דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מכנסיים קצרים, טייץ בייקר ושמלת מיני: הפריטים החדשים של juicy couture

מכנסיים קצרים, טייץ בייקר ושמלת מיני: הפריטים החדשים של juicy couture - Inter Jeans

מכנסיים קצרים, טייץ בייקר ושמלת מיני: הפריטים החדשים של juicy couture

המותג האמריקאי שצמח בסוף שנות ה-90 בלוס אנג׳לס, הפך מהר מאוד לאיקוני, במיוחד הודות לחליפות הטרנינג הקטיפתיות שזוהו איתו. אחרי שרשימת כוכבות כבר הספיקו להתאהב בו בתחילת המילניום, עכשיו הוא עושה קאמבק רציני. הפריטים הכי חמים של ג׳וסי קוטור שתמצאו כעת באתר


juicy couture הוא מותג פרימיום אמריקאי, שהעיצובים שלו מלאים בגלאם בלתי מתנצל. צבעים זוהרים ומתקתקים, שיבוצי יהלומים, והמון פאן. הפריט שהמותג שהצמח בלוס אנג׳לס הכי מזוהה עמו אלו הן חליפות הטרנינג הקטיפתיות עם הלוגו המנצנץ. הסטייל הזה היה פופולרי במיוחד בסוף שנות התשעים, בואכן תחילת המילניום, וכיאה לקאמבק של התקופה הזו באופנה, גם ג׳וסי קוטור חוזרים אלינו עכשיו ובענק. 


מותג האופנה שנוסד על ידי פמלה סקיסט-לוי וג'לה נאש-טיילור בשנת,1997, נרכש ב-2003 על ידי ענקית האופנה ליז קלייבורן. חליפות הקטיפה האיקוניות, שהפכו לפריט מותרות נחשק, הפכו את המותג לפופולרי במיוחד ברחבי העולם. אבל בחברה לא הסתפקו באלו, והמשיכו לשקוד על פריטי לבוש והנעלה שונים, הכוללים ביגוד, ג'ינסים, תיקים, נעליים, הלבשה תחתונה, בגדי ים, בשמים, אקססוריז, משקפי שמשובגדי תינוקות.


היסטוריה בקטנה

הכל התחיל כאמור, בשנת בשנת 1997, כאשר שתי חברות מקליפורניה - ג'לה נאש ופמלה סקיסט-לוי, החליטו לייסד לייבל אופנה משלהן, שהחל בכלל כליין של ג׳ינסים להריוניות, בשם  Travis Jeans. ב-1996 שינו את השם לג'וסי קוטור.


כל פריטי החברה נשאו את לוגו המותג: שני כלבי טרייר היילנד אוחזים במגן הנושא שלושה לבבות ו- Love P&G (לפמלה וג'לה). מעל לכל זה, כתר יהלומים המונח למעלה יחד עם באנר זורם של Juicy Couture.


במטרה לחשוף את החברה ולהשיג תשומת לב ציבורית למותג, נאש ולוי החלו לשלוח את העיצובים שהושלמו לסלבריטאים. בשנת 2001 הוצגה חליפת הקטיפה המפורסמת כאשר היא עוצבה בהתאמה אישית עבור מדונה; הדיווה הנוצצת הפכה את חליפת הקטיפה לטרנד. ההופעה הפומבית של סלבס עם בגדי החברה, הפכה את המותג למפורסם כמעט באופן מידי. מדונה הייתה רק הסנונית הראשונה. בהמשך, ב-2004, חליפת הקטיפה שוב הפכה לפופולרית מאוד בקרב כוכבות כמו ג'ניפר לופז, בריטני ספירס ופריס הילטון. בתקופה ההיא ג'וסי קוטור הפך למותג הידוע ברחבי העולם, כאשר הוא נושא את התדמית של התלבושת של "הכסף החדש".


הדרופ החדש של בגדי ג׳וסי קוטור באתר אינטר ג׳ינס


באתר אינטר ג׳ינס מחכים לכן שלל פריטי לבוש קיציים חדשים מבית ג׳וסי קוטור. המשותף לכולם הוא הצבעוניות הרעננה והנועזת, שכולה קיץ ומסיבות, בדים מבריקים ולוגו נוצץ, ובקיצור כל מה שגלאם וכיף זה כאן. 


אז אילו פריטי קיץ של ג׳וסי מככבים באתר?

בייסיק אבל עם טאץ׳ של גלאם - מכנסי קטיפה קצרים


מכנסיים קצרים לנשים שצריכים להגיע עם אזהרת חרישה כי הם כה נוחים ונעימים על הגוף, ומצד אחד הם הכי בייסיק וספורטיביים שיש, ומהצד השני, עצם העובדה שהם עשויים מקטיפה מבריקה, לוקחת אותם לנקסט לבל. המכנסיים, המצויידים בגומי במותן ובשרוך קשירה, מגיעים בשלושה צבעים מטריפים - ורוד בייבי, כתום אפרסקי וירוק זרחני סופר טרנדי. מאחור, מתנוסס הלוגו המנצנץ של ג׳וסי קוטור, עשוי אבנים דמויות יהלומים. רק להוסיף טי שירט רחבה באורך קרופ או גופיה צמודה בצבע ניטרלי, סנדלים צ׳אנקיות ולצאת לדרך, או להישאר בבית, גם תופס. 


ה״גו-טו״ של מכנסי הקיץ: טייץ בייקר

האורך הזה של טייץ בייקר הוא כל מה שחלמנו - הוא לא קצר וחושפני מדי, ומהצד השני הוא גם בטח לא ארוך. טייץ בגזרה גבוהה ובאורך המסתיים מעל הברכיים הוא בול מה שאנחנו צריכות בקיץ. זה של ג׳וסי קוטור מגיע בגזרה מדויקת במיוחד - הוא גבוה ו״אוסף״ למדי, ומצויד בדיטייל של פס אדום קטן עם לוגו המותג.  הטייץ מגיע בשלושה צבעים לבחירה - שחור לחרוש עליו, ורוד פוקסיה זרחני וטרנדי ולבן צח וקיצי להפליא. אפשר ללבוש את הטייץ הזה לאימון, ואפשר בהחלט גם לאמץ אותו לכל מטרה אחרת, בשילוב עם טי שירט אוברסייז, או מכופתרת גדולה בסגנון גברי וסנדלים. 


לצאת איתה למסיבה - שמלת מיני וואן שולדר לוהטת

בקיץ במיוחד, לס איז מור, כלומר בא לנו על פריטי לבוש מינימליסטים וקלילים, גם כאשר אנחנו יוצאות בערב. וואן פיס שסוגר את כל הפינות היא שמלת מיני וואן שולדר של ג׳וסי קוטור. מדובר בשמלת מיני אלסטית וצמודה, בגזרת ״וואן שולדר״ א-סימטרית. השמלה, שמגיעה בשחור, בסגול לילך ובתכלת, היא אחת המחמיאות והכיפיות. היא תשב בול על מסיבה קייצית, כאשר כל שיש להוסיף לה זה שיער פזור, סנדלי עקב ותיק קטן. 


התיק המנצח שישלים כל הופעה


אפרופו תיקים, בואו נדבר רגע על האקססורי החשוב הזה, שאנחנו לא זזות בלעדיו. התיק הקטן הזה שלנו שמכיל עולם ומלואו, יכול לשדרג ולהקפיץ כל לוק הכי בייסיק שיש, שלא לדבר על לוק ערב מושקע. הטאץ׳ הסופי הזה שהוא כה משמעותי. אם עדיין לא מצאתן את האחד, וגם אם כן ועדיין בא לכן להתחדש בתיק מושלם, יש לנו המלצה רותחת עבורכן: תיק כתף מדגם ״ג'קוב״ של ג׳וסי קוטור הוא האחד. מדובר בתיק יד קטן הנסגר באמצעות רוכסן. כראוי לעיצובים של ג׳וסי קוטור, הוא עשוי בד מבריק וקטיפתי, וגם מצויד בלוגו מטאלי בולט בחזית, ובשרשרת כסופה המשמשת כידית. התיק המינימליסטי הזה, שכולו צועק ״ג׳וסי״, מגיע בשלל צבעים לבחירתכן: שחור, ורוד, ירוק, וסגול בהיר. הכי מדויק שיש. רק לבחור צבע ולהגיש. 


באתר אינטר ג׳ינס, הידוע גם ג-NYOU, תמצאו שלל פריטים חדשים מבית ג׳וסי קוטור, לצד פריטי לבוש והנעלה ואקססוריז מעונות קודמות, במחירי אאוטלט. שווה מאוד לקפוץ לבקר שם. 

Read more

טי שירט, ג׳ינס ותיק צד לנשים: 7 לוקים בייסיק משודרגים - Inter Jeans

טי שירט, ג׳ינס ותיק צד לנשים: 7 לוקים בייסיק משודרגים

בשורה התחתונה - אין על ג׳ינס וטי שירט. אבל מה אם בא לנו לוק קצת יותר רציני, ולא מתחשק לוותר על פריטי בייסיק? השילוב ביניהם יכול ליצור לוקים מנצחים. רעיונות לאאוטפיטים שמחברים בין כל העולמות לא רק ש...

לקרוא עוד
חצאית מיני מג׳ינס או קטיפה - שובן של החצאיות אל חיינו - Inter Jeans

חצאית מיני מג׳ינס או קטיפה - שובן של החצאיות אל חיינו

בין שמדובר בטרנד ובין שמדובר בקלאסיקה - בקיץ הישראלי, אנחנו בעניין של חצאית מיני. היא סקסית, היא קלילה, היא נוחה ונונשלנטית, והיא תחמיא למגוון של מבני גוף. הצעות ללוקים עם חצאית ג׳ינס ועם חצאית מינ...

לקרוא עוד