דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: עם חולצת ספורט או עם תיק של ריפליי: 7 דרכים לאמץ את הטרנד המטאלי

עם חולצת ספורט או עם תיק של ריפליי: 7 דרכים לאמץ את הטרנד המטאלי - Inter Jeans

עם חולצת ספורט או עם תיק של ריפליי: 7 דרכים לאמץ את הטרנד המטאלי

פריטי לבוש ואקססוריז כסופים, זהובים, או פשוט בוהקים בכל צבע אחר, נצפים לאחרונה בכל מקום, ואי אפשר להתעלם מכך. לא שאי פעם ניתן היה להתעלם מפריטים מבריקים בהגזמה, עם קטע ספק חללי ספק קינקי, אבל העונה הם כבר פה בכל הכוח. איך ללבוש אותם ועם מה לשלב? כמה הצעות

הוא רב תכליתי, הוא שיקי והוא מוסיף טאץ׳ של גלאם ללבוש הכי בייסיק, אבל הוא לא מתאים לכל אחת. הטרנד המטאלי, של פריטי לבוש ואקססוריז כסופים, זהובים, או פשוט בוהקים בכל צבע אחר, כבר כאן באופן שלא ניתן להתעלם ממנו. כלומר, לא שאי פעם ניתן היה להתעלם מפריטים מבריקים בהגזמה, עם קטע ספק חללי ספק קינקי, אבל העונה הם כבר פה בכל הכוח. אמרנו קודם שהטרנד הזה הוא לא לכל אחת, ולמען האמת, רוב הטרנדים לא מתאימים לכל אחת ואחד באופן גורף, אלא שיש לבחון כל מקרה לגופו, בדגש על הבדיקה - האם הוא מתאים לסגנון האישי, למבנה הגוף, לגיל ולאישיות שלנו. במיוחד כאשר מדובר בטרנדים יוצאי דופן הכוללים פריטים עם נוכחות דרמטית, בסגנון מאוד מסוים. לדוגמא, חובבות הבוהו והוינטג׳, אולי פחות יתחברו כאן. כמו תמיד, נמליץ על כך שקודם כל תהיו נאמנות לעצמכן. טרנדים זה קול וזה כיף, אך צריך לדעת כיצד לאמץ אותם, והאם זה בכלל מתאים ורצוי. 


טיפים לסטיילינג של  בגדים מטאליים


הטיפ הראשון והחשוב, רלוונטי תמיד למקרה בו אתן עומדות ללבוש פריט לבוש דומיננטי כמו חולצה, מכנסיים או חצאית בצבע מטאלי, או פשוט פריט עם נוכחות בלתי ניתנת לערעור (בגדים מבריקים, מנצנצים, מחומר דמוי עור או ויניל, בגדים בצבעי ניאון וכו׳). העצה הבסיסית היא להרגיע עם שאר הפריטים שאתן לובשות, בדגש על סוג החומר והצבעים, שעליהם להיות הכי ניטרלים שיש. השילוב עם פריט לבוש מטאלי צריך להיות עם צבעים כמו לבן, שחור, אפור, בז׳ וכחול נייבי. השאיפה היא גם להשאיר לבגד המטאלי את מרכז הבמה, וגם לאזן ולא להיראות מוגזמות. 


טיפ נוסף הוא לגבי שילוב עם מתכות נוספות באקססוריז, כלומר אבזם החגורה, תכשיטי זהב וכסף ודיטיילס או רצועות בתיקים ובנעליים. הדעות פה מעט חלוקות, אבל אם תשאלו אותנו - מוטב ללכת על גוון מטאלי אחד ולא לערבב שמחה בשמחה. לדוגמא, אם בחרתן חלק עליון בגוון כסוף, ותרו על עגילי ושרשראות זהב, ועל פריטים מוזהבים אחרים. אם קשה להפרד מתכשיטי הזהב או הכסף, ודאו שגם הפריט המטאלי שאתן הולכות איתו הוא באותו גוון - או שהכל כסוף או שהכל זהוב. 



עוד הנחיה שתסייע לכן לאמץ את הטרנד, היא לקחת את העניין למקום האישי שלכם ולסגנון שבדרך כלל מאפיין אתכן. לדוגמא, אם אתן אוהבות להתלבש בסגנון נשי ורך, תוכלו לאמץ את הטרנד באמצעות חצאית מידי מסאטן ובגוון מטאלי. אם, לעומת זאת, אתן מתחברות יותר לסגנון הסטריט או לסגנון הספורטיבי, תוכלו ללבוש טייץ בייקר בגוון מטאלי, ג׳קט בומבר או פשוט סניקרס כסופות או זהובות. 


פריטים מטאליים שתמצאו באתר אינטר ג׳ינס


הכי סטריט וור - ג׳קט ניילון כסוף במראה ספורטיבי


למקרה שאתן חוששות מעודף גלאם ונשיות, או להיראות כאילו התאמצתן מדי, הג׳קט הזה הוא בדיוק הפתרון עבורכן. מדובר בג׳קט ניילון כסוף של ריפליי, בגזרת קרופ ספורטיבית, ובתוספת קפוצ׳ון. אין קוליות כזו. הג׳קט הזה, שקצת מזכיר את מעילי הבומבר הטרנדיים בגזרה שלו, יעבוד מעולה כתוספת אביבית לסט האימון שלכן, בדרך לאימון, אך יהיה מצוין גם כשדרוג סופר שיקי ועדכני מעל לג׳ינס והטי שירט הכי בייסיק שיש.

להצביע ברגליים: סנדלי פלטפורמה כסופות


נעליים הן אחלה פתרון ביניים למקרה שיש עניין ורצון לאמץ את הטרנד הדומיננטי הזה, אבל פחות בקטע של פריט לבוש עם נוכחות על חלל. אז סנדלי פלטפורמה כסופות של המותג הסופר נשי ג׳וסי קוטור, יכולות להיות התשובה המנצחת בסיפור הזה. אפשר לנעול אותן עם לבוש ערב, והכי מתאים כאן טוטאל לוק שחור של שמלת ערב אלגנטית או חליפה מחויטת בשחור. אפשר גם להיעזר בהן לשדרוג בייסיק כמו ג׳ינס בגזרה ישרה וגופיה לבנה. 


לקחת את הטרנד לחדר הכושר - חולצת ספורט בגימור מבריק

אם אתן גם ככה עמוק בתוך הסיפור הזה של האקטיב וור, ובתכלס, לא רואות את עצמכן יוצאות מהטייץ ונעלי הספורט עד שיגיע הקיץ (אולי גם אז לא), אז אל נא תאמרו נואש, אפשר לאמץ את הטרנד המטאלי גם עם בגדי האימון שלכן. באתר תמצאו חולצת ספורט לנשים בגימור מבריק, שלגמרי עונה להגדרה מטאלי. החולצה עם שרוולים ארוכים ובגזרת קרופ קצרה למדי. היא תבוא בול עם טייץ שחור או בז׳ ניטרלי ונעלי ספורט לבנות או שחורות. האימון שלכן מעולם לא היה מבריק יותר. 


לסולידיות: אפשר בהחלט להסתפק באקססוריז מטאליים

מי אמר שחייבים לאמץ את הטרנד באופן כה חד משמעי ונוכח, באמצעות בגד שלם מטאלי? אקססוריז כמו כובעים, תיקים וחגורות בהחלט יכולים לעשות את העבודה. באתר אינטר ג׳ינס תמצאו תיק של ריפליי בצבע כסף, תיק יד עם המון נוכחות מצד אחד, ומהצד השני, הגוון הכסוף דווקא הופך אותו לניטרלי ולוורסטילי מאוד, והוא יתאים כמעט עם כל הופעה ובכל צבע. הוא יכול ללכת איתכן יד ביד (תרתי משמע) בלבוש ערב אלגנטי, ולהביא איזה טוויסט קטן וטרנדי, והוא יכול גם להתחבר עם ג׳ינס וטי שירט. כמו כן, פריטים כסופים הולכים נהדר עם טוטאל לוק שחור, בין שמדובר בבגדי ערב ובין שמדובר בג׳ינס וטי שירט שחורים. 


את כל הפריטים המתוארים בכתבה ועוד, תמצאו באתר אינט ג׳ינס, המוכר גם כ- NYOU

Read more

בסניקרס גבוהות או בטי שירט לנשים - איך לשלב צבע זהב בלבוש קז׳ואל וערב? - Inter Jeans

בסניקרס גבוהות או בטי שירט לנשים - איך לשלב צבע זהב בלבוש קז׳ואל וערב?

אם בעבר הצבע המלכותי וה״פנסי״ הזה היה נחלתן של שמלות ערב בלבד, ושל אקססוריז מנצנצים, הרי שכיום הוא יכול להופיע בכל פריט אחר, ולהוסיף את הטאץ׳ הגלאמי הפנטסטי שבאיזשהו מקום, מחזיר את כולנו לאגדות היל...

לקרוא עוד
בחולצה מכופתרת או בסניקרס לגברים - איך לאמץ את טרנד הצבע הכחול - Inter Jeans

בחולצה מכופתרת או בסניקרס לגברים - איך לאמץ את טרנד הצבע הכחול

פריטי לבוש כמו ג׳ינסים, חולצות מכופתרות וסווטשירטים בצבע כחול תמיד היו רלוונטיים, וכנראה שתמיד יהיו עדכניים ונכונים, אך לאחרונה יותר מתמיד. ריכזנו עבורכם כמה פריטי לבוש והנעלה כחולים גבריים מומלצים...

לקרוא עוד