כהה עם כפתורי זהב, יכול לשדרג ברגע כל לוק של ג׳ינס כחול וטי שירט לבנה. 


לוק קז׳ואל עם שדרוג מוזהב: מגפיים של ריפליי


באתר, תמצאו כעת מגף ריפליי נשים, בצבע זהב. המגפיים האלה הם מעין טייק-אוף על מגפי הצמר הצ׳אנקיות, ומאחר והוא מטאלי, הוא בעצם משלב שני טרנדים יחד. המגפיים האלה, שרק עושות חשק להתכרבל בתוכן, ומרככות כל יציאה מהבית כשקר בחוץ, יתאימו במיוחד עם לוקים בייסיק. לדוגמא, טייץ שחור, מעיל פרווה צמרירי כמו מעיל טדי, בשחור, באפור או בלבן , ירכיבו יחד לוק שהוא גם טרנדי וגם נעים וחמים.

פריט לבוש זהוב? הרגיעו את כל השאר

אם החלטתן לקחת את הטרנד עד הסוף ולהתחדש עם פריט לבוש שלם בזהב, כמו חולצה, מכנסיים או ג׳קט, אז ככה עושים את זה:

חולצה זהובה באורך קרופ או בגד גוף זהוב: פריט שיתאים במיוחד למסיבה, אך שוב, כדי לא להיראות מוגזמות או כמו פסלון אוסקר, כדאי לצוות לחלק העליון הגלאמי מכנסיים שחורים מחויטים, או אפילו ג׳ינס רחב, ש״ישבור״ את הלוק, בקטע טוב. בשני המקרים, נעלי עקב קלאסיות (נעלי סירה עם עקב) בצבע שחור, יתאימו במיוחד. 


מכנסיים בצבע זהב: אם הלכתן על פריט כזה, רצוי שיהיה בגזרת ג׳ינס או בגזרה גברית משוחררת ולא צמוד. כמו כן, כדי לאזן אותו כדאי לשלב עם טי שירט לבנה או שחורה, או אם מדובר ביציאה, בטופ שחור צמוד או בגד גוף שחור.

בשני המקרים, רצוי מאוד שהנעליים יהיו ניטרליות, הן בצבע ובן בצורה. עדיפות תינתן לנעלי מוקסינים (לאופרס) שחורות או מגפוני עקב קלאסיות.

Read more

החל מסווטשירטים לנשים ועד למכנסי סאטן: הניוד הוא השחור החדש - Inter Jeans

החל מסווטשירטים לנשים ועד למכנסי סאטן: הניוד הוא השחור החדש

צבע הניוד, גוון הפודרה, המכונה בישראל גם ״צבע גוף״, עושה סימנים של להישאר איתנו. למעשה, הוא כאן כבר מזמן וכנראה שלא ילך לשום מקום. רעיונות ללוקים מקוריים עם פריטים בגוון המדובר זה לא ממש טרנד, אלא ...

לקרוא עוד
עם חולצת ספורט או עם תיק של ריפליי: 7 דרכים לאמץ את הטרנד המטאלי - Inter Jeans

עם חולצת ספורט או עם תיק של ריפליי: 7 דרכים לאמץ את הטרנד המטאלי

פריטי לבוש ואקססוריז כסופים, זהובים, או פשוט בוהקים בכל צבע אחר, נצפים לאחרונה בכל מקום, ואי אפשר להתעלם מכך. לא שאי פעם ניתן היה להתעלם מפריטים מבריקים בהגזמה, עם קטע ספק חללי ספק קינקי, אבל העונה...

לקרוא עוד