דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מכנסי פשתן קצרים לגבר ושמלת חוף לאישה: סטיילינג לחופשת ריזורט

מכנסי פשתן קצרים לגבר ושמלת חוף לאישה: סטיילינג לחופשת ריזורט - Inter Jeans

מכנסי פשתן קצרים לגבר ושמלת חוף לאישה: סטיילינג לחופשת ריזורט

אפשר לומר בזהירות שרוב מה שמחזיק אותנו בחיים הן המחשבות על החופשה הבאה. הנחמה הכי גדולה תגיע כשנעלה על מטוס בנתב״ג, ונרד ממנו ביעד כיפי עם שמש, ים, ושמיים כחולים, ואם אפשר אז גם בריכת שחייה מטופחת ודרינק פוטוגני ביד. כמה רעיונות ללוקים בסטייל לגבר ולאישה בחופשת קיץ


הו החופש, בימים טרופים אלו, אפשר לומר בזהירות שרוב מה שמחזיק אותנו בחיים הן המחשבות על החופשה הבאה. הכל כאן סטרספול, ועוד מעט גם יהיה חם נורא, והנחמה הכי גדולה תגיע כשנעלה על מטוס בנתב״ג, ונרד ממנו ביעד כיפי עם שמש, אבל מלטפת ולא אכזרית כמו כאן, וים, ושמיים כחולים, ואם אפשר אז גם בריכת שחייה מטופחת ודרינק פוטוגני ביד. אחח איזה חלום. אבל אם כבר דיברנו על פוטוגני, חופשה היא גם הזדמנות להתלבש טוב, ואולי אפילו להעז קצת יותר ממה שכאן בארצנו הלחה והרועשת. אז הנה כמה רעיונות ללוקים בסטייל לגבר ולאישה, שילכו איתכם מהבוקר ועד הערב בחופשת ריזורט.  


פשתן זה שם המשחק: המלצות ללוקים לגברים בחופשת ריזורט

בד הפשתן הטבעי כאילו נולד עבור ימי הקיץ החמים, ועוד יותר - כאלו שאנחנו מבלים בחופשה. הוא קליל, הוא נעים, הוא נושם והוא גם ממש נראה כזה. אז אילו פריטי לבוש מפשתן כדאי לכם הגברים לקחת איתכם לחופשה?


מכנסיים קצרים שלא מרגישים על הגוף

מכנסי פשתן קצרים הם הרעיון המושלם לחופשה, שכן, מכנסי גברים הם כמעט תמיד מבד עבה ולא נושם, גם הקצרים מביניהם. עם פשתן זה לא יקרה, כי כאמור, מדובר בבד קליל, דק ומשוחרר, שיאוורר את כל מה שצריך. כמו כן, הסטייל הטבעי, הגובל בבוהו שיק, של בד הפשתן, מתאים במיוחד לסגנון של חופשת ריזורט, על הים, בכיף שלנו. אם כן, כדאי להכניס למזוודה כמה זוגות של מכנסי פשתן קצרים לגבר, בכמה צבעים בהירים וניטרלים כמו אפור, לבן, בז׳, חום ושמנת. באתר אינטר ג׳ינס תמצאו מכנסי פשתן קצרים איכותיים ונוחים במיוחד, של מותג הדנים האיטלקי REPLAY, שמסתמן כאחד שיודע לייצר הרבה יותר ממכנסי ג׳ינס. המכנסיים האלה הם כייפיים וקלילים, והם מצוידים בגומי במותניים ובשרוך קשירה, מה שגם מוסיף להם נוחות מירבית וגם לוק קליל ונונשלנטי. 


חולצה מכופתרת - אבל לא מחויטת

לחופשת ריזורט, נמליץ שכן לארוז חולצה מכופתרת, אבל ממש לא מהסוג שאתם רגילים ללבוש לעבודה או ליציאה בערב. לא מדובר הפעם בחולצה מחויטת, שכן, אלו בדרך כלל עשויות מבד עבה ונוקשה, שפחות מתאים לחופשה קיצית, והן גם נוטות להתקמט ולמי יש כוח עכשיו להתחיל לגהץ בחופש? אם כך, מדובר בחולצות מכופתרות עשויות פשתן, אהובנו מהסעיף הקודם. אלו ילכו נהדר עם מכנסי הפשתן המדוברים וגם עם כל מכנסי ברמודה או ג׳ינס קצר שתרצו. תוכלו למצוא באתר מכופתרת פשתן לגבר דקיקה ושקפקפה שתהיה מושלמת לעניין - מבית REPLAY גם היא. החולצה מגיעה בשלל צבעים הורסים, החל מהלבן ועד לכתום בהיר ומיוחד וצהוב בהיר מטריף. אין תשובה אחת נכונה. 


טי שירט וגופיות טריקו - הכי בייסיק בחופשה


טוב, אחרי הכל, אנחנו בחופש, ובא לנו להיות משוחררים וקלילים במשך היום. אמרנו משוחררים וקלילים - אמרנו טי שירט וגופיה. כמובן, בכל סוג של חופשת קיץ, ובמיוחד כזו המתרחשת בקרבת הים והבריכה, כדאי שיהיו במזוודה גם כמה טי שירטס וגופיות טריקו איכותיות, שככל הנראה יסתברו כהכי שימושיות בסופו של דבר. את המכופתרות וכו׳, שימרו לארוחות הבוקר והערב במלון, ובמשך היום, תרגישו בנוח עם גופיה ומכנסי בגד ים.

שמלת חוף קלילה, כפכפי עור וכובע באקט: המלצות לוקים לנשים בחופשת קיץ


אנחנו הנשים, אוהבות להתלבש תמיד. במיוחד כשאנחנו בחופשה, זוהי הזדמנות ״לשבור״ את הלוקים השגרתיים שלנו של ג׳ינסים, גופיות וטי שירטס, וללכת דווקא על שמלות חוף קלילות, כובעים מעניינים ואקססוריז מתאימים, בסגנון בוהו. 


שמלות ליום ולערב בחופשת ריזורט


אז כאמור, בחופשת ריזורט מתאים להתלבש בסגנון יותר בוהו-שיק מאשר אורבני וסטריט. איך עושות זאת? קודם כל באמצעות השמלות הנכונות - שמלות קלילות, בסטייל של גלביה, באורך מידי או מקסי, רצוי שיהיו אוברסייז ומשוחררות מאוד. בנוגע לצבעים ולדוגמאות - הכי יתאימו כאן או צבעים בהירים במראה טבעי, לרבות שמנת, פודרה וחום, או הדפסים עשירים בסגנון אתני ובצבעים טבעיים, בעיקר חום, בורדו, חרדל וכדומה. באתר תמצאו שמלת מידי של REPALY שבדיוק עונה על ההגדרה. שמלה קלילה מבד טיפה שקוף, עם הדפס פייזלי במראה אתני, שרוולים באורך ¾ ומחשוף וי מעטפת מחמיא. עגילי חישוק גדולים, כפכפי עור חומים, תיק קש אוברסייז וקיבלתן את לוק החופשה המושלם.

הכובעים שהם מאסט במזוודה לחופשת ריזורט: כובע באקט וכובע קש

לא פחות חשוב מלהיות סטייליש, זה להיות חכמות בשמש, אבל הי, מי אמר שזה סותר? חופשת ריזורט קייצית מחייבת כמה כובעים במזוודה, וחשוב שיהיו אלו כובעים מחמיאים, טרנדיים וכאלה שיתאימו לאאוטפיט. אז אם מדובר בלוקים בסגנון בוהו שיק, כמו זה המתואר לעיל, הכי יתאים לחבר להם כובע קש רחב שוליים, שגם יגן על עור פניכן באופן אופטימלי. אבל יש סוג נוסף של כובע שכדאי להצטייד בו - כובע באקט טרנדי, שילך בול עם בגדי הים שלכן, וגם עם לוקים כמו מכופתרת אוברסייז ומכנסי ברמודה וכפכפים. כובע הבאקט המושלם מחכה לכן באתר. הוא תוצרת המותג האמריקאי הבועט ג׳וסי קוטור, וכיאה לבית האופנה הזה הוא מיוצר מקטיפה, מה שמקנה לו לוק וסטייל ייחודיים ממש. הכובע מגיע בשלל צבעים משגעים, החל משחור סולידי ועד לירוק זרחני וורוד הורס. בניהן, כל אחת יכולה לבחור את הצבע והסגנון שהכי מתאימים לה ולסגנון הלבוש שלה.

Read more

חולצות טי שירט לנשים - שחייבות להיות בארון שלכן הקיץ - Inter Jeans

חולצות טי שירט לנשים - שחייבות להיות בארון שלכן הקיץ

איך שלא נסובב את זה, בסוף טי שירטס הן מה שתמיד נעדיף ללבוש. בכל עונה, אך במיוחד בקיץ החם. כמה המלצות למותגים שמייצרים את החולצות הכי נכונות לא משנה כמה ננסה, ותאמינו לנו, ניסינו, בסוף הפריטים שהכי...

לקרוא עוד
שמלת מיני מקטיפה וסנדלי פלטפורמה: 5 הצעות ללוקים הורסים למסיבת קיץ - Inter Jeans

שמלת מיני מקטיפה וסנדלי פלטפורמה: 5 הצעות ללוקים הורסים למסיבת קיץ

הקיץ כאן כבר מחמם מנועים, ובלי שנרגיש, הימים יטוסו ועונת המסיבות תשלוט כאן. בעונה הלוהטת, בדרך כלל נצא להרבה יותר מסיבות ואירועים, וצריך להיערך בהתאם, עם הלוקים הנכונים והראויים, שמהווים שדרוג ניכר...

לקרוא עוד