דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: טרנדים בסנדלים ובכפכפים ומותג ההנעלה שאף פעם לא מאכזב

טרנדים בסנדלים ובכפכפים ומותג ההנעלה שאף פעם לא מאכזב - Inter Jeans

טרנדים בסנדלים ובכפכפים ומותג ההנעלה שאף פעם לא מאכזב

עכשיו, כשאפשר סוף סוף לחשוף את כפות הרגליים לאוויר העולם, כדאי להתעדכן במגמות הבולטות בתחום ההנעלה לקיץ. מהם הטרנדים החמים לעונה ואיפה תמצאו את הדגמים השווים ביותר של הסנדלים והכפכפים?
אפשר לנשום לרווחה, וגם כפות הרגליים יכולות לנשום לרווחה (ליטרלי) - הקיץ הגיע. לאחר חורף ממושך וקר מדי, אפשר לחשוף את כפות הרגליים לאוויר העולם, רק רגע לפני - חשוב לעבור טיפול פדיקור רציני, כולל שיוף ומריחת לק, וכמובן להצטייד בסנדלים וכפכפים טרנדיים, בדגמים עדכניים. 
לפני שנספר לכן על הטרנדים הבולטים בתחום לעונה החמה הנוכחית, רק נציין שהאלמנט המבורך של הנוחות ממשיך איתנו מהעונות הקודמות. בהנעלה, העניין של נוחות הוא יותר מחשוב, לעתים מדובר בעניין בריאותי של ממש, ובהינעל הנעל הלא מתאימה, עלול להיווצר נזק של ממש. קחו לתשומת לבכן… למזלנו, הקטע של נוחות התחזק מאוד בעקבות מגפת הקורונה, שסגרה אותנו בבתים עם פיג׳מות וכפכפים או נעלי בית, או במקרה הטוב עם בגדי ספורט וסניקרס. הסיפור הזה מאוד השפיע על האופנה, וטרנדים של בגדים רכים, רחבים ונוחים, וכפכפים שמשדרים לעולם - לא התאמצתי בכלל, ממשיכים ללוות אותנו, וזוהי ברכה גדולה.

אז מה הן המגמות הבולטות בתחום הנעלת הקיץ?

כפכפי אצבע נפוחים
אם בנוחות עסקינן, אז כפכפי אצבע, אלו שבעבר היו שמורים לים ולבריכה בלבד, כבר מזמן נכנסו עמוק לאופנת המיינסטרים, ויש שאפילו מצוותות אותן ללוק מחויט לחלוטין. כפכפי האצבע הנכונים לעונה הזו, הם אלו שעשו קאמבק מהניינטיז, ומצוידים בפלטפורמה ספוגית ונוחה. עוד טרנד שממשיך איתנו מהעונה שעברה הוא הכפכפים הם הרצועות הנפוחות. אפשר לשלב אותם עם ג׳ינס רחב, עם מכנסיים קצרים במראה מחויט, או אפילו עם שמלות וחצאיות בסגנון קז׳ואל, באורך מידי או מקסי.

סנדלים בסגנון יווני

הטרנד שהתחיל איפשהו באמצע שנות ה-2000, סנדלי הגלדיאטור, חוזר השנה במלוא תפארתו, יחד עם הרצועות, השרוכים והדומיננטיות הכללית של הסנדלים האלה. אם חיפשתן הוכחה לכך, תוכלו למצוא אותה אצל השחקנית ההורסת זנדיה, בקמפיין האחרון של ולנטינו, על דוגמניות במסלול של בלמיין, ואינספור פוסטים של מובילות דעה באינסטגרם. 
הגרסה של 2022 להנעלה לוקחת את הסנדלים שהיו בעבר קצת שנויים במחלוקת, ומוסיפה להם טוויסט מודרני. הפעם, הקריטריונים למה שמגדיר 'סנדלי גלדיאטור' מתרופפים: הלולאות הן אופציונליות, אולי אפילו מיותרות לגמרי; הרצועות יכולות להיות עדינות ודקות יותר ולא בהכרח עבות ועשויות מעור; הסנדלים  עשויים להגיע בצבעים שונים, מלבד השחור והחום הסטנדרטיים (אם כי גם אלה עדיין שולטים); והסוליות גם הן מגוונות ונעות בין דקות ועדינות לצ׳אנקיות וספוגיות.

רצועות וקשירות 

העונה הזו, נראה שלל דגמים של סנדלי עקב (וגם סנדלים שטוחים מדי פעם), עם רצועות ארוכות או שרוכים הנכרכים שוב ושוב סביב הקרסוליים, לעתים אפילו עד הברך, למתקדמות. הסגנון הזה, ששואב השראה מהסנדלים היווניים מהסעיף הקודם, דורש לא מעט תחזוקה, כלומר בפעולת הכריכה והקשירה, ולא ממש תומך ספונטניות ביציאה מהבית, אבל יש שיגידו שזה שווה את ההשקעה.

סנדלים צ׳אנקיים

סנדליo צ'אנקיים, במראה גס ואדג׳י, הם דרמטיים במידה ויוצרים לוק שיקי בקטע לא מתנצל, כך שאין זה פלא שהטרנד האיקוני של שנות ה-90 עשה קאמבק לאחרונה. 
הסנדלים במראה הזה, הם למעשה החלופה הקייצית לסניקרס הצ׳אנקיות וגם למגפיים הכבדים של החורף, ולכן הם יתאימו במיוחד עם סטייל קז׳ואל של ״סטריט וור״, כמו למשל עם טי שירט גדולה וטייץ קצר בגזרת בייקר או בשילוב עם ג׳ינס רחב.

לאמיצות בלבד: שובן של הפלטפורמות

כן, שמעתן נכון. סנדלי הפלטפורמות האימתניות מהניינטיז חוזרים גם הם. מדובר בסנדלים עם עקב גבוה ועבה מאוד יחסית, עם תוספת הגבהה צ׳אנקית גם מתחת לחלק הקדמי של כף הרגל, לשם האיזון. אם זה לא מספיק, העונה הסנדלים המאוד נוכחים האלו מגיעים גם בצבעים עזים במיוחד, כמו ורוד פוקסיה וצהוב זוהר. לא לבעלות לב חלש…

מותג ההנעלה האלמותי שדגמיו יככבו גם העונה

את כל הטרנדים המדוברים תוכלו למצוא העונה בסנדלים ובכפכפים מבית סטיב מאדן. מותג ההנעלה הוותיק, שמצליח לשמור על מקומו בטופ כבר למעלה מ-30 שנה, וזה לא במקרה. 
סטיב מאדן, שנולד וגדל בניו יורק, התחיל לעבוד בחנות נעליים עוד כשהיה בתיכון, והתאהב בתחום כבר אז. גם לאחר סיום הלימודים באוניברסיטה, המשיך למכור נעליים בניו יורק, ולאחר כשנתיים החליט להעמיק את הידע שלו בתחום ולקחת אותו עוד שלב קדימה. בתחילת שנות השמונים הוא החל לעבוד עבור L.J. Simone, חברה סיטונאית, שם למד כיצד מייצרים ומשווקים נעליים. ב-1988, ניסה מאדן, יחד עם שותף נוסף, להשיק את Souliers, מותג נעלי נשים, עבור חברת ההנעלה MCM, אך המיזם הזה לא צלח.
בשנת 1990 מאדן הקים את Steven Madden Ltd. הוא התחיל בכך שהכין 500 זוגות נעליים לפי עיצובו ומכירתם לחנויות באזור ניו יורק, ישירות מתא המטען של מכוניתו. ההצלחה הגדולה הראשונה שלו, דגם ״מרי לו״, הייתה וריאציה על הדגם הקלאסי של נעלי הנשים - ״מרי ג'יין״ שהיה פופולרי בארה״ב. בשנת 1993 הוא פתח את החנות הקמעונאית הראשונה שלו, וכמו שנהוג לומר - השאר היסטוריה. 

לסיכום, מה שהתחיל בהשקעה צנועה של 1100 דולר ב-1990, התפתח לאחד המותגים האיקוניים ביותר בתחום ההנעלה. סטיב מאדן חולל מהפכה בתעשיית הנעליים, עם עיצובים יחודיים ויצירתיים, בהשראת הרוקנרול והשורשים הניו יורקיים שלו, בשילוב עם החזון שלו לספק אופנה וסטייל יוצאי דופן לנשים ולגברים.
כיום, הנעליים, התיקים והאביזרים של החברה, נמכרים ביותר מ-80 מדינות ברחבי העולם.

באתר תמצאו את כל הדגמים הטרנדיים והעדכנים ביותר של  הנעליים של סטיב מאדן, ביניהם סנדלי פלטפורמה, כפכפים מסוגננים, סנדלים שטוחים ועוד. 

Read more

טרנדים בבגדי ים לקיץ 2022 ומותג אחד שלא כדאי לפספס - Inter Jeans

טרנדים בבגדי ים לקיץ 2022 ומותג אחד שלא כדאי לפספס

עיצובי בגדי הים מושפעים מאוד מהאופנה הכללית, ולכן טרנדים שאנחנו רואות בפריטי לבוש שונים, ובמיוחד בשמלות, עשויים להופיע גם בגרסת החוף המוקטנת שלהם. הנה כמה מגמות שיופיעו על החוף הקיץ, וגם מותג אחד ש...

לקרוא עוד
מדוכן בשוק פורטבלו לברנד ענק: כיצד הפך פפה ג׳ינס למותג הגי׳נסים המצליח ביותר בבריטניה? - Inter Jeans

מדוכן בשוק פורטבלו לברנד ענק: כיצד הפך פפה ג׳ינס למותג הגי׳נסים המצליח ביותר בבריטניה?

מותג הדנים והקז׳ואל המצליח, החל את דרכו כדוכן צנוע בשוק הלונדוני, אך מהר מאוד נסק והפך למה שהוא היום. אילו פריטים שווים של פפה ג׳ינס תמצאו באתר? אתן אולי מכירות אותו כברנד ששמו מתנוסס על התווית ה...

לקרוא עוד