דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: חולצות טי שירט לנשים - שחייבות להיות בארון שלכן הקיץ

חולצות טי שירט לנשים - שחייבות להיות בארון שלכן הקיץ - Inter Jeans

חולצות טי שירט לנשים - שחייבות להיות בארון שלכן הקיץ


איך שלא נסובב את זה, בסוף טי שירטס הן מה שתמיד נעדיף ללבוש. בכל עונה, אך במיוחד בקיץ החם. כמה המלצות למותגים שמייצרים את החולצות הכי נכונות


לא משנה כמה ננסה, ותאמינו לנו, ניסינו, בסוף הפריטים שהכי נלבש, שלא לומר נחרוש עליהם, הן חולצות טי שירט לנשים, בשלל צבעים וגזרות, לרבות הגזרה הקלאסית בצבע לבן או שחור. אין מה לעשות, טי שירט וג׳ינס זה פשוט תמיד נכון. כשאין מה ללבוש, כשיש מה ללבוש, בייסיק תמיד יהיה שם בשבילנו. כל זאת בהנחה שמדובר בבייסיק איכותי. כאשר נבחר ג׳ינס וטי שירט, או באופן כללי פריטי בייסיק, חשוב במיוחד להקפיד על האיכות, הן של הבד והן של התפירה. מאחר ומדובר בפריטים שהם סופר קז׳ואל בדרך כלל, הדרך הנכונה להיראות טוב ובסטייל היא שהם יהיו איכותיים. לא כדאי להתפשר כאן - מילה שלנו, איכות היא דבר שמזהים ורואים מיד. כמו כן, רכישה של פריטים כמו טי שירטס באיכות ירודה, בסופו של דבר רק תעלה לכן יותר, שכן, החולצות האלו יתבלו במהרה בכביסה ותזדקקו לחדשות. נקודה חשובה למחשבה. גם בהיבט האקולוגי וגם בהיבט הכלכלי. הסטייל המשובח הוא רק בונוס. 


איך הפכו חולצות טי למדים של הקיץ הישראלי?


חולצות טי הן ככל הנראה הפריטים הנחרשים ביותר בארון של כולנו, בימי האביב והקיץ, ויש לזה סיבה טובה. קודם כל, כאשר חם בחוץ, אין כל כותנה איכותית וגזרה משוחררת כדי לאוורר את הגוף. זוהי העונה בה פריטים מחומרים סינטטיים לרבות פוליאסטר נדחקים החוצה. מבחינתנו זו הגישה בכל עונה, אך על אחת כמה וכמה בקיץ. שנית, בישראל, לא נהוג להשקיע יותר מדי בלוק קז׳ואל, ויתרה מכך - אנחנו לא רוצות להיראות אף פעם כאילו השקענו יותר מדי לפני שיצאנו מהבית, אפילו כאשר בפועל עמדנו שעות מול המראה (קורה לטובות ביותר). אם כך, טי שירט תמיד תתגייס לעזרתנו ותוציא אותנו קלאס באפס מאמץ. אפילו ליציאה בערב, עם השילוב הנכון, אפשר ללבוש טי שירט ולהרגיש טוב ובסטייל. נסביר בהמשך הכתבה כיצד לעשות זאת. 


איפה תמצאו את הטי-שירטס הכי איכותיות לנשים? המותגים הכי מומלצים


כידוע, אנחנו כאן בשבילכן, כדי לעשות סדר ולהכווין אתכן אל עבר הפריטים הכי מדויקים, גם כאשר זה נוגע לטי שירטס. מותגים לנשים שיודעים להצטיין בטי-שירטס ולעולם לא יאכזבו אתכן הם ההתמחות שלנו. כאן באתר תמצאו בדיוק את החולצות הנכונות, ולא נשאיר אתכן גם בלי המלצות לשילובים בסטייל. מוכנות? בואו נתחיל.

חשבתן שהוא רק ג׳ינסים ותיקים? הטי שירטים של ריפליי יפתיעו אתכן


המותג האיטלקי ריפליי ידוע בעיקר בזכות הג׳ינסים המושלמים שהוא מייצר, ובצדק. מטיבות הלכת כאן בוודאי מזהות אותו גם מתחום תיקי היד, שגם באלו, ללא ספק הוא מצטיין בבמיוחד. אבל מה שאולי לא ידעתן, זה שיצרנית הדנים האיטלקית היא אלופה גם בטי שירטס איכותיות, בצבעים ניטרליים ובגזרות קלאסיות, ואפשר לבסס מלתחת קז׳ואל שלמה רק על הפריטים שלהם. 


המלצת הבית - הטי שירט הלבנה הקלאסית עם טוויסט קטן 


כאמור, ריפליי מצטיינים בחולצות טי בצבעים ניטרליים ובגזרות קלאסיות, ולכן, נמליץ לבחור באחת מהטי שירטס הלבנות של המותג שמחכות לכן באתר. בקטגוריית הטי שירטים לנשים, תמצאו שלל טי שירטס לבנות בגזרה בינונית, כלומר לא צמודה ולא אוברסייז, במילים אחרות - מושלמת. על כל אחת מהן מתנוסס כיתוב קטן, או של לוגו החברה או של אייקון אחר שמתכתב עם לוגו החברה, והוא בדיוק הטוויסט הנדרש כדי להכניס מעט עניין וגם להראות לעולם שבחרתן נכון. 


עם מה לשלב את הטי שירטס הלבנות של ריפליי?


כמובן, ה״גו-טו״ של כולנו, שאין ממש סיבה לשנות אותו, הוא לצוות את הטי שירט הלבנה למכנסי ג׳ינס איכותיים. זהו שילוב קלאסי שתמיד יעבוד. אם תרצו להוסיף קצת אדג׳ ועניין ללוק המאוד בסיסי הזה, תוכלו ללבוש מעל בלייזר (בעונת האביב הנוכחית), ולהוסיף שרשרת זהב עבה. למתקדמות - שרשרת חוליות בסגנון גורמט בזהב או כסף. כמו תמיד, אקססוריז הם אלו שיעשו את ההבדל - תיק שווה, תכשיטים, אפילו אקססורי לשיער וכמובן נעליים. ללוק הזה יתאימו נעלי סניקרס, אבל תוכלו גם להכניס פה טוויסט רציני וללבוש אותו דווקא עם נעלי עקב. למשל למשרד או ליציאה קלילה בערב. 


טי שירט שחורה למראה בסטייל רוקנרול


ליין מעניין ומיוחד שכדאי להכיר בין חולצות הטי של ריפליי שמחכות לכן באתר, הוא החולצות השחורות עם הדפסי להקות הרוק. מדובר בסטייל של העולמות, שהוא קלאסיקה בפני עצמה. החולצות הבועטות האלה יעבדו מעולה עם ג׳ינס לבן בגזרת ווייד לג וסניקרס צ׳אנקיות. אבל יש דרך מעולה לקחת אותן ליציאה קייצית - בשילוב עם חצאית מיני שחור או למתקדמות - חצאית עור ונעלי עקב. מדובר בסגנון מתוחכם, סקסי ומחמיא, שיתאים לשלל סוגי בילויים, החל מהבר השכונתי ועד למסיבה סוערת. 


אם ביציאות עסקינן - חייבות להכיר את הטי שירטס הצמודות של ג׳וסי קוטור


אם כבר דיברנו על לוקים לערב באמצעות טי שירטס, יש לנו כאן בשורה חשובה. מצאנו טי שירטס שלגמרי מתאימות ללוק ערב. מדובר בחולצות הטי של המותג juicy couture שידוע בצבעוניות עזה ומגוונת, בבדים מבריקים, לרבות קטיפה, ובדיטיילס מנצנצים דמויי יהלומים. יש יותר ערב מזה? אז כן, גם על הטי שירטס שלהם כל המאפיינים הללו לא פסחו, ותוכלו למצוא באתר חולצות טי בצבעי פסטל כמו ירוק בהיר, ורוד ותכלת, עשויות קטיפה בוהקת ומעוטרות בלוגו מנצנץ על החזית. שלבו את אלו עם ג׳ינס לבן רחב או מכנסיים מחויטים שחורים, הוסיפו נעלי עקב ויש לכן לוק ערב מושלם. 


את כל המותגים והטי שירטס שבכתבה תמצאו באתר אינטר-ג׳ינס, הידוע בכינויו NYOU.

Read more

בגדי מותגים לגברים: הפריטים הכי שווים שתמצאו באתר - Inter Jeans

בגדי מותגים לגברים: הפריטים הכי שווים שתמצאו באתר

הרכבת מלתחה גברית איכותית היא סיפור פשוט למדי. יש צורך בכמה ג׳ינסים שווים, טי שירטס איכותיות, מכנסי בד, חולצות מכופתרות וחולצות פולו. את כל אלו תמצאו באתר אינטר ג׳ינס - תוצרת המותגים הכי איכותיים ש...

לקרוא עוד
מכנסי פשתן קצרים לגבר ושמלת חוף לאישה: סטיילינג לחופשת ריזורט - Inter Jeans

מכנסי פשתן קצרים לגבר ושמלת חוף לאישה: סטיילינג לחופשת ריזורט

אפשר לומר בזהירות שרוב מה שמחזיק אותנו בחיים הן המחשבות על החופשה הבאה. הנחמה הכי גדולה תגיע כשנעלה על מטוס בנתב״ג, ונרד ממנו ביעד כיפי עם שמש, ים, ושמיים כחולים, ואם אפשר אז גם בריכת שחייה מטופחת ...

לקרוא עוד