דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: חולצה מכופתרת עם טייץ קצר לנשים: ללבוש אקטיב וור מחוץ לאימונים

חולצה מכופתרת עם טייץ קצר לנשים: ללבוש אקטיב וור מחוץ לאימונים - Inter Jeans

חולצה מכופתרת עם טייץ קצר לנשים: ללבוש אקטיב וור מחוץ לאימונים

אם לפני כעשור, מישהו היה אומר לנו שסבבה להמשיך עם הטייץ ונעלי הספורט לבית קפה עם חברות, ואפילו לעבודה, הרבה גבות היו מתרוממות. אבל כיום מדובר בנורמה, רק שצריך לדעת לעשות את זה בסטייל. כמה הצעות קונקרטיות


אם לפני כעשור, מישהו היה אומר לנו שסבבה להמשיך עם הטייץ ונעלי הספורט לבית קפה עם חברות, ואפילו לעבודה, ולגמרי לג׳יט לצאת לבר עם טי שירט, ואפילו, רחמנא ליצלן עם מכנסי טרנינג מסוימים, הרבה גבות היו מתרוממות להן אל על. 


אבל פאסט פורוורד לימינו אנו, ולבוש ה״אקטיב״ הוא על הגבול של מדים, אותם אנחנו לובשות כמעט לכל סיטואציה. כאשר נגיף הקורונה התפרץ לראשונה, בתחילת שנת 2020 , וההנחיות להסתגר בבתים עוד נאכפו בחומרה, אנשים הפסיקו ״להתלבש״.
בתקופה ההיא, במקום להתייחס לאופנה כדרך לביטוי עצמי, בגדים נתפסו כמקור לנוחות, ואם פריט מסוים היה נוקשה מדי או לא נוח, הוא נשאר מחוץ למשחק. מדובר היה בתהליך דרמטי במיוחד. לדוגמא, אחוזי המכירות של נעלי עקב צנחו בכ-70% בתקופה ההיא, ואילו הביקוש לנעלי סניקרס לנשים, כפכפים נוחים, נעלי בית ואפילו לקרוקס, עלה בחדות.

אפילו הפאשניסטות הגדולות ביותר, לרבות משפיעניות וסטייליסטיות, החליפו את החולצות והמכנסיים ה'אמיתיים' שלהם בחליפות טרנינג, טייצים וטי שירטים. הלבוש הייצוגי, במיוחד כזה שהיינו לובשות למשרד, הלך ונעלם, ולבוש פנאי השתלט על כל חלקה טובה. 


התהליך שלבוש פנאי עבר

המונח ״athleisure״ נועד לתאר לבישת בגדי אימון מחוץ לחדר הכושר. הכוונה לחיבור של בגדי ספורט עם פריטי לבוש והנעלה משודרגים, כמו למשל שילוב של מכנסי טרנינג ונעלי עקב, טייץ אימון עם ג׳קט עור. במקור, הכוונה היתה לשלב בין נוחות לבין פריטים אופנתיים ומוקפדים יותר. בעבר היה מדובר בסגנון לבוש מאוד ספציפי, שהוא הכלאה ושילוב בין פריטים מעולמות שונים. עם זאת, כיום בגדי הנוחות כבר מקבלים לגיטימציה חזקה עוד יותר בפני עצמם, ולהתלבש כדי להרגיש במיטבך, עם דגש נוסף על נוחות, הפך לנורמה ולסטנדרט. Athleisure הוא כבר לא טרנד, חולף, אלא סגנון חיים - חלק מרכזי בלוקים היום-יומיים שלנו, שהופך את החיים להרבה יותר נוחים ולקצת יותר נסבלים.


כיצד להרכיב לוקים בסטייל, עם פריטי אקטיב וור?

אז בהמשך לכל האמור לעיל, כיום לוקים המתבססים על פריטי ספורט כמו טייצים, נעלי ספורט, טופ ספורט, סווטשירטים ומכנסי טרנינג הם הדיבור. אבל בכל זאת, כדי שלא תיראו כאילו ״סתם זרקתן עליכן משהו ויצאתן״, כלומר שכן תיראו ככה, אבל בסטייל, צריך לדעת איך לשלב נכון בין פריטי אימון לבין פריטים יותר ״לבושים״, וגם לא לשכוח להתאים אקססוריז.

הסטים האלה, המבוססים על פריטי לבוש שיש לכל אחת בארון הבגדים שלה, יכולים לעבוד ולשרת אותנו לכל פעילות - החל ממנוחה בבית ועד לספורט או לקפה עם חברות. אופן הלבוש הזה אינו מרושל או אקראי - הוא מכוון ומלוטש, אך בו בזמן, חייב להיראות מעט חסר מאמץ.


הצעה ללוק שיושב בול על האביב: חולצה מכופתרת עם טייץ בגזרת בייקר

איך יודעים שבא אביב? רואים מלא חולצות מכופתרות מתנפנפות (או פחות) מסביב, בצבעים בהירים. חולצה מכופתרת לבנה או בצבע בהיר אחר, היא מאסט בארון הבגדים של כולנו, ובמיוחד בעונת האביב. היא תתאים עם ג׳ינס, עם מכנסיים מחויטים לעבודה ועם מכנסיים קצרים בהירים בקיץ, אבל אנחנו כאן כדי לדבר על אופציה אחרת ומרעננת מאוד. הרעיון הוא ללבוש מכופתרת אוברסייז מעל לטייץ קצר בגזרת בייקר. כן, בדיוק זה שאתן מתאמנות איתו בקיץ. לוק קליל, נוח בטירוף, ומתאים כמעט לכל סיטואציה, כאשר הכל תלוי באקססוריז ובנעליים. 


לוק בהשראת הנסיכה דיאנה - טייץ קצר עם סווטשירט אוברסייז 


לוק שהמלכה האם הביאה לשולחן, ומאז, כבר משהו כמו 40 שנה, עדיין לא נס ליחו. מדובר בלוק athlisure קלאסי, והוא יתאים כמעט לכל פעילות פנאי. גם האאוטפיט הזה, יושב מושלם על עונת המעבר, כאשר קשה להחליט אם חם או קר, ואם ארוך או קצר. אז ההצעה היא כזו: טייץ קצר לנשים, רצוי בשחור ובגזרת בייקר גם כאן, כלומר אורך לא קצרצר, אלא כזה המסתיים מעט מעל הברך. מעל הטייץ סווטשירט ספורטיבי גדול, עם צווארון עגול. להשלמת הלוק - נעלי ספורט צ׳אנקיות, כמו ניו באלאנס 530 או אדידס, וגרבי ספורט לבנות בגובה הקרסול. תיק אוברסייז ומשקפי שמש יעשו כאן פלאים. כמו כן, שרשרת חוליות גסה בזהב או בכסף, יוסיפו כאן טאץ׳ היילי ביברי חיוני. 


לוק יציאה לעונת המעבר: טופ ספורט ובלייזר עור


עם כל הכבוד לפנאי ולנוחות ולכיף… לא נשאיר אתכן בלי הצעה אחת לפחות ללוק יציאה, קצת יותר לבוש וקצת יותר פנסי. אבל איפה הקאטצ׳? הקאטצ׳ הוא שהולך להיות לכן נוח בטירוף בתוכו, כי הוא מבוסס גם על פריטים ספורטיביים, ולכן יתאים מאוד למסיבת ריקודים ולשעות ארוכות על הרגליים. אז הרעיון הוא לקחת טופ ספורט בצבע שחור, ניטרלי וחלק, ולחבר אותו למכנסיים מחויטים בגזרה רחבה ומשוחררת, או למכנסי דגמ״ח טרנדיים, ולצוות ללוק הזה בלייזר דמוי עור שחור ונעלי סניקרס לבנות צ׳אנקיות. נכון, זה לא לוק למקום ״פנסי״ כמו מסעדה שלוקחת את עצמה ברצינות, אבל אם פניכן לאיזה קלאב, במטרה לפזז לתוך השעות הקטנות של הלילה - דיס איז דה וואן. אגב, גם אם בהמשך הערב תרצו להפטר מהג׳קט, תוכלו לעשות זאת בכיף ועדיין להיות לבושות לפנתיאון. ועוד מילה על הלוק הזה של טופ קטן, מכנסיים רחבים, בלייזר מחויט ונעלי ספורט - הוא יכול להתאים לכל כך הרבה פעילויות פנאי, לרבות שיטוט מאסיבי בעיר, אז הכי שווה לאמץ.

Read more

העונה הכי כיפית: חולצות מכופתרות לנשים שישבו בול על האביב - Inter Jeans

העונה הכי כיפית: חולצות מכופתרות לנשים שישבו בול על האביב

כשהכל נהיה קליל יותר, שמח, שמשי, פורח ובקיצור - אביבי, אין על חולצה מכופתרת יפה, שתלך עם שלל פריטים שיש לכולנו בארון. החל מחולצת ג׳ינס ועד לחולצת פשתן מכופתרת - מהן המכופתרות הכי שוות באתר ועם מה כ...

לקרוא עוד
חולצות מכופתרות לילדים וג׳ינסים לגברים: הצעות לבוש קלילות לערב פסח - Inter Jeans

חולצות מכופתרות לילדים וג׳ינסים לגברים: הצעות לבוש קלילות לערב פסח

כמה הצעות לפריטים לילדים ולגברים, שניתן להרכיב באמצעותם לוקים לליל הסדר. מדובר בפריטי לבוש שילוו אתכם עוד הרבה אחרי החג שמחה רבה שמחה רבה, אביב הגיע (אכן?), פסח בא. כן כן, עוד לא התאוששנו מפורים וה...

לקרוא עוד