דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מאמר: שמלת מיני מקטיפה וסנדלי פלטפורמה: 5 הצעות ללוקים הורסים למסיבת קיץ

שמלת מיני מקטיפה וסנדלי פלטפורמה: 5 הצעות ללוקים הורסים למסיבת קיץ - Inter Jeans

שמלת מיני מקטיפה וסנדלי פלטפורמה: 5 הצעות ללוקים הורסים למסיבת קיץ

הקיץ כאן כבר מחמם מנועים, ובלי שנרגיש, הימים יטוסו ועונת המסיבות תשלוט כאן. בעונה הלוהטת, בדרך כלל נצא להרבה יותר מסיבות ואירועים, וצריך להיערך בהתאם, עם הלוקים הנכונים והראויים, שמהווים שדרוג ניכר ללבוש הקז׳ואל שלנו

מרגישות את זה? אין מצב שלא. הקיץ כאן מחמם מנועים, ובלי שנרגיש, הימים יטוסו ועונת המסיבות תשלוט כאן. השילוב של קיץ ומסיבה הוא השילוב המושלם. כשעולות המעלות, עולה גם מצב הרוח, כיף יותר לצאת מהבית, הימים ארוכים יותר והלילות הרבה יותר סוערים. בעונה הלוהטת, בדרך כלל נצא להרבה יותר מסיבות ואירועים, וצריך להיערך בהתאם, עם הלוקים הנכונים והראויים, שמהווים שדרוג ניכר ללבוש הקז׳ואל שלנו. את השורטס וגופיות הבייסיק, יחליפו שמלות, חצאיות וגופיות יותר ״פנסי״, ואת הכפכפים והסנדלים השטוחות, יחליפו סנדלי פלטפורמה ונעלי עקב סקסיות. את התיק שאנחנו לוקחות איתנו לסיבוב או לעבודה, יחליפו תיקים לנשים - מותגים שווים ולכל החגיגה הזו יתווספו אקססוריז עם הבלינג המתאים, ואיפור ותסרוקת מושקעים יותר.

כמה לוקים שווים למסיבה - שאפשר לבנות באמצעות פריטים מהאתר


1 מכנסיים מחויטים רחבים וטופ קטן: לוק קלאסי וסולידי שיתאים לכל איוונט

הצעה ללוק סופר טרנדי, מחמיא ונוח, שאפשר ללבוש כמעט לכל איוונט - החל מיציאה שגרתית לבר או למועדון ועד למסיבה סוערת. הרעיון הוא לשלב מכנסיים מחויטים ארוכים בגזרה רחבה (באתר תמצאו זוג מושלם של סטיב מאדן, בשחור או בצהוב זוהר, לבחירתכן), יחד עם טופ קטן וצמוד בצבע שחור. באתר תמצאו שלל טופים ספורטיביים, של סטיב מאדן, של ריפליי ושל ג'וסי קוטור, שיתאימו כאן ממש. את הלוק הבסיסי הזה ניתן לקשט ולהוסיף הרבה עניין, באמצעות האקססוריז הנכונים. לדוגמא, עגילי חישוק גדולים מזהב או מכסף, או עגילי סטייטמנט אחרים, כמו עגילים ארוכים ו״נשפכים״ (תלוי באירוע עצמו, אם מדובר באירוע ״פנסי״ האופציה השנייה תתאים מאוד). כמובן, האיפור פה צריך להיות מושקע ונוכח, והשיער אסוף אחורה בקוקו מוקפד. הוסיפו לחגיגה הזו תיק קטן ושווה ונעלי עקב שלא מתנצלות, ולצאת לכבוש את העולם. אגב, עם הנעליים כאן יש מקום למשחק - אם אתן יוצאות לבר, תוכלו לנעול נעלי עקב, אך אם מדובר במסיבת ריקודים, או באיוונט אחר שמצריך הרבה עמידה והליכה על הרגליים - הלוק הזה לגמרי תומך סניקרס צ׳אנקיות ספורטיביות.

2 לוק המסיבות האולטימטיבי: שמלת מיני מקטיפה וסנדלי עקב

כשמתחשק לכן להפציץ, אבל ממש, זהו ללא ספק הלוק המושלם למטרה זו: שמלת מיני קטיפה יחד עם נעלי עקב ותיק ערב. זהו, לא תצטרכו יותר. במיוחד אם תבחרו בשמלה הספציפית הזו, של ג׳וסי קוטור, המותג שידוע בעיצוביו המנצנצים והבוהקים שפשוט צועקים ״מסיבה״. השמלה המדוברת היא בגזרת גופיה עם כתפיות ספגטי, היא צמודה על הגוף, ומגיעה בשני צבעים מהממים לבחירתכן - ורוד בהיר או שחור. כהרגלם בקודש, הוסיפו בג׳וסי קוטור גם את לוגו המותג על החזית, כאשר הוא עשוי יהלומים מנצנצים שיוסיפו ערימות של גלאם ללוק. באמת שאין צורך להוסיף פה יותר מדי - סנדלי עקב או , תיק קלאצ׳, אודם ושיער פזור. צאו לדרך. 

3 לוק קז׳ואל שהופך למסיבתי: חצאית מיני וטי שירט

אין כיף כמו לשלב בין הקז׳ואל והבייסיק לבין ה״פנסי״ והגלאם. השילובים האלה תמיד יוצרים לוקים מתוחכמים ושיקיים להפליא, ויש להם את הפונטציאל להיות גם מאוד נוחים ונונשלנטיים. תכונות שיכולות לבוא מאוד לטובתנו, במיוחד כשאנחנו יוצאות למסיבת ריקודים המונית, או להופעת רוק סוערת. אם אתן בחורות של ג׳ינס וטי שירט, קבלו את הגרסה הקיצית והמסיבתית ללוק הזה: טי שירט בייסיק, רצוי בלבן או בשחור, בגזרה בינונית, כלומר לא אוברסייז ולא צמודה, יחד עם חצאית מיני מבד כמו קטיפה (באתר תמצאו כזו מושלמת של ג׳וסי קוטור, בשחור ובוורוד בהיר). לוק כזה, יכול ללוות אתכן גם ליציאה לבר, אם תוסיפו לו נעלי עקב ותכשיטים מתאימים, יחד עם איפור ושיער אסוף. אם מדובר בהופעה או במסיבה שמצריכה יותר נוחות, תוכלו בהחלט ללבוש את האווטפיט הזה יחד עם נעלי סניקרס קוליות ותיק במראה ספורטיבי יותר כמו פאוץ׳. 


4 שדרוג גלאמי לג׳ינס הנצחי: גופיית סאטן וסנדלי פלטפורמה או עקב


טוב, זה לוק שתמיד יעבוד ותמיד יהיה נכון. נשים שקשה להן לוותר על מכנסי ג׳ינס, גם בימי הקיץ, יתחברו לרעיון הזה במיוחד: ג׳ינס בגזרה ישרה או בגזרת סלים, יחד עם חלק עליון פנסי ומשודרג כמו גופיית תחרה או גופיית סאטן, יצרו ביחד סוג של קלאסיקה. בדקנו, כבר שנים שהסטייל הזה רלוונטי ועובד, והוא גם מחמיא לכל אחת. מה שכן, אם מדובר ביציאה, חובה שיהיו כאן נעלי עקב או סנדלי פלטפורמה שישדרגו את הלוק לגבהים חדשים, תרתי משמע. באתר אינטר ג׳ינס תמצאו שלל גופיות תחרה של REPLAY, שעונות על הדרישות בהצלחה יתרה. 


5 לוק בהיר למסיבה ליד הים או למסיבת צהריים: מכנסי פשתן וגופיה לבנה


בשנים האחרונות, מסתמנת העדפה ללוקים בהירים, המבוססים על גווני בז׳ ושמנת, בכל עונות השנה, אך על אחת כמה וכמה בקיץ. כיף ללבוש גוונים כמו לבן, קרם וניוד בעונה החמה, גם כי הם ידידותיים יותר בשמש וגם כי הם מחמיאים לשיזוף. אז אם הוזמנתן למסיבה המתקיימת בקרבת החוף, או מסיבת צהריים, הלוק הזה יתאים במיוחד: מכנסי פשתן רחבים בצבע בהיר, בעדיפות לאוף ווייט ודומיו, יחד עם גופיה בצבע בהיר אחר, כמו לבן, בז׳ ועוד.  באתר תמצאו שלל גופיות נשים שבהחלט עונות להגדרה, כאשר גם גופיית בייסיק תעשה כאן את העבודה בהצלחה. להשלמת הלוק, הוסיפו חגורת עור חומה וסנדלים או כפכפים בצבע דומה, ותיק קש גדול. 



כל הפריטים שצוינו בכתבה מחכים לכן באתר אינטר ג׳ינס - לשעבר NYOU

Read more

מכנסי פשתן קצרים לגבר ושמלת חוף לאישה: סטיילינג לחופשת ריזורט - Inter Jeans

מכנסי פשתן קצרים לגבר ושמלת חוף לאישה: סטיילינג לחופשת ריזורט

אפשר לומר בזהירות שרוב מה שמחזיק אותנו בחיים הן המחשבות על החופשה הבאה. הנחמה הכי גדולה תגיע כשנעלה על מטוס בנתב״ג, ונרד ממנו ביעד כיפי עם שמש, ים, ושמיים כחולים, ואם אפשר אז גם בריכת שחייה מטופחת ...

לקרוא עוד
מאמן קעקועים למותג טי שירטס וחולצות פולו לגברים: סיפורו של אד הארדי - Inter Jeans

מאמן קעקועים למותג טי שירטס וחולצות פולו לגברים: סיפורו של אד הארדי

המקעקע הנועז, שנודע בסגנון הייחודי של העיצובים שלו, שתמיד קורצים אל עבר האמנות היפנית, עשה זאת בגדול גם בתחום האופנה. כיום תוכלו למצוא חולצות טי ופולו גבריות באתר, כאשר לכל אחת מהם פרט מסוגנן ייחוד...

לקרוא עוד