דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: הכי נשי שיש: שמלות, חצאיות וחליפות של ג׳וסי קוטור

הכי נשי שיש: שמלות, חצאיות וחליפות של ג׳וסי קוטור - Inter Jeans

הכי נשי שיש: שמלות, חצאיות וחליפות של ג׳וסי קוטור

מותג הקז'ואל הפופולרי ג׳וסי קוטור, הוקם ב-1997 בלוס אנג׳לס, ושם לו למטרה - 
לספק לנשים אופנה איכותית, עדכנית ולא פחות חשוב - כיפית. בעצם, כל מה ש-L.A, העיר הנוצצת, מסמלת - שמש, פאן וערימות של גלאם, היה צריך לבואו לידי ביטוי בפריטי לבוש קז׳ואל.

עם פריצתו, המותג היה חדשני, רענן ויצירתי, כשהחל לשווק פריטי בייסיק בצבעוניות עזה ו״פרשית״. מכנסי השרוך ​​הנמוכים, חליפות הקטיפה המעוטרות באבני חן והודיס עם רוכסן, הפכו להיות ה״בסט סלרס״ של החברה.

בהמשך, לתמהיל המוצרים הנשיים נוספו גם בגדי גברים ובגדי ילדים, ואחר כך הורחבו הקטגוריות גם לתכשיטים, תיקים ובגדי ים.

חלק גדול מההצלחה הראשונית של המותג התבסס על קשריו עם סלבס. בשנת 2001, עיצבו בבית האופנה חליפת טרנינג בהתאמה אישית עבור מדונה, ועד מהרה, אייקון הפופ הפכה אותה להצהרה אופנתית. מי שהסתובבה בקניונים בארה״ב בתקופה ההיא, יכלה להיווכח עד כמה התופעה תפסה… מאז, העניין של שיתופי פעולה עם ג׳וסי קוטור הפך לקטע בקרב שורה של סלבריטיז, ביניהם ג'ניפר לופז, בריטני ספירס, קמרון דיאז ופריס הילטון.

אחרי שהמותג ידע עליות וירידות, ב-2020, עשה קאמבק רציני, וחיזק את האופי הנשי של הפריטים, הפעם בסגנון קצת יותר בוגר ומהודק. הנשים שהפריטים מעוצבים עבורן הן נשים חזקות יותר, מתוחכמות יותר ועם המון סטייל. 

כיום, המותג מציע ביגוד בקטגוריות של נשים, ילדות ותינוקות, תיקים, נעליים, בגדי ים, בשמים, משקפי שמש, ותכשיטים.

מהם הטרנדים הבולטים בשמלות וחצאיות, ואיפה זה פוגש את ג׳וסי קוטור?
ירוק דשא, סגול לילך ובז׳

הצבעים השולטים באביב-קיץ 2022 הם ללא ספק הפסטלים הרכים, שעושים מיד נעים ורגוע בלב, כשהמוביל ביניהם הוא ללא עוררין הסגול-לילך. באתר תוכלו למצוא שמלות סקסיות, צמודות ומדגישות קימורים בצבעים המדוברים, וגם טי שירט אחת מנצחת בסגול לילך. לפעמים, כל מה שצריך זה פריט אחד שהולך יד ביד עם הטרנד, אבל הוא חייב להיות מדויק, ולא כזה שרכשתן כדי לצאת בידי חובה. אנחנו היינו הולכות על השמלה הסגולה הצמודה, שלמרות שבבסיסה היא, ובכן, בייסיק, עם האבזור הנכון - נעלי עקב, תסרוקת מרשימה, עגילים ושרשרת, יכולה להפוך לפנסי לגמרי. ברור שגם עם כפכפים היא תעבוד מעולה, ללוק יומיומי סופר עדכני ונכון. 
חצאיות סאטן
שני דברים שכל אחד בפני עצמו הוא סופר נשי, וביחד יוצרים נשיות מתפרצת בכלל הם חצאית ובד סאטן. באתר תמצאו חצאיות סאטן באורך מידי בשלל צבעים מרהיבים - החל מאדום קורל, בז׳ אלגנטי ובוהק ועד לשחור הקלאסי. לחצאיות דיטייל של כיווצים לאורך, המסתיים בקשירת שרוך, ומוסיף לעניין ולגזרה המחמיאה. חצאית כזו היא פריט שיכול להיות סופר ורסטילי, ולשרת אתכן בשלל סיטואציות. הכל תלוי בשילובים ובאקססוריז. לדוגמא, בשילוב עם טי שירט, כפכפי עור ושרשרת בסגנון גורמט, יתקבל לוק קז׳ואל אבל סופר שיק ומהודק. לעומת זאת, בשילוב עם טופ קטן - באותו צבע של החצאית או בצבע אחר, לבחירתכן, תסרוקת מוקפדת, איפור, תכשיטים ונעלי עקב - אתן לגמרי מוכנות לאירוע נוצץ שכבר משוריין ביומן משכבר הימים. 
חצאית מיני - הכי נשית שיש

כאמור, הפריטים של ג׳וסי קוטור הם all about women וברובם ניכרת נשיות מתפרצת. אין דבר נשי יותר מחצאית מיני צמודה ומדויקת. בג׳וסי עשו את זה הכי נכון, כהרגלם, ועיצבו חצאית שחורה עם דיטייל כיווצים מחמיא לאורכה. המלצת הבית - לאזן את הפריט הזעיר יחד עם חלק עליון גדול ורחב יותר כמו טי שירט או מכופתרת רכוסה ברישול. במקרה שבכל זאת הלכתן על טופ קטן או צמוד, בלייזר אוברסייז מעל לכל הסיפור יהיה מושלם. 
טי שירט לנצח

אמרנו קז׳ואל, אמרנו טי שירט. בארונות הבגדים במדינת ישראל אין דבר כזה יותר מדי טי שירטס. בייסיק וקז׳ואל תמיד יתקבלו באהבה כאן, אפילו אם תצאו למסעדת יוקרה, אף אחד לא יגרש אתכן אם תגיעו בטי שירט. אבל זו צריכה להיות טי שירט טובה. רצוי בשילוב החצאית מהסעיף הקודם או לכל הפחות עם מכנסיים שהם לא ג׳ינס. בכל מקרה, הטי שירטס של ג׳וסי קוטור בהחלט לא יאכזבו אתכן. הן מגיעות בגזרות קלאסיות, בסקאלת צבעים שנעה בין הקלאסיים - שחור ולבן, לבין הטרנדיים. כן, תמצאו שם בהחלט גם טי שירט בסגול לילך. על רובן מתנוסס הלוגו היפה והמסוגנן של החברה, שמצליח להוסיף שיק מבלי להפריע לאגביות ולנונשלנטיות של החולצה. 
חליפת בלייזר ומכנסיים קצרים

לא יודעות אם שמתן לב, אבל כבר שנתיים ככה שהחליפות האלו, שהן פשוט תפורות על עונות המעבר - מסתובבות בינינו, ואולי באמת הגיע הזמן שתצטרפו לחגיגה. מדובר כמובן בחליפת בלייזר ומכנסיים קצרים, שמצליחה להיות גם אלגנטית וגם נונשלנטית וקלילה באותו הזמן. בדומה לפריטים אחרים שדיברנו עליהם כאן, גם החליפות האלו יכולות להיות מה שתעשו מהן. כלומר, הן יכולות להיות אש ליום עבודה או לקפה עם חברות, ועם האבזור הנכון (בדגש על הנעליים) גם לגמרי יתאימו ליציאה. בג׳וסי קוטור לא נרדמו בשמירה והוציאו את הגרסה שלהם לחליפות האלו - בגזרות ובצבעים הכי קלאסיים שיש - שחור או לבן. המכנסיים דומים בגזרה למכנסיים מחויטים, בגזרה גבוהה יחסית, והבלייזר בגזרה קרובה לגוף, ולא אוברסייז. 
הדובדבן שבקצפת - עיצובים מיוחדים באתר
מעבר לפריטים מהקולקציה הקלאסית של ג'וסי קוטור, תוכלו למצוא באתר עיצובים ייחודיים לארץ ופריטים שונים ומיוחדים תחת קטגורית ONLINE ONLY. בקיצור, כשמדברים על קז׳ואל אבל בסטייל - מדובר בג׳וסי קוטור, ועכשיו הפריטים המושלמים של המותג, זמינים עבורכן במרחק הקלקה. 

Read more

טרנדים בבגדי ים לקיץ 2022 ומותג אחד שלא כדאי לפספס - Inter Jeans

טרנדים בבגדי ים לקיץ 2022 ומותג אחד שלא כדאי לפספס

עיצובי בגדי הים מושפעים מאוד מהאופנה הכללית, ולכן טרנדים שאנחנו רואות בפריטי לבוש שונים, ובמיוחד בשמלות, עשויים להופיע גם בגרסת החוף המוקטנת שלהם. הנה כמה מגמות שיופיעו על החוף הקיץ, וגם מותג אחד ש...

לקרוא עוד