דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: חולצות מכופתרות לילדים וג׳ינסים לגברים: הצעות לבוש קלילות לערב פסח

חולצות מכופתרות לילדים וג׳ינסים לגברים: הצעות לבוש קלילות לערב פסח - Inter Jeans

חולצות מכופתרות לילדים וג׳ינסים לגברים: הצעות לבוש קלילות לערב פסח

כמה הצעות לפריטים לילדים ולגברים, שניתן להרכיב באמצעותם לוקים לליל הסדר. מדובר בפריטי לבוש שילוו אתכם עוד הרבה אחרי החג


שמחה רבה שמחה רבה, אביב הגיע (אכן?), פסח בא. כן כן, עוד לא התאוששנו מפורים והתחפושות והדיבור על חג הפסח מתחזק בקטע אחר. כולם בטירוף נקיון וסדר, ומחשבות על החופש עם הילדים וכמובן על ארוחת החג הגדולה, שתתקיים כבכל שנה בערב פסח, בו נערוך את ליל הסדר. מדובר באחד המועדים היותר משמעותיים בישראל, וכולם לוקחים אותו מאוד ברצינות. עם זאת, מה שיפה פה בארץ, זה שגם כשאנחנו מתכוננים לחג גדול ומפואר, עדיין זה בסדר גמור להתלבש קליל ולא להגזים עם חליפות ועקבי סטילטו. מדובר בסעודה ממושכת במיוחד, ולכן חשוב שיהיה לנו, ובעיקר לילדים, נוח ונעים, משוחרר ומאוורר. 


באופן כללי, כאשר אנחנו מלבישים את הילדים, חשוב להציב בראש סדר העדיפויות את הנוחות שלהם. הדגש הוא כל גזרות נוחות ומשוחררות, ולא פחות חשוב - על בדים איכותיים וטבעיים, לרבות כותנה. אף פריחה בצוואר או אי נוחות, לא תצדיק את המראה המהודר של הילד בליל הסדר. למעשה, באף אירוע באשר יהיה (חתונות, אירועים גדולים אחרים), להכניס את הילדים בתוך תלבושות מאתגרות זה לא מוצדק ולא מומלץ. אבל אל דאגה, בהחלט יש אפשרות לגנדר אותם עם בגדים יפים לחג ובכלל, ושאלו יהיו גם איכותיים ונעימים. 


כמה אופציות ראויות לילדים לחג הפסח


חולצות מכופתרות הן ה״גו-טו״ של הלבוש החגיגי לבנים


חולצות מכופתרות לילדים הן תמיד רעיון טוב, כאשר מחפשים עבור הבנים ביגוד חגיגי ורשמי. באתר תוכלו למצוא חולצה מכופתרת משובצת לילדים, תוצרת ריפליי, מותג הדנים האיטלקי הידוע באיכות מוצריו. החולצה המדוברת היא בצבעים ניטרלים של שחור, לבן וכחול כהה, ולכן יהיה קל מאוד לצוות אותה לכל סוג מכנסיים שתבחרו. 

בין שמדובר במכנסי בד במראה חגיגי במיוחד, ובין שמדובר במכנסי ג׳ינס, שעבור ילדים, הם סופר לגיטימיים כלבוש חגיגי, החולצה הזאת תעבוד. 


חג הפסח הוא גם הזדמנות להעניק לילדים בגדים חדשים ונעליים חדשות, שישמשו אותם לאורך זמן קדימה. לכן, לערב החג תוכלו לנעול לילדים את הנעליים החדשות, וכן, גם אם מדובר בנעלי ספורט, כאשר הן חדשות הן בהחלט יכולות להתחבר למערכת הלבוש החגיגית. מי כמונו יודע, שהנראות החדשה והזוהרת שלהן לא תחזיק הרבה זמן, אז זו הזדמנות פז. 


ג׳ינס לילדים - יכול להיות פתרון סופר חגיגי מבחינתם


מרבית ההורים לא נוהגים להלביש את הילדים, במיוחד בגילאי גן ובגילאי בית ספר יסודי, בג׳ינס כלבוש יומיומי. בדרך כלל נעדיף להלביש אותם במכנסי טרנינג מחממים בחורף, ובמכנסיים קצרים מטריקו בקיץ. כאמור, נוחות וקלילות לפני הכל, במיוד כאשר מדובר בילדים. לכן ג׳ינס לילדים יכול להיות חלק ממערכת לבוש חגיגית בהחלט. אם תחברו אותו עם חולצה מכופתרת יפה, מגוהצת היטב ונעליים חגיגיות, או כאמור, נעלי סניקרס חדשות ונקיות, יתקבל מראה חגיגי וחתיכי, שיתאים לכל אירוע, לרבות ליל הסדר. 


דגמ״ח לילדים - האופציה הקלילה שתשמש אתכם לאורך זמן


אם בעבר בגדי ילדים היו מעוצבים באופן שונה לחלוטין מבגדי מבוגרים, הרי שכיום הטרנדים השולטים באופנת הגברים והנשים, באים לידי ביטוי גם בפריטי לבוש והנעלה של ילדים, פשוט בגרסה מוקטנת. כבר אין הדפסים בצבעוניות עזה מדי, והחלוקה ל״צבעים של בנים/ צבעים של בנות״ כבר פסה מן העולם. המלתחה שלהם הולכת ונהיית דומה יותר ויותר לשלנו, לרבות הצבעים הניטרלים והגזרות הנקיות. למקרה שפספסתם, מכנסי דגמ״ח עשו קאמבק רציני לאחרונה, הן באופנת הנשים והן באופנת הגברים, והבאנו לכם את הגרסה הילדותית גם של אלו. באתר תוכלו למצוא מכנסי דגמח לילדים בצבעים חלקים וכהים, מבדים איכותיים, שעיקרם כותנה ובגזרות יפות ונקיות. מכנסיים כאלה בהחלט יכולים להילבש לערב החג, יחד עם חולצה לבנה מכופתרת, או ג׳קט יפה. 


ומה עם הגברים? כמה הצעות גם לאבות 


אם גם אתם ההורים, כלומר האבות, מחפשים מה ללבוש לערב פסח ולסעודת החג, ותשמחו להתחדש בכמה פריטים שווים ואיכותיים, שילוו אתכם לאורך זמן, הנה כמה הצעות ראויות:


חולצה מכופתרת היא ה״גו-טו״ לאירועים חגיגיים - גם אצל גברים


אנחנו דוגלים בגישה של קניה חכמה, כלומר רכישות של פריטים איכותיים ושימושיים שילוו אותנו לאורך זמן, ולא רק לערב אחד. במקרה של חולצות מכופתרות לגברים, הפריטים הללו לא רק יכולים לשמש לאירועים חגיגיים, אלא גם מתאימים מאוד כלבוש לעבודה במשרד, ובאמצעות אדפטציות קלות, יוכלו לשמש אתכם אפילו לשעות הפנאי. לדוגמא, לבישה של חולצה מכופתרת פתוחה כג׳קט מעל לטי שירט, מביאה כאן טוויסט רציני בעלילה וערימות של סטייל.

באתר תמצאו שלל חולצות מכופתרות גבריות של המותג האלמותי GANT שחולצות מהסוג הזה הן לא פחות ממוצר הדגל שלו, ובצדק. כמו כן, תמצאו שם גם חולצות איכותיות של ריפליי, שילוו אתכם במשך שנים, ליציאה, למשרד ולאירועים מהודרים יותר. 


ג׳ינס לארוחת החג? למה לא בעצם? 


כאמור, אחד הדברים היותר כיפים בישראל, הוא שאנחנו לא לוקחים את עצמנו יותר מדי ברצינות. אין כאן דרס קוד במסעדות שף, ובעצם אין בשום מקום, ואפשר ללבוש ג'ינסים לגברים לכל אירוע ולכל דבר. בטח כשמדובר באירוע משפחתי חמים כמו ליל הסדר. הכל עניין של שילובים ונעליים. כלומר, אם תחברו את הג׳ינס עם חולצה מכופתרת ונעליים נאות, יתקבל לוק לג׳יט לחלוטין לערב החג. באתר תמצאו שלל ג׳ינסים ובמיוחד של מותגים איכותיים כמו פפה ג׳ינס וריפליי, שמייצרים פריטי דנים שאפשר ללבוש אותם לנצח. בחרו צבע וגוון ניטרליים כמו שחור, אפור או כחול כהה, ותזכו באושר נצחי. 


את כל הפריטים שלעיל ניתן להשיג באתר אינטר ג׳ינס, שאולי הכרתם כ-NYOU

Read more

חולצה מכופתרת עם טייץ קצר לנשים: ללבוש אקטיב וור מחוץ לאימונים - Inter Jeans

חולצה מכופתרת עם טייץ קצר לנשים: ללבוש אקטיב וור מחוץ לאימונים

אם לפני כעשור, מישהו היה אומר לנו שסבבה להמשיך עם הטייץ ונעלי הספורט לבית קפה עם חברות, ואפילו לעבודה, הרבה גבות היו מתרוממות. אבל כיום מדובר בנורמה, רק שצריך לדעת לעשות את זה בסטייל. כמה הצעות קונ...

לקרוא עוד
מכנסי פשתן וחולצת קרופ מכופתרת: מה נלבש בערב חג הפסח? - Inter Jeans

מכנסי פשתן וחולצת קרופ מכופתרת: מה נלבש בערב חג הפסח?

ארוחת ליל הסדר מתקרבת בצעדי ענק. 5 הצעות ללוקים מטריפים שיתאימו בדיוק לערב החג, וגם להמשך העונה ערב חג הפסח מתקרב אלינו בצעדי ענק, ולצד כל הטירוף שקורה בחוץ, לא נוותר על ארוחת ליל הסדר עם כל המשפח...

לקרוא עוד