דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: נעלי סניקרס לבנים וג׳ינס קצר לבנות: טרנדים בבגדי ילדים לקיץ הקרוב

נעלי סניקרס לבנים וג׳ינס קצר לבנות: טרנדים בבגדי ילדים לקיץ הקרוב - Inter Jeans

נעלי סניקרס לבנים וג׳ינס קצר לבנות: טרנדים בבגדי ילדים לקיץ הקרוב

סטייל הוא עניין אישי וסובייקטיבי ולכל אחד יש את ההעדפות הפרטיות שלו, אבל טרנדים יכולים לעזור להנחות אותנו ולספק השראה בבחירת בגדים חדשים. הדבר נכון גם לגבי בגדי ילדים. מהם הטרנדים בתחום הלבשת והנעלת הילדים בעונה הנוכחית?

טרנדים באופנה באים והולכים, ולעיתים קרובות גם חוזרים ומפציעים שוב לאחר כמה שנים, או הרבה שנים. סטייל תמיד ישאר עניין אישי וסובייקטיבי ולכל אחד יש את הקטע שלו ואת הסגנונות שהוא מתחבר אליהם, אבל טרנדים יכולים לעזור להנחות אותנו ולתת לנו השראה בבחירת בגדים חדשים. הדבר נכון גם לגבי בגדי ילדים.


הורים רבים היו רוצים שהילדים שלהם יתלבשו בסטייל, אבל מהצד השני, לא פחות חשוב לכולם שגם יהיה לקטנים נוח ופרקטי, בעת ובעונה אחת, תוך שהם גם לובשים פריטים המשקפים את האישיות שלהם. אם בעבר היו מלבישים ילדים בעיקר בפריטי בייסיק פונקציונליים ונטולי כל אמירה, בצבעים ילדותיים לרבות כחול לבנים ואדום וורוד לבנות, הרי שכיום אופנת הילדים הולכת ונהיית דומה יותר לזו של המבוגרים. ניתן היום למצוא ברשתות וגם בבתי האופנה העילית לא פעם, בגדי ילדים שעוצבו בהשראת הטרנדים של המבוגרים. מעין גרסאות מוקטנות של הלבוש האופנתי שלנו ההורים. הצבעים התחלפו לסולידים וניטרליים יותר, והגזרות הוצרו ונהיו מחמיאות ומחוזקות יותר, כאמור, זאת מבלי לוותר על הנוחות. קבלת השראה ורעיונות טרנדים ממעצבים ומותגים פופולריים היא דרך מצוינת לבנות את המלתחה של הילדים.


סגנון האקטיב וור עשה קאמבק והוא יושב בול גם על הילדים

כבר אי אפשר להתעלם מהעניין הזה, וגם אין בנו שום רצון לעשות זאת - סגנון ה״אקטיב וור״, שפרץ לעולמנו בעקבות הקורונה, לא הולך לשום מקום. בהשפעת המגפה, ובמיוחד התקופות בהן נשארנו בבגדי ספורט ובית כשלא היה לנו שום מקום ללכת אליו ולצאת מהבית, התחיל לחלחל הסגנון הספורטיבי, ובגרסה היותר לבושה שלו - הסגנון ה״ספורט-אלגנט״, מה שנקרא בעגה המקצועית "athleisure" - ביטוי שהוא הכלאה של המושגים ״ספורט״ ו״פנאי״. אין מה לומר, את הסגנון הזה כיף וקל לאמץ, במיוחד כי הוא פשוט נוח בטירוף. היה זה אך מתבקש שגם בתחום הלבשת והנעלת הילדים נאמץ את הסטייל הזה, שכן הדגש פה הוא על נוחות ופונקציונליות, וכך יצא שבגדי ילדים ממותגים רבים כיום מעוצבים בסגנון הכיפי והפרשי הזה. שלל פריטים כמו חליפות טרנינג, טי שירטס, מכנסי ברמודה מבד טרנינג וכמובן סניקרס, ניתן למצוא כיום בגרסאות המוקטנות והילדותיות שלהם.



צבעוניות עזה היא הדיבור בעולם המבוגרים 


צבע ממלא תפקיד חשוב בתעשיית בגדי הילדים, מכיוון שבחירת הצבעים היא דרך מצוינת עבור הילדים לבטא את עצמם. זוהי גם דרך טובה לגרום להם להיות מעורבים בבחירת פריטי הלבוש שלהם, ובאופן זה לספק להם תחושת עצמאות. אז על אף שצבעי הבגדים של הילדים התמתנו מאוד בשנים האחרונות, באופנת המבוגרים הצבעוניות העזה חזרה לשלוט לאחרונה (לצד הצבעוניות הניטרלית הקלאסית שתמיד תהיה רלוונטית), וגם טרנד זה לא פסח על אופנת הידלים. הצבעים הפופולריים בבגדי ילדים בשנה שעברה כללו גווני כחול וכמובן, הירוק הבהיר הפופולרי מתמיד.


השנה נראה טרנדים כמו צהובים עזים ואף צבעי ניאון, שמתכתבים עם העידן הדיגיטלי בו אנחנו חיים. לצד אלו, גם צבעים עזים אבל בגוונים במראה טבעי יותר כמו קאמל וחרדל, יהיו נוכחים בבגדי ילדים. כמו כן, הטרנד המטאלי ימשיך איתנו, וגם צבעי הפסטל הנעימים, לרבות תכלת, ורוד בהיר וצהוב בהיר, ממשיכים גם הם. האחרונים מתאימים במיוחד לבגדי ילדים, מאחר והם משרים רוגע ואווירה נעימה ושלווה. צבעי פסטל מתאימים לכל עונות השנה עבור הילדים, וקל לשלב אותם בשלל מערכות לבוש. באתר תוכלו למצוא חולצות פולו לבנים בגוונים המדוברים, שישתלבו נהדר עם ג׳ינס או מכנסי ברמודה וסניקרס. 


קלאסיקות: פריטי בסיס לילדים שתמיד ימשיכו להיות רלוונטיים

לצד הטרנדים ההולכים ובאים, ישנן גם קלאסיקות שתמיד ממשיכות להיות רלוונטיות, בכל עונה ובכל גיל. בולטים ביניהם אלו הם הג׳ינס והטי שירט, ונעלי הסניקרס, שתמיד באים בטוב. ממש כמו עבורנו ההורים. את הג׳ינסים אצל ילדים, לא פעם מחליפים בקיץ מכנסי ברמודה לילדים, שמהווים פתרון קליל, קיצי ונוח יותר מאשר ג׳ינס. עבור הבנות, ברוב המקרים מכנסי טריקו או טרנינג קצרים, יתאימו ללבישה יומיומית, לגן או לבית הספר, יחד עם חולצת טריקו או גופיה דקה. 


לבנות: דווקא ג׳ינס קצר כשרוצות קצת יותר להתגנדר


בהמשך לסעיף הקודם, אכן כלבוש יומיומי נוח ופרקטי בקיץ, יתאימו לבנות מכנסיים מבד דק ונושם. עם זאת, דווקא כשהילדות רוצות להתלבש קצת יותר בהידור, יתאים פה ג׳ינס קצר לבנות, יחד עם חולצה חגיגית, למשל עשויה תחרה או בד ״ציפקה״ עם כיווצים. יחד עם סנדלים יפות או אפילו נעלי סניקרס טרנדיות, יתקבל לוק קולי ויפה, שמזכיר מאוד את הלוקים של אמא. 


רלוונטיות גם בקיץ: נעלי סניקרס לילדים


נעלי סניקרס לילדים בנים ובנות כאחד, הן בהחלט רלוונטיות, גם בקיץ כשחם. הרגליים הקטנות זקוקות לאחיזה איתנה ויציבה, אשר רק נעלי ספורט וסניקרס יכולות לספק באופן אופטימלי. נכון, ישנם גם סנדלים שעושים את העבודה מצוין, ובמיוחד כאלו שעוצבו באופן אורתופדי במכוון, אך קשה להתחרות ביציבות ובנוחות שנעליים סגורות מעניקות. אם כך, גם בקיץ, שווה לשקול לשלוח את הילדים למסגרות עם נעליים סגורות, בדגש על נעליים ספורטיביות. אם בחרתם לעשות זאת, מומלץ לגרוב להם גרביים קצרות ואפילו כאלו שלא רואים (קרסוליות), על מנת ליצור לוק מחמיא ועדכני. 


את פריטי ההלבשה וההנעלה לילדים המתוארים בכתבה, תוצרת מותגים מובילים כמו ריפליי ופפה ג׳ינס, ניתן להשיג באתר אינטר ג׳ינס, הידוע גם כ-NYOU

Read more

חולצת טי לבנה לנשים ומכופתרת לבנה לגברים: הצבע של התקופה הזאת בשנה - Inter Jeans

חולצת טי לבנה לנשים ומכופתרת לבנה לגברים: הצבע של התקופה הזאת בשנה

המזג המתחמם, יחד עם אווירת החג קלילה שבאוויר, מיד עושים חשק לאפסן את הצבעים הכהים והקודרים, המזוהים יותר עם החורף, ולעבור ללבוש בצבעים בהירים, ובעיקר ללבן. הצבע הרשמי של חג השבועות, שבדרך כלל ממשיך...

לקרוא עוד
עם ג׳ינס או עם חצאית: בגד ים שלם או שני חלקים כפריט הלבשה לכל דבר - Inter Jeans

עם ג׳ינס או עם חצאית: בגד ים שלם או שני חלקים כפריט הלבשה לכל דבר

במסגרת מיקסום המלתחה, תשמחו לשמוע שבגדי ים הפכו לאחרונה לחלק בלתי נפרד ממלתחת הבגדים, ואפשר לשלב אותם בשלל מערכות לבוש שכלל אינן מיועדות לים או לבריכה  למקרה שלא שמתן לב, הקיץ כבר כאן. זהו, זה כבר...

לקרוא עוד