דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: טופ לספורט יחד עם בלייזר: איך ללבוש אקטיב וור מחוץ לחדר הכושר?

טופ לספורט יחד עם בלייזר: איך ללבוש אקטיב וור מחוץ לחדר הכושר? - Inter Jeans

טופ לספורט יחד עם בלייזר: איך ללבוש אקטיב וור מחוץ לחדר הכושר?


ההפרדה הנחרצת בין בגדי ספורט ופנאי, לבין לבוש לעבודה או ליציאה, היטשטשה עד כדי נעלמה לחלוטין בשנים האחרונות, ויש לכך סיבות מוצדקות. כך תלבשו בגדי אימון בסטייל 


ההפרדה הנחרצת בין בגדי ספורט ופנאי, לבין לבוש לעבודה או ליציאה, היטשטשה עד כדי נעלמה לחלוטין בשנים האחרונות, ויש לכך סיבות מוצדקות. הסנונית הראשונה למגמה המבורכת הזו, החלה להסתמן בתקופת הקורונה שהעבירה אותנו בבת אחת משגרת לבוש ייצוגי למשרד ולפעילויות חוץ אחרות ללבוש מתמיד של פיג׳מות, בגדי בית וספורט. עבור רבות מאיתנו, התהליך הזה היה לא פשוט. עבור הפאשניסטות שבינינו, להישאר בבית ולא ״להתלבש״ היה גזירה קשה מנשוא. אבל לאחר כמה חודשים, נראה שכולנו התמסרנו לבגדים הנוחים האלה, או לחילופין, לסטים שווים של בגדי ספורט. יש לציין בהקשר זה שהמגפה הביאה איתה גם דברים טובים, לרבות העובדה שרבים החלו לעסוק בפעילויות ספורט, גם ה״בטטות כורסא״ המושבעות. 


גורם נוסף לטשטוש הגבולות בין בגדי ספורט לבין לבוש אופנתי ומושקע, הוא סגנון ה-athleisure שעשה קאמבק רציני, יחד עם עוד מגמות אופנה מסוף הניינטיז, בואכן שנות האלפיים. טרנדים רבים שהיו נפוצים בתקופה ההיא, לרבות מכנסי הדגמ״ח, הנעליים הצבאיות, חולצות הבטן ועוד, שולטים כאן כרגע, כחלק ממגמת ה-Y2K, וביניהם גם אופנת הספורט-אלגנט ההיא, המשלבת בין פריטים מעולם חדרי הכושר והאימונים, לבין פריטים מחויטים ורציניים. כך התחלנו להתרגל למראות של טופ לספורט בשילוב עם בלייזר מחויט או חולצה מכופתרת, לטייצים בכל פינה, וכמובן - לנעלי הסניקרס שהפכו ללגיטימיות כמעט בכל אירוע.

למעשה, בגדי ספורט בפני עצמם, אפילו ללא אדפטציות מיוחדות ושילובים עם פריטים אלגנטיים, הפכו ללבוש פופולרי, שאין צורך לרוץ מחדר הכושר ולהחליף אותם לפני שיוצאות לעבודה. אם תצאו לרחוב, תראו שלל נשים לבושות בסטים ״מתוקתקים״ של בגדי אימון - אקטיב וור. ככה, כפי שהם. למען האמת, לא בטוח שאלו בכלל עושות את דרכן חזרה מאימון כלשהו. יש מצב טוב שהן פשוט מסתובבות ככה כי זה נוח, יפה, מחמיא ועכשיו גם טרנדי. למה לא בעצם?

איך לשלב בין בגדי ספורט לבין לבוש אלגנטי? הצעות לפריטים מהאתר


טייץ אימון בגזרה גבוהה

כל אחת צריכה לפחות טייץ גבוה אחד איכותי בארון. רצוי שיהיה בשחור. אם עדיין לא מצאתן את האחד, הרשו לנו להמליץ על הטייץ של STEVE MADDEN  המגיע בשלל צבעים לבחירתכן: בז׳, ירוק עז, ורוד בזוקה וכמובן השחור המומלץ בחום. מדובר בטייץ בגזרה גבוהה, ״אוספת״ ומחטבת, שתגרום לכן להרגיש ולהיראות טוב הן באימונים והן מחוץ להם. אם מדובר באימונים, מומלץ לשלב את הטייץ עם טופ ספורטיבי בצבע זהה, ונעלי ספורט טרנדיות. אם אתן מתכננות להמשיך את היום שלכן עם הלבוש הזה ממש לאחר מכן, כדאי להצטייד בבלייזר אוברסייז וכובע מצחיה. יחד עם תיק אוברסייז שחור, יתקבל לוק שיקי ונוח להפליא, שתוכלו להתהלך בו כל היום. 


הקרופ טופ הנכון


קרופ טופ גם נהפך לפריט שהוא די בסיסי בארון של כל אחת. בקיץ, תוכלו להתאמן איתו, יחד עם מכנסי ספורט קצרים או טייץ קצר, אבל בהחלט יש דרך מעולה להפוך אותו גם לפריט שילווה אתכן מחוץ לחדר הכושר. קודם כל נמליץ כאן על הקרופ טופ הכי סטייל בסביבה - קרופ טופ מדגם ״קסניה״ מבית סטיב מאדן. קודם כל, הוא ייחודי מאחר והוא מצויד בצווארון גולף סופר שיקי, שמוסיף לו ים אלגנטיות. הוא עשוי מבד מעט אלסטי, כך שהוא יושב בול על הגוף והוא מחמיא בקטע אחר. אם תרצו לאמץ אותו מחוץ לחדר הכושר, וסמכו עלינו - אתן תרצו, תוכלו לשדך אותו למכנסי קרגו (דגמ״ח) רחבים ונעלי סניקרס צ׳אנקיות, ולקבל את הלוק הכי מילניום שיש. כמו כן, הוא מגיע בצבעים טרנדיים - ירוק זוהר וורוד בהיר, וגם לבן קלאסי שיהיה מדהים עם השיזוף של הקיץ. 


המדים של הקיץ: טייץ בייקר


אם דיברנו קודם על כך שטייץ גבוה הוא חובה בכל מלתחה, אז טייץ בייקר הוא מאסט בכל מלתחת קיץ נשית. קודם כל כי הוא הכי מתאים ונוח לאימוני ספורט. שנית, אפשר לשלב אותו במגוון דרכים עם פריטי לבוש מחויטים ורציניים יותר, ועם פריטי לבוש קלילים כאחד, וליצור לוקים שונים וסופר עדכניים. נעצור רגע כדי להמליץ על הדגם המושלם של טייץ הבייקר של ריפליי, שמחכה לכן כרגע באתר. הטייץ הקצר הזה הוא בגזרת בייקר, כך שהוא לא קצר מדי, והוא מצויד בגומי רחב במותניים, מה שהופך אותו לנוח ומחמיא בטירוף. עכשיו נעבור לכמה שילובים אופציונליים: 


דרך אחת, היא ללבוש אותו עם טופ אימון באותו הצבע, ו״לזרוק״ מעל חולצה מכופתרת מחויטת, בצבע לבן או צבע בהיר אחר, פתוחה כג׳קט. הוסיפו לסיפור הזה סנדלים שחורות צ׳אנקיות, תיק אוברסייז שחור ומשקפי שמש, וצאו לכבוש את העולם. 


אופציה נוספת, קז׳ואלית יותר אך לא פחות סטייל, היא ללבוש עם הטייץ טי שירט אוברסייז. על מנת לשדרג את הלוק הזה, כדאי להוסיף תכשיטים עם נוכחות אבל בסגנון גס, כמו למשל שרשרת גורמט עבה בזהב או בכסף. כובע מצחיה ספורטיבי עשוי להוסיף כאן המון. 


מכנסי ג׳וגר שאפשר ללבוש אפילו למשרד

מכנסי נשים עם גומי במותן הפכו לסטנדרט, אפילו כשמדובר בלבוש למשרד. יש לנו המלצה רותחת על הדגם של מכנסי הג'וגר של סטיב מאדן, המצוידים בגומי בחגורה ורקמת לוגו שיקית. הם בגובה הנכון, באורך הנכון (משאירים קצת מרווח בין הנעל למכנס), ובשילוב עם חולצה צמודה ובלייזר, או טי שירט לבנה ובלייזר, ונעלי עקב, אף אחד לא יוכל לנחש כמה נוח לכן בתוך הלבוש הייצוגי והסטייליש הזה.

את כל פריטי הספורט שבכתבה תוכלו למצוא באתר אינטר ג׳ינס, המוכר גם כ-NYOU

Read more

מכנסי פשתן וחולצת קרופ מכופתרת: מה נלבש בערב חג הפסח? - Inter Jeans

מכנסי פשתן וחולצת קרופ מכופתרת: מה נלבש בערב חג הפסח?

ארוחת ליל הסדר מתקרבת בצעדי ענק. 5 הצעות ללוקים מטריפים שיתאימו בדיוק לערב החג, וגם להמשך העונה ערב חג הפסח מתקרב אלינו בצעדי ענק, ולצד כל הטירוף שקורה בחוץ, לא נוותר על ארוחת ליל הסדר עם כל המשפח...

לקרוא עוד
מכנסי נשים עם גומי במותן או מכנסיים מחויטים: הפריטים החדשים באתר - Inter Jeans

מכנסי נשים עם גומי במותן או מכנסיים מחויטים: הפריטים החדשים באתר

האביב הגיע, ואיתו גם דרופ חדש של מכנסיים קצרים לנשים וגם מכנסיים ארוכים, אבל בבדים ובגזרות שיתאימו בדיוק לעונה בה הכל מתחיל להתחמם. בין הטרנדים המסתמנים בתחום העונה, בולטת הגזרה הרחבה והישרההאביב ה...

לקרוא עוד