דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: מ-pepe jeans ועד ריפליי: מותגים מומלצים לטי שירט לגברים

מ-pepe jeans ועד ריפליי: מותגים מומלצים לטי שירט לגברים - Inter Jeans

מ-pepe jeans ועד ריפליי: מותגים מומלצים לטי שירט לגברים

טי שירט איכותית היא מסוג הדברים שתמיד טוב שיהיה עוד מהם, ואיכשהו תמיד נמצא שימוש בעוד אחת נוספת, שלא נאמר נחרוש גם עליה. ככה זה בישראל - החולצה הבסיסית הזו היא לבוש לגיטימי לכל שעות היום ולכל אוקייז׳ן. כמה מותגים שכדאי להכיר בתחום

טי שירט לגברים זה פריט שאי אפשר להתחיל את היום בלעדיו. בטח בישראל. מדובר במדים של הקיץ, וגם של החורף, יחד עם ג׳קט או סווטשירט מעל. אבל אנחנו חזק בהרכבת מלתחה קיצית בימים אלה, או לחילופין, השלמת ושדרוג המלתחה הקיימת. כך או כך, טי שירט איכותית היא מסוג הדברים שתמיד טוב שיהיה עוד מהם, ואיכשהו תמיד נמצא שימוש בעוד אחת נוספת, שלא נאמר נחרוש גם עליה. ככה זה בישראל, טי שירט היא לבוש לגיטימי לכל שעות היום ולכל אוקייז׳ן. בחיינו, אפילו בחתונות בסוף אנחנו מוצאים את עצמנו עם טי שירט על הרחבה. באנו להנות, והכותנה האיכותית, הגזרה המשוחררת והשרוולים הקצרים - רק הם יכולים לספק לנו את חווית הכיף, הספורטיביות והנונשלנטיות. בקיצור, אין על טי שירטים ומי שאומר אחרת פשוט משקר.

אם כבר טי שירט איכותית - שתהיה של מותג אהוב

לא בטוח שכשאתם חושבים על בגדי מותגים לגברים אתם חושבים דווקא על טי שירטס, אבל חשוב להבין שדווקא בבייסיק הכי כדאי להשקיע בפריטים איכותיים. למה? כי אלו הם בדיוק הבגדים שהכי נחרוש עליהם, ואנחנו צריכים אותם עמידים וחזקים, שימשיכו לשרת אותנו נאמנה ולהיראות טוב גם אחרי אינספור שימושים. אם עד היום המחשבה שכדאי להשקיע יותר בפריטי לבוש מהודרים לערב וכו׳, היא זו שהנחתה אתכם, אז כדאי לשנות את דפוס החשיבה הזה. בסוף, הפריטים שתוציאו מהארון ותלבשו הכי הרבה הם הבייסיקס - טי שירטס, ג׳ינסים וכמובן נעלי סניקרס. 


המותגים הכי מוצלחים בתחום הטי שירטס לגברים


אז חסכנו לכם את עבודת התחקיר המקיפה, ועשינו זאת עבורכם. מצאנו כמה מותגים שאולי לא ידעתם, אבל הטי שירטס שלהם פשוט אליפות. הבדים איכותיים, התפירה קפדנית, הגזרות יושבות בול והחיים יפים יותר. כמה מהשמות הבאים אולי יפתיעו אתכם, כי יתכן והכרתם אותם בעיקר בתחום הדנים, ואין ספק שהם יודעים מה הם עושים עם הג׳ינסים שלהם. אבל מה הולך יותר טוב עם ג׳ינס מאשר טי שירט? אז דאגו לכם שם גם לכאלו - בסיסיות, אבל בקטע טוב, מכותנה איכותית, ובצבעים ניטרליים, שישתלבו היטב עם כל מה שיש לכם כבר בארון. התוספת שתופסת. 


הסטייל והאיכות של pepe jeans לא פסחו גם על הטי שירטס

נכון,  pepe jeans זה קודם כל ג׳ינסים. אפילו השם של החברה מסגיר את זה. עם זאת, החברה הלונדונית שהחלה את דרכה בשנות השבעים המוקדמות היא לגמרי בעניינים גם כאשר מדובר בטי שירטס. אבל ממש. מותג הקז'ואל שהתחיל כדוכן קטן בשוק בלונדון, ותפס תאוצה אדירה בהמשך, ידוע בגיוון, באקלקטיות ובסטייל הייחודי שמאפיינים את הפריטים שלו. הטי שירטס היפות של פפה ג׳ינס תמיד מגיעות עם איזה טוויסט שמשדרג אותן מ״עוד חולצה״ לפיס מעניין. בדרך כלל זה יהיה איזשהו הדפס קולי בגב, איזה כיתוב קטן על הכיס ועוד. ברוב המקרים, הטי שירטס של המותג מגיעות בצבעים ניטרלים למדי, ובעיקר בשחור ובלבן, שבתכלס, אלו הם הצבעים שתמיד נעדיף לשלוף מהארון ברגע האמת. 


הטי שירטס של calvin klein הן עולם


כשמדברים על קלאסיקה בעולם הבייסיק, מדברים על calvin klein. מדובר באחד ממותגי הלייף סטייל והאופנה המובילים בעולם, עם היסטוריה של אידיאלים נועזים, נון-קונפורמיסטיים, שלא מתנצלים. החברה שנוסדה בניו יורק של 1968, ידועה באסתטיקה המינימליסטית והחושנית שלה, שמשאירה הרבה מקום גם לביטוי עצמי. המותג התרחב עם השנים לתתי קבוצות שונות, אשר כל אחת מהן מתמחה בתחום אחר-  CK Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear ו-Calvin Klein Performance - אשר המשותף לכולן היא המטרה להעלות את פריטי הקז׳ואל החיוניים למעמד של אייקון גלובלי. לכל אחד מהמותגים יש זהות ומיקום מובהקים בנוף. מוצרי החברה מבוססים על עיצוב מוקפד ואיכותי, תוך התמקדות במה שחיוני באמת, וביטול כל המיותר. הפריטים הייחודיים של המותג הם כאלה שנלבשים היטב ונשארים רלוונטיים עונה אחר עונה.

כיאה למותג קז׳ואל, הטי שירטס של Calvin Klein הן שם דבר. אל תחפשו פה צבעוניות או דיטיילס עם נוכחות - כל חולצות הטי של המותג הן בשחור או לבן, ואת רובן ככולן מעטר בדרך כלשהי לוגו המותג, באופן מינימליסטי ומאופק, שמקנה להן שיק אלגנטי ולא מתאמץ, ממש כמו שאנחנו אוהבים. במילים אחרות, אין פה מה להתלבט - זקוקים לטי שירט חדשה לקיץ? CK זה תמיד התשובה. 


כל מה שהם נוגעים בו יוצא מוצלח: הטי שירטס של ריפליי


יש בקהל מכורים לריפליי? איך לא… למותג הדנים האיטלקי יש קהל רחב מאוד של אוהדים, ולא, לא רק בזכות הג׳ינסים הגבריים (והנשיים) המושלמים שלהם. למעשה, הם הרבה יותר מג׳ינס. רק באתר אינטר ג׳ינס תמצאו מענה מקיף של הלבשת והנעלת גברים, נשים ואפילו ילדים, מבית ריפליי. ושוב, כיאה לחברה שהיא קודם כל יצרנית ג׳ינסים, לא היו משאירים אותנו שם בלי טי שירטס טובות, שישלימו את הלוק הבסיסי ביותר.  אז אילו טי שירטס מחכות לכם שם? החל מהבסיסיות ביותר, מבד טריקו בשחור או לבן, ועד לטי שירטס מעניינות יותר, בצבעים כמו חום, ירוק בהיר, ורוד ובז׳, וגם כמה הבלחות כמו טי שירט מבד פיקה. בקיצור, כנסו לראות, יש שם יותר ממה שהיריעה יכולה להכיל.

שלל טי שירטס של מותגים ועוד פריטי לבוש והנעלה של ריפליי, פפה ג׳ינס, CK ועוד, מחכים לכם באתר אינטר ג׳ינס, לשעבר NYOU

Read more

סניקרס ומכנסיים קצרים לגברים: פריטי קיץ של ריפליי שהם מאסט בארון - Inter Jeans

סניקרס ומכנסיים קצרים לגברים: פריטי קיץ של ריפליי שהם מאסט בארון

מותג הדנים הזה הוא כבר מזמן לא רק ג׳ינסים. באתר אינטר ג׳ינס תמצאו שלל פריטי הלבשה והנעלה לגברים, תוצרת החברה האיטלקית האיכותית. מהם הפריטים הגבריים הכי חיוניים לקיץ הנוכחי? הנה בא הקיץ, הוא כבר כאן...

לקרוא עוד
גאנז אנד רוזס עשו לנו את זה: חולצות טי שירט לנשים עם הדפסי להקות - Inter Jeans

גאנז אנד רוזס עשו לנו את זה: חולצות טי שירט לנשים עם הדפסי להקות

בשנים האחרונות, מסתמן קאמבק בולט של חולצות טי עם הדפסי להקות רוק. החולצות האייקוניות הללו, המעוטרות בלוגואים ובתמונות של להקות ואומנים בועטים, הפכו להצהרה אופנתית של ממש כן, אנחנו יודעות, עדיין לא ...

לקרוא עוד