דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: קלאצ' ושמלת בוהו: הצעות ללוקים בפלטת אדום-כסף-בורדו-אפור

קלאצ' ושמלת בוהו: הצעות ללוקים בפלטת אדום-כסף-בורדו-אפור - Inter Jeans

קלאצ' ושמלת בוהו: הצעות ללוקים בפלטת אדום-כסף-בורדו-אפור

הסולד אאוט המהיר ביותר בהיסטוריה של הסולד אאוטים שלנו שייך פעם אחר פעם לגוונים נצחיים ועל זמניים, ולגמרי אפשר להבין למה. מה עוד אפשר להבין? בתוך הפלטה העל זמנית, אתם ממש אוהבים את הצבע האדום והבורדו, את הכסוף והאפור, ואנחנו איתכם – מאמה מיה כמה שהם יפים! אז לכבוד גווני הבורגונדי העמוקים והכסף הבלינג בלינגיים, התכנסנו עם כמה הצעות ללוקים בצבעים האלה שתוכלו לחרוש עליהם בכל עונה מחדש. גברים, חשבנו גם עליכם – דלגו לסוף 😊
לקפה של שישי בבוקר: חליפות טרנינג וטייץ שהן ה-דיבור 
אנחנו לא צריכים הרבה. תנו לנו את ההפוך-חזק-בלי-קצף שלנו ביד אחת, לרלורים על כל המי ומי ביד השנייה ובית קפה ברקע ואנחנו מסודרים. כשכל זה קורה ביום שישי של שמש, כשסופ"ש שלם לפנינו ושבוע ארוך מאחורינו, בכלל נרגיש ברי מזל. ומתי, כנראה, נהיה אסירי תודה עד הנצח? אם נלבש עם ונרגיש בלי, אם יהיה לנו הכי נוח בעולם וניראה עדיין מיליון דולר, או בקיצור, אם ינחתו עלינו משמיים זוג מכנסי הקטיפה הכסופים האלה  של ג'וסי קוטור יחד עם סווטשירט הקטיפה התואם. אין נעימים כאלה ואין מחמיאים כאלה, באחריות .
ומה יהיה בשישי שאחריו? עוברים למוד בורדו ועולים על הטייץ האוסף והמחטב וההורס הזה של ריפליי, ומשדכים לו מה שבא: אם קר, לכו על  הסווטשירט האוברסייזי והכיפי הזה באותו הגוון. אם חם ולוהט, תוסיפו אש למדורה עם  חזיית הספורט המינימליסטית אך מלאת הנוכחות הזו של ג'וסי קוטור, או צאו לאירובי (הכי כיף בשישי!) עם חולצת הקרופ  התואמת הזו, שהיא שיא הסטייל.
גם כשהלוק ניטרלי, הנעליים עושים את ההבדל
גם אם הפריט הכי צבעוני באאוטפיט שלכם הוא ג'ינס כחול, אם אתם רוצים להרים את הלוק ברגע, בחרו זוג נעליים שעושים את ההבדל. זה משנה גורלות, תשאלו את סינדרלה.
אז לכבוד פריחתם של הנעליים בגווני הכסף והאדום, הבורדו והאפור, בחרנו כמה זוגות שלא תוכלו או תרצו להישאר אדישים מולם, פשוט כי מדובר בגוונים סופר דומיננטיים שתמיד עובדים, ותמיד עושים אפגרייד ללוק. 
קחו למשל את הפלטפורמה הכסופים האלה, לא טו דיי פור? ג'וסי קוטור מוכיחים שוב שהם פשוט יודעים לייצר פריטי סטייטמנט מנקרי עיניים, ולפעמים זה כל מה שאנחנו צריכים, במיוחד אם הולכים על לוק שקט וניטרלי. גם הכפכפים הלכאורה סולידיים האלה הם דרך מעולה לומר "היי אני כאןןןןן", ולהפוך ברגע לוק יומיומי לחגיגה. 
ועוד בגזרה הסולידית, קבלו את הסנדלים האדומים עם העיצוב הכי שקט בעולם, שנותן מקום לאדום לעשות בול את מה שהוא יודע לעשות: להקרין נוכחות אלגנטית, נשית והכי סטייל שיש.
סתם זרקתי על עצמי משהו: חצאית כסופה, טישרט אדומה ושמלת בוהו שמשלבת את שניהם
יעלה ויבוא הלוק הבא, שיש בו מין החרישה הנצחית ואנחנו אוהבים את זה מאוד. לוקחים את חצאית העיפרון הקלאסית אך הנוצצת הזו של ריפליי בכסף דמוי עור, מוסיפים לה טישרט קלאסית בצבע אדום ומקבלים את השילוב המנצח: הסטייל וה"חוצפה" של הכסף יחד עם האלגנטיות והנשיות של האדום. תמיד עובד. והנה פריט יפהפה שלקח את השילוב הזה וחסך לנו דקות ארוכות של התלבטות מול הארון: שמלת בוהו מיני יפהפיה של פאפא ג'ונס בגווני אדום-אפור. היא מבליטה את המותן, מאריכה את הרגליים ועושה אווירת שבועות גם ביום הכי רגיל בשנה. 
בלינג בלינג: תיקי ערב באדום וכסף
זוכרים מה אמרנו על נעליים, ועל ההבדל שהם מחוללים בלוק? קחו ותכפילו ותעלו בחזקת שלוש (סתם אל תעלו בחזקת שלוש, למה זה טוב) ותקבלו את המרשם ללוק מנצח: לפעמים, כל מה שצריך זה רק תיק ערב שיש בו אמירה ונוכחות וכיף חיים. 
את התיק הכסוף והנוצץ הזה של סטיב מאדן, למשל, שלא תעזו להשאיר במדף שלנו אם מתוכנן לכם אירוע בקרוב (וגם אם לא). אמאל'ה כמה שהוא יפה. רוצים להתלבט? הנה סיבה טובה לעשות זאת, תיק של ריפליי באותה אווירה נוצצת אך עם ניטים כסופים במקום הפייטים הנוצצים. להשלמת האווירה קבלו את החבר האדום של החבורה הלוהטת הזו, שישמח להתלוות אל שמלה-שחורה-קטנה או ג'ינס-בהיר-ענק, באותה המידה 😊
גברים, תורכם. בואו ללבוש אדום

טרנינג קצרים לוהטים של פאפא ג'ונס, קפוצ'ון הכי סטייל שיש של ריפליי, ג'קט משבצות באדום ושחור שהוא כל מה שצריך כדי לעבור את החורף בשלום וגם חולצה מכופתרת באווירת הלוטוס הלבן שתעבוד מעולה גם בקיץ – גברים, אין לכם תירוצים. אספנו לכם כאן פריטים הורסים בצבע אדום, שישמחו להיות שלכם גם בעונה הזו וגם בזו שאחריה. שופינג נעים!

Read more

דרכים ללבוש "יוקרה שקטה" בלי לשבור את הכיס - Inter Jeans

דרכים ללבוש "יוקרה שקטה" בלי לשבור את הכיס

לוגואים ענקיים – Out! גזרות נקיות ומינימליסטיות – Very much in! גבירותינו ורבותינו, הכירו את טרנד היוקרה השקטה. מה זה אומר? איך עושים את זה נכון? ואיזה פיסים מהאתר שלנו אתם פשוט חייבים כדי ליישם את...

לקרוא עוד
5 דרכים ללבוש מכנסיים בגזרה נמוכה - Inter Jeans

5 דרכים ללבוש מכנסיים בגזרה נמוכה

(גם אם את מפחדת ללבוש מכנסיים בגזרה נמוכה) היי, תישארי כאן מיד. אנחנו יודעות, את חושבת שמכנסיים נמוכים מבליטים מה שלא צריך ומבליעים את מה שכן, ובכלל מי לובשת היום מכנסיים בגזרה נמוכה כשהגזרה הגבו...

לקרוא עוד