דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: טרנדים בבגדי ים לקיץ 2022 ומותג אחד שלא כדאי לפספס

טרנדים בבגדי ים לקיץ 2022 ומותג אחד שלא כדאי לפספס - Inter Jeans

טרנדים בבגדי ים לקיץ 2022 ומותג אחד שלא כדאי לפספס

עיצובי בגדי הים מושפעים מאוד מהאופנה הכללית, ולכן טרנדים שאנחנו רואות בפריטי לבוש שונים, ובמיוחד בשמלות, עשויים להופיע גם בגרסת החוף המוקטנת שלהם. הנה כמה מגמות שיופיעו על החוף הקיץ, וגם מותג אחד שמבטא אותן כמו שצריך

אחרי חורף ארוך ארוך, שמתישהו כבר היה חשוד כאילו הוא כאן לנצח, הגיע האביב. בישראל, מדובר בעונת מעבר קצרצרה במיוחד, עד כדי לא מורגשת בכלל, מה שאומר שלפני שתספיקו להגיד ״ביקיני״ - הקיץ כבר יהיה כאן, וכדאי שתהיו ערוכות לקראתו. 


אז חוץ מכמה שמלות קלילות, כפכפים, מכנסיים קצרים, גופיות, כובעים ומשקפי שמש, עכשיו זה כנראה התזמון המושלם גם להוסיף כמה בגדי ים חדשים למלתחה. נציין בהזדמנות זו, שבדומה לתיקים, חזיות ותחתונים - אין דבר כזה יותר מדי בגדי ים…

ישנם סגנונות שונים של בגדי ים שנראה הרבה בחופי הים ובבריכות השחייה בקיץ הנוכחי. חלק ממשיכים איתנו משנה שעברה, וחלק מפציעים לראשונה העונה.

עיצובי בגדי הים מושפעים מאוד מהאופנה הכללית, ולכן טרנדים שאנחנו רואות בפריטי לבוש שונים, ובמיוחד בשמלות, עשויים להופיע גם בגרסת החוף המוקטנת שלהם.

ריכזנו חמישה טרנדים של בגדי ים לקיץ 2022 , שסיכוי גבוה שתראו אותם בכל מקום השנה. החל מהסגנונות הקלאסיים ועד לעיצובים עדכניים, המגוון כה רחב, כך שכל אחת יכולה למצוא את הדגם שהיא תתחבר אליו.

בגדי ים קאט אאוט - תרגום של טרנד אופנתי

דוגמא מצוינת לטרנד שעד לאחרונה בא לידי ביטוי בפריטי לבוש אחרים, ובמיוחד בשמלות - סגנון הקאט אאוט, והעונה נראה אותו הרבה בבגדי ים. הסגנון הזה, שצבר פופולריות רצינית בבגדים, לא עושה סימנים של נטישה, ולכן אין זה מפתיע שהוא מתורגם גם לבגדי ים. גם דמויות כמו דואה ליפה אימצו את הטרנד המהמם הזה (ליפה העלתה לאחרונה פוסט באינסטגרם, בו היא לבושה בבגד ים קאט אאוט הורס בצבע תכלת), וכנראה שעכשיו הגיע תורכן. בגדי הים בסגנון הזה הם לרוב מחמיאים, מגיעים לא פעם בגזרה של בגד ים שלם, אבל כזה שחושף טפח או טפחיים, בצורת חתיכה שכמו ״נגזרה״ ממנו. בגדי ים קאט אאוט הם פחות חושפניים מביקיני בדרך כלל, כך שהם יכולים להיות פתרון לא רע בשביל אלו שמצד אחד קשה להן עם המינמליזם של הביקיני, ומצד שני - גדול עליהן ללכת עם בגד ים שלם.


וואן שולדר - בדיוק הטוויסט שבגד ים שלם קלאסי זקוק לו

עוד טרנד שראינו הרבה בשמלות ובחולצות, וממשיך איתנו גם לקיץ הזה, הוא ה-וואן שולדר. כלומר, פריטי לבוש שיש להם שרוול או כתפייה אחת, ואילו הכתף השנייה חשופה לחלוטין, סטייל טוגה יוונית. הסגנון הזה הוא סופר אלגנטי, ומשדר קלאס באפס מאמץ, אפילו כשהוא מגיע בגופיית סבא לבנה. אז ברור שכשהוא מגיע בבגד ים, נקבל את אותו האפקט המבורך. הסטייל הזה יכול להיות פתרון עבור אלו שרוצות לשבור את הבנאליות של בגד הים השחור השלם למשל. גם בביקיני, במיוחד כשהוא מגיע עם חלק תחתון בגזרה גבוהה, מתקבל מראה עדכני וסופר מחמיא.
 

בגדי ים עם המון קשירות - לא סתם התאמנתן בצופים

עוד טרנד ששואב ישירות מעיצובים של טופים וחולצות, ולעתים גם חופף עם טרנד הקאט אאוט, ואף מגיע בשילוב עם הסטייל הזה, הוא טרנד הקשירות. בבגדי ים תוכלו לראות ביטויים של הטרנד בעיקר בביקיני ״משולשים״, שהופך להיות מרגיל וצפוי לעדכני יותר, באמצעות שרוך קשירה שמתלפף מספר פעמים מסביב למותניים. מדובר בתוספת קטנה לכאורה, אבל האפקט הוא משמעותי. 

מלמלות או לא להיות

זיהיתן נכון, גם הטרנד הזה כבר הופיע בסביבה לפני כשנתיים, אך עושה רושם שהוא כאן כדי להישאר גם הקיץ הזה. מדובר בדיטייל של מלמלה (״וולנים״) שבדרך כלל מופיע בשני שולי התחתונים וגם בגימור של החזייה. הוולנים האלה הם פתרון מושלם לבעלות חזה קטן, שבכל זאת רוצות ללכת עם חזיית בגד ים קלילה וללא ריפוד או ברזלים, מאחר והמלמלות שנתפרו על גבי החזייה, מטשטשות מאוד את מה שקורה מתחתיהן, כלומר אי אפשר לדעת מה גודל וצורת החזה שמתחת. כמו כן, הן מוסיפות טוויסט רומנטי וסופר שיקי לבגד הים. גם אם מדובר בבגד ים בצבע אחיד וגזרה רגילה ו״משעמממת״. 

הדפסים גיאומטריים - הישר מהסבנטיז


אולי כבר נתקלתן בטרנד בבגדים של העונה הנוכחית - שמלות , מכנסיים רחבים וחולצות מכופתרות משוחררות, ובקרוב נראה אותו גם בבגדי ים. מדובר בדוגמאות גיאומטריות צבעוניות, ולעתים אפילו פסיכודליות, המודפסות על הבדים. הסטייל העליז והמרים הזה יתלבש בקיץ הנוכחי על ביקיני (במיוחד כאלו עם חלק תחתון בגזרה גבוהה), ועל בגדי ים שלמים כאחד. 

מותג בגדי הים האיכותי שמביא את כל הטרנדים הנוכחיים

וילברקוין הוא מותג יוקרה צרפתי, המתמחה בבגדי ים ובאופנת גברים ונשים. המותג הוקם בשנת 1971 בסאן-טרופז (הכי בגד ים שיש) על ידי פרד פריסקאל, צלם ועיתונאי רכבי ספורט, ואיווט, מעצבת אופנה. בגדי הים של בית האופנה ידועים בשל הצבעוניות העשירה והנועזות בעיצוב שלהם. לכן, הופתענו לגלות את פרט הטריוויה שסיפר כי פריסקאל הוא בכלל עיוור צבעים ואיווט היא זו שבוחרת את כל הצבעים לבדה. למותג יש חנויות בין היתר בסאן-טרופז, בפריז, בבוורלי הילס, בלאס וגאס, במילאנו, במונטה קרלו, בסיאול, בניו יורק ובוושינגטון די.סי, ועכשיו הוא מגיע גם אלינו לאתר.

המותג לא מאכזב, ועונה אחר עונה מספק בגדי ים שמצד אחד נושאים את המורשת הצרפתית, האלגנטית והסבנטיזית של החברה, ומהצד השני - מצליחים להיות טרנדיים ועדכניים מאוד.

באתר תמצאו שלל דגמים של בגדי ים, ביניהם דגמי קאט אאוט, וואן שולדר וביקיני בעיצוב בסיסי, אבל עם צבעוניות שקשה להישאר אדישים אליה. 

.

Read more

הכי נשי שיש: שמלות, חצאיות וחליפות של ג׳וסי קוטור - Inter Jeans

הכי נשי שיש: שמלות, חצאיות וחליפות של ג׳וסי קוטור

מותג הקז'ואל הפופולרי ג׳וסי קוטור, הוקם ב-1997 בלוס אנג׳לס, ושם לו למטרה -  לספק לנשים אופנה איכותית, עדכנית ולא פחות חשוב - כיפית. בעצם, כל מה ש-L.A, העיר הנוצצת, מסמלת - שמש, פאן וערימות של גלאם...

לקרוא עוד
טרנדים בסנדלים ובכפכפים ומותג ההנעלה שאף פעם לא מאכזב - Inter Jeans

טרנדים בסנדלים ובכפכפים ומותג ההנעלה שאף פעם לא מאכזב

עכשיו, כשאפשר סוף סוף לחשוף את כפות הרגליים לאוויר העולם, כדאי להתעדכן במגמות הבולטות בתחום ההנעלה לקיץ. מהם הטרנדים החמים לעונה ואיפה תמצאו את הדגמים השווים ביותר של הסנדלים והכפכפים? אפשר לנשום ל...

לקרוא עוד