דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: חולצת טי לבנה לנשים ומכופתרת לבנה לגברים: הצבע של התקופה הזאת בשנה

חולצת טי לבנה לנשים ומכופתרת לבנה לגברים: הצבע של התקופה הזאת בשנה - Inter Jeans

חולצת טי לבנה לנשים ומכופתרת לבנה לגברים: הצבע של התקופה הזאת בשנה

המזג המתחמם, יחד עם אווירת החג קלילה שבאוויר, מיד עושים חשק לאפסן את הצבעים הכהים והקודרים, המזוהים יותר עם החורף, ולעבור ללבוש בצבעים בהירים, ובעיקר ללבן. הצבע הרשמי של חג השבועות, שבדרך כלל ממשיך איתנו גם הרבה אחרי. הצעות ללוקים לנשים ולגברים

כן, זה קורה במשפחות הכי טובות… וכל שנה מחדש. זה פשוט חזק ממנו, בעונה הזאת בה הקיץ מתחיל לבצבץ מבעד לחלון וחג השבועות בפתח, המזג מתחמם, ונכנסת איזו אווירת חג קלילה וכיפית כזו באוויר, מיד מתחשק לנו לאפסן את הצבעים הכהים והקודרים, המזוהים יותר עם החורף, ולעבור ללבוש בצבעים בהירים, ובעיקר ללבן, הצבע הרשמי של חג השבועות, שבדרך כלל ממשיך איתנו גם הרבה אחרי. סיבה נוספת לכך שבקיץ מתחשק ללבוש לבן, היא שהצבע הזה פחות קולט חום, ובד בבד (הבנתם מה עשינו כאן), גם מדגיש שיזוף נאה ומחמיא מאוד. ממש כמו קנבס לבן, גם בגדים לבנים חלקים אפשר לקשט ולאבזר בשלל אקססוריז - החל משרשראות, צמידים ועגילים, ועד למשקפי שמש שווים, קישוטים לשיער ועוד ועוד.

כמה רעיונות ללוקים עם פריטים בהירים לנשים ולגברים


למקרה שגם אתם בקטע של להיכנס לאווירה הלבנה, הקיצית והחגיגית, ומחפשים פריטים לבנים שירכיבו לוק עדכני ומרענן, הנה כמה רעיונות ללוקים שבהחלט אפשר להגיע איתם לחגיגות חג השבועות, וגם ישמשו אתכם בהמשך הקיץ ברמת החרישה. כאלה אנחנו, אוהבים להשקיע בפריטים שימשיכו איתנו הלאה ובגדול. 


הבייסיק, המשודרג והחגיגי ממש - לוקים בהירים חגיגיים לנשים


טי שירט לבנה עם לוגו וג׳ינס לבן: כי בסוף אין על בייסיק


מישהו שיאהב אותנו כמו שאנחנו אוהבים בייסיק… פשוט אין על פריטי בסיס כמו טי שירט וג׳ינס, וכשעושים את זה נכון, זה לגמרי יכול גם להיות חגיגי ונאה. אז הנה הצעה לחולצת טי לנשים בצבע לבן עם לוגו שאתן הולכות לחרוש אותה כהוגן. מדובר בטי שירט בעיצוב וינטג׳י סופר טרנדי, שמתכתב עם אופנת הקולג׳ים האמריקאית שעשתה קאמבק ענק לאחרונה. החולצה, של מותג הדנים הלונדוני פפה ג׳ינס, בגזרה בינונית, כלומר לא צמודה ממש אך גם רחוקה מלהיות אוברסייז, היא בצבע לבן, עם סיומת של פס כחול כהה בשרוולים ובמפתח הצוואר, והדפס לוגו מינימליסטי על החזה. היא מחמיאה בטירוף, היא טרנדית והיא תגרוף אינסוף מחמאות, באחריות. איך להרכיב איתה לוק מנצח לחג השבועות וגם סתם ככה? פשוט מאוד - חברו אותה עם ג׳ינס לבן גבוה ורחב (בגזרת ווייד לג), ונעלי סניקרס או כפכפים צ׳אנקיות. אפשר ורצוי לתת פה טוויסט עם שרשרת פנינים צמודה, שתשבור את הבייסיק. משקפי שמש והייתן.

בדיוק העונה למכופתרת לבנה וג׳ינס קצר

זה בדיוק הזמן שלה לזרוח - חולצה לבנה מכופתרת לנשים היא תמיד רלוונטית, אבל בדיוק בתקופה הזו שבין האביב לקיץ, בין חג הפסח לחג שבועות, היא הכי מתאימה שיש. בשנה האחרונה, הסגנון הטרנדי ביותר בגזרת החולצות המכופתרות הוא אוברסייז עם קריצה גברית. כזו בדיוק היא גם המכופתרת המומלצת שלנו, מבית ריפליי, מותג הדנים האיטלקי שמביא יציאות איכותיות ושוות, כאלה שימשו אתכן עוד הרבה קדימה. החולצה המדוברת היא עשויה מבד פשתן נעים בטירוף, כך שגם בהמשך הקיץ בוודאי תעשו בה שימוש, ובמיוחד אם מתוכננת שם חופשת ריזורט עתידית. בכל מקרה, הלוק המתאים ביותר לעונה הוא לשלב את החולצה המכופתרת הלבנה עם שורטס בצבע בהיר אחר וסנדלי עור בגוון טבעי כמו חום, בז׳, ניוד וכו׳. אם תרצו לקחת את הסיפור למקום יותר קז׳ואלי, הג׳ינס הקצר תמיד יהיה שם בשבילכן. 


לוק חג משודרג: חצאית סאטן בצבע בז׳ וגופיית קרופ לבנה

מי אמר שחייבות טוטאל לוק לבן לחג השבועות? דווקא השילוב של פריט לבן יחד עם פריט בצבע בהיר אחר כמו בז׳, חום בהיר, קאמל או אפילו צבעי פסטל כמו צהוב בננה, תכלת ועוד, יוצר לוקים הרמוניים יפהפיים. אז באותו עניין, הנה הצעה ללוק סופר חגיגי, המתבסס על חצאית מידי סאטן בצבע בז׳. שלא תטעו, החצאית הזו מבית JUICY COUTURE היא ״פיס״ בפני עצמו. מדובר בחצאית באורך מידי, עשויה מבד סאטן מבריק, והיא בדיוק באורך הנכון לעונה. החצאית מעוטרת בכיווצים צדדיים ושסע שהופכים אותה לעוד יותר מחמיאה. אם מדובר בלוק לחג השבועות - תוכלו ללבוש אותה עם גופיית קרופ בצבע לבן וסנדלים עדינות עם עקב נמוך, או כפכפי עקב נמוכים בצבע בהיר. עגילי זהב עם קצת נוכחות ושיער אסוף יבואו פה טוב. אבל זה לא הסוף, לא תאמינו - אבל אפשר בהחלט לשלב את החצאית הזו בלוקים קז׳ואל. זה פשוט מאוד, שדכו אותה עם טי שירט לבנה או שחורה, סניקרס במראה מעודן, תיק אוברסייז וקיבלתן את אחד הלוקים היותר נכונים. 


הבסיס ללוקים גבריים בצבע לבן 


לסיום, לא נזניח גם את הגברים שבחבורה, המעוניינים גם הם ללבוש לבן לכבוד החג והקיץ. באתר אינטר ג׳ינס תוכלו למצוא שלל חולצות לבנות מכופתרות לגברים ממותגים מובילים כמו גאנט, ריפליי, פפה ג׳ינס ועוד, שיתפרו לכם לוקים מנצחים - לעבודה, ליציאות, וכמובן לחגים ולאירועים חשובים. בעונת הקיץ, אפשר בהחלט להסב את המכופתרות עם השרוולים הארוכים ללבוש קיצי, כאשר מקפלים מעט את השרוולים ומצוותים להן מכנסיים קצרים, רצוי באורך ברמודה ומבד פשתן או בד עבה ועמיד (רק לא טרנינג או טריקו). לוק שיתאים במיוחד למכופתרת לבנה בחג, הוא השילוב עם מכנסי ברמודה בגוון טבעי כמו חום או קאמל, ונעלי מוקסינים מעור בגוון של חום.

את הפריטים המתוארים בכתבה תוכלו למצוא באתר אינטר ג׳ינס, הידוע גם כ-NYOU

Read more

חצאית מיני מג׳ינס או קטיפה - שובן של החצאיות אל חיינו - Inter Jeans

חצאית מיני מג׳ינס או קטיפה - שובן של החצאיות אל חיינו

בין שמדובר בטרנד ובין שמדובר בקלאסיקה - בקיץ הישראלי, אנחנו בעניין של חצאית מיני. היא סקסית, היא קלילה, היא נוחה ונונשלנטית, והיא תחמיא למגוון של מבני גוף. הצעות ללוקים עם חצאית ג׳ינס ועם חצאית מינ...

לקרוא עוד
נעלי סניקרס לבנים וג׳ינס קצר לבנות: טרנדים בבגדי ילדים לקיץ הקרוב - Inter Jeans

נעלי סניקרס לבנים וג׳ינס קצר לבנות: טרנדים בבגדי ילדים לקיץ הקרוב

סטייל הוא עניין אישי וסובייקטיבי ולכל אחד יש את ההעדפות הפרטיות שלו, אבל טרנדים יכולים לעזור להנחות אותנו ולספק השראה בבחירת בגדים חדשים. הדבר נכון גם לגבי בגדי ילדים. מהם הטרנדים בתחום הלבשת והנעל...

לקרוא עוד