דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: סניקרס ומכנסיים קצרים לגברים: פריטי קיץ של ריפליי שהם מאסט בארון

סניקרס ומכנסיים קצרים לגברים: פריטי קיץ של ריפליי שהם מאסט בארון - Inter Jeans

סניקרס ומכנסיים קצרים לגברים: פריטי קיץ של ריפליי שהם מאסט בארון


מותג הדנים הזה הוא כבר מזמן לא רק ג׳ינסים. באתר אינטר ג׳ינס תמצאו שלל פריטי הלבשה והנעלה לגברים, תוצרת החברה האיטלקית האיכותית. מהם הפריטים הגבריים הכי חיוניים לקיץ הנוכחי?

הנה בא הקיץ, הוא כבר כאן, וצריך מעכשיו לעכשיו לעדכן את ארון הבגדים ולבדוק מה נשאר לכם משנה שעברה ועדיין רלוונטי, ואילו פריטי לבוש כמו מכנסיים קצרים וחולצות טי עוד חסרים לכם. 


הרבה יותר מג׳ינס: המותג שיכסה אתכם מכף רגל ועד ראש


כשחושבים על המותג ריפליי הקונוטציה המיידית היא של ג׳ינסים. במידה רבה, זה נכון, המותג האיטלקי הזה החל את דרכו כיצרן דנים מהשורה הראשונה, ועד היום - אי אפשר לטעות ברכישה של מכנסי ג׳ינס של החברה. הם תמיד איכותיים, קלאסיים, על זמניים ומדויקים. כל מי שכבר התנסה בג׳ינסים של ריפליי יודע שזו דרך האל-חזור. אי אפשר ללבוש דנים של מותג אחר. אבל זה לא הכל. החברה שנוסדה בשנת 1981, היא אמנם אחת החברות הבינלאומיות המובילות בתחום הדנים, אבל היא ממש לא עצרה שם. היצרנית הזו כבר עשתה לה שם גם בתחום בגדי קז'ואל, אביזרים והנעלה לגברים, נשים וילדים. כאשר אתם פוגשים את המותגים REPLAY, REPLAY&SONS, WE ARE REPLAY, RED SEAL ו- WHITE SEAL, דעו שכולם היו בניה. כלומר, כל תתי המותגים האלו שייכים לריפליי, ושמם הולך לפניהם. 


מאז ומתמיד, החברה הציבה לה כמטרה -  להצטיין בסגנון החדשני, בעיצוב האיטלקי הטיפוסי ובאיכות המעולה של מוצריה; המיומנות והמומחיות שנצברו בייצור ג'ינסים, בפרט, מהווים נכס מיוחד וייחודי לקבוצה.


נכון להיום, החברה פועלת בכל השווקים באירופה ובמזרח התיכון, אסיה אמריקה ואפריקה בלמעלה מ-50 מדינות.


אז אילו פריטי לבוש והנעלה לגברים תמצאו עכשיו באתר?


אנחנו יודעים שאין לכם יותר מדי זמן פנוי לשופינג ולציוד המלתחה בפריטי לבוש והנעלה חדשים, שגם יתאימו לקיץ, וגם יהיו בעיצובים טרנדיים ועדכניים. אז אנחנו פה לעזור. נשמח לספר לכם שתחת המותג של ריפליי, תמצאו באתר אינטר ג׳ינס פחות או יותר כל מה שאתם זקוקים לו - החל ממכנסיים קצרים וחולצות טי, ועד לחולצות מכופתרות ונעלי סניקרס שוות. מה שנקרא ONE STOP SHOP. הכל במקום אחד, בהזמנה אחת שתסגור לכם את כל הפינות, והאיכות - ריפליי. 


מכנסיים קצרים לגברים


הופה הופה, פה זה לא אירופה… מה שאומר שמכנסיים קצרים לגברים הם שעל הפרק, ולתקופת הקיץ הלוהט של ישראל, אלו הם המכנסיים שנלבש. החום הכבד, והעובדה שברוב המקומות בארץ אין איזה ״דרס-קוד״ קשוח שמחייב אתכם ללבוש מכנסיים ארוכים, מובילים לתשובה אחת - מכנסיים קצרים איט איז. באתר תמצאו שלל סגנונות, גזרות וצבעים של מכנסיים קצרים - החל מכאלו שהם הגרסה המקוצרת של מכנסי הטרנינג, כאלו המצוידים בגומי במותן ובשרוך קשירה, ועד למכנסי ״צ׳ינו״ שהם הגרסה המקוצרת למכנסיים המחוייטים. עם המכנסיים הקז׳ואל יותר, לרבות אלו עם הגומי, תוכלו ללכת בכל הזדמנות יומיומית, ואילו עם המכנסיים המחוייטים הקצרים תוכלו אפילו ללכת לאירועי צהריים כמו חתונות. כמו כן, תמצאו תחת קטגוריית המכנסיים הקצרים גם מכנסי פשתן טרנדיים, שיתאימו בול לחופשות קיץ ולאירועי צהריים. 

אין מלתחה גברית בלעדיה: חולצה מכופתרת 


לא משנה כמה אתם אוהבים להתלבש או פחות, כל אחד יודע שחולצה מכופתרת לגברים היא פריט שאי אפשר שלא יהיה במלתחה. גם אם אתם לא עובדים במקום המחייב לבוש ייצוגי, סביר להניח שאתם יוצאים לבלות מדי פעם בערב, או מוזמנים לאירועים שכן יש צורך להתלבש בהם, ולא - טי שירט זה לא תופס. לא מתאים. אז תחת הקטגוריה הזו, של חולצות מכופתרות לגברים, תמצאו שלל אופציות ראויות מבית ריפליי - החל מחולצות משובצות שהן יותר קז׳ואל, ועד לחולצות מחויטות וייצוגיות, שתוכלו למצוא בשלל צבעים וגזרות, וכן כאלו עם שרוולים קצרים, שמתחשבות בחום יולי-אוגוסט של ישראל. כל אחד יכול למצוא את עצמו בתוך המגוון הזה. 


אין יותר חרישה מזו: הטי שירט הגברית


כאמור, פה זה לא אירופה, ובסוף הפריטים שנחרוש עליהם הכי הרבה הן חולצות טי שירט לגברים. איכשהו, זה לא משנה כמה כאלו יהיו לנו בארון, תמיד כמה חדשות ואיכותיות יתקבלו בברכה. זו כבר יותר מסתם אהבה, זו התמכרות קשה. באתר תמצאו שלל טי שירטס גבריות של ריפליי, שהמשותף לכולן - הן איכותיות בטירוף, הן בגזרות קלאסיות ובצבעים אחידים, ויש בהן את כל מה שצריך כדי להפוך לפריטי החרישה החדשים שלכם. מרבית החולצות מגיעות בשחור או לבן, כי בסוף זה מה שאנחנו הכי אוהבים ולובשים, אבל תמצאו שם גם כמה הבלחות כמו טי שירט בצבע בז׳, קאמל וירוק בגוון משופשף וטרנדי. כל החולצות עשויות כותנה איכותית, נושמת ונעימה על הגוף. 


אפילו שקיץ - עדיין נעלי סניקרס


נכון, פה זה לא אירופה… ועם זאת, נעלי סניקרס לגברים הן סופר רלוונטיות, גם בקיץ. ברוב המקרים, לא נגיע לעבודה עם כפכפים, כי גם כשאין דרס קוד, יש גבול ל״שלוכיות״ שאנחנו מרשים לעצמנו. היופי בנעלי סניקרס, הוא שאם תבחרו בזוג איכותי ויפה, תוכלו לשדרג גם מערכת לבוש פחות מהודקת, ובעיקר מכנסיים קצרים וטי שירט, שעלולים להיראות זרוקים עם כפכפים, אבל עם סניקרס זה כבר סיפור אחר. גם ההיפך עובד - מערכת לבוש רצינית ומחוייטת, תזכה לטוויסט מרענן עם שילוב של סניקרס. אולי תופתעו לגלות, אבל ריפליי מצטיינים גם בנעליים בכלל ובנעלי סניקרס גבריות בפרט, ותמצאו באתר נעליים בצבעים ובגזרות שונות, בטווח רחב של מידות.

באתר אינטר ג׳ינס, שהכרתם בעבר כ-NYOU, תמצאו מבחר פריטי לבוש והנעלה של ריפליי. ניפגש שם

Read more

לוקים טרנדיים עם פריטי קיץ של ריפליי שמחכים לכן באתר - Inter Jeans

לוקים טרנדיים עם פריטי קיץ של ריפליי שמחכים לכן באתר

מותג הדנים האיטלקי האיכותי הוא הרבה יותר מג׳ינסים. באתר אינטר ג׳ינס תמצאו מכנסיים, חולצות, שמלות, גופיות וחצאיות, וגם סנדלים וכפכפים וכמובן תיקי יד של החברה המשובחת. כמה המלצות על פריטים ספציפיים ש...

לקרוא עוד
מ-pepe jeans ועד ריפליי: מותגים מומלצים לטי שירט לגברים - Inter Jeans

מ-pepe jeans ועד ריפליי: מותגים מומלצים לטי שירט לגברים

טי שירט איכותית היא מסוג הדברים שתמיד טוב שיהיה עוד מהם, ואיכשהו תמיד נמצא שימוש בעוד אחת נוספת, שלא נאמר נחרוש גם עליה. ככה זה בישראל - החולצה הבסיסית הזו היא לבוש לגיטימי לכל שעות היום ולכל אוקיי...

לקרוא עוד