דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: דרכים ללבוש "יוקרה שקטה" בלי לשבור את הכיס

דרכים ללבוש "יוקרה שקטה" בלי לשבור את הכיס - Inter Jeans

דרכים ללבוש "יוקרה שקטה" בלי לשבור את הכיס

לוגואים ענקיים – Out! גזרות נקיות ומינימליסטיות – Very much in! גבירותינו ורבותינו, הכירו את טרנד היוקרה השקטה. מה זה אומר? איך עושים את זה נכון? ואיזה פיסים מהאתר שלנו אתם פשוט חייבים כדי ליישם את הטרנד העולה כמו גדולים וגדולות? 


קלאס בהרבה מאמץ

מכירים את המשפט "לא פשוט להיות פשוט?" אז זה זה. טרנד היוקרה השקטה אמנם יכול להיראות במבט הראשון פשוט למדי ויש מצב שברגעים הראשונים לא תבינו על מה כל המהומה – אבל פה, חברות וחברים, פה בדיוק טמונה הדרמה!

לונג סטורי שורט, יוקרה שקטה היא המקום שבו תגי מחיר שומטי לסתות פוגשים עיצוב פשוט ונצחי. לא תראו כאן לוגואים ענקיים או גזרות משוגעות, הכול בסופר קלאס, הכי מינימליסטי שיש. ושלא תחשבו שהאדם שעמד מול המראה לבוש בבלייזר ההוא, חולצת הפשתן שתחתיו ומכנסי הצ'ינו הקלאסיים לא חשב על זה הרבה לפני שפתח את הארון – הוא בהחלט הקדיש לזה הרבה מחשבה, אבל יש מצב שבכלל לא תשימו לב, אלא אם כן תקראו את הכתבה שלנו כמובן.

לכן בדיוק הטרנד הזה נקרא "יוקרה שקטה". היא לא צווחת, היא הכי בשקט שיש, הגזרות הכי סולידיות ונקיות, עיצובים שהם טיימלס ופריטי לבוש נוטפי סטייל שלא צועקים "אני כאן". זאת אומרת הם כן צועקים, אבל בלחש. 

קשמיר זה אחלה, אבל...

בדים טבעיים הם שם נרדף ליוקרה שקטה. בארון הבגדים של כל היפים והנכונים (היי ג'ניפר לורנס וקייט מידלטון!) שאימצו את הטרנד תמצאו בדים כמו קשמיר, משי, עור, פשתן או פרווה, זהב ופנינים – וכן, זה מהמם כמו שזה יקר בטירוף. אך האם זה אומר שמגיע לנו לחיות באפלת הבדים הסינתטיים רק כי אנחנו לא עשירי העולם? מה פתאום! אנחנו כאן כדי שתהיו סופר סטייליש בלי לשבור חסכונות, ותוכלו לאמץ את המראה ההו כה יפה ואלגנטי הזה בקלות.

5 דרכים ללבוש יוקרה שקטה באהלן אהלן

  • בק טו בייסיק
  • מתחילים מהפריטים הכי בייסיק, הכי חרישה, אלה שתוכלו לשלב במלא לוקים וליהנות מהם גם בעונות הבאות – והרי אמרנו שיוקרה שקטה היא טיימלס! 

    המאסט הב שלכם, וזה נכון לגברים ונשים כאחד, יהיו מכופתרת קלאסית לבנה (הנה היא בגזרה הנשית והנה לגברים, אבל אל תהססו לעשות החלפות, זה עובד 😊), טישרטס במראה נקי (גברים, אתם חייבים להוסיף גם פולו לסל וחסל) ומכנסיים טובים, שעושים חסד עם הגוף – ליידיז, הנה אחד שלא תרצו להשאיר אצלנו, וגברים – הצ'ינו ההורסים האלה בשבילכם. 

    כדי לאמץ את הלוק ביי דה בוק, העדיפו תמיד גוונים שקטים וניטרליים, כמו לבן, שחור, אפור או בז' והימנעו מצבעים עזים וצווחניים. 

  • גזרות נקיות ותפירה חכמה
  • אחד הדברים העיקריים שמבדילים בין יוקרה שקטה לבין טרנדים אופנתיים אחרים, טמון באיכות החומרים והתפירה – שהיא חכמה, נצחית ונקייה. תשקיעו בבלייזר טוב (הנה אחד גם לגברים) היפרדו מהסקיני לשלום, עברו לג'ינס בגזרה ישרה והעדיפו תמיד בגדים שמלווים את הגוף בחן ולא צמודים וחונקים. זה הכי יוקרה שקטה.  


  • בדים טבעיים
  • בד הפשתן הוא דוגמה מצוינת ליוקרה שקטה. הוא סופר נעים על הגוף, מאוד מאוד יוקרתי אבל גם הכי קז'ואל והוא מושלם לקיץ הישראלי הלוהט. כשהטמפרטורות בשמיים ואין לנו בלייזר שיציל לנו את הלוק, זה בול הזמן לעלות על חולצה מכופתרת אוברסייזית וכיפית מבד פשתן או כל בד נושם אחר, ואז להתחיל לפנטז על סנטוריני. 

  • אקססוריז טיים 
  • אוקי, אנחנו מרגישים שאתם כבר ממש בשלים לחידון, אז הנה זה בא: שרשרת ענקית עם כיתוב – זה קווייט לוקשרי או לא? וכובע עם לוגו ענק – מה אתם אומרים?

    ברור שזה לא.

    אנחנו במחוזות הקלאס, חברות וחברים. בכובעים קלאסיים וחלקים, בעיצובים ניטרליים, בתיקים אלגנטיים, בעגילים פשוטים אך מתוחכמים, במשקפי שמש שחורים וענקיים – דו יו פיל אס?

    יוקרה שקטה היא הכי "יותר זה פחות". כפתורי הזהב קופצים מהבלייזר שלך? ותרי על שרשרת זהב ענקית. עלית על מעיל דמוי עור? אין צורך להכביר בכובעים. קלאס קלאס קלאס!

  • לא חייבים לזרוק את כל הארון
  • ברגע שתקלטו את הקטע, יש מצב שלא תוכלו לחזור אחורה. יש משהו בגזרות, בעיצובים, בגוונים ובסטייל הכללי של היוקרה השקטה שבאמת כובש – אבל זה לא אומר שאתם צריכים להחליף את כל המלתחה שלכם! 

    לפעמים, הסוד טמון דווקא בשילובים ובאיזונים. נכון, יוקרה שקטה היא הכל חוץ מלוגו ענק, אבל אם יש לכם סווטשירט עם כיתוב בולט שאתם ממש לא בשלים להיפרד ממנו, פשוט שלבו אותו עם ג'ינס בגזרה ישרה וקלאסית וסניקרס בגוונים ניטרליים. זה מהמם.

    Read more

    Vest yourself up: כל הדרכים לשלב וסט במלתחה שלך - Inter Jeans

    Vest yourself up: כל הדרכים לשלב וסט במלתחה שלך

    גברים, סליחה, אנחנו יודעים שגנבנו לכם את הלוק – אבל אתם חייבים להודות שווסט זה אחד הדברים הכי יוניסקסים שקיימים בעולם היוניסקסי שלנו, אנד ווי לייק איט ורי מאצ'! ליידיז, הצטרפו אלינו למסע בעקבות הטר...

    לקרוא עוד
    קלאצ' ושמלת בוהו: הצעות ללוקים בפלטת אדום-כסף-בורדו-אפור - Inter Jeans

    קלאצ' ושמלת בוהו: הצעות ללוקים בפלטת אדום-כסף-בורדו-אפור

    הסולד אאוט המהיר ביותר בהיסטוריה של הסולד אאוטים שלנו שייך פעם אחר פעם לגוונים נצחיים ועל זמניים, ולגמרי אפשר להבין למה. מה עוד אפשר להבין? בתוך הפלטה העל זמנית, אתם ממש אוהבים את הצבע האדום והבור...

    לקרוא עוד