דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מכנסי נשים עם גומי במותן או מכנסיים מחויטים: הפריטים החדשים באתר

מכנסי נשים עם גומי במותן או מכנסיים מחויטים: הפריטים החדשים באתר - Inter Jeans

מכנסי נשים עם גומי במותן או מכנסיים מחויטים: הפריטים החדשים באתר

האביב הגיע, ואיתו גם דרופ חדש של מכנסיים קצרים לנשים וגם מכנסיים ארוכים, אבל בבדים ובגזרות שיתאימו בדיוק לעונה בה הכל מתחיל להתחמם. בין הטרנדים המסתמנים בתחום העונה, בולטת הגזרה הרחבה והישרה

האביב הגיע, ואיתו גם דרופ חדש של מכנסיים קצרים לנשים וגם מכנסיים ארוכים, אבל בבדים ובגזרות שיתאימו בדיוק לעונה בה הכל מתחיל להתחמם. בין הטרנדים המסתמנים בתחום המכנסיים העונה, בולטת הגזרה הרחבה והישרה, שממשיכה איתנו מהעונות הקודמות. בדרך כלל, מדובר בגזרה גבוהה יחסית, או עם מותן בגובה בינוני, כאשר רוחב המכנסיים נמשך בקו ישר מאזור האגן והירכיים עד למטה. הגזרה הזו היא לא רק נוחה מאוד, משוחררת ומתאימה למזג האוויר האביבי והקיצי שבישראל, היא עשויה להיות גם מחמיאה למדי. כאשר משלבים את המכנסיים הרחבים בחוכמה עם חלק עליון המאזן אותם, כמו טופ קטן, חולצת קרופ או פשוט גופיה צמודה, מתקבל לוק שהוא נונשלנטי מצד אחד, אך מחמיא ומאריך מהצד השני. 


טרנד נוסף הוא המכנסיים בגזרת ״גזר״, כלומר כאלו שהופכים צרים יותר לכיוון השוק, בדומה לגזרת ״מאם״ בג׳ינסים. אפשר למצוא את הגזרה הזאת באתר, בדמות מכנסי נשים עם גומי במותן, המצליחים לשלב בין הספורטיבי והקולי, לבין המסודר והאלגנטי (מיד נפרט על הדגם הספציפי המומלץ). כך או כך, גם את הגזרה הזו צריך לדעת איך ללבוש, כאשר הדגש הוא על שמירת המרווח בין המכנסיים לנעליים, תוך חשיפת השוק, מה שיצור לוק ארוך ומחמיא יותר. החלק העליון, במקרה זה צריך להיות מוכנס בתוך המכנסיים, ומומלץ להוסיף גם ג׳קט בגזרת קרופ, שידגיש את גובה המותניים. 


עוד מגמה שעושה סימנים של הישארות בסביבה, היא מכנסי פשתן ובגדי פשתן בכלל. הבד הטבעי, הקליל והכמעט שקוף הזה, יושב בול על הקיץ הישראלי הלוהט, כאשר הוא לא רק נראה מאוורר, זורם ונינוח, הוא באמת כזה. 


המלצות הבית: המכנסיים הכי נכונים שתמצאו כרגע באתר אינטר ג׳ינס


מכנסי פשתן של ריפליי

אם חשקה נפשכן במכנסי פשתן, אפשר בהחלט להבין מאיפה אתן באות. החומרים הטבעיים והלוק הסופר קיצי וקליל שלהם הוא בדיוק הדבר הנכון לעשות. אז מצאנו את הזוג המושלם - מכנסי הפשתן של מותג הדנים האיכותי ״ריפליי״, הם בדיוק בגזרה הנכונה - ווייד לג, מה שאומר שהן נשפכות מלמעלה באותו הרוחב עד למטה, ליצירת מראה ״לוס״ כיפי ונוח. יש להם טוויסט בדמות סיומת גזורה, ללא מכפלת, והם בול בגובה הנכון - לא גבוה מדי אך בהחלט לא נמוך כלל. הדגם הזה מגיע בצבע בז׳, שהוא בחירת המערכת לאביב, אבל גם בורוד פוקסיה עז הוא יכול להטריף וכמובן - אהובנו משכבר הימים, הצבע השחור, גם הוא לא יאכזב לעולם.

אם בחרתן, כמונו, בגרסה הבז׳ית שלו, התאימו לו טופ לבן קטן, גופיה לבנה צמודה או מכופתרת לבנה שקפקפה, רכוסה ברישול. תוספת של חגורת עור דקה בצבע חום וכפכפי עור תשלים את הסיפור סופית. 


המכנסיים המחוייטים הכי מדויקים


מכנסיים מחוייטים לנשים מגיעים במגוון גזרות, אך הנכונה ביותר לעונה היא גזרת הווייד לג. מצאנו את הזוג המושלם בגזרה זו - מכנסיים מחויטים של סטיב מאדן, שיש בהם כל מה שאנחנו מחפשות בסגנון הזה. קודם כל הם גבוהים אך רחבים וישרים, כך שבוודאות נצא איתן גבוהות וארוכות יותר. שנית, הוסיפו להם גומי במותניים, שמקדם את סיפור הנוחות פה באופן משמעותי. ולקינוח, תוכלו למצוא אותן באתר בשחור קלאסי שצריך להוסיף לו על התווית אזהרת חרישה חמורה, אבל גם בצהוב ניאון סופר טרנדי, שיסובב את כל הראשים ברחוב. גם פה, מומלץ לשדך לגזרה הרחבה חלק עליון מאזן, דוגמת טופ קטן או גופיה צמודה. אם חשקה נפשכן בלוק מעט יותר ייצוגי, בהחלט תוכלו להוסיף בלייזר שחור מעל.

הגרסה הנונשלנטית של המכנסיים המחוייטים: מכנסיים רחבים עם גומי במותניים


מכנסיים עם גומי לנשים הם כבר מזמן לא מה שאתן חושבות. ניתן למצוא כיום שלל מכנסיים נוחים, עם מותן אלסטית, רק שהם ממש לא נראים ״זרוקים״ ולפעמים אפילו ממש להיפך. כאן יש המלצה על מכנסיים באווירה יותר ״סטריט״ ויותר ספורטיבית, אך עם זאת, הם לגמרי פיס ללבוש מחוץ לבית ולכל מטרה שהיא. על אחת כמה וכמה בימים בהם הלוקים הספורטיבים וה-athlisure (ספורט-אלגנט) הם הדיבור. אז ההמלצה פה היא על מכנסי מכנסי ״ויקטוריה״ של STEVE MADDEN, שמגיעים בשחור שיש לחרוש עליו, ובוורוד עז, שיהפוך לפיס הכי מיוחד בארון. מדובר במכנסיים בגזרת הווייד לג (כן, אנחנו יודעות, התאהבנו בגזרה, אין מה לעשות), שהיא אלגנטית ומשוחררת כאחד. בעונה הנוכחית, המכנסיים האלה יעבדו מעולה עם סנדלים צ׳אנקיות וג׳קט ג׳ינס שחור בגזרת קרופ. יחד עם תיק אוברסייז וכובע מצחיה, אף אחד לא יוכל לנצח אתכן. 


מכנסיים עם גומי בגזרת ג׳וגר


שלא תאשימו אותנו שיש פה רק המלצות על גזרת ווייד לג, אז הנה עוד סוג של מכנסי נשים עם גומי במותן, הפעם בגזרה אחרת. גם כאן, הדגם הזה בהחלט משלב בין הספורטיבי והנוח לבין המחויט והייצוגי, ועם השילוב הנכון, בהחלט תוכלו לקחת את המכנסיים האלה גם לעבודה. מדובר במכנסי ג'וגר מבית סטיב מאדן שהם מעט משוחררים באגן, אך מצוידים בגומי מחמיא היושב גבוה על המותניים. במורד הרגל הם הופכים לצרים יותר, מה שיוצר לוק אלגנטי ומוחזק יותר. הם מגיעים בשלושה צבעים הורסים: חום בהיר, תכלת ושחור. עם כל אחד מהם אפשר לשחק עם שילובים שונים, החל מטי שירט לבנה וסניקרס ועד לטופ צמוד ונעלי עקב. מה שלא תבחרו, לא רק שיהיה לכן נוח בטירוף, אלא שגם הלוק יהיה מדויק וסופר סטייליש.

את כל מכנסי הנשים המפורטים בכתבה תוכלו למצוא באתר אינטר ג׳ינס, הידוע גם ב-NYOU

Read more

טופ לספורט יחד עם בלייזר: איך ללבוש אקטיב וור מחוץ לחדר הכושר? - Inter Jeans

טופ לספורט יחד עם בלייזר: איך ללבוש אקטיב וור מחוץ לחדר הכושר?

ההפרדה הנחרצת בין בגדי ספורט ופנאי, לבין לבוש לעבודה או ליציאה, היטשטשה עד כדי נעלמה לחלוטין בשנים האחרונות, ויש לכך סיבות מוצדקות. כך תלבשו בגדי אימון בסטייל  ההפרדה הנחרצת בין בגדי ספורט ופנאי, ...

לקרוא עוד
מכנסיים קצרים לגברים - הדגמים החדשים באתר - Inter Jeans

מכנסיים קצרים לגברים - הדגמים החדשים באתר

ציידנו את האתר בשלל דגמי מכנסיים קצרים, שיוכלו לשמש אתכם כבר עכשיו במהלך חג הפסח ובוודאי בהמשך, בזמן שהטמפרטורות יעלו לגבהים חדשים. המלצות לשילובים בסטייל הקיץ פה מעבר לפינה, וכשמדובר בארץ ישראל, ...

לקרוא עוד