דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: חצאית מיני מג׳ינס או קטיפה - שובן של החצאיות אל חיינו

חצאית מיני מג׳ינס או קטיפה - שובן של החצאיות אל חיינו - Inter Jeans

חצאית מיני מג׳ינס או קטיפה - שובן של החצאיות אל חיינו

בין שמדובר בטרנד ובין שמדובר בקלאסיקה - בקיץ הישראלי, אנחנו בעניין של חצאית מיני. היא סקסית, היא קלילה, היא נוחה ונונשלנטית, והיא תחמיא למגוון של מבני גוף. הצעות ללוקים עם חצאית ג׳ינס ועם חצאית מיני מקטיפה

לא בטוח שזה יהיה מדויק לומר שחצאיות המיני עושות קאמבק, כי יש מצב שהן מעולם לא עזבו אותנו… בין שמדובר בטרנד ובין שמדובר בקלאסיקה - בקיץ הישראלי, אנחנו בעניין של חצאית באורך הזה. היא סקסית, היא קלילה, היא נוחה ונונשלנטית, והיא תחמיא למגוון של מבני גוף, בטח יותר מאחותה הטרנדית - חצאית המידי. למי שפספסה, חצאיות ג׳ינס באורך מידי נכנסו חזק לעניינים לאחרונה, אבל אנחנו לא בטוחות שאנחנו בעניין. קודם כל, מדובר באורך המחמיא לגבוהות וארוכות בלבד, בדרך כלל, דבר שני, יש בהן מן הכבדות, אי אפשר להתעלם מזה. אפילו במובן הפיזי לבדו, ללבוש חצאית שהיא גם מבד עבה וגם באורך נדיב… ובכן, פחות אנחנו. 


חצאית מיני ג׳ינס לעומת זאת, מביאה איתה משהו משהו קליל ופרשי, שתמיד נכון ובאופנה, תמיד לא מתאמץ ותמיד בא בטוב. ממש כמו מכנסי הג׳ינס, אפשר לקחת אותה לאיזה כיוון שנרצה - עם טי שירט היא תהיה החלופה הקיצית של מכנסי ג׳ינס וטי שירט, עם טופ קצת יותר מהודר ונעלי עקב, היא תבוא איתנו ליציאה בערב, ועם המכופתרת הנכונה והנעליים המתאימות, נוכל אפילו ללבוש אותה לעבודה. בקיצור, יש פה קלף מנצח.

כמה רעיונות לאאוטפיט על בסיס חצאית מיני מג׳ינס

לעבודה או לקפה: חצאית מיני גי׳נס עם מכופתרת לבנה


לוק נונשלנטי אך אלגנטי, שיכול להתאים לעבודה במשרד ולקפה עם חברות, או ליום סידורים בעיר כאחד. השילוב הקלאסי של מכופתרת לבנה איכותית, יחד עם חצאית ג׳ינס כחולה בגזרה גבוהה ולא צמודה מאוד, פשוט תמיד עובד. הוסיפו לסיפור כפכפי מיול, או כפכפי עקב נמוכים, אם מדובר בעבודה, ואם מדובר בקז׳ואל - כפכפי עור יעשו פה את העבודה היטב. שיער פזור, שרשרת זהב עדינה ועגילים תואמים, איפור עדין, במראה טבעי, וקיבלתן לוק שאי אפשר לפספס איתו.

חצאית מיני ג׳ינס עם חולצת ג׳ינס - דאבל דנים


יחד עם הקאמבק של כל הסגנונות מסוף הניינטיז ותחילת המילניום, חזר אלינו גם טרנד הדאבל דנים. הכוונה לטוטאל לוק של ג׳ינס, המורכב מחלק עליון וחלק תחתון מבד הדנים. השילוב של חולצת ג׳ינס וחצאית ג׳ינס יכול להניב לכן לוק עדכני ומחמיא במיוחד, שאפשר ללבוש בישראל כמעט לכל סיטואציה. החל מהמשרד ועד ליציאה בערב, האאוטפיט הזה לא יאכזב. כרגיל, הכל תלוי באקססוריז וכאן בעיקר בנעליים. נעלי עקב יעלו את הלוק הזה בדרגה באופן מיידי ויתאימו אותו לערב, ואילו נעליים עם עקב נמוך או אפילו סניקרס, יהיו האדפטציה המתאימה ליום.

חצאית מיני ג׳ינס עם גופיית סאטן או תחרה


לוק יציאה קלאסי: חצאית ג׳ינס משופשפת, יחד עם חלק עליון בסגנון מהודר יותר, עשוי תחרה או סאטן, הם השילוב המאוזן המושלם. אם מדובר בחלק עליון צמוד, כמו בגד גוף, השתדלו לצוות לו חצאית שאינה צמודה מדי, ואילו אם מדובר בגופייה משוחררת יותר, כמו גופיית סאטן, הכניסו את שוליה בתוך החצאית. כן, אתן לא טועות - חובה פה נעלי עקב ותיק ערב קטן. 


חצאית ג׳ינס עם חולצת פסים 


לוק שתמיד, אבל תמיד יהיה באופנה - חצאית ג׳ינס בכחול כהה או בינוני, יחד עם טי שירט פסים בשחור לבן. מדובר בקלאסיקה. אם הלכתן על זה, בחרו בטי שירט בגזרה קלאסית, עם צווארון עגול ושרוולים קצרים, וגזרה שאינה אוברסייז אך גם אינה צמודה לגוף. סניקרס במראה מעודן או כפכפי עור בקיץ יתאימו להשלמת הלוק. 


חצאית ג׳ינס עם גופיית קרופ

לוק קייצי, צעיר ולייט מאוד, שיתאים לשיטוט ברחובות העיר הלוהטים, וגם למסיבה בלתי מחייבת. הרעיון הוא לצוות לחצאית ג׳ינס (שוב, העדיפו אחת שאינה צמודה מדי), גופיית קרופ באיזה צבע שתבחרו, אנחנו נמליץ על שחור או לבן, בגזרה נאה ומדויקת, רצוי עם כתפיות רחבות. עגילי חישוק גדולים וכפכפים עם עקב נמוך, יבוא פה ממש טוב.

לוקים עם חצאית מיני מקטיפה


האחות המעט יותר ״פנסי״ של חצאית הג׳ינס היא חצאית מיני מקטיפה - שבמקרה הזה אין ספק, היא ראויה ליציאה בערב, אך כמו תמיד, יש לנו את השיטות כיצד להסב גם אותה למחוזות הקז׳ואל האהובים. לפני שנדבר על לוקים פוטנציאליים, נמליץ על דגם חדש של חצאית מיני של ג׳וסי קוטור, שיש בו הכל - מדובר על חצאית קטיפה, הנושאת מאחור את הלוגו הנוצץ הנודע, והיא מגיעה בשחור סקסי או בוורוד בייבי משגע. הניינטיז כאן עד הסוף. 


הצעה ללוק: חצאית מיני מקטיפה עם טי שירט לבנה בייסיק

שילוב של מפואר ובייסיק תמיד עובד לנו מעולה - נסו לחבר בין חצאית המיני המבריקה, יחד עם טי שירט לבנה בייסיק, ותקבלו מראה מתוחכם ושיקי, שיכול לעבוד ליציאה (עם נעלי עקב ושיער אסוף), ויכול לעבוד כלוק קז׳ואל, בשילוב עם שניקרס לבנות ותיק פאוץ׳ אוברסייז.

טוטאל לוק שחור: חצאית מיני קטיפה עם גופייה תואמת


לוק יציאה מנצח: טוטאל לוק שחור המורכב מחצאית מיני שחורה וטופ תואם - גופיית קטיפה שחורה. סט שיוצר יחד לוק של שמלת מיני בועטת, שיהיה תפור על יציאות קיציות ומסיבות. תוספת של נעלי עקב ותסרוקת מושקעת, מעט אודם ועגילי יהלומים או עגילי חישוקים, ישלימו את האאוטפיט באופן מדויק.

באתר אינטר ג׳ינס, הידוע גם כ-NYOU, תמצאו חצאיות ג׳ינס מושלמות מבית ריפליי - מותג הדנים האיטלקי המשובח. בנוסף, מחכות לכן שם גם חצאיות מיני מבית ג׳וסי קוטור, שיהיו מושלמות לקיץ הקרוב.

Read more

מכנסיים קצרים, טייץ בייקר ושמלת מיני: הפריטים החדשים של juicy couture - Inter Jeans

מכנסיים קצרים, טייץ בייקר ושמלת מיני: הפריטים החדשים של juicy couture

המותג האמריקאי שצמח בסוף שנות ה-90 בלוס אנג׳לס, הפך מהר מאוד לאיקוני, במיוחד הודות לחליפות הטרנינג הקטיפתיות שזוהו איתו. אחרי שרשימת כוכבות כבר הספיקו להתאהב בו בתחילת המילניום, עכשיו הוא עושה קאמב...

לקרוא עוד
חולצת טי לבנה לנשים ומכופתרת לבנה לגברים: הצבע של התקופה הזאת בשנה - Inter Jeans

חולצת טי לבנה לנשים ומכופתרת לבנה לגברים: הצבע של התקופה הזאת בשנה

המזג המתחמם, יחד עם אווירת החג קלילה שבאוויר, מיד עושים חשק לאפסן את הצבעים הכהים והקודרים, המזוהים יותר עם החורף, ולעבור ללבוש בצבעים בהירים, ובעיקר ללבן. הצבע הרשמי של חג השבועות, שבדרך כלל ממשיך...

לקרוא עוד